oke, tijgerprint in zn algemeenheid dan, zo beter?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:27 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat zelf moet weten, net zoals de kleur
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef James1988 het volgende:
Respect voor Sjoerd (Guido Spek), geweldig acteerwerk.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Sjongejonge... je zal het zo over je heen krijgen bij de begrafenis van je kind
Het is echt vreselijk hoe hij telkens in de slachtofferrol kruipt bij tegenslagen en alleen maar aan zichzelf denktquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Murmeli het volgende:
Lucas heeft afgedaan bij mij geloof ik. sukkel
doen kinderen van janine toch al snel, kijk maar naar dat verwende krengquote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk hoe hij telkens in de slachtofferrol kruipt bij tegenslagen en alleen maar aan zichzelf denkt
Nog denk ik dat iedereen dat zelf moet weten maar het ligt natuurlijk aan de manier waaropquote:Op maandag 30 januari 2012 20:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
oke, tijgerprint in zn algemeenheid dan, zo beter?
Nouja, die mannen zo door elkaar te schreeuwen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef Klipnap het volgende:
Lucas![]()
Dat vooruitzichtLaura mag nog wel wat leren als hoteleigenaar! Gelukkig helpt Maxime haar uit de brand...
dus datquote:Op maandag 30 januari 2012 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Sjongejonge... je zal het zo over je heen krijgen bij de begrafenis van je kind
Welke taal is het eigenlijk? Italiaans, Spaans, Portugees?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, die mannen zo door elkaar te schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |