Oh, zo simpel is hetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:11 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Niemand, laat het aan een computer over.
Je vergeet de programmeurquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Waarom niet ? Zo moeilijk is dat volgens mij niet.
Ze zijn niet te corrumperen en zijn strikt logisch en eerlijk. Als de software voldoet, dan kun je niet fout gaan.
Blijf dan maar weg, mensen denken al genoeg dat het klaplopers en mongolide relpubliek is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:47 schreef dadgad het volgende:
zucht... was ik maar daar. Lekker mee rellen.
Precies, dat doet de naam van Occupy echt geen goedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Blijf dan maar weg, mensen denken al genoeg dat het klaplopers en mongolide relpubliek is.
Fuck the system ja, rellen om je punt te maken nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef dadgad het volgende:
Ach jullie houden je zo bezig met wat anderen allemaal denken. Wat anderen denken wordt gevoed door angst en onmacht. Iedereen met verstand in de kiezen weet dat de Occupiers gelijk hebben. Hebben jullie nog steeds niet begrepen dat politiek correct voor struisvogels is?
Dus Viva la Revolucion and Fuck the System ok?
Uhm. Is dat niet gewoon feitelijk een vaststelling dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Blijf dan maar weg, mensen denken al genoeg dat het klaplopers en mongolide relpubliek is.
Kom, we gaan Ajax-hooligans in elkaar rossen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:08 schreef dadgad het volgende:
Slapjanussen zijn jullie.
Inderdaad Fuck the System.
Als je oppervlakkig wil kijken wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Uhm. Is dat niet gewoon feitelijk een vaststelling dan?
Wanneer vertrek je naar de joe es of E?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:08 schreef dadgad het volgende:
Slapjanussen zijn jullie.
Inderdaad Fuck the System.
Ik wil eerst naar het Oosten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je naar de joe es of E?
Stoere
Jesus dat zijn complete oorlogen daar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:47 schreef dadgad het volgende:
Vreemd. Maar deze beelden ziend hou ik opeens zoveel van Amerikanen. Kijk ze dan, met hun schilden en anarchisten symbolen. Prachtig. Zo hoort het en ik vermoed dat die voorvaders van hun trots zouden zijn.
I pay your salary! Are you going to fucking shoot us? Put your fucking gun down!
(The people)
Is that the in the country that brings freedom to the middle east?![]()
- Youtube comment
Ik zie een revolutie groeien in de VS. Het idee dat Occupy dood is is een illusie. En hoe meer ze deze behandeling te verduren krijgen hoe meer sterker ze zullen worden vermoed ik.
Viva la Revolucion!
zucht... was ik maar daar. Lekker mee rellen.
Ik bekijk alles altijd oppervlakkig. Ik word zo moe van al die diepgang hier op BNW.....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je oppervlakkig wil kijken wel.
Volgens mij is dat al zo hoor....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat gaat toch de toekomst worden, let maar op.
Tja, de situaties zijn praktisch onverenigbaar. We zitten hier zeker in een recessie en het gaat een enge kant uit. Maar we ervaren niet het type ellende wat daar nu gaande is, zoals miljoenen daklozen, werklozen, 40 miljoen mensen op de voedselbon enzovoorts. En dan een administratie die zich bezig houd met het voorbereiden van een oorlog in Iran, alleen om de belangen van Israël te vertegenwoordigen (in mijn optiek) De VS is letterlijk aan het afbrokkelen als je het mij vraagt. Obama houdt mooie speeches, is hij buitengewoon goed in. Maar of het opmeet aan de realiteit vraag ik me af.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jesus dat zijn complete oorlogen daar.
Nederland is niet aan het occupien te krijgen. Laat staan om zich van zich te laten horen. Nederland zit liever warm voor de buis.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:24 schreef dadgad het volgende:
[..]
Tja, de situaties zijn praktisch onverenigbaar. We zitten hier zeker in een recessie en het gaat een enge kant uit. Maar we ervaren niet het type ellende wat daar nu gaande is, zoals miljoenen daklozen, werklozen, 40 miljoen mensen op de voedselbon enzovoorts. En dan een administratie die zich bezig houd met het voorbereiden van een oorlog in Iran, alleen om de belangen van Israël te vertegenwoordigen (als je het mij vraagt.) De VS is letterlijk aan het afbrokkelen als je het mij vraagt. Obama houd mooie speeches, is hij buitengewoon goed in. Maar of het opmeet aan de realiteit vraag ik me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |