SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jou zo te horen aanbid je een oud sprookje uit de MO regionen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:07 schreef dadgad het volgende:
[..]
Waarom? Er is niks zo walgelijk als blinde vlagge-aanbidderij.
Religie gekte is naar mijn idee wat erger dan patriottisme. Raakt de vlakken van onzin en bullshit aan.Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*![]()
Gelijksoortige blinde aanbidding, andere instituten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jou zo te horen aanbid je een oud sprookje uit de MO regionen.
Religie gekte is naar mijn idee wat erger dan patriottisme. Raakt de vlakken van onzin en bullshit aan.![]()
Als ik naar de gevolgen kijk, niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Gelijksoortige blinde aanbidding, andere instituten.
En die wegen toch wat zwaarder.Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
Moorden voor je geloof, moorden voor je land, beide onder de belofte van vrede. Ik zie het verschil niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als ik naar de gevolgen kijk, niet.
En die wegen toch wat zwaarder.![]()
Je bedoeld dat patriotten die hun liefde voor hun land betuigen, vanzelfsprekend moordenaars zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Moorden voor je geloof, moorden voor je land, beide onder de belofte van vrede. Ik zie het verschil niet.
Gaat goed zo...Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
Lees je wel goed? Dat zegt ie namelijk niet helemaalquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoeld dat patriotten die hun liefde voor hun land betuigen, vanzelfsprekend moordenaars zijn.
Gaat goed zo...![]()
![]()
Ik weet ook wel dat ie het over militair ingrijpen heeft van b.v. de USA in het MO. Maar we hadden het betreft patriottisme over vlag verbranden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lees je wel goed? Dat zegt ie namelijk niet helemaalOp vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
Liever een dorp dan een kerncentrale.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef Gray het volgende:
Liever een vlag verbranden dan een dorp in de woestijn.
Over van de van de hak-op-de-tak gesproken.Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
Liever een kut dan een piemel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Liever een dorp dan een kerncentrale.
Over van de van de hak-op-de-tak gesproken.![]()
![]()
![]()
Een blogreeks over zelfvoorzienend leven: http://grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=8525
Dome sweet dome?quote:De Domes in de begintijd
De naam voor het complex "Baggins End" is genoemd naar het huisje "Bag End" van Bilbo en Frodo Baggins uit "The Hobbit" en "The Lord Of The Rings" van Tolkien. De film naar "De Hobbit" is in de maak en wordt in december 2012 verwacht, maar stuitte afgelopen paar jaar (2010-2011) net als de Domes op praktische onhaalbaarheid en onwil.
De Domes werden geïnitieerd door UC Davis studenten, onder andere Clay Brandow, die daartoe een geldbedrag ontvingen van UC Regents van de Universiteit van Davis. Ze vonden een architect in Ron Swenson die de organisch gebouwde Domes ontwierp. De praktische uitvoering lag vooral in de handen van de studenten zelf. De domes zijn een uiting van idealisme dat een fysieke vorm aanneemt. Organisch bouwen is een manier van bouwen die onder andere door Antoni Gaudi en Rudolf Steiner gepromoot werd, en heeft feitelijke voordelen, bijvoorbeeld bij aardbevingen (niet ongebruikelijk in Californië). Bij schokgolven is de ronde constructie duurzamer dan de veel gebruikelijkere vierkante constructie (voor een goede uitleg, zie hier: en hier).
Er is daarnaast nagedacht over de lichtinval in combinatie met al dan niet gewenste verwarming van de woning. De winterzon valt door de ramen op de achterwand die geconstrueerd is met rijst, stro en stucwerk. Dit houdt de warmte vast tijdens de nacht. In de zomer valt de zon anders waardoor de achterwand niet op deze manier verwarmd wordt. De woning blijft relatief koel.
De koepels zelf zijn gemaakt van glasvezel met schelpen en polyurethaanschuim, dat aan de binnenkant is gespoten.
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=8565Volg je hart, gebruik je verstand.![]()
Oplossingen in overvloed, dat is het probleem niet. Maar is het realistisch voor zoveel mensen ? Ik persoonlijk zou graag zo leven.
Dit is van The Garbage Warrior.
[ Bericht 19% gewijzigd door Gertje-Plongers op 01-02-2012 09:16:23 ]Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.![]()
Het mooie zou zijn om volledig self-sustaining villages of communities te creeëren. Die voorzien in de eigen energie en voedsel. Onder Permacultuur principes.
In plaats van Mono-cultuur, dus meerdere elkaar ondersteunende gewassen.
[ Bericht 25% gewijzigd door Gertje-Plongers op 01-02-2012 09:47:36 ]Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.![]()
Een vlag, ...een boekje.... van mij mogen ze alles verbranden maar probeer het maar eens met het boekje, dan is de wereld weer te klein......quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:07 schreef dadgad het volgende:
[..]
Waarom? Er is niks zo walgelijk als blinde vlagge-aanbidderij.![]()
Volgens mij staat de wereld al letterlijk in de brand maar zien we/wij alleen wat we willen zien wat er in de brand staat?allesbeterweter![]()
Geldverslindende babyboomers.quote:Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Homo....quote:
Even serieus. Het verbranden van vlaggen lokt agressie uit. Je verlaagt je tot de "Allah roepers" (wat ze ook daadwerkelijk bevestigen).
Hiermee bereik je alleen het tegenovergestelde...beetje lomp....
Graag je reactie![]()
We willen alleen zien wat we willen zien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:08 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Kun je dat nog iets specificeren ?
En op emoties inspelen om de verbanden niet te willen zien.
Een vlag verbranden is geen hoofdzonde die zit alleen tussen de oren.
Maar zo aandacht vragen is niet de manier van aandacht die je wilt.
Er waren ook mensen die het niet eens waren met deze vlagverbranding.
Maar Wag-Dogging om misschien de Occupy in een slecht daglicht te zetten?
Daarom zeg ik de wereld staat al in de brand maar wij zien het pas als het te laat is.allesbeterweter![]()
Ik vrees dat je gelijk hebt ABW. Dit gaat de verkeerde kant op zo, misschien hun eigen ondergang op deze manier ?Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: