Misschien noemde hij hem wel ridderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Stefano Lucas zijn prinses noemde
Nee maar buiten Stefano om bedoel ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Stefano Lucas zijn prinses noemde
Ik vond Sil juist weer erg saai, voor zover ik gekeken heb. Die periode beetje aan mij voorbij laten gaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:49 schreef LWD-Godius het volgende:
Sil was duizend maal een toffere gozer dan Lucas Edwin en die broer van hem samen.
Ik dacht eerst dat het Ron Wemel uit Harry Potter wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:15 schreef loezzzje het volgende:
Ik zie nou pas die foto van Sil in de opening
Ik dacht die ene gozer uit Spangas, met die irritante mond.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Ron Wemel uit Harry Potter was
Nu je het zegt jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
prima ideequote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:18 schreef alors het volgende:
Nu we het toch over de op hebben, is het geen idee om al die topicnummers in een spoiler te zetten? Dat scheelt met name op mobiel echt zoveel scrollen....
nee, dit is die eendagsvlieg uit gtst met die irritant lellike neusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht die ene gozer uit Spangas, met die irritante mond.
Wtf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal hier. Vond Sil ook saai voor zover ik toen gezien heb.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:00 schreef vencodark het volgende:
Ik vond Sil juist weer erg saai, voor zover ik gekeken heb. Die periode beetje aan mij voorbij laten gaan.
Het komt door de ijsmutsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:33 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het komt door de ijsmuts
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het acteer niveau hoger had gelegen had hij zo een van de Wemel broertjes kunnen spelen.
Ik ging in protest omdat Rikki en Sil ineens zo oud waren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal hier. Vond Sil ook saai voor zover ik toen gezien heb.
Bianca lijkt me wel vergevingsgezindquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin eindelijk weg, maar Lucas wordt nu helemaal verpest, het huwelijk van Anton en Bianca gaat kapot ...
Ze hadden hem beter kunnen laten emigreren i.p.v. te laten sterven.
Wat een drama zeg.
En ik hoopte op Maxime en Jef.
En dan krijg je ook nog die Aysen en Nuran erin.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Edwin eindelijk weg, maar Lucas wordt nu helemaal verpest, het huwelijk van Anton en Bianca gaat kapot ...
Wat een drama zeg.
Wat heeft iedereen toch tegen Maxime? En zijn er serieus mensen die Lucas als een leuk personage beschouwenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een drama zeg.
Ik weet niet meer wie wie is, maar vooral die niet gesluierde vind ik zo'n arrogante kop hebben. Denk dat ik vooral haar niet ga moeten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:59 schreef DeLuna het volgende:
En dan krijg je ook nog die Aysen en Nuran erin.
Daar begrijp ik ook niks van. Ik vind haar geweldig! Ik wil haar als tante.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen Maxime?
Ik heb helemaal niks tegen Maxime. Ik vind haar juist leuk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen Maxime? En zijn er serieus mensen die Lucas als een leuk personage beschouwen
Ja, genoeg mensen hoor. Ik vind Lucas ook leuk, maar niet als hij zich zo gedraagt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:04 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen Maxime? En zijn er serieus mensen die Lucas als een leuk personage beschouwen
Ik vind die semi-evil aard van haar wel leuk. Enige moment waarop ze me echt heeft geirriteerd is toen ze Nina daadwerkelijk van Janine probeerde af te pakken. Janine mag ik te graag daarvoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Daar begrijp ik ook niks van. Ik vind haar geweldig! Ik wil haar als tante.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |