Paars was vroeger de kleur voor rouw.. Vertelde iemand toen ik paarse handdoeken had gekochtquote:Op maandag 30 januari 2012 20:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat doen ze nou allemaal vreemd tegen Anton?
Dat lichtblauwe is gewoon ongepast op een begrafenis.
Edwin had een babyfacequote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Babyblauw?
Zwart hoeft niet per se, maar babyblauw?
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Babyblauw?
Ik zou het niet aanmoedigen, dat mensen lekker kleurrijk op mijn begrafenis verschijnen, maar mensen moeten lekker doen waar ze zin in hebben. Maar als ze mijn mening op prijs stellen. . . ik vind volledig zwart wel mooi, mag ook grijs, ik ben de moeilijkste nietquote:Op maandag 30 januari 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dat dus ook, gewoon kleding aan waar je je prettig bij voelt en lekker kleurrijk
de kleur van de hemelquote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Babyblauw?
Ik ging naar mijn oma's begrafenis in vrolijke kleuren. Omdat zij dat gewild zou hebben.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Babyblauw?
In de kerk staat paars wel symbool voor de dood meen ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:13 schreef Beeertjee het volgende:
[..]
Paars was vroeger de kleur voor rouw.. Vertelde iemand toen ik paarse handdoeken had gekocht
Uh ja maar op de dag van de begrafenis is het niet ouderwets om stil te staan bij de dood als iets treurigs hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 20:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ging naar mijn oma's begrafenis in vrolijke kleuren. Omdat zij dat gewild zou hebben.
Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft. Maar volledig zwarte begrafenissen komen eigenlijk niet meer voor?
En waarom? Iedereen gaat dood. Herinner het leven. Niet het niet meer leven.
Bij ons is het vrij gewoonlijk om volledig in het zwart te komen bij een begrafenis.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ging naar mijn oma's begrafenis in vrolijke kleuren. Omdat zij dat gewild zou hebben.
Ik weet niet in wat voor kringen jij je begeeft. Maar volledig zwarte begrafenissen komen eigenlijk niet meer voor?
En waarom? Iedereen gaat dood. Herinner het leven. Niet het niet meer leven.
Net als leren broekenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:23 schreef amaranta het volgende:
tijgerprint op begrafenissen daarentegen moet verboden worden
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik trek dit soort scenes altijd heel slecht
Ik denk dat iedereen dat zelf moet weten, net zoals de kleurquote:Op maandag 30 januari 2012 20:23 schreef amaranta het volgende:
tijgerprint op begrafenissen daarentegen moet verboden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |