Deze al tegen gekomenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb nu allemaal youtubefilmpjes van 14-jarige meisjes die navelpiercings laten zetten en dan bijna out gaan
Pistolen.quote:
quote:
Tuurlijk gewoon doen!quote:Op maandag 30 januari 2012 17:15 schreef Loqi het volgende:
[..]![]()
![]()
ga dan naar een piercer
lekker ook zonder handschoentjes ofzo![]()
Dafuqquote:
Ik ben nu ondertussen bij de pukkels aanbeland (hoeft straks niet veel eten meer)quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zit nog bij de piercings en ondertussen pasta eten
Ja joh, die filmpjes ken ik allemaal allangquote:
dat zou echt strafbaar moeten zijn... ik weet dat oorbellen normaal zijn en dat iedereen ze heeft.. maar het zou iemands eigen keus moeten zijn om een lichaams-modificatie te nemen... buiten het feit dat een baby zo pijn doen gewoon ziek isquote:
Damn! na ja ik mag naar huisquote:Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja joh, die filmpjes ken ik allemaal allang. Hebben we het hier al vaker over gehad
ook alleen maar omdat iedereen oorbellen heeft... het blijft een mod, het is een piercing.. ook al heeft jan en alleman zequote:Op maandag 30 januari 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
lichaams modificatie vind ik wel erg extreem voor oorbellen
Maar van een baby moet je afblijven inderdaad
Dat.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:28 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat zou echt strafbaar moeten zijn... ik weet dat oorbellen normaal zijn en dat iedereen ze heeft.. maar het zou iemands eigen keus moeten zijn om een lichaams-modificatie te nemen... buiten het feit dat een baby zo pijn doen gewoon ziek is
ja precies, het is geen drama, maar t moet eigen keus zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat.
Oorbellen mag je best vroeg doen, vrijwel elk meisje neemt ze uiteindelijk en als je ze eruit haalt is het niet storend. Maar alleen als het kind het zelf wil.
Ik kreeg ze toen ik 7 was, nadat ik heul lang bij m'n ouders had zitten miepen dat ik ze zo graag wilde.
oorbelen zijn ook piercings?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
lichaams modificatie vind ik wel erg extreem voor oorbellen
Maar van een baby moet je afblijven inderdaad
Dat eeuwige gaatjespistolen dilemma ga je nooit winnen, so why botherquote:Op maandag 30 januari 2012 17:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja precies, het is geen drama, maar t moet eigen keus zijn
plus.. gaatjespistolen![]()
![]()
![]()
![]()
gaatjespistolen zijn nu verbodenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:31 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja precies, het is geen drama, maar t moet eigen keus zijn
plus.. gaatjespistolen![]()
![]()
![]()
![]()
Piercings die door een of andere mongol in een mongolenwinkel met een pistool door je oor worden geknalt vind ik geen piercingquote:Op maandag 30 januari 2012 17:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oorbelen zijn ook piercings?
ik vind het niet ens mooi bij babies
dat mag niet meer? pistolen en mensen zonder certificaat mogen geen gaatjes meer makenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Piercings die door een of andere mongol in een mongolenwinkel met een pistool door je oor worden geknalt vind ik geen piercing
Niet, je hebt van die knijpdingen die niet schieten maar die ze knijpen. Je kunt het nog overal laten doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gaatjespistolen zijn nu verbodenvoor oorbellen moet je nu ook naar d epiercer
nou en? dan mag ik er nog wel over zeiken lijkt me?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat eeuwige gaatjespistolen dilemma ga je nooit winnen, so why bother
Je mag best zeiken ik zeg alleen dat het toch geen nut heeft omdat 9/10 van de mensen je als een mongol aankijken als je zegt dat je 30 euro voor piercen betaald ipv 5 euro voor schietenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
nou en? dan mag ik er nog wel over zeiken lijkt me?
bloemkoolorenbloemkooloren bij babies omdat ouders zo dom zijn
hier niet? in alkmaar ook niet, al die juweliers die het deden etc, alles is weg. Voor oorgaatjes is het nu ook afspraak maken bij de piercerquote:Op maandag 30 januari 2012 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet, je hebt van die knijpdingen die niet schieten maar die ze knijpen. Je kunt het nog overal laten doen.
Ik zie nog best vaak van die oorbel kies dingetjes staan om te 'piercen' lolquote:Op maandag 30 januari 2012 17:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier niet? in alkmaar ook niet, al die juweliers die het deden etc, alles is weg. Voor oorgaatjes is het nu ook afspraak maken bij de piercer
nouja, het heeft dus wel iets nut gehad, als pistolen voortaan niet meer mogen (wat ik niet wist trouwens, zit niet meer zo in het piercingwereldje momenteel)quote:Op maandag 30 januari 2012 17:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag best zeiken ik zeg alleen dat het toch geen nut heeft omdat 9/10 van de mensen je als een mongol aankijken als je zegt dat je 30 euro voor piercen betaald ipv 5 euro voor schieten
Ik hjad er 8 in alle oren, 5 over 3 bovenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe groot is het risico dan bij oorlellen schieten, dat valt toch wel mee?
Ik heb de bovenkant van m'n oren laten schieten, dat was wel heel dom.
Of baby's behangen met sieradenquote:Op maandag 30 januari 2012 17:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
En baby's met oorbellen is wel echt een kenmerk voor tokkies
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
nouja, het heeft dus wel iets nut gehad, als pistolen voortaan niet meer mogen (wat ik niet wist trouwens, zit niet meer zo in het piercingwereldje momenteel)
quote:Zogenaamde gaatjes- of schietpistolen voor oorbellen zijn door de GG&GD verboden. En dat is maar goed ook want zo’n pistool is niet goed te reinigen en zeker niet te steriliseren. Bovendien kun je snel misschieten en bij kraakbeen scheurtjes of splinters in het kraakbeen veroorzaken en het kan de huid onrustig maken!
omfg jaquote:Op maandag 30 januari 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dat sterilon op je oorbellen doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |