Die wetgeving is er al.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:37 schreef smaako het volgende:
Het doel is om alleen 40.000 stemmen binnen te halen, zodat er een veel strengere wetgeving komt voor hygiëne in restaurants(direct een boete bij een overtreding).
Kun je even antwoord geven op mijn post? Over doelen en HACCP en zulks?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:37 schreef smaako het volgende:
Thanks voor je reactie Fruityloop!
Nee het gaat niet om een vergelijk site ofzo.
Het doel is om alleen 40.000 stemmen binnen te halen, zodat er een veel strengere wetgeving komt voor hygiëne in restaurants(direct een boete bij een overtreding).
Nu is het blijkbaar normaal om een vieze keuken te hebben als restaurant eigenaar.
No offence, maar dit druist tegen alle publieke sentimenten in. De trend is waar mogelijk minder regelgeving en handhaving, niet meer regels en controles..quote:Op maandag 30 januari 2012 14:37 schreef smaako het volgende:
Nu is het blijkbaar normaal om een vieze keuken te hebben als restaurant eigenaar.
De Voedsel en waren autoriteit gaat over het opleggen van boetes op dit moment is het gebruikelijk dat er eerst een waarschuwing gegeven wordt, en controles vinden bijna nooit plaats.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die wetgeving is er al.
Maar euhm.. ga jij die even uitvoeren? Of wil je agenten die met moord- en verkrachtingszaken bezig zijn, de restaurants in sturen?
sinds wanneer zijn die nodig bij het verzamelen van handtekeningen?quote:Hierbij dus mijn oproep voor vrijwilligers die de volgende functies willen vervullen(max een paar uur werk);
-Voorzitter/Woordvoerders(pers)
-Tekstschrijvers
-Sponserzoekers(hosting en mogelijke extra middelen)
Dus.. waar wil je het geld vandaan halen?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:41 schreef smaako het volgende:
De Voedsel en waren autoriteit gaat over het opleggen van boetes op dit moment is het gebruikelijk dat er eerst een waarschuwing gegeven wordt, en controles vinden bijna nooit plaats.
Bijna nooit? Welke cijfers heb je daar van dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:41 schreef smaako het volgende:
[..]
De Voedsel en waren autoriteit gaat over het opleggen van boetes op dit moment is het gebruikelijk dat er eerst een waarschuwing gegeven wordt, en controles vinden bijna nooit plaats.
dan komt er nog niet automatisch strengere wetgeving, alleen een debatquote:Op maandag 30 januari 2012 14:37 schreef smaako het volgende:
quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Voedsel hoef niet perse in een steriele operatiekamer gemaakt te worden. Je gaat er niet dood van
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:45 schreef BasEnAad het volgende:
Nee, er is al genoeg smetvrees en er zijn al genoeg regels, die voor de horeca nu al nauwelijks fatsoenlijk na te leven zijn.
Niet in het geval van Chinese restaurants, dat weet ik wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:37 schreef Impulse101 het volgende:
En je denkt niet dat je perspectief een beetje verwrongen is door het feit dat programma's als de Smaakpolitie vooral excessen laten zien?
Jij eet niet in een restaurant omdat andere mensen eten weggooien?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:00 schreef ElectricEye het volgende:
Dan eet je toch gewoon niet in een restaurant?
Doe ik ook niet. Ik weiger mee te werken aan tonnen weggegooid prima voedsel in een wereld waarin voedselhoeveelheid nog geen probleem is, maar de verdeling er van wel.
Of misschien omdat restaurants voorraden aan moeten houden en dus altijd eten weg moeten gooien... Maar ja, dan kan je net zo goed supermarkten en groenteboeren boycotten.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij eet niet in een restaurant omdat andere mensen eten weggooien?
discover_me@live.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Definieer bijna nooit alsjeblieft?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:41 schreef smaako het volgende:
en controles vinden bijna nooit plaats.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef smaako het volgende:
godje, Kennis van mij. Heeft een jaar geleden een controle gehad van 15 min.
1 kennis! Wat een feiten.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef smaako het volgende:
godje, Kennis van mij. Heeft een jaar geleden een controle gehad van 15 min.
oh want je komt over als 12quote:
Zie jij ergens in mijn oproep staan dat ik een mening wil?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh want je komt over als 12
sorry
ik ben erg voor een democratie en zoiets als een burger initiatief maar jij doet mijn vertrouwen in dat soort dingen wel enorm wankelen
succes met het vinden van je sponsoren
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:22 schreef smaako het volgende:
[..]
Zie jij ergens in mijn oproep staan dat ik een mening wil?
De enige die zich hier als een 12 jarige voordoet ben jij.
Je wil niet de mening van anderen horen, maar alleen 40K mensen die het met je eens zijn? Dan zou ik het niet op een openbaar forum proberen.....quote:Op maandag 30 januari 2012 15:22 schreef smaako het volgende:
Zie jij ergens in mijn oproep staan dat ik een mening wil?
De enige die zich hier als een 12 jarige voordoet ben jij.
Waar kan ik mijn handtekening zetten?? Waar?!quote:Op maandag 30 januari 2012 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
was er maar een burgerinitiatief om mensen zoals jij het land uit te stemmen
Bedankt voor het verpesten van mijn topic.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en het feit dat iedereen hier aan kaart dat je gewoon een plan vol wazige gaten heeft wil je niks zeggen?
was er maar een burgerinitiatief om mensen zoals jij het land uit te stemmen
Volgende keer beter nadenken voordat je iets post. Welkom op Fok!quote:Op maandag 30 januari 2012 15:40 schreef smaako het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn topic.
Jouw initiatief klopt niet en dan ga je zeuren dat we er wat van zeggen in plaats van meedoen aan iets wat nergens op slaat? Iets met potten en ketels.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:42 schreef smaako het volgende:
Volgens mij kunnen lezers beter nadenken voordat ze een reactie plaatsen.
Volgens mij kunnen mensen die een burgerinitiatief willen indienen beter eerst uitzoeken wat het eigenlijk isquote:Op maandag 30 januari 2012 15:42 schreef smaako het volgende:
Volgens mij kunnen lezers beter nadenken voordat ze een reactie plaatsen.
Fixed.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:36 schreef Wapperbaard het volgende:
In dit topic:
Een gekwelde fokker noob met smetvrees die een volksopstand tegen vieze vingers wil opruien maar slechts mager begrip ontvangt.
Blijft u kijken en zie hoe dit tragische schouwspel zich verder ontwikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |