Deze al tegen gekomenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb nu allemaal youtubefilmpjes van 14-jarige meisjes die navelpiercings laten zetten en dan bijna out gaan
Pistolen.quote:
quote:
Tuurlijk gewoon doen!quote:Op maandag 30 januari 2012 17:15 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
![]()
ga dan naar een piercer
lekker ook zonder handschoentjes ofzo![]()
Dafuqquote:
Ik ben nu ondertussen bij de pukkels aanbeland (hoeft straks niet veel eten meer)quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zit nog bij de piercings en ondertussen pasta eten
Ja joh, die filmpjes ken ik allemaal allangquote:
dat zou echt strafbaar moeten zijn... ik weet dat oorbellen normaal zijn en dat iedereen ze heeft.. maar het zou iemands eigen keus moeten zijn om een lichaams-modificatie te nemen... buiten het feit dat een baby zo pijn doen gewoon ziek isquote:
Damn! na ja ik mag naar huisquote:Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja joh, die filmpjes ken ik allemaal allang. Hebben we het hier al vaker over gehad
ook alleen maar omdat iedereen oorbellen heeft... het blijft een mod, het is een piercing.. ook al heeft jan en alleman zequote:Op maandag 30 januari 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
lichaams modificatie vind ik wel erg extreem voor oorbellen
Maar van een baby moet je afblijven inderdaad
Dat.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat zou echt strafbaar moeten zijn... ik weet dat oorbellen normaal zijn en dat iedereen ze heeft.. maar het zou iemands eigen keus moeten zijn om een lichaams-modificatie te nemen... buiten het feit dat een baby zo pijn doen gewoon ziek is
ja precies, het is geen drama, maar t moet eigen keus zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat.
Oorbellen mag je best vroeg doen, vrijwel elk meisje neemt ze uiteindelijk en als je ze eruit haalt is het niet storend. Maar alleen als het kind het zelf wil.
Ik kreeg ze toen ik 7 was, nadat ik heul lang bij m'n ouders had zitten miepen dat ik ze zo graag wilde.
oorbelen zijn ook piercings?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
lichaams modificatie vind ik wel erg extreem voor oorbellen
Maar van een baby moet je afblijven inderdaad
Dat eeuwige gaatjespistolen dilemma ga je nooit winnen, so why botherquote:Op maandag 30 januari 2012 17:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja precies, het is geen drama, maar t moet eigen keus zijn
plus.. gaatjespistolen![]()
![]()
![]()
![]()
gaatjespistolen zijn nu verbodenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja precies, het is geen drama, maar t moet eigen keus zijn
plus.. gaatjespistolen![]()
![]()
![]()
![]()
Piercings die door een of andere mongol in een mongolenwinkel met een pistool door je oor worden geknalt vind ik geen piercingquote:Op maandag 30 januari 2012 17:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oorbelen zijn ook piercings?
ik vind het niet ens mooi bij babies
dat mag niet meer? pistolen en mensen zonder certificaat mogen geen gaatjes meer makenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Piercings die door een of andere mongol in een mongolenwinkel met een pistool door je oor worden geknalt vind ik geen piercing
Niet, je hebt van die knijpdingen die niet schieten maar die ze knijpen. Je kunt het nog overal laten doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gaatjespistolen zijn nu verbodenvoor oorbellen moet je nu ook naar d epiercer
nou en? dan mag ik er nog wel over zeiken lijkt me?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat eeuwige gaatjespistolen dilemma ga je nooit winnen, so why bother
Je mag best zeiken ik zeg alleen dat het toch geen nut heeft omdat 9/10 van de mensen je als een mongol aankijken als je zegt dat je 30 euro voor piercen betaald ipv 5 euro voor schietenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
nou en? dan mag ik er nog wel over zeiken lijkt me?
bloemkoolorenbloemkooloren bij babies omdat ouders zo dom zijn
hier niet? in alkmaar ook niet, al die juweliers die het deden etc, alles is weg. Voor oorgaatjes is het nu ook afspraak maken bij de piercerquote:Op maandag 30 januari 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet, je hebt van die knijpdingen die niet schieten maar die ze knijpen. Je kunt het nog overal laten doen.
Ik zie nog best vaak van die oorbel kies dingetjes staan om te 'piercen' lolquote:Op maandag 30 januari 2012 17:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier niet? in alkmaar ook niet, al die juweliers die het deden etc, alles is weg. Voor oorgaatjes is het nu ook afspraak maken bij de piercer
nouja, het heeft dus wel iets nut gehad, als pistolen voortaan niet meer mogen (wat ik niet wist trouwens, zit niet meer zo in het piercingwereldje momenteel)quote:Op maandag 30 januari 2012 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag best zeiken ik zeg alleen dat het toch geen nut heeft omdat 9/10 van de mensen je als een mongol aankijken als je zegt dat je 30 euro voor piercen betaald ipv 5 euro voor schieten
Ik hjad er 8 in alle oren, 5 over 3 bovenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe groot is het risico dan bij oorlellen schieten, dat valt toch wel mee?
Ik heb de bovenkant van m'n oren laten schieten, dat was wel heel dom.
Of baby's behangen met sieradenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
En baby's met oorbellen is wel echt een kenmerk voor tokkies
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
nouja, het heeft dus wel iets nut gehad, als pistolen voortaan niet meer mogen (wat ik niet wist trouwens, zit niet meer zo in het piercingwereldje momenteel)
quote:Zogenaamde gaatjes- of schietpistolen voor oorbellen zijn door de GG&GD verboden. En dat is maar goed ook want zo’n pistool is niet goed te reinigen en zeker niet te steriliseren. Bovendien kun je snel misschieten en bij kraakbeen scheurtjes of splinters in het kraakbeen veroorzaken en het kan de huid onrustig maken!
omfg jaquote:Op maandag 30 januari 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dat sterilon op je oorbellen doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die nog steeds sterilon op hun piercings willen smerenquote:
Toen ik mijn wenkbrauwpiercing liet zetten kreeg ik ook keurig zo'n flesje sterilon mee van de piercing-boerquote:Op maandag 30 januari 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dat sterilon op je oorbellen doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had bovenin super pijn en kon er ook niet meer op slapen, tot ik hem er snachts gewoon uithaalde, de volgende ochtend was hij niet rood meer, en heeft ook nooit meer pijn gedaan mits ik hem er in de nacht uithaalquote:Op maandag 30 januari 2012 17:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn oorlellen heb ik echt nooit last van gehad met de pistolen. Behalve dat de ene veel hoger zit dan de ander.
Bovenkant van m'n oor heb ik zeker een half jaar niet op kunnen slapen. Zit nu al jaren een ringetje in en ik durf hem niet meer te verwisselen
Geschoten neus-faals kon je altijd zo goed herkennenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:41 schreef Dwyn het volgende:
Mijn eerste neuspiercing is ook nog geschoten...bij de juwelier. Net als de 14 oorbellen die ik had.
Ik heb gelukkig geen litteken.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Geschoten neus-faals kon je altijd zo goed herkennen. Vaak deden mensen het als het aan de ene kant mis ging aan de andere kant nog een keer
.
Nou ja, heb je tenminste symmetrie in je littekens
Gelukkig zie je alleen een litteken als het mis gaat.quote:
Terwijl ik toen altijd van tevoren zei "hier zit piercing en daar zit een piercing, oppassen dus".quote:Op maandag 30 januari 2012 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kappers en piercings
Krijg je les in 'hoe pest ik mensen met piercings' op de kappersschool ofzo?![]()
Haha, ik dus ookquote:Op maandag 30 januari 2012 17:54 schreef Sharana_LV het volgende:
nagelpiercing had ik ook, ik zou en moest het toen ik het bij die chick van 2 brothers on the 4th floor zag![]()
meh, hoeft niet nee...quote:Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://mariasparkle.blogs(...)se-prismatic-my.html
Volgens mij gaan de Prismatics erg tegenvallen
toen ik de flesjes zag, dacht ik: 'OMG BUBSEL IS GEK BUY ALLT HE NAILPOLISH, NOW!!23@3'quote:Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik had eigenlijk ook wat anders verwacht ja...quote:Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
de flesjes beloven veel meer dan het uiteindelijke resultaat inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2012 18:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben benieuwd naar goede swatches maar had er veel meer van verwacht geloof ik
Ik had meer verwachting als in kaleidoscope en OMG collectiequote:Op maandag 30 januari 2012 18:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben benieuwd naar goede swatches maar had er veel meer van verwacht geloof ik
Ja ik ook... En die heb ik geen van beiden dus ben wel een beetje teleurgesteld haha.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had meer verwachting als in kaleidoscope en OMG collectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
ssssttttttPhihihihihihihhihihiihihihi sssshhhhhhhtttt !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En swatches van prismatic zijn idd teleurstellend...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Met je dronken kopfquote:Op maandag 30 januari 2012 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
mijn neuspiercing is met zo'n pistool geschoten voor tien gulden op dynamo open air
en twee maanden extragratis huisarrestquote:Op maandag 30 januari 2012 18:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met je dronken kopf![]()
Lijken wassen!
Haha serieus? Was een goede actie danquote:Op maandag 30 januari 2012 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en twee maanden extragratis huisarrest
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was vijftien en het was me ten strengste verboden... Dat moet je niet doen bij een vijftienjarigequote:Op maandag 30 januari 2012 18:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha serieus? Was een goede actie dan.
Zo heb ik met een vriendinnetje samen een piercingboer op de Megafestatie kunnen overtuigen dat haar ouders het echt goed vonden dat ze een piercing nam, zo 15 als ze wasquote:Op maandag 30 januari 2012 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was vijftien en het was me ten strengste verboden... Dat moet je niet doen bij een vijftienjarige
Neus met een pistool werd over het algemeen niet naar leeftijd gevraagd volgens mijquote:Op maandag 30 januari 2012 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
op dynamo vroegen ze je leeftijd niet eens
Mijn oudste broer deed het gewoon, of het nou mocht of niet. Denk dat m'n ouders allang blij waren dat ik überhaupt toestemming vroegquote:Op maandag 30 januari 2012 18:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mocht ook geen piercings zolang ik nog thuis woondeOf tattoos
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn oudere broers waren veel te braafquote:Op maandag 30 januari 2012 18:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn oudste broer deed het gewoon, of het nou mocht of niet. Denk dat m'n ouders allang blij waren dat ik überhaupt toestemming vroeg
Ik wel, als het maar te verstoppen was. Dus, navelpiercing was cadeau voor m'n 15e, trampstamp voor m'n 16e, week later liet ik samen met m'n moeder m'n tong piercen maar die schuine labret mocht pas toen ik het huis uit was.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mocht ook geen piercings zolang ik nog thuis woondeOf tattoos
waarom neem je hem nu niet weer dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wel, als het maar te verstoppen was. Dus, navelpiercing was cadeau voor m'n 15e, trampstamp voor m'n 16e, week later liet ik samen met m'n moeder m'n tong piercen maar die schuine labret mocht pas toen ik het huis uit was.
Srsly? Ik vond dat echt heel lelijkquote:Op maandag 30 januari 2012 18:38 schreef Debsterr het volgende:
Piercings. Ik had een navelpiercing, septum, tong, 3 ringetjes bovenin m'n oor, schuine labret, gestretchte oren (8mm).. en nu niets meer
. Ik mis m'n septum nog steeds.
Omdat het heel veel pijn deed om te laten zetten, ik veel te vaak verkouden ben en mijn lichaam niet zo erg van piercings houdtquote:Op maandag 30 januari 2012 18:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom neem je hem nu niet weer dan?
Nee joh, is heul mooiquote:Op maandag 30 januari 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind een septum echt![]()
Ik kan er vaak niet langs kijken als iemand hem heeft.
Oh je ziet hem idd bijna nietquote:Op maandag 30 januari 2012 18:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee joh, is heul mooi
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:51 schreef PriemGirl het volgende:
Oh deze is ook al zo subtielBertha III?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Zie je het nog bij je neus? Eigenlijk nooit zo op gelet bij jouquote:Op maandag 30 januari 2012 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mocht gaatjes toen ik negen was, die gingen zweren, dus weer dicht laten groeien en opnieuw geschoten toen ik 12 was. Heb ook 2 in mijn oorschelp laten schieten een jaar later, en nadat mijn oor ongeveer vier keer zijn aanvankelijke omvang had heeft de buuv ze verwijderd met een tangdaarna nog neus gehad, maar die heb ik er op mijn negentiende ofzo uit gehaald.
Ja, een klein putje, maar niet extreem ofzoquote:Op maandag 30 januari 2012 18:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zie je het nog bij je neus? Eigenlijk nooit zo op gelet bij jou
quote:
Volgende keer doe ik close-up kijkenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, een klein putje, maar niet extreem ofzo
Alleen als ik de jouwes ook mag zienquote:Op maandag 30 januari 2012 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Maar je haar though![]()
[..]
Volgende keer doe ik close-up kijken
'TOON MIJ JE NEUHEUUUS'
Hehehe
Ik vind het best liefquote:
Er zit geen diamand inquote:Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het best lief![]()
Zal ik deze kopen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen als ik de jouwes ook mag zien
Kutquote:
En ook geen slingerdingetje met extra steentjesquote:Op maandag 30 januari 2012 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut![]()
Toch maar een playboy-bunny met diamand dan?
Ik heb een diamanden playboy oorbelquote:Op maandag 30 januari 2012 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut![]()
Die had ik zooooo langquote:Op maandag 30 januari 2012 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut![]()
Bijna, ik vind m nog iets te subtiel...quote:Op maandag 30 januari 2012 18:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
SQ deze dan maar?
[ afbeelding ]
Jaaaaaaquote:Op maandag 30 januari 2012 19:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of dezen
http://www.ebay.nl/itm/Fa(...)&hash=item2a17cedb82
Die heeft m'n moeder geloof ikquote:Op maandag 30 januari 2012 19:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit vind ik oprecht cool
[ afbeelding ]
Dan is jouw moeder ook coolquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Bl(...)&hash=item256b257a13
Mwah, ik vind het wat minder hahaquote:Op maandag 30 januari 2012 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan is jouw moeder ook cool
Jup ! Ik zou sowieso niemand voor ceremonie uitnodigen en dan zeggen dat ze naar huis mogen en 's avonds weer terugkomenquote:
Ik ookquote:Op maandag 30 januari 2012 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
Sneeeeeuuuuwww![]()
Ging weer 3x glijden met de auto... En dan zit ik te giechelen
Wij hebben gewoon alleen de mensen voor de ceremonie uitgenodigd die we ook bij het diner wilden hebben. En dan 's avonds aangevuld met de andere gasten voor het feest. Werkte prima!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup ! Ik zou sowieso niemand voor ceremonie uitnodigen en dan zeggen dat ze naar huis mogen en 's avonds weer terugkomen
Aan de andere kant... Wij eten met praktisch iedereen ook dusjah![]()
Trouwen en zo #73quote:
Ik durf niet eens te rijden haha.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookEn me te irriteren aan mensen die (terecht natuurlijk) suuuuuupervoorzichtig rijden
Hehehe wij kunnen geen 120 mensen in het stadhuis kwijt dus dat wordt em nietquote:Op maandag 30 januari 2012 19:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon alleen de mensen voor de ceremonie uitgenodigd die we ook bij het diner wilden hebben. En dan 's avonds aangevuld met de andere gasten voor het feest. Werkte prima!
Da's ook een optie idd.. Ik denk dat ik dat op mijn promotiefeestje maar moet doen, is kostentechnisch ook wat fijner dan een zoveel-gangen-diner.. Als ik ooit promoveer dan hč..quote:Op maandag 30 januari 2012 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil een buffetkan iedereen meekanen! Lijken wassen!
Wel tofquote:Op maandag 30 januari 2012 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil een buffetkan iedereen meekanen! Lijken wassen!
GET ALL THE EUROKNALLERSquote:Op maandag 30 januari 2012 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
al mijn gasten moeten iets wits aan en dan ga ik als enige in het rood!
En er is alleen koffie en bier!
En en en ik laat een mcdonalds buffet aanrukken!
omelet nogwat... Ben de naam kwijt. Erg nice!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zus had ook buffet, en daarna ijs in een soort meringue dat gebrandt was oid met warme kersen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan een McFlurry bruids-ijstaart!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
al mijn gasten moeten iets wits aan en dan ga ik als enige in het rood!
En er is alleen koffie en bier!
En en en ik laat een mcdonalds buffet aanrukken!
die heb ik al, maar hij wil nog niet met me trouwenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga gewoon niet trouwens einzzz
Of nick moet lijken wassen met een dikke diamand komen![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, dan moet je dat ook gewoon lekker niet doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te rijden haha.
Oeh dan doe ik wel wedding crashingquote:Op maandag 30 januari 2012 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
AL MIJN GASTEN MOETEN NAAKT KOMEN!
Dan heb je het recht om nog een (lees een grotere) diamand te eisenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heb ik al, maar hij wil nog niet met me trouwen
wel goeden deal
deel je dan wel fleurcups uit met jullie namen er op?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
AL MIJN GASTEN MOETEN NAAKT KOMEN!
truequote:Op maandag 30 januari 2012 19:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan heb je het recht om nog een (lees een grotere) diamand te eisen
En condooms voor de mannenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deel je dan wel fleurcups uit met jullie namen er op?
quote:Great blog right here! Also your website so much up very fast! What host are you using? Can I get your associate link on your host? I wish my site loaded up as fast as yours lol
Gewoon een beetje fruttenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn piercing blijft aan mijn huid plakken, nou durf ik hem er niet uit te halen
Ik heb mijn rijbewijs ook pas 2,5 jaar maar heb het eerste jaar niet eens in m'n eentje durven rijden.. Had ook nooit verwacht dat ik de 1e keer zou slagen en had dus gerekend op nog wat extra lessen maar die kwamen dus niet, echt heel zielig haha. En heb die horrorwinter dus maar helemaal overgeslagen..quote:Op maandag 30 januari 2012 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha, dan moet je dat ook gewoon lekker niet doen.Ik heb mijn rijbewijs in september gehaald, twee jaar terug. Toen hadden we echt een horrorwinter en ben ik ook naar België gereden
best wel barre omstandigheden gehad sindsdien maar gelukkig heb ik goede banden en is er nooit iets gebeurd dus heb ik ook niet echt een bangig gevoel
In het vakje 'name' staat: Benefits ofGraphic Designingsitecollecthostsearchsubmitedimagecreateworld wide netsalesquote:
Eerst douchen dan. Of gewoon ff rukkie gevenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn piercing blijft aan mijn huid plakken, nou durf ik hem er niet uit te halen
Lijken wassen om aan een dikke diamant te komen ?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga gewoon niet trouwens einzzz
Of nick moet lijken wassen met een dikke diamand komen![]()
![]()
![]()
![]()
dat deed mijn oud-buurmeisje! Vanaf het stadhuis naar de kroeg, daar een receptie, en dan een feest in het buurthuis met de patatkraam er voorquote:Op maandag 30 januari 2012 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had een buffet op m`n bruiloft. Kipkluifjes en spare-ribs en beenham en satÊetjes
We hadden nog even getwijfeld of we de Jan Patatkar niet zouden laten komen
Babyolie in m'n piercinggat?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon een beetje fruttenHeb je niet een beetje babyolie ofzo?
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lijken wassen om aan een dikke diamant te komen ?
Nou nee
Hahaha je moet wat meer zelfvertrouwen hebben!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs ook pas 2,5 jaar maar heb het eerste jaar niet eens in m'n eentje durven rijden.. Had ook nooit verwacht dat ik de 1e keer zou slagen en had dus gerekend op nog wat extra lessen maar die kwamen dus niet, echt heel zielig haha. En heb die horrorwinter dus maar helemaal overgeslagen..
misschien is het wel een negerlijk met een diamand in z'n tant en dan kun je die extragratis stelen!!! Einz!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou nee
Goeden tip voor schagelnaartje: Hoe steel ik diamanden van lijkenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien is het wel een negerlijk met een diamand in z'n tant en dan kun je die extragratis stelen!!! Einz!!!
Op mijn blog staat een goeden tutorialquote:Op maandag 30 januari 2012 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou nee
Het paste bij mij wel in m`n soort bruiloftquote:Op maandag 30 januari 2012 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat deed mijn oud-buurmeisje! Vanaf het stadhuis naar de kroeg, daar een receptie, en dan een feest in het buurthuis met de patatkraam er voor
Bwhehehe zo klinkt het vunzigquote:Op maandag 30 januari 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Babyolie in m'n piercinggat?![]()
Dat klinkt eng
Ik heb hem nu een stukje verder, maar er komt nu een vreemde geur vanafquote:Op maandag 30 januari 2012 19:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe zo klinkt het vunzigIk deed gewoon een drupje op de bovenkant van het ijzertje en dan floepte die er zo uit.
Klinkt leuk!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het paste bij mij wel in m`n soort bruiloftEn er kwamen veeeeeeel kinderen dus dat zou wel handig zijn geweest. Dat buffet was ook wel een goede, ik had er ook pannenkoeken bij voor de kleintjes. En als toetje kwam de ijskar langs
En een ballonnenkloon?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het paste bij mij wel in m`n soort bruiloftEn er kwamen veeeeeeel kinderen dus dat zou wel handig zijn geweest. Dat buffet was ook wel een goede, ik had er ook pannenkoeken bij voor de kleintjes. En als toetje kwam de ijskar langs
Ik kom nooit op beauty blogs....quote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op mijn blog staat een goeden tutorial
Als hij ruikt moet je je vaker wassenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem nu een stukje verder, maar er komt nu een vreemde geur vanaf![]()
Ik ben zo'n watje met dat ding, ik wissel hem ook nauwelijks.
Vergeet ook wel eens dat ik hem al 4 jaar heb(of was het nou drie?)
Ik heb heul geen beautyblogquote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kom nooit op beauty blogs....
En nee, de opmerking : "dat zou je eens moeten doen" hoef ik niet zien
Het is dan ook een adviesblog, geen bjoetieblog.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kom nooit op beauty blogs....
En nee, de opmerking : "dat zou je eens moeten doen" hoef ik niet zien
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als hij ruikt moet je je vaker wassen![]()
Naja de piercing dan
Ieuwquote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja naja, als hij er al een paar maanden zit kan het misschien een aparte geur geven? Ik weet niet want ik liet hem er nooit zolang inquote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het zou wel iets voor mij zijn, dat is wat ik bedoelquote:Op maandag 30 januari 2012 19:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut really, stretches en oorbelgaatjes stinken ook als je het niet een x schoonmaakt hurr
ik zou het toch maar ff gaan schoonmakenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK bedoelde ook je piercing eruithalen en je gat en dat ding allebei wassen. Niet elke dag maar af en toequote:Op maandag 30 januari 2012 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het zou wel iets voor mij zijn, dat is wat ik bedoel.
Ik was mezelf elke dag![]()
Maar niet bewust den piercing ofzo...
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
bij mijn zus zijn nou al 2x slechte cellenzooi voor baarmoederhalskanker weggehaald en nou is t weer terug, houd het dan ook nooit op met die rotlichamen en kloteziektes
Gadver wat klote! Sterkte...quote:Op maandag 30 januari 2012 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
bij mijn zus zijn nou al 2x slechte cellenzooi voor baarmoederhalskanker weggehaald en nou is t weer terug, houd het dan ook nooit op met die rotlichamen en kloteziektes
Jeetje zeg......quote:Op maandag 30 januari 2012 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik haal hem er nooit uitquote:Op maandag 30 januari 2012 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK bedoelde ook je piercing eruithalen en je gat en dat ding allebei wassen. Niet elke dag maar af en toe
Ik heb een lijkennavelquote:
He bah! Hoe oud is ze?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
True.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
nee geen kloon, die zijn eng
Dan stinkt ie echtquote:Op maandag 30 januari 2012 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik haal hem er nooit uit![]()
[..]
Zou ik wel doen ja lolquote:Op maandag 30 januari 2012 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij is eruit
Ik voelde m'n hartslag in m'n buik
En spees, moet ik nu het gat dan schoonmaken voor ik er een nieuwe inschuif?
Oorkaasquote:Op maandag 30 januari 2012 19:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
piercings rieken altijd, naar talg. M`n stretches was ik altijd mee als ik m`n haren was anders zit er allemaal zut aan
U haz dmquote:Op maandag 30 januari 2012 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeuj, gat is schoon en nieuwe is erin gegaan![]()
Gelijk wat nieuwe piercings aanschaffen, dan doe ik misschien sneller een nieuwe erin
Spees, weet jij nog leuk online adres om piercings te kopen? Ebay vind ik niet heul inspirerend tot nu toe (hoewel goedkoop)
Navelkaasquote:Op maandag 30 januari 2012 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
D'r zit allemaal smurrie rondom m'n piercing die ik inhad![]()
![]()
Zou het echt zoveel slechter zijn dan die van de six/v&d bijvoorbeeld? want die doen het ook prima bij mequote:Op maandag 30 januari 2012 19:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U haz dm
Ik zou zelf nooit piercings van ebay nemen, je weet nooit wat erin zit met die chinezen![]()
Ik heb den handzeep, heb ik hem nu ook mee gewassenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Navelkaas
Koop een blok unicura balance en was je navel af en toe met dat spul![]()
Ik vind die van de six altijd zo duur voor het spul wat je krijgtquote:Op maandag 30 januari 2012 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou het echt zoveel slechter zijn dan die van de six/v&d bijvoorbeeld? want die doen het ook prima bij me
Kan ookquote:Op maandag 30 januari 2012 19:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb den handzeep, heb ik hem nu ook mee gewassen
Ik vind het alleen zo jammer dat ze de volgende dag al oud zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh bij de AH krijg je nu bij ELK broodje van de bakkerij dat je koopt 1 punt. We hebben vandaag 7 broodjes gekocht voor extra muppetpunten, lijken wassen einzz
Vraag om onafgebakken uit de vriezer, hebben wij ook gedaanquote:Op maandag 30 januari 2012 19:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zo jammer dat ze de volgende dag al oud zijn
Slim!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vraag om onafgebakken uit de vriezer, hebben wij ook gedaan
Note: Als ze uit de koeling komen zijn ze al ooit ingevroren geweest dus niet zelf meer invriezen.quote:
PM je adres trouwens es.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al vier muppetss![]()
Statler, Waldorf, Kermit en Swedish Chef
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Note: Als ze uit de koeling komen zijn ze al ooit ingevroren geweest dus niet zelf meer invriezen.
Van navelpluis? want die zijn in de maakquote:
HITS collectie van Amygrace?quote:
Haha das wel veel ja! Zijn ook wel hele mooie lakjes!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2000 entries.... De staatsloterij geeft meer kansch
Alloverpiercings.nlofcomquote:Op maandag 30 januari 2012 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeuj, gat is schoon en nieuwe is erin gegaan![]()
Gelijk wat nieuwe piercings aanschaffen, dan doe ik misschien sneller een nieuwe erin
Spees, weet jij nog leuk online adres om piercings te kopen? Ebay vind ik niet heul inspirerend tot nu toe (hoewel goedkoop)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik mis den logicaquote:Op maandag 30 januari 2012 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Week niet kunnen lopen is handig, mijn beginnende buikje is pleite
Huh?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Week niet kunnen lopen is handig, mijn beginnende buikje is pleite
+1quote:
Waarom, ik zou den diamand om mijn vinger laten en er mee showen einzz. Niet verkopenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan hoef je nooit meer te werken denk ik
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kon niet naar de vreetkast lopenen ik kon niet naar de supermarkt om dingen te halen
500 karaat is zo groot als je hand mopquote:Op maandag 30 januari 2012 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom, ik zou den diamand om mijn vinger laten en er mee showen einzz. Niet verkopen
Shiny shinyquote:Op maandag 30 januari 2012 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
500 karaat is zo groot als je hand mop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |