Dat gaat voornamelijk op als je het geld toch wel hebt.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:16 schreef Bartholomeus het volgende:
De mens is een gewoontedier, daar gaat een belasting meer of minder niets aan veranderen
Jaquote:Op maandag 30 januari 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit onderzoek buiten beschouwen gelaten de meeste mensen overschatten zichzelf. Dat doet iedereen in meer of mindere maten. Jij vindt jezelf waarschijnlijk een goeie chauffeur?
Geef mij maar wat anders dan patat.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
MAYO
Royco had gewoon oliehoorn fritesaus
Oh ja jij bent vrachtwaggelchauffeurquote:Op maandag 30 januari 2012 19:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik heb dan ook net even een paar stempels meer in het roze vodje dan de meeste mensen, dus het zou raar zijn als het niet zo was
Helaas moet ik constateren dat er een hoop mongolen achter het grote stuur zitten, maar dat zijn vaak ook degenen die al jaren geen enkele vorm van bijscholing meer hebben gehad. Wat dat betreft ben ik van de betere generatie gelukkigquote:Op maandag 30 januari 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja jij bent vrachtwaggelchauffeureven vergeten
Ik ben het met je eens hoor, groente is ook belachelijk duurquote:Op maandag 30 januari 2012 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en toch vind ik dat ze de groente goedkoper moeten maken
En ik ben niet voor de vettaks hoor
Maar ik ken mensen die die keuze wel maken, omdat ze al het andere te duur vinden
wat dan??quote:Op maandag 30 januari 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef mij maar wat anders dan patat.
Omnomnom. Jammer van de 2600 calorieën.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat dan??
Kapsalon is ook lekker nu
echt hequote:Op maandag 30 januari 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omnomnom. Jammer van de 2600 calorieën.
Eens!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef xFriendx het volgende:
Niet alles hoeft van geld af te hangen. Kijk maar eens op een perron bij de metro. Hoeveel mensen staan er wel niet op de roltrap en hoeveel op de gewone trap. Meestal zie ik (schatting) zo'n 40-50 man op de roltrop en 2-3 op de gewone trap. Gewoon luiheid.
Ik neem altijd de trap, zeker als het koud is, dan krijg ik het warmquote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef xFriendx het volgende:
Niet alles hoeft van geld af te hangen. Kijk maar eens op een perron bij de metro. Hoeveel mensen staan er wel niet op de roltrap en hoeveel op de gewone trap. Meestal zie ik (schatting) zo'n 40-50 man op de roltrap en 2-3 op de gewone trap. Gewoon luiheid.
Weer paar calorieen extra verbrandquote:Op maandag 30 januari 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt suf.... ik doe water in de waterkoker maar ik zet hem niet aan, kan ik weer opstaan
ja dat dan weer welquote:Op maandag 30 januari 2012 19:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weer paar calorieen extra verbrand
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is nog geen organisator. Biedt je aan!
Disneyland meet tochquote:Op maandag 30 januari 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is nog geen organisator. Biedt je aan!
quote:
Alsof ik daar geld voor (over) heb.quote:
Eigenlijk zou dat voor iedereen moeten om de 5 of 10 jaar een opfris cursus.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Helaas moet ik constateren dat er een hoop mongolen achter het grote stuur zitten, maar dat zijn vaak ook degenen die al jaren geen enkele vorm van bijscholing meer hebben gehad. Wat dat betreft ben ik van de betere generatie gelukkig
Ja kapsalonquote:Op maandag 30 januari 2012 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat dan??
Kapsalon is ook lekker nu
Tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |