Samen even de tangle besproken en ze was bang dat hij daar zo druk figuurtjes mee gaat zitten maken dat hij de wereld om zich heen vergeet, en dat kon ik ook weer begrijpen. Ik ga zelf wat maken, gewoon een balletje, of iets, gevuld met boontjes en dat mag hij dan mee naar school om te friemelen, we gaan het gewoon proberen
 Samen even de tangle besproken en ze was bang dat hij daar zo druk figuurtjes mee gaat zitten maken dat hij de wereld om zich heen vergeet, en dat kon ik ook weer begrijpen. Ik ga zelf wat maken, gewoon een balletje, of iets, gevuld met boontjes en dat mag hij dan mee naar school om te friemelen, we gaan het gewoon proberen  

Dat doet Isa ook Livelink, de kraag van haar jas heeft een stuk af, een vest heeft compleet uitgekauwde mouwen... En het is ook niets van de laatste tijd, het is al zo lang ik me herinner. Weet niet echt wat ik ermee aan moet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:42 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat het gaat lukken, Moussy.
Job heeft al zijn kleren aan stukken gekauwd. Mouwen en kragen, er blijft niks van over
Dan kan Cas maar beter iets te friemelen hebben. Hopelijk lukt het om een oplossing te vinden waar iedereen tevreden mee is.

Ja, een mini-beanbag. Damn... ik had ooit voor Sasha, nog voor hij geborn was, een zo'n setje met ene knisperdingetje (niet handig voor schoolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:08 schreef moussy het volgende:
Nou, belachelijk.., ik begrijp de kant van juf ook wel, Cas gaat helemaal op in zijn gefriemel met gummetjes/dingetjes/trutjes, dat hij van de wereld isSamen even de tangle besproken en ze was bang dat hij daar zo druk figuurtjes mee gaat zitten maken dat hij de wereld om zich heen vergeet, en dat kon ik ook weer begrijpen. Ik ga zelf wat maken, gewoon een balletje, of iets, gevuld met boontjes en dat mag hij dan mee naar school om te friemelen, we gaan het gewoon proberen
 ), en een zakje met boontjes erin etc. En dan van zo'n lekker berenvel-stofje. Die kan je dan lekker gedachtenloos door je handen laten gaan.
 ), en een zakje met boontjes erin etc. En dan van zo'n lekker berenvel-stofje. Die kan je dan lekker gedachtenloos door je handen laten gaan.  

Het is echt heel vervelend, ja. Wij hebben hem nu badstofdoekjes gegeven om op te kauwen. Het helpt een beetje. Hij probeert eraan te denken om daarop te kauwen in plaats van op zijn kleren. Lukt niet altijd, maar het is beter dan niets.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat doet Isa ook Livelink, de kraag van haar jas heeft een stuk af, een vest heeft compleet uitgekauwde mouwen... En het is ook niets van de laatste tijd, het is al zo lang ik me herinner. Weet niet echt wat ik ermee aan moet.

idd zoiets! Anders koop ik gewoon een knuffel die ik uit elkaar haal, armen, kop en benen er af of zo, als het maar fijn voelt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, een mini-beanbag. Damn... ik had ooit voor Sasha, nog voor hij geborn was, een zo'n setje met ene knisperdingetje (niet handig voor school), en een zakje met boontjes erin etc. En dan van zo'n lekker berenvel-stofje. Die kan je dan lekker gedachtenloos door je handen laten gaan.

quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:23 schreef AnitraX het volgende:
Wil iedereen bedanken voor de steun vd afgelopen maanden. Momenteel gaat het zo slecht met puber dat we al een week hele dagen aan het bellen zijn. Ik probeer mij aan de mooie momenten vast te houden. Donderdag is er overleg want ze mag niet terug naar waar ze zat. En het ziet er naar uit dat het gesloten gaat worden. Heb geen woorden meer,wel angst en lamgeslagen. Mochten er vragen zijn stel ze gerust via pm en onderling mogen jullie het doorsturen enz als het maar niet hier open is.
Jullie steun heeft ons goed gedaan,bedankt daar voor,jullie zijn schatten.
Dank voor alle lieve woorden en adviezen
 heel veel kracht en sterkte
 heel veel kracht en sterkte  

anders een lekker stofje uitzoeken op de markt en vullen met pandanrijst. ruikt nog lekker ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:33 schreef moussy het volgende:
[..]
idd zoiets! Anders koop ik gewoon een knuffel die ik uit elkaar haal, armen, kop en benen er af of zo, als het maar fijn voelt.

). Bepaalde dingen doet ze al heel goed (letters, cijfers) maar daar voelt ze zich nog te onzeker over om aan de juf te laten zien. Dat kun je niet zo maar veranderen. Dat hoort bij haar ontwikkeling. Verder vertel je dat ze andere dingen niet leuk vindt, van die preciziewerkjes. En buiten spelen is veel meer wat zij leuk vindt.
 ). Bepaalde dingen doet ze al heel goed (letters, cijfers) maar daar voelt ze zich nog te onzeker over om aan de juf te laten zien. Dat kun je niet zo maar veranderen. Dat hoort bij haar ontwikkeling. Verder vertel je dat ze andere dingen niet leuk vindt, van die preciziewerkjes. En buiten spelen is veel meer wat zij leuk vindt. 

Ah, kijk, dat had ik niet opgemaakt uit je eerdere post.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:05 schreef chacama het volgende:
Mijn gevoel - op basis van Maud d'r gedrag en wat zij zelf wil - geeft aan dat als ze nog een jaar kleutert dat ze gillend gek wordt en met tegenzin naar school gaat.

), hoe gaat het om met feed back etc etc.
 ), hoe gaat het om met feed back etc etc. 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |