En nu? een meet in eindhoven?quote:
Hiquote:Op maandag 30 januari 2012 19:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weer paar calorieen extra verbrand
Wat was het ook weer met oriëntatievermogen?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:43 schreef Cassandra87 het volgende:
ik kan ook heeeeel goed autorijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Hoiquote:
EK kuch.....quote:Op maandag 30 januari 2012 19:50 schreef stefanhaan het volgende:
in juni organiseer ik een meet bij mij thuis
quote:
Je wilt het EK niet met social outcasts, autisten en forever alones kijken?quote:
Wel lekker dichtbij, kan ik naar huis voordat we gaan stappen, omdat 16quote:Op maandag 30 januari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
EINDHOVEN
Gaan we stappen dan
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat was het ook weer met oriëntatievermogen?Jij verspilt met die opmerking jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank u voor deze fijnzinnige beschrijving van de mensen op dit forumquote:Op maandag 30 januari 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt het EK niet met social outcasts, autisten en forever alones kijken?
Ik spreek slechts waarheid.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:52 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Dank u voor deze fijnzinnige beschrijving van de mensen op dit forum
Ik bedankte alleen maarquote:
Lijkt me tofquote:Op maandag 30 januari 2012 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
EINDHOVEN
Gaan we stappen dan
Social outcast - checkquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je het al een keer in een discotheek gedaan?
Ik heb nu een reputatie he.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je het al een keer in een discotheek gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |