Ook niet als ik zeg dat ik dan wel het volle bedrag zou betalen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:24 schreef vosss het volgende:
Dat zal hendig kunnen. Met bijbetaling.
Uiteraard geven ze op dergelijke auto's geen standaard garantie, het is nou eenmaal een ouwe bak
Het is sowieso best duur ook vind je niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:26 schreef XxSwollie het volgende:
[..]
Ook niet als ik zeg dat ik dan wel het volle bedrag zou betalen?
hmmm, misschien wel inderdaad..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:27 schreef H-D het volgende:
[..]
Het is sowieso best duur ook vind je niet?
Mja mss krijg je wel veel korting ....maar check voor dat geld zeker of de onderhoudshistorie en alles klopt..want als ie dat bij elke auto zegt...goed checken!quote:
als je voor dat geld dit soort auto's weet te vinden: http://link.marktplaats.nl/520685540quote:
Ja ik zat ook te denken van 1750 max. Met wat garantie ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je voor dat geld dit soort auto's weet te vinden: http://link.marktplaats.nl/520685540
dan zou ik die 2500 euro dus echt niet voor een klein fordje neertellen.
voor zo'n autootje als die fiesta zou ik hooguit 1500 betalen voor een heel goed exemplaar
quote:
als ik dat zo zie dan rij je die fiesta daar echt niet voor minder dan 2000 met een beetje garantie weg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jup. Dat is het echt niet waard.
De auto ook niet trouwens. 1.3 8v, vrij kaal.
Die 1.3 lijkt me gezien het vermogen ook gruwelijk traag tov van de Zetec 1.2...en onzuinig wss.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jup. Dat is het echt niet waard.
De auto ook niet trouwens. 1.3 8v, vrij kaal. 2000 euro hooguit.
Ja, zie de ninja-edit. Had ik het eerder trouwens ook al over, die Fiësta's moet je echt ontwijken. Belachelijk dat ze in 2002 nog verkocht werden naast de 1.25's.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:37 schreef H-D het volgende:
[..]
Die 1.3 lijkt me gezien het vermogen ook gruwelijk traag tov van de Zetec 1.2...en onzuinig wss.
Beter neem je een met Zetec motor dus.
Wss wel. 2000 is echt teveel. Het bedrijf roept ook niet een hele toffe indruk bij mij op maar das persoonlijk :pquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik dat zo zie dan rij je die fiesta daar echt niet voor minder dan 2000 met een beetje garantie weg.
dikke kans dat ie hem voor 300 ofzo heeft ingekocht.
Inderdaad. Die 1.3 is gewoon een museumstuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, zie de ninja-edit. Had ik het eerder trouwens ook al over, die Fiësta's moet je echt ontwijken. Belachelijk dat ze in 2002 nog verkocht werden naast de 1.25's.
maar wat zoek je dan precies in een auto?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:42 schreef XxSwollie het volgende:
Ik wacht gewoon even tot dat ik echt m'n rijbewijs binnen heb, en ga op m'n dooie gemak iets uitzoeken, ik laat me voortaan niet meer leiden tot impulsieve actie's!.
Echt bedankt!!
Heel verstandig van je.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:39 schreef XxSwollie het volgende:
Ik doe het niet!!Ik ben echt zo blij met jullie, anders had ik hem waarschijnlijk gekocht...
En inderdaad, hij klonk ook al echt een beetje gladjes..
Bedankt in iedergeval, jullie hebben me aan het denken gedacht!!!
Idd^*quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar wat zoek je dan precies in een auto?
moet ie luxe van binnen zijn of juist sportief rijden.
moet ie groot zijn of klein?
grote kofferbak of niet.
als je daar rustig over na gaat denken is de kans dat je met een goede auto thuiskomt wel veel groter.
maar als vuistregel: meer dan 2000 voor een klein kutautootje is echt te veel
Bedankt, ik ga er vanaf nu echt de tijd er voor nemen, en als ik iets leuks vind, laat ik het uiteraard eerst door de ''fok-scan'' halen..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar wat zoek je dan precies in een auto?
moet ie luxe van binnen zijn of juist sportief rijden.
moet ie groot zijn of klein?
grote kofferbak of niet.
als je daar rustig over na gaat denken is de kans dat je met een goede auto thuiskomt wel veel groter.
maar als vuistregel: meer dan 2000 voor een klein kutautootje is echt te veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |