Ik zou me er geen zorgen over maken. Sinds een jaar is er een wereldrevolutie bezig, dan kan nog een burgeroorlog er ook wel bij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:20 schreef Dr-Anderson het volgende:
Misschien gaat dit wel uitmonden in een soort van kleine burgeroorlog.
Amerika heeft niet voor niets de nieuwe patriot act aangenomen en tentenkampen gebouwd....
Als ze toch het geld afzweren...waar maken ze zich dan druk om...hoewel....in een tentje niets doen is natuurlijk niet druk makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:18 schreef allesbeterweter het volgende:
Is een dure optie om deze te halen en aangezien het bijna allemaal mensen zijn die geld afzweren(dus niet hebben) zal dit doel mogelijk niet gehaald worden.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef 3-voud het volgende:
Wat is de tussenstand inmiddels? Heeft dat hele occupy nog iets bereikt? Zijn overheden in beweging gezet? Worden smerige ondernemers op de vingers getikt? Is kapitalisme nu een verboden goed? Voelen banken zich schuldig? Is het aantal voorstanders gegroeid met tenten en al?
Of is het straks "es war einmahl ein fanafre..."
De politiek in NL begint in ieder geval al wel met smeekbeden richting de financiele sector.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef 3-voud het volgende:
Wat is de tussenstand inmiddels? Heeft dat hele occupy nog iets bereikt? Zijn overheden in beweging gezet? Worden smerige ondernemers op de vingers getikt? Is kapitalisme nu een verboden goed? Voelen banken zich schuldig? Is het aantal voorstanders gegroeid met tenten en al?
Of is het straks "es war einmahl ein fanafre..."
Het collectief mag niet boeten voor de acties van uitwassen. Ze hebben tevens gewoon het recht om daar te staan. Als de overheid die hele bende vanaf het begin neutraliseert dan zou dat hun positie alleen maar negatief beïnvloeden; gewoon laten zitten en de debielen etaleren. Dan zijn de mensen die gasten snel genoeg zat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dat hele Occupy gebeuren zo wordt getolereerd door de overheid? Ik kan mij niet voor de geest halen dat er in de afgelopen 3 jaar ooit een groep is geweest die zo met rust werd gelaten door de overheid daar waar men normaliter burgers die zich niet aan de wet houden/openbare orde regels schenden, zoals het niet plassen in het openbaar of je zomaar ophouden ergens zonder daarvoor gerechtigd te zijn,onmiddelijk beboet of in de kraag vat.
Occupy wordt met alle egards behandeld,zelfs als ze een koper stelen.
Zoals de samenleving niet hoeft te barsten voor die occupiers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het collectief mag niet boeten voor de acties van uitwassen.
En dat wordt veroorzaakt door die paar koperdieven?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zoals de samenleving niet hoeft te barsten voor die occupiers.
Ubi societas, ibi ius!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dat hele Occupy gebeuren zo wordt getolereerd door de overheid? Ik kan mij niet voor de geest halen dat er in de afgelopen 3 jaar ooit een groep is geweest die zo met rust werd gelaten door de overheid daar waar men normaliter burgers die zich niet aan de wet houden/openbare orde regels schenden, zoals het niet plassen in het openbaar of je zomaar ophouden ergens zonder daarvoor gerechtigd te zijn,onmiddelijk beboet of in de kraag vat.
Occupy wordt met alle egards behandeld,zelfs als ze een koper stelen.
Nee. Dat hele occupy is bullshit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En dat wordt veroorzaakt door die paar koperdieven?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zoals de samenleving niet hoeft te barsten voor die occupiers bankiers.
Bij gebrek aan kennis gaan raaskallen siert je niet. Wat een proleet ben jij zeg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Dat hele occupy is bullshit.
Maar het was een "bij wijze van sprekuh:.
Het hele occupy was een nest voor criminelen... voorbeelden ten over. Maar steek je hoofd maar in het zand. Occupy is lievvvvvvvvvvv.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Bij gebrek aan kennis gaan raaskallen siert je niet. Wat een proleet ben jij zeg.
Nogmaals, het collectief mag niet boeten voor de uitwassen. En die kinderachtige opmerking aan het eind zal ik maar even vergeten, beetje kansloos niveau weer van je.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het hele occupy was een nest voor criminelen... voorbeelden ten over. Maar steek je hoofd maar in het zand. Occupy is lievvvvvvvvvvv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |