Inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan een keuze zijn, of onwetendheid.
Wat mij vooral opvalt is dat de Amerikanen die ik tegenkom of razend slim zijn, of erg dom. Er tussenin zit niet zoveel.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken ontelbare Amerikanen, ze zijn allemaal verschillend natuurlijk maar redelijk zwart/wit denken is ze toch wel redelijk eigen moet ik zeggen. Niet dat ik dat erg vind, hou wel van een beetje onverschilligheid, dat poldermodel is ook niks voor mij.
Aangezien dit kabinet steeelselmatig blijft weigeren hervormingen door te voeren en Griekenland op langdurige ondersteuning vanuit het noorden aangewezen is, zou dit scenario ook best eens bij een rechts kabinet kunnen opdoemen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, toptarieven van 60%, hoogste inkomen maximaal 150.000 euro, alle HRA afschaffen, alle bonussen afschaffen. En dat krijgt nog 34 zetels ook met die onzin, je zou die mensen toch per direct het gesticht in moeten sturen? En ja de PvdA loopt ook mee met die onzin met hun IB verhoging.
Verder is het allemaal niet zo zwart wit, ken zat mannen en vrouwen die van twee walletjes eten. Ex van me is een enorme gilnicht en toch al 15 jaar heel gelukkig met zijn vriendin. Die trouwens het weet dat wij langere tijd een relatie haddenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is mooier als iemand het wel weet en accepteert.
Sowieso is die kans veel groter omdat de kans op een echt links kabinet in Nederland minimaal isquote:Op maandag 30 januari 2012 18:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aangezien dit kabinet steeelselmatig blijft weigeren hervormingen door te voeren en Griekenland op langdurige ondersteuning vanuit het noorden aangewezen is, zou dit scenario ook best eens bij een rechts kabinet kunnen opdoemen.
Kom je nog uit de Ziektewet of blijft het kwakkelen? Ziek zijn is kut, zeker als je in je kop wel wil maar je lijf niet wilquote:
Toen ik voorstelde dat jij op mijn kinderen zou kunnen passe n deed je dat nog af met dat je een slechte ovoeder zou zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want ik zou een slechte vader en man zijn?
In tegenstelling tot wat jij waarschijnlijk denkt gaan er geen koude rillingen over m'n rug als ik tieten zie.
Over een week of 7 vraag ik een herkeuring aan. Is wel op zijn vroegst maar moet te doen zijn. Voor de rest is het afwachten, kan er niks meer van maken.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kom je nog uit de Ziektewet of blijft het kwakkelen? Ziek zijn is kut, zeker als je in je kop wel wil maar je lijf niet wil
Ok, we plukken een willekeurig persoon van straat. God zal zorgen dat hij talenten heeft om zijn taak uit te voeren.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:54 schreef Zeeland het volgende:
Poll: Wie moet Trix opvolgen?
• Maurits
• Amalia
• Donner
• Bernard jr.
• Constantijn
• Margriet
• Mabel Wisse Smit
• Wim-Lex
• Maxima
• Kies een willekeurige man op straat net als bij koning Saul.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
We zijn dus volgend jaar van schadelijke marktspeculatie af. Het zou eens tijd worden.quote:De Europese Commissie stelde afgelopen najaar voor een taks van 0,1 procent in te stellen op aandelentransacties en 0,01 procent per optietransactie. Doel is om schadelijke marktspeculatie tegen te gaan.
Hahaquote:Op maandag 30 januari 2012 18:21 schreef Picchia het volgende:
[..]
We zijn dus volgend jaar van schadelijke marktspeculatie af. Het zou eens tijd worden.
Niet zo pessimistisch. Bij de EC hebben ze prima adviseurs die dat allemaal zo kunnen uitrekenen.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha
Hahahaha
Jij denkt toch niet werkelijk dat dit iets helpt?
Met als doel extra geld voor de EU binnen te harken, niet om marktspeculatie tegen te gaan. Daarvoor zijn de winsten te groot, maar goed, als het volk zoiets als zoete koek slikt zijn de heren polizici weer blij.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:27 schreef Picchia het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch. Bij de EC hebben ze prima adviseurs die dat allemaal zo kunnen uitrekenen.
Het zoveelste slachtoffertje van de Kerk of Benno L.?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:40 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb opeens een ongezonde aandrang om in de Bijbel te lezen.
[ afbeelding ]Wie is dit?
De jongste verovering van de lokale priester?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:40 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb opeens een ongezonde aandrang om in de Bijbel te lezen.
[ afbeelding ]Wie is dit?
Klopt helemaal, ik ken ze van Wall Street tot aan de Jarhead Texanen uit het leger, zit nogal een verschil in. Maar ze zijn altijd vriendelijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat mij vooral opvalt is dat de Amerikanen die ik tegenkom of razend slim zijn, of erg dom. Er tussenin zit niet zoveel.
Het gros is trouwens stukken beter in hun manieren dan Nederlanders, stukken beleefder. Hun tafelmanieren daarentegen laten vaak nogal wat te wensen over.
Ze zijn wel redelijk oppervlakkig. In het begin heel beleefd en aardig, maar als je er langer mee rondloopt tonen ze hun ware aard. Het is niet extreem of zo maar die eerste indruk klopt doorgaans niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik ken ze van Wall Street tot aan de Jarhead Texanen uit het leger, zit nogal een verschil in. Maar ze zijn altijd vriendelijk.
Neehoor, ik heb op een christelijke school gezeten. Mijn opmerking over Saul herinnert mij daaraan en nu heb ik zin die mooie verhalen te lezen.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zoveelste slachtoffertje van de Kerk of Benno L.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |