Oh, zo simpel is hetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:11 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Niemand, laat het aan een computer over.
Je vergeet de programmeurquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Waarom niet ? Zo moeilijk is dat volgens mij niet.
Ze zijn niet te corrumperen en zijn strikt logisch en eerlijk. Als de software voldoet, dan kun je niet fout gaan.
Blijf dan maar weg, mensen denken al genoeg dat het klaplopers en mongolide relpubliek is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:47 schreef dadgad het volgende:
zucht... was ik maar daar. Lekker mee rellen.
Precies, dat doet de naam van Occupy echt geen goedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Blijf dan maar weg, mensen denken al genoeg dat het klaplopers en mongolide relpubliek is.
Fuck the system ja, rellen om je punt te maken nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef dadgad het volgende:
Ach jullie houden je zo bezig met wat anderen allemaal denken. Wat anderen denken wordt gevoed door angst en onmacht. Iedereen met verstand in de kiezen weet dat de Occupiers gelijk hebben. Hebben jullie nog steeds niet begrepen dat politiek correct voor struisvogels is?
Dus Viva la Revolucion and Fuck the System ok?
Uhm. Is dat niet gewoon feitelijk een vaststelling dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Blijf dan maar weg, mensen denken al genoeg dat het klaplopers en mongolide relpubliek is.
Kom, we gaan Ajax-hooligans in elkaar rossen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:08 schreef dadgad het volgende:
Slapjanussen zijn jullie.
Inderdaad Fuck the System.
Als je oppervlakkig wil kijken wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm. Is dat niet gewoon feitelijk een vaststelling dan?
Wanneer vertrek je naar de joe es of E?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:08 schreef dadgad het volgende:
Slapjanussen zijn jullie.
Inderdaad Fuck the System.
Ik wil eerst naar het Oosten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je naar de joe es of E?
Stoere
Jesus dat zijn complete oorlogen daar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:47 schreef dadgad het volgende:
Vreemd. Maar deze beelden ziend hou ik opeens zoveel van Amerikanen. Kijk ze dan, met hun schilden en anarchisten symbolen. Prachtig. Zo hoort het en ik vermoed dat die voorvaders van hun trots zouden zijn.
I pay your salary! Are you going to fucking shoot us? Put your fucking gun down!
(The people)
Is that the in the country that brings freedom to the middle east?![]()
- Youtube comment
Ik zie een revolutie groeien in de VS. Het idee dat Occupy dood is is een illusie. En hoe meer ze deze behandeling te verduren krijgen hoe meer sterker ze zullen worden vermoed ik.
Viva la Revolucion!
zucht... was ik maar daar. Lekker mee rellen.
Ik bekijk alles altijd oppervlakkig. Ik word zo moe van al die diepgang hier op BNW.....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je oppervlakkig wil kijken wel.
Volgens mij is dat al zo hoor....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat gaat toch de toekomst worden, let maar op.
Tja, de situaties zijn praktisch onverenigbaar. We zitten hier zeker in een recessie en het gaat een enge kant uit. Maar we ervaren niet het type ellende wat daar nu gaande is, zoals miljoenen daklozen, werklozen, 40 miljoen mensen op de voedselbon enzovoorts. En dan een administratie die zich bezig houd met het voorbereiden van een oorlog in Iran, alleen om de belangen van Israël te vertegenwoordigen (in mijn optiek) De VS is letterlijk aan het afbrokkelen als je het mij vraagt. Obama houdt mooie speeches, is hij buitengewoon goed in. Maar of het opmeet aan de realiteit vraag ik me af.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jesus dat zijn complete oorlogen daar.
Nederland is niet aan het occupien te krijgen. Laat staan om zich van zich te laten horen. Nederland zit liever warm voor de buis.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:24 schreef dadgad het volgende:
[..]
Tja, de situaties zijn praktisch onverenigbaar. We zitten hier zeker in een recessie en het gaat een enge kant uit. Maar we ervaren niet het type ellende wat daar nu gaande is, zoals miljoenen daklozen, werklozen, 40 miljoen mensen op de voedselbon enzovoorts. En dan een administratie die zich bezig houd met het voorbereiden van een oorlog in Iran, alleen om de belangen van Israël te vertegenwoordigen (als je het mij vraagt.) De VS is letterlijk aan het afbrokkelen als je het mij vraagt. Obama houd mooie speeches, is hij buitengewoon goed in. Maar of het opmeet aan de realiteit vraag ik me af.
Dat zal wel ja. Je houdt het niet tegen meer.quote:
Niet uit mijn hoofd. Ik zag laatst wel dit. Ford zocht medewerkers. Een wachtrij van 6 blokken!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat klopt.
Nog docu's over de daklozen problematiek in America? Vind dat altijd wel fascinerend. Complete gezinnen die dakloos zijn, terwijl ze daar voor een goed inkomen hadden. Toch worden de mensen dan aardig vindingrijk. Alles om te overleven.
Ik voel je strijdlustigheid en begrijp je symboliek!!! Chapeauquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:14 schreef dadgad het volgende:
Nee man. Jullie trekken mijn woorden (typisch) uit context.
Fuck the System in de zin van 'genoeg met de onzin'. Er wordt maandenlang vreedzaam geprotesteerd en het enige wat men kreeg is een trap tussen de kloten. Dus genoeg met het gejammer en er vol op tegenin. Laten zien wie de meerderheid is. Herinner ze eraan wie de overhand heeft.
Respect voor deze jongeren. Vanuit het diepste wezen van mijn ziel.
En ik voel echt een soort oprukkende minachting voor jullie. Dat jullie je zo makkelijk laten misleiden door media-propaganda. Het heeft ze weinig gekost om jullie de kloten af te snijden.
oh dat was alleen gericht aan de aanwezige fokkers. 3 stuks in totaal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:44 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Ik voel je strijdlustigheid en begrijp je symboliek!!! Chapeau![]()
Wat ik niet begrijp is je kortzichtige wij en jullie verhaal.....
Lul je er maar weer uit, langharig stuk werkschuw tuig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:45 schreef dadgad het volgende:
[..]
oh dat was alleen gericht aan de aanwezige fokkers. 3 stuks in totaal.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@ HoppaPloppaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lul je er maar weer uit, langharig stuk werkschuw tuig.
Die zijn untouchablequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef allesbeterweter het volgende:
Als je in een staat leeft waar de machtige mensen de wetten bepalen via de geldkraan en lobbyisten in de achterkamer van de senaat.
Wie bepaalt er dan wat er gebeurt?
Als er een wet doorgevoert wordt die de rijken treft gaat de kraan dicht!
De echte rijken en niet Mr Bill Gates dus.........
[b]Maar bijv een Bush of rockefeller familie?[/b]
Achter de schermen wordt er aan de touwtjes getrokken en de politici dansen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef allesbeterweter het volgende:
Idd en bepalen met vele wetten ,wel wat de wet wordt in de toekomst?
Zonder twijfel. Die lui staan bovenaan aan de apex. De Rockefellers alleen zijn al verantwoordelijk (grotendeels) voor de Bilderberg Groep, Council on Foreign relations en de Trilateral Commission.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:09 schreef allesbeterweter het volgende:
Idd en bepalen met vele wetten ,wel wat de wet wordt in de toekomst?
Dat de dollar enorm baat heeft gehad bij de tweede wereldoorlog is een feit. Het werd de machtigste munteenheid van de wereld. Ik krijg hier toch wel de kriebels van.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:35 schreef dadgad het volgende:
[..]
Zonder twijfel. Die lui staan bovenaan aan de apex. De Rockefellers alleen zijn al verantwoordelijk (grotendeels) voor de Bilderberg Groep, Council on Foreign relations en de Trilateral Commission.
Dit zijn (Bush/Rockefeller) ook de families die Hitler gefinancierd hebben, met de Nazi's handelden en stinkend steenrijk zijn geworden(waren ze al). Rockefellers via Standard Oil en Chase Manhattan (Rockefeller/Morgan) en de Bushes via leningen.
De Bolsheviks hebben ze gefinancierd. En de Sovjet Unie tot ver ver na de tweede oorlog.
Als het bij kriebels blijft mogen we blij zijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:49 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Dat de dollar enorm baat heeft gehad bij de tweede wereldoorlog is een feit. Het werd de machtigste munteenheid van de wereld. Ik krijg hier toch wel de kriebels van.
Nazi Duitsland had nooit tot stand kunnen komen zonder de gigantische leningen die ze kregen van de internationale bankiers. Duitsland was volkomen blut, moest een krankzinnige schuld af betalen en was militair verslagen. Er is ontzettend geïnvesteerd in Duitsland na de 1e WW. Dankzij Wall Street en andere industriëlen kon Duitsland haar oorlogsapparaat opbouwen. De 'officiele uitleg' (voor zover die bestaat) zegt dat het enkel winstbejag was en dat ze niet wisten wat Duitsand van plan was. Maar dat is gewoon totale nonsens, een belediging aan je intelligentie. Een ander theorietje is dat ze bang waren voor de communisten en Hitler dachten te gebruiken als tegen middel. Maar als dat waar zou zijn waarom hebben dezelfde kliek van bankiers en industriëlen de communisten dan gefinancierd?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:49 schreef Dr-Anderson het volgende:
[..]
Dat de dollar enorm baat heeft gehad bij de tweede wereldoorlog is een feit. Het werd de machtigste munteenheid van de wereld. Ik krijg hier toch wel de kriebels van.
quote:This build-up for European war both before and after 1933 was in great part due to Wall Street financial assistance in the 1920s to create the German cartel system, and to technical assistance from well-known American firms which will be identified later, to build the German Wehrmacht. Whereas this financial and technical assistance is referred to as "accidental" or due to the "short-sightedness" of American businessmen, the evidence presented below strongly suggests some degree of premeditation on the part of these American financiers. Similar and unacceptable pleas of "accident" were made on behalf of American financiers and industrialists in the parallel example of building the military power of the Soviet Union from 1917 onwards. Yet these American capitalists were willing to finance and subsidize the Soviet Union while the Vietnam war was underway, knowing that the Soviets were supplying the other side.
The contribution made by American capitalism to German war preparations before 1940 can only be described as phenomenal. It was certainly crucial to German military capabilities. For instance, in 1934 Germany produced domestically only 300,000 tons of natural petroleum products and less than 800,000 tons of synthetic gasoline; the balance was imported. Yet, ten years later in World War II, after transfer of the Standard Oil of New Jersey hydrogenation patents and technology to I. G. Farben (used to produce synthetic gasoline from coal), Germany produced about 6 1/2 million tons of oil of which 85 percent (5 1/2 million tons) was synthetic oil using the Standard Oil hydrogenation process. Moreover, the control of synthetic oil output in Germany was held by the I. G. Farben subsidiary, Braunkohle-Benzin A. G., and this Farben cartel itself was created in 1926 with Wall Street financial assistance.
http://www.reformation.org/wall-st-ch1.html
http://www.reformation.org/wall-st-hitler.html
Daar zou ik maar niet op rekenenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik hoorde juist ergens over een aanstaande Marxistische staat ?
Zeker niet wanneer je met een coalitie te maken hebt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet op rekenen
Vlag verbranden vind ik een zwaktebod en respectloos.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:56 schreef dadgad het volgende:
Kijk wat prachtig. Ze verbranden de vlag. Wat een respect heb ik voor ze.
De Amerikaanse vlag verbranden staat in die militaire cultuur gelijk aan doodzonde. Dit betekend dat deze betogers de Illusie hebben begrepen en besloten er niet meer in mee te gaan.
Je hoort ze ook Allah Allah Akbar roepen. Wat prachtig. Ze hebben het helemaal door.
Waarom? Er is niks zo walgelijk als blinde vlagge-aanbidderij. Als de vlag een leugen is komen te representeren. Dan verbrandt je het gewoon uit protest! Uit protest tegen de leugen waarin je vanaf je geboorte wordt gedwongen om in te geloven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vlag verbranden vind ik een zwaktebod en respectloos.
Wie het ook doet met welke vlag dan ook.
Ach... de Amerikaanse vlag representeert voor veel mensen wereldwijd een hoop gezeik. Sommige mensen zijn dat zat willen dat uiten. Ik zie er niet zoveel kwaad in.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vlag verbranden vind ik een zwaktebod en respectloos.
Wie het ook doet met welke vlag dan ook.
hehe prachtig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach... de Amerikaanse vlag representeert voor veel mensen wereldwijd een hoop gezeik. Sommige mensen zijn dat zat willen dat uiten. Ik zie er niet zoveel kwaad in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |