abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:06:02 #101
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_107532724
De eerste foto was op de Doornsche IJsbaan, dat is gewoon een ondergespoten atletiekbaan.

En die van vanmiddag was op het Leersumse Veld, een natuurgebied met vrij ondiep water, dus daar kon het inderdaad al.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_107533142
Oooh livelink wat cool *O*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:39:22 #103
144006 chacama
Ondernemend!
pi_107534986
Lady, blijkt maar weer er is altijd nog hoop.

Livelink, wat een heerlijk plaatje.

Hier nog geen veilig ijs. Hopelijk in het weekend.
pi_107536510
Ziet er leuk uit Livelink!
  donderdag 2 februari 2012 @ 23:04:34 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107540017
Lady, wat cool van die muts! :Y
Ik moet toegeven, ik haat ze ook echt voor mezelf, maar ik ben ernstig aan het overwegen om er toch ook maar eentje te zoeken. ;) :@

Tico, hoe ging het?

Dat schaatsen ziet er tof uit! Ik zag ze hier ook al op slootjes... Brrrr, eng hoor. :{
pi_107547897
Ik ben blij dat Kim de muts zelf op wil! Haar wond mag vandaag nog niet nat worden, maar het sneeuwt hard, dus hopelijk blijft de muts op! BE ik meot er zelf ook niks van weten, ik heb kort haar en dan verdwijn ik erin en ik vind het benauwend voelen, al slaat dat misschien nergens op.
Ik heb wel hoe fout, oorwarmers.
pi_107547929
Mikael wil ook nooit een losse muts op. Hij heeft altijd alleen de muts van zijn jas. Die bind ik dan helemaal vast met zijn sjaal.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_107547973
Ingrid, een plakwond mag niet door en door nat weken, maar nat van de sneeuw zal geen probleem zijn hoor (tenzij ze er op haar hoofd een half uur in gaat staan).
pi_107548005
Gaaf Livelink!

Meike bleef toch nog over haar oor klagen nadat ze een loopoor had gehad, gister is mijn moeder even met haar naar de huisarts geweest, blijkt ze een forse oorontsteking te hebben. Gatsie... het zag er echt heel lelijk uit.... Antibiotica meegekregen voor een week. Gelukkig is ze verder niet ziek, soms zegt ze wel dat haar oor jeukt en zeer doet, maar daarna speelt ze weer. Ze is ook gewoon naar school. Baal wel een beetje dat ik niet eerder actie heb ondernomen, maar ik had dit echt niet verwacht....

Wat wel leuk is, volgende week werken ze op school over het thema post, mijn broer is postbode, dus die komt volgende week een pakje bezorgen in de klas van Meike. Dan kunnen de kinderen zien hoe een postbode eruit ziet enzo, lollig! Ik ben benieuwd naar haar reactie als haar oom ineens binnen komt stappen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † vrijdag 3 februari 2012 @ 11:49:26 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_107550869
beterschap voor meike
gelukkig heeft ze geen pijn. oorpijn is zo vreselijk
pi_107557095
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:13 schreef p_iglet het volgende:
Ingrid, een plakwond mag niet door en door nat weken, maar nat van de sneeuw zal geen probleem zijn hoor (tenzij ze er op haar hoofd een half uur in gaat staan).
Tnx! Ik had toevallig net met de ha assistente gebeld. Ik vind de wond er maar vreemd uitzien, maar door het lijm en het opgedroogde bloed kun je het niet goed zien. Morgen mag ze weer douchen. Als het idd door de sneeuw een beetje nat word maakt dat niet uit.
Kim wil graag van haar `vieze, rare harde stukjes` in haar haar af.
pi_107557113
Beterschap voor Meike!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 16:37:40 #113
37150 livelink
pi_107561902
Arme Meike, gelukkig heeft ze er niet heel veel last van.
Job is nog niet thuis. School is om 14.45 uit en normaal is hij wel rond 15.30 met de taxi thuis.
Nou ja, het is natuurlijk wel te verwachten, maar ik zal heel blij zijn als hij weer thuis is.

En terwijl ik op invoeren druk, komt de taxi er net aan. Nu manlief nog en dan zijn we allemaal veilig thuis
pi_107562167
Jemig, dan is hij wel heel lang onderweg geweest, bah vervelend! Je maakt je dan toch zorgen!
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:34:04 #115
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_107563628
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gaaf Livelink!

Meike bleef toch nog over haar oor klagen nadat ze een loopoor had gehad, gister is mijn moeder even met haar naar de huisarts geweest, blijkt ze een forse oorontsteking te hebben. Gatsie... het zag er echt heel lelijk uit.... Antibiotica meegekregen voor een week. Gelukkig is ze verder niet ziek, soms zegt ze wel dat haar oor jeukt en zeer doet, maar daarna speelt ze weer. Ze is ook gewoon naar school. Baal wel een beetje dat ik niet eerder actie heb ondernomen, maar ik had dit echt niet verwacht....

Wat wel leuk is, volgende week werken ze op school over het thema post, mijn broer is postbode, dus die komt volgende week een pakje bezorgen in de klas van Meike. Dan kunnen de kinderen zien hoe een postbode eruit ziet enzo, lollig! Ik ben benieuwd naar haar reactie als haar oom ineens binnen komt stappen!
Bij Eli was het vorige thema ook post. Ze hebben toen bij de andere klassen postzegels gehaald en zelf een brief aan hun ouders (wij dus) op de post gedaan. Was erg leuk. Ze hadden ook postzakken en alles in de klas gehaald.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 18:48:17 #116
37150 livelink
pi_107565592
Leuk, zo'n postthema. Aan Meike is school volgens mij helemaal besteed. Ze doet zo enthousiast met alles mee. En jij natuurlijk ook Karin.
pi_107565692
Ja ik mag soms wel oppassen dat ik niet doordraaf in al mijn enthousiasme haha
Meike vind school inderdaad helemaal geweldig...blij mee!
pi_107573773
Ik vind het zo leuk dat de juf veel foto´s maakt en op de site zet. Ook een verhaaltje erbij over het thema waar ze mee werken.
Zie hier

[ Bericht 12% gewijzigd door _Ingrid_ op 03-02-2012 21:47:15 ]
pi_107574436
Ingrid staan die foto's niet op een besloten gedeelte van de site?

Ik zou het persoonlijk wel heel veel foto's vinden om openbaar ergens neer te zetten.

Maar wel heel fijn dat je zo kunt zien waar ze mee bezig zijn.
pi_107574728
Nee alles is openbaar. Als je niet wilt dat iedereen het kan zien, dan zetten ze geen foto van je kind op de site. Dat kun je aangeven.
pi_107723680
Nog meer groep-8ers die cito maken ? Hier maken ze dit jaar als test de NIO (die uitslag wordt meegenomen bij het advie) en cito (die telt niet mee in het advies) omdat volgend jaar de eindcito verplicht wordt.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:33:18 #122
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_107724311
Volgend jaar de eind-cito verplicht? Nationaal, bedoel je?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:04:26 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_107726010
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 21:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee alles is openbaar. Als je niet wilt dat iedereen het kan zien, dan zetten ze geen foto van je kind op de site. Dat kun je aangeven.
Pfoe, maar dan komt je kind dus ook niet op de groepsfoto ofzo? Hier werd specifiek bij sinterklaas aangegeven enkel eigen kinderen te fotograferen in verband met de privacy en ook met Rubens verjaardag enkel foto's waar Ruben en Jochem op staan, geen andere kindjes hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_107728067
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef Troel het volgende:

[..]

Pfoe, maar dan komt je kind dus ook niet op de groepsfoto ofzo? Hier werd specifiek bij sinterklaas aangegeven enkel eigen kinderen te fotograferen in verband met de privacy en ook met Rubens verjaardag enkel foto's waar Ruben en Jochem op staan, geen andere kindjes hoor!
Als ik het goed heb begrepen is van de groepsfoto toen een aparte gemaakt met dat meisje erop. Er is er maar 1 die niet online mag.
pi_107728229
ja daar hebben ze het over, vandaar ook dat school deze testen nu naast elkaar wil leggen.

zie hier oa, of google even
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:17:56 #126
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_107729276
Maar er is wel een NIO test die mag, Het is nml verplicht om een toets af te nemen, maar niet perse de CITO.
pi_107729958
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:20 schreef Muks het volgende:
Nog meer groep-8ers die cito maken ? Hier maken ze dit jaar als test de NIO (die uitslag wordt meegenomen bij het advie) en cito (die telt niet mee in het advies) omdat volgend jaar de eindcito verplicht wordt.
Nee, hier de NIO en die hebben ze al achter de rug. Ze gaan morgen lekker met de hele klas schaatsen :P
Wel vanavond naar de open avond van de middelbare school geweest. Raar idee hoor, dat mijn kleine meisje straks naar zo'n hele grote school moet.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:44:11 #128
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_107730544
Ik vind het echt schandalig dat ze die cito verplicht gaan stellen.

Ben zo blij met de NIO en het past zo goed bij het montessori onderwijs....jammer als ze dat echt verplicht gaan stellen.
pi_107730861
De NIO zegt me nog helemaal niets. Is dat voor hogere groepen?

Kyllian is vanmorgen naar de 'schoolarts' geweest. Niet echt bijzonderheden, hij vond het erg spannend dus was erg stil daar. Ogen en oren waren prima in orde. Ik geloof dat ze wel erg verbaasd was toen ik vertelde hij zo nu en dan wel grenzen aan het opzoeken is en in de klas duidelijk aanwezig is (zit altijd op het puntje van zijn stoel om als eerster ergens antwoord op te mogen geven).

Ow en hij is zelf erg blij dat hij de 1.10 is gepasseerd! Nu mag hij wel in de 'houten achtbaan' :P
Hij was 111,8 cm en woog 19 kilo.
pi_107732076
De NIO toets krijgen de leerlingen in groep 8, net als de Cito. Beide testen het leerniveau van de leerling. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat nou het verschil is. Wel weegt de mening van de leerkracht zwaarder bij het schooladvies bij de NIO. Ik vond dat persoonlijk wel fijn. Mijn dochter heeft nu voor het derde jaar dezelfde juf en ik hecht veel waarde aan haar advies.
Ze hebben bij haar op de basisschool ook het leerling volg systeem. Dit test de kinderen al vanaf groep 1.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  woensdag 8 februari 2012 @ 00:17:12 #131
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_107737551
Hier heeft oudste eind groep 7 de Cito-entree gemaakt en nu in November de Nio. Zo hadden we in december al een advies binnen en konden we heel gericht kijken naar scholen waar ze het geteste niveau aanbieden. Vind ik persoonlijk heel fijn werken :-)
We zijn nu al druk bezig met de regie voor het eindfeest. Mijn kleintje is een grote geworden *emo*

Vanmorgen was ook nummer 3 naar school. Was wel even slikken, de juf waar ze bij in de klas zou komen en die we al een paar keer hadden gezien bleek ziek te zijn. Er was een invaljuf die voor alle kinderen (en ook voor mij) nieuw was. Bep weer meenemen was geen optie, ze had er te veel zin in. Ook moeten volgende week donderdag haar amandelen er uit dus er zit niet zoveel rek meer in het aantal wendagen.
Magoe..alles was formidabel gegaan en madam heeft het erg naar haar zin gehad. Ze zou elke dag wel willen *slik*
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 8 februari 2012 @ 01:17:07 #132
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_107739040
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:20 schreef Muks het volgende:
Ja, Daan maakt ook de Cito-toets deze week. Schooladvies is trouwens al binnen en is dus niet afhankelijk van de cito-toets.
Scheelt wel, want hij gaf toch nog aan dat zijn "hele leven van de Cito-toets afhangt". Kon ik dus gelijk ontzenuwen: je hebt al een advies en de cito-toets kan dat bevestigen (zal handig zijn) of niet. In dat laatste geval zullen we misschien een gesprekje met de toekomstige school moeten hebben, maar het zal geen grote problemen geven.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 8 februari 2012 @ 07:07:37 #133
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_107740102
*houdt zich wijselijk stil *
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 8 februari 2012 @ 07:47:52 #134
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_107740309
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 07:07 schreef debuurvrouw het volgende:
*houdt zich wijselijk stil *
Ach, de toetsen die hij al gemaakt heeft voldeden tot nog toe altijd aan de verwachtingen. Ik verwacht dus geen gekke dingen. Zeker niet als hij er zelf niet meer gewicht aan geeft dan nodig is. Zijn leven hangt er niet vanaf ;).
Gisteren vond hij de toets gemakkelijker dan hij had verwacht, dus het viel hem mee :).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 8 februari 2012 @ 07:51:57 #135
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_107740330
Onze 8e groepers hebben hun schooladvies in november gekregen. Dat was mijn advies op basis van observaties en de leerprestaties van de afgelopen jaren. Begin januari de NIO en dat is het.
De NIO is een intelligentietoets,de kinderen zijn er bij ons zo' n 2 uurtjes druk mee en dan is het klaar.

Wat grappig is dat mijn 8e groepers van vorig jaar,nu dus brugklassers,aan het begin van de eerste brugklas een cito toets hebben gedaan. Hun resultaten zijn vergelijkbaar met de resultaten van de NIO en mijn schooladvies. Dus moeilijkheden,valkuilen en uiteraard de talenten komen ook uit de cito gerold.
  woensdag 8 februari 2012 @ 08:09:02 #136
35189 Troel
scherp en bot
pi_107740469
Maar als ze het verplicht stellen, dan kunnen scholen dus ook niet meer kinderen de toets niet laten doen omdat ze heel slecht zouden scoren? Waardoor de score van de scholen op zich wel eerlijker worden?

Tja, er kleven voor en nadelen aan. Het duurt niet lang meer voordat ook op de basisschool elke week een dag lang getoetst wordt om te kijken of er wel vooruitgang is :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 februari 2012 @ 08:22:08 #137
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_107740634
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 07:47 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ach, de toetsen die hij al gemaakt heeft voldeden tot nog toe altijd aan de verwachtingen. Ik verwacht dus geen gekke dingen. Zeker niet als hij er zelf niet meer gewicht aan geeft dan nodig is. Zijn leven hangt er niet vanaf ;).
Gisteren vond hij de toets gemakkelijker dan hij had verwacht, dus het viel hem mee :).
Mijn zoon verklootte zijn Cito, school had gezegd dat het er niet toe deed, hij had een punt tekort voor de school van zijn keuze en werd ondanks versnellen, een verleden van louter A scores en een compleet eigen leerlijn keihard afgewezen op de school van zijn keuze.

Achteraf gezien is het goed geweest, hij doet nu iets wat nog beter bij hem past maar kom bij mij niet aan met dat de Cito er niet toe doet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:01:00 #138
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_107741160
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2012 08:09 schreef Troel het volgende:
Maar als ze het verplicht stellen, dan kunnen scholen dus ook niet meer kinderen de toets niet laten doen omdat ze heel slecht zouden scoren? Waardoor de score van de scholen op zich wel eerlijker worden?

Tja, er kleven voor en nadelen aan. Het duurt niet lang meer voordat ook op de basisschool elke week een dag lang getoetst wordt om te kijken of er wel vooruitgang is :')
Wat zeg je nou in je eerste stukje? Scholen laten bewust de slechtere kinderen niet meedoen aan de cito ?

Vreselijk dat getoetst,ik krijg daar in de bovenbouw soms al jeuk van. En wij toetsen slechts 2x per jaar....laat staan dat je kleuters gaat toetsen,echt niet mijn idee van onderwijs.
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:21:38 #139
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_107741537
Ik had dat geïnterpreteerd als dat scholen die weten dat ze zwak zijn, niet meedoen Troel. Niet dat ze afzonderlijke kinderen eruit halen. Hoewel..... heb je als ouder nog steeds keuze?

Ik heb de afgelopen twee jaar een hoop onderzoek gedaan naar toetsen, internationaal gezien, en keer op keer komt eruit dat het in principe gewoon niet werkt om je onderwijs naar een hoger plan te brengen. Wat wel helpt? Kleinere klassen, meer aandacht voor de zwakkere leerlingen, beter opgeleide en beter betaalde leerkrachten. Ik vind het zo raar dat de Nederlandse politiek er dan voor kiest om een systeem te volgen wat niet werkt. Ik snap het echt helemaal niet.
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:24:22 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_107741595
Cito heeft gewoon een goede lobby. Daar gaat het tegenwoordig om. Niet om wat goed is, maar om wie zijn zaak goed bepleit.

Denk ik.
  woensdag 8 februari 2012 @ 09:38:05 #141
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_107741845
Na, het is meer dan dat, want je ziet het in heel veel landen. In het bedrijfsleven moet iedereen verantwoordelijk worden gehouden, dus in het onderwijs ook, denk ik. Je moet cijfertjes hebben om leerkrachten op af te rekenen (want ik denk niet dat het om individuele resultaten gaat, eigenlijk). Dat het in het bedrijfsleven ook heel twijfelachtig is of een dergelijke aanpak werkt, tja......
pi_107742340
Bij Mikael op school zijn ze gek op toetsen. Voor mijn gevoel alleen om de "zwakkere" kinderen eruit te halen want die kunnen ze "niet gebruiken" op school.

Mikael moest vorige week naar de schoolarts maar heb er verder nog helemaal niks over gehoord. Vanmiddag als ik hem ophaal toch maar even naar vragen!
  woensdag 8 februari 2012 @ 10:01:53 #143
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_107742438
En wat ik ook irritant vind is dat de overheid cito als eerste op de hoogte stelt van onderwijsvernieuwingen.Zij kunnen zich altijd als eerste op alles aanpassen,omdat zij de informatie vd overheid krijgen.

Als het verplicht wordt,dan is er weer 1 voordeel,je mag onderdelen toetsen en je bent niet verplicht om de hele rambam te gaan doen.
pi_107742505
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:01 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Wat zeg je nou in je eerste stukje? Scholen laten bewust de slechtere kinderen niet meedoen aan de cito ?.
Dat heb ik ook weleens gehoord van een school in de buurt. Dat een paar kinderen met het laagste niveau niet mee mogen doen. En dan op de website pronken met een hoger gemiddelde dan andere scholen in de regio. :X

Hier heeft chris wel kleutercito gehad geloof ik. Over 2 weken weer 10 minuten gesprek, dus eens horen hoe hij het gedaan heeft.
pi_107742720
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:04 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Dat heb ik ook weleens gehoord van een school in de buurt. Dat een paar kinderen met het laagste niveau niet mee mogen doen. En dan op de website pronken met een hoger gemiddelde dan andere scholen in de regio. :X

Hier mogen wel alle kinderen mee doen. Maar scoren ze 2 keer slecht dan hebben de ouders gesprek (heb het bij vrienden van ons meegemaakt) en als ze dan de volgende toets weer slecht maken dan krijg je het advies of een andere school niet beter is voor je kind. School is ook heel blij met de hoogste citoscore van de regio!!

Kinderen blijven hier op school ook niet zitten. Ouders halen hun kind dan van school dus dat zegt genoeg hoe prestatie gericht de school is!!
pi_107743657
Dat vind ik ook wel naar klinken Nicole. Zeker als je kindje maar net mee kan komen. Wist je dat al toen je M. aanmeldde? Of is dat zoiets dat je pas hoort als je kind er al zit?
pi_107743702
Dat lijkt me ook geen fijne school zeg :{
Wat is hun doel nou precies? Onderwijzen of scoren?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_107744283
Ik wist het al wel een beetje toen Mikael erheen ging. De directrice vertelde het zelf namelijk tijdens de rondleiding. "Geen zittenblijvers maar wel schoolverlaters maar dat kunnen we missen." Maar voor ons gevoel was er geen andere keus want de andere school in de buurt is allemaal buitenlands wat erop zit.
Het is heus echt wel een leuke school hoor. Ze doen veel leuke dingen en hebben veel leuke uitjes. Maar als je kind niet goed mee kan komen dan is het niks. Daarom weten we ook nog niet of Leander wel naar deze school gaat.
Mikael zit daar in ieder geval wel goed. Die vind al die uitdagingen helemaal te gek en hoe meer info hij binnen krijgt hoe beter.

[ Bericht 37% gewijzigd door MeNicole2 op 08-02-2012 11:11:31 ]
pi_107745776
Hier ook al advies gehad (via Nio en leerlingvolgsysteem + docentenoverleg)
De cito ben ik zelf geen voorstander van, geldt ook voor nio of welke toets dan ook, het blijven moment opnames.
Naar mijn weten is de NIO meer een capaciteitenonderzoek dus wat zit er in een kind. Cito is een kennistoets en daarom dus straks verplicht, kinderen moeten op een minimaal niveau de school verlaten. Ook bij ons op school krijgen we steeds meer met cito te maken met de verplichte taal en rekentoetsen die ze moeten doen. Onvoldoende kan zelfs zakken inhouden, terwijl bijv de rest van de examens prima zijn gemaakt
pi_107745800
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:12 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Hier mogen wel alle kinderen mee doen. Maar scoren ze 2 keer slecht dan hebben de ouders gesprek (heb het bij vrienden van ons meegemaakt) en als ze dan de volgende toets weer slecht maken dan krijg je het advies of een andere school niet beter is voor je kind. School is ook heel blij met de hoogste citoscore van de regio!!

Kinderen blijven hier op school ook niet zitten. Ouders halen hun kind dan van school dus dat zegt genoeg hoe prestatie gericht de school is!!
Dat prestatie gerichte is wat Den Haag wil... we moeten bij de top 5 van europa horen... :( :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')