Er is mij niets verteld van een WTF-FOK! meetquote:
Fucking japan ouwequote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:29 schreef Trashcanman het volgende:
Ah, soms komt er in wat luister je nu ook nog wel eens wat vreemds voorbij
Compleet stereotiep Japans dit, maar toch wel redelijk wtf.
Doe mij toch maar Merzbow als het Japans moet zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:29 schreef Trashcanman het volgende:
Ah, soms komt er in wat luister je nu ook nog wel eens wat vreemds voorbij
Compleet stereotiep Japans dit, maar toch wel redelijk wtf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dylan Nyoukis & Phil Minton, zijn niet gek... ze zijn een fietspomp en een spuitbus..
Noise in D# for piece of glass and wounded face:
(hij is in te huren voor kinderfeestjes)
Proto Break-core? deze dame had vast wat voor wat opgetrokken wenkbrauwtjes gezorgd in de jaren '50
Tevens was zij de uitvinder van de Oramics-methode, waarbij muziek kon worden gemaakt aan de hand van tekeningen:
Robert Moog died for our synths
Machinefabriek, tofquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:49 schreef Gehenna het volgende:
Oeh Jaap Blonk doet tegenwoordig ook wat dingetjes met Machinefrabiek
https://www.facebook.com/photo.php?v=3252396548188
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:31 schreef Gehenna het volgende:
Hier spelen 'The New Blockaders' hun laatste bruilofthit (op zaag en doos):
Voetjes van de vloerpuuuu!
tof!, haar mainstream nummers kon ik sowieso niet langer dan 7 seconden naar luisterenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Gezien haar andere output vond ik dit wel WTF
(free)jazz van neneh cherry
Maar na wat zoeken zat ze begin jaren 80 in nogal wat post punk bandjes
Ze is ook nog familie van de jazz legende don cherry dus zo raar is het allemaal niet
Dus misschien is haar mainstream output juist het WTF gedeelte.
Misschien valt dat ook nog wel enigzins mee. Ik moet er wel bij vertellen dat ik totaal niet in de hiphop zat, maar ik vond dat een opvallend hitje, ik moest er echt even aan wennen. Volgens mij was het toen ook best apart. Nu klinkt het mij ook mainstream in de oren, maar misschien komt dat ook omdat de mainstream na haar wat is veranderd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Dus misschien is haar mainstream output juist het WTF gedeelte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |