Dat staat ook alleen van die fotomodellen die ze op de foto's zetten. Een "normale" man met behaarde billen ziet er echt niet lekker uit in een string.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap nog steeds niet wat er sexy is aan een mannenstring.
Dan vind ik het zelfs niet sexy...doe dan maar gewoon blote billen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat staat ook alleen van die fotomodellen die ze op de foto's zetten. Een "normale" man met behaarde billen ziet er echt niet lekker uit in een string.
Jaquote:
Eigenlijk is lingerie gewoon een andere naam voor ondergoed...ik neem aan dat je dat draagt?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:46 schreef PalmRoyale het volgende:
Als ik mannen lingerie zou dragen dan zou mijn vriendin niet meer bijkomen van het lachen. En geheel terecht.
Gewoon een boxershortquote:Op maandag 30 januari 2012 21:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Eigenlijk is lingerie gewoon een andere naam voor ondergoed...ik neem aan dat je dat draagt?
Even kijken hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Als ik op mannenlingerie google krijg ik plaatjes die ik hier niet mag posten
Hou het zo.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:46 schreef PalmRoyale het volgende:
Als ik mannen lingerie zou dragen dan zou mijn vriendin niet meer bijkomen van het lachen. En geheel terecht.
Saaiiiiiiiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:58 schreef einzeinz het volgende:
Dit valt ook onder hipster, maar is een stuk mannelijker TS!
[ afbeelding ]
Ik zou best hard lachen als ik een vriend had en hij had zoiets aanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:54 schreef Dennis-1977 het volgende:
En een sexy mannenstring:
[ afbeelding ]
ik moest ontzettend hard lachenquote:
quote:
Ik had een keer voor de gein de string van me vriendin aangedaan. Ze kwam niet meer bijquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou best hard lachen als ik een vriend had en hij had zoiets aan
wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:18 schreef Dennis-1977 het volgende:
De mensen die er het (zogenaamd) hardst daar over lacht, die vinden het juist meest sexy
Nee, de mensen die het sexy vinden zijn enorm belachelijk. Je hebt totaal geen smaak en stijl.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:18 schreef Dennis-1977 het volgende:
De mensen die er het (zogenaamd) hardst daar over lacht, die vinden het juist meest sexy
Die heb ik in het leer. Met ijzeren noppen enzoquote:
Het houdt je zakie wel lekker omhoog da's waarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dit staat wel netjes onder een overhemd en pantalon.
Tuurlijk wel, dit staat ook wel heel schattig toch ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als man kan niks anders dan een boxer... geen ruimte voor enige variatie
hmm ik zou dat wel geil vindenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sommige zijn toch echt wel een beetje eng![]()
Ik vraag me toch af of er echt mannen zijn die dit dragen![]()
[ afbeelding ]
Serieus ???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hmm ik zou dat wel geil vinden
maar meisjes vinden mannen niet echt sexy.
Ik word wel gay, die kunnen het tenminste waarderenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Serieus ???
Ik zou me rot schrikken
Je wordt gay of ben je al gay?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik word wel gay, die kunnen het tenminste waarderen
Die is al ranzig genoeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:28 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Ik heb er nou niet echt het "Dat wil ik nu ook"gevoel bij.
En jezus, weet je wat ik voor ranzige plaatjes ben tegengekomen op zoek naar dat deze?
Een ballennetje.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sommige zijn toch echt wel een beetje eng![]()
Ik vraag me toch af of er echt mannen zijn die dit dragen![]()
[ afbeelding ]
Heb ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:58 schreef einzeinz het volgende:
Dit valt ook onder hipster, maar is een stuk mannelijker TS!
[ afbeelding ]
sjezus, ik gooi dit topic uit mijn AT's heur, anders word ik A-sexueel ofzo ...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:28 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Ik heb er nou niet echt het "Dat wil ik nu ook"gevoel bij.
En jezus, weet je wat ik voor ranzige plaatjes ben tegengekomen op zoek naar dat deze?
ow...quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:31 schreef lkkr4life het volgende:
Ik vind sommige 'lingerie' ook wel leuk:)
[..]
geinteresseerd in wat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...![]()
weer redelijk geinteresseerd is![]()
Die is leuk, sexy kontje...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:28 schreef happyliving het volgende:
Deze vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
Calvin Klein pikjequote:Op donderdag 23 februari 2012 12:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...![]()
weer redelijk geinteresseerd is![]()
Vrouwen dragen gewoon ondergoed.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Vrouwen dragen lingerie, mannen dragen ondergoed.
Opgelost, slotje.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben nog op zoek naar zo een:
[ afbeelding ]
Om in te wigglen in de HMH.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |