Deze al tegen gekomenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb nu allemaal youtubefilmpjes van 14-jarige meisjes die navelpiercings laten zetten en dan bijna out gaan
Pistolen.quote:
quote:
Tuurlijk gewoon doen!quote:Op maandag 30 januari 2012 17:15 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
![]()
ga dan naar een piercer
lekker ook zonder handschoentjes ofzo![]()
Dafuqquote:
Ik ben nu ondertussen bij de pukkels aanbeland (hoeft straks niet veel eten meer)quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zit nog bij de piercings en ondertussen pasta eten
Ja joh, die filmpjes ken ik allemaal allangquote:
dat zou echt strafbaar moeten zijn... ik weet dat oorbellen normaal zijn en dat iedereen ze heeft.. maar het zou iemands eigen keus moeten zijn om een lichaams-modificatie te nemen... buiten het feit dat een baby zo pijn doen gewoon ziek isquote:
Damn! na ja ik mag naar huisquote:Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja joh, die filmpjes ken ik allemaal allang. Hebben we het hier al vaker over gehad
ook alleen maar omdat iedereen oorbellen heeft... het blijft een mod, het is een piercing.. ook al heeft jan en alleman zequote:Op maandag 30 januari 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
lichaams modificatie vind ik wel erg extreem voor oorbellen
Maar van een baby moet je afblijven inderdaad
Dat.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat zou echt strafbaar moeten zijn... ik weet dat oorbellen normaal zijn en dat iedereen ze heeft.. maar het zou iemands eigen keus moeten zijn om een lichaams-modificatie te nemen... buiten het feit dat een baby zo pijn doen gewoon ziek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |