abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107471695
Is het nog te stoppen of voorkomen ? Ik denk het haast niet, ik zou niet weten hoe. Zulke grote plannen worden gewoon doorgezet, hoe dan ook.

Dit versnelt het alleen maar heb ik het idee.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_107471844
Idd wel maar misschien hun zelf in de brand te steken zo als vroeger moniken deden om een point of statement te maken maar ik denk dat dit zelfs niet meer gaat redden.

Gewoon een politieke partij oprichten en zo verder gaan misschien?
allesbeterweter
pi_107471990
Dat zou een optie kunnen zijn, maar of het lukt om het op te richten, ik weet het niet.
pi_107472185
Is een dure optie om deze te halen en aangezien het bijna allemaal mensen zijn die geld afzweren(dus niet hebben) zal dit doel mogelijk niet gehaald worden.
allesbeterweter
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:20:45 #130
362990 Dr-Anderson
In haar hoedanigheid
pi_107472238
Misschien gaat dit wel uitmonden in een soort van kleine burgeroorlog.

Amerika heeft niet voor niets de nieuwe patriot act aangenomen en tentenkampen gebouwd....
Graag je reactie
pi_107472249
Dat niet alleen, maar misschien ook conflicts of interest ? Waardoor het onmogelijk wordt.

Plus, hoe groot is de groep die je gaat vertegenwoordigen ? Als je gewoonweg opgaat in de politieke structuur, waarschijnlijk in de opositie ? Wat bereik je dan.

Geld zal niet het ( grootste ) probleem zijn denk ik, er zullen vast idealisten zijn die steunen ?

[ Bericht 33% gewijzigd door Gertje-Plongers op 01-02-2012 11:30:39 ]
  woensdag 1 februari 2012 @ 12:13:37 #132
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_107473943
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:20 schreef Dr-Anderson het volgende:
Misschien gaat dit wel uitmonden in een soort van kleine burgeroorlog.

Amerika heeft niet voor niets de nieuwe patriot act aangenomen en tentenkampen gebouwd....
Ik zou me er geen zorgen over maken. Sinds een jaar is er een wereldrevolutie bezig, dan kan nog een burgeroorlog er ook wel bij.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_107474740
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:18 schreef allesbeterweter het volgende:
Is een dure optie om deze te halen en aangezien het bijna allemaal mensen zijn die geld afzweren(dus niet hebben) zal dit doel mogelijk niet gehaald worden.
Als ze toch het geld afzweren...waar maken ze zich dan druk om...hoewel....in een tentje niets doen is natuurlijk niet druk maken ;)
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2012 @ 15:56:36 #134
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_107481432
Wat is de tussenstand inmiddels? Heeft dat hele occupy nog iets bereikt? Zijn overheden in beweging gezet? Worden smerige ondernemers op de vingers getikt? Is kapitalisme nu een verboden goed? Voelen banken zich schuldig? Is het aantal voorstanders gegroeid met tenten en al?

Of is het straks "es war einmahl ein fanafre..."
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_107481685
At difficult times..We as a people...must unite as one!! YEahhhhhhhhhhh.. :O

w/ w/
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:21:06 #136
362990 Dr-Anderson
In haar hoedanigheid
pi_107482376
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef 3-voud het volgende:
Wat is de tussenstand inmiddels? Heeft dat hele occupy nog iets bereikt? Zijn overheden in beweging gezet? Worden smerige ondernemers op de vingers getikt? Is kapitalisme nu een verboden goed? Voelen banken zich schuldig? Is het aantal voorstanders gegroeid met tenten en al?

_O-

Heerlijk om te lezen.
Graag je reactie
pi_107483940
Als de rechtzaak om een niet revolutionaire beweging/organisatie had gegaan die met tenten aan het demonstreren was tegen het systeem had deze uitspraak precies de omgekeerde geweest (een verbod)
De meeste Occupy'ers doorzien niet dat wat in deze tijd gaande is in de vorige eeuw ook is gebeurt.
Een revolutie tegen een regiem krijgt nooit doorgang, een regiem doet er alles aan om die macht in stand te houden. De meeste mensen hebben geen flauw benul hoe ver weg hun vrijheid aan het raken is, en waar al deze revolutionaire en politieke processen toe leiden (hetzelfde als waar het in Duitsland toe leidde, een imperium, goed te herkennen aan al dat rood, wit en zwart in media, en rood/zwarte bestrating en bedrijven en nieuwbouw en het hele controlesysteem en de euro die men erdoor heeft gedrukt) Het is ook te begrijpen dat de meeste mensen niets merken, want de propaganda heeft al het psychologische werk gedaan (in Duitsland werden daarvoor de rood,wit zwarte decorage en vlaggen met hakenkruisen erop gebruikt, psywar tegen het volk)
pi_107485487
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef 3-voud het volgende:

De politiek in NL begint in ieder geval al wel met smeekbeden richting de financiele sector.
http://www.nu.nl/economie(...)anciele-sector-.html

Daarentegen blijven de pensioenfondsen snijden:
http://www.nu.nl/geldzake(...)-met-05-procent.html

En zijn overheden minder en minder transparant over de beleidsvorming, daarmee het democratisch principe van de westerse wereld naast zich neerleggend:
http://www.nu.nl/economie(...)pties-niet-vrij.html

http://www.nu.nl/internet(...)tekeningen-acta.html
http://www.nu.nl/internet(...)sie-tekent-acta.html

Jongeren laten hun verweer horen tegen de voorgaande generaties, en delen standpunten met Occupy, al niet de aanpak:
http://www.volkskrant.nl/(...)m-helemaal-zat.dhtml

En dit is slechts een selectie van het nieuws van vandaag en afgelopen week. Het is nog veel te vroeg om conclusies te trekken over het slagingspercentage van Occupy en andere geluiden van protest van deze tijd. We zitten er middenin, wat ieder kan zien als die iets meer zou kijken en luisteren, dan ageren. ;)

Het zijn spannende tijden. Persoonlijk verwacht ik er niet teveel van, maar hoop op het beste, waar ik met mijn beperkte middelen naar toe wil werken.
pi_107487732
Vind dit ook wel een Occupy-gedicht :)

Vooruitgang

Laat ons geen vooruitgang noemen,
waar een ander aan ten onder gaat.

Laat ons geen groei noemen,
waar een ander minder van wordt.

Laat ons geen vrijheid noemen,
wat een ander het recht ontneemt om zichzelf te zijn.

Laat ons geen gemeenschap noemen,
waar de minste niet de meeste aandacht krijgt.

Laat ons zelf de verandering zijn,
die we in de wereld willen zien.

Mahatma Gandhi
pi_107516626
Kan iemand mij uitleggen waarom dat hele Occupy gebeuren zo wordt getolereerd door de overheid? Ik kan mij niet voor de geest halen dat er in de afgelopen 3 jaar ooit een groep is geweest die zo met rust werd gelaten door de overheid daar waar men normaliter burgers die zich niet aan de wet houden/openbare orde regels schenden, zoals het niet plassen in het openbaar of je zomaar ophouden ergens zonder daarvoor gerechtigd te zijn,onmiddelijk beboet of in de kraag vat.

Occupy wordt met alle egards behandeld,zelfs als ze een koper stelen.
pi_107518870
quote:
15s.gif Op donderdag 2 februari 2012 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dat hele Occupy gebeuren zo wordt getolereerd door de overheid? Ik kan mij niet voor de geest halen dat er in de afgelopen 3 jaar ooit een groep is geweest die zo met rust werd gelaten door de overheid daar waar men normaliter burgers die zich niet aan de wet houden/openbare orde regels schenden, zoals het niet plassen in het openbaar of je zomaar ophouden ergens zonder daarvoor gerechtigd te zijn,onmiddelijk beboet of in de kraag vat.

Het collectief mag niet boeten voor de acties van uitwassen. Ze hebben tevens gewoon het recht om daar te staan. Als de overheid die hele bende vanaf het begin neutraliseert dan zou dat hun positie alleen maar negatief beïnvloeden; gewoon laten zitten en de debielen etaleren. Dan zijn de mensen die gasten snel genoeg zat.
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2012 @ 15:54:50 #142
341203 3-voud
pi_107519071
quote:
4s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:47 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het collectief mag niet boeten voor de acties van uitwassen.
Zoals de samenleving niet hoeft te barsten voor die occupiers.
Of is het eenrichtingsverkeer?
pi_107519166
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zoals de samenleving niet hoeft te barsten voor die occupiers.
En dat wordt veroorzaakt door die paar koperdieven?
pi_107519462
quote:
15s.gif Op donderdag 2 februari 2012 14:43 schreef Iwanius het volgende:

Ubi societas, ibi ius! _O-
allesbeterweter
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2012 @ 22:29:35 #145
341203 3-voud
pi_107538242
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:57 schreef HyperViper het volgende:

[..]

En dat wordt veroorzaakt door die paar koperdieven?
Nee. Dat hele occupy is bullshit.
Maar het was een "bij wijze van sprekuh:.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:31:01 #146
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_107547184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zoals de samenleving niet hoeft te barsten voor die occupiers bankiers.

Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_107547198
quote:
Dit
pi_107547231
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:29 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nee. Dat hele occupy is bullshit.
Maar het was een "bij wijze van sprekuh:.
Bij gebrek aan kennis gaan raaskallen siert je niet. Wat een proleet ben jij zeg.
pi_107547272
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:33 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Bij gebrek aan kennis gaan raaskallen siert je niet. Wat een proleet ben jij zeg.
Het hele occupy was een nest voor criminelen... voorbeelden ten over. Maar steek je hoofd maar in het zand. Occupy is lievvvvvvvvvvv.
pi_107547308
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Het hele occupy was een nest voor criminelen... voorbeelden ten over. Maar steek je hoofd maar in het zand. Occupy is lievvvvvvvvvvv.
Nogmaals, het collectief mag niet boeten voor de uitwassen. En die kinderachtige opmerking aan het eind zal ik maar even vergeten, beetje kansloos niveau weer van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')