quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1757034[quote]
[b]Op maandag 30 januari 2012 17:51 schreef PhysicsRules het volgende:
En nog even voor de analen: DE UITSLAG van de Pubquiz bij Lubje
1. ß 27½ + shootout
2. PhysicsRules 27½
3. Its-Jojo-4you 26½
4. Flitspaal 24
5. Greenpeas 22½
6. iamredleader 22
7. lubje25 19
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het heeft twee wielen en gedraagt zich niet netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
http://www.nu.nl/achterkl(...)ndeld-als-beest.htmlquote:"Er gebeurde iets waar ik heel erg van baalde, werd emotioneel zwak. Om niet in janken uit te barsten leek het me een goed idee mijn billen te showen."
SPOILER: ieieieiewl!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:53 schreef Etcetera het volgende:
Ja, bij de begrafenis van Etta James. Ik vraag me ook erg af wat het isSPOILER: ieieieiewl!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Vertel.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:55 schreef Etcetera het volgende:
Gezien de leeftijd van Aguilera wil ik wel een gokje wagen
Dat kan. Ik dacht aan een erg natte scheet.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:57 schreef Etcetera het volgende:
Ze was vergeten een tamponnetje te pluggen. Of een maandverbandje te plakken
Ass juice!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:57 schreef Etcetera het volgende:
Ze was vergeten een tamponnetje te pluggen. Of een maandverbandje te plakken
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik dacht aan een erg natte scheet.
Fake tan zou kunnen maar dan moet ze wel erg aan het zweten zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 20:00 schreef Etcetera het volgende:
oh het schijnt 'fake tan' te zijn geweest. Maar dat kan ook een excuus zijn voor iets wat ranziger is natuurlijk.
Jouw uni is inderdaad niet echt representatief zoals wel duidelijk is.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik meet het aan anderen en dan valt het nog wel mee, maar dat zegt natuurlijk niks.
PICS!!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb de wolvenvariant, dat is waar ook, ik loop even naar boven
beter koude voeten dan geen voeten dus laat maarquote:
Fantoomwarmte!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
beter koude voeten dan geen voeten dus laat maar
quote:
Zijn er vrouwen met de bevervariant? Dan ook graag pics.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb de wolvenvariant, dat is waar ook, ik loop even naar boven
Jup. Tenminste een keer een fatsoenlijk einde bij een tv-serie.quote:
Ik heb vroeger wel eendjes gehad.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
Zijn er vrouwen met de bevervariant? Dan ook graag pics.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er vrouwen met de bevervariant? Dan ook graag pics.
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Om 22.00u op Discovery Channel 'Crisis Control' met de mooiste show in Las Vegas: 'O' van Cirque de Soleil...
Geen VHS in de berging staan?quote:
die mail ik net via mn telefoon naar mn eigen mailbox, maar dat is soms nogal traag...quote:
En eyeliner boven en onder.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
Zit ze daar met een berg mascara als een panda Rivella te drinken
Een watquote:
quote:
Waarom stuur jij duizenden inzendingen?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:16 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, mijn deelnames aan dat poezie-festival: 1999: zo'n 3500 inzendingen, 2000: ongeveer 3200 inzendingen en 2001: 2675 inzendingen
Loopt wel af zie ik nu
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom stuur jij duizenden inzendingen?
Daar heb ik me ook al tig keer over zitten verwonderen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
Net deze reclame weer op TV.
Moet Chantal zogenaamd zonder make-up in beeld zijn. Zit ze daar met een berg mascara als een panda Rivella te drinken
Mijn oorwarmers...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Die heb ik nietik heb wel zo'n muts met van die staartjes, denk dat ik die ook maar even opduik
Peruaanse muts.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef Etcetera het volgende:
Die heb ik nietik heb wel zo'n muts met van die staartjes, denk dat ik die ook maar even opduik
Jouw oorwarmersquote:Op maandag 30 januari 2012 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn oorwarmers...
Heb je niet ook zoiets in huis?
Ja!quote:
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik wel de gekozen afbbedling er bij posten...![]()
[ afbeelding ]
Nee! Dan blijf ik kijkenquote:
Vanmiddag dacht ik er nog aan. Gemist..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Om 22.00u op Discovery Channel 'Crisis Control' met de mooiste show in Las Vegas: 'O' van Cirque de Soleil...
Ging grotendeels over de complexe techniek achter deze show en wat er allemaal fout kan gaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vanmiddag dacht ik er nog aan. Gemist..
Ik vind dat juist mooiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:46 schreef Baszh het volgende:
wel mooie foto's alleen jammer dat zwart haar helemaal weg valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
ik neem aan dat je de vlag met wimpel al klaar hebt liggen om deze met zonsopgang te hijsen?quote:
Zekers. Die liggen al klaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik neem aan dat je de vlag met wimpel al klaar hebt liggen om deze met zonsopgang te hijsen?
Goedemorgen
Ik heb een aansteker bij me voor het geval dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet op de grond laten hangen he
Oranje tompouces vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |