Dat zal wel lukkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee nice veel plezier in ieder geval
Oh ja da's vanavond alweerquote:
Thanksquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:57 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Oh ja da's vanavond alweer
Alvast veel plezier
Jaaa leukquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dat zal wel lukken. Ik zal wel een verslagje schrijven.
nee hoor ik hoor hier altijd wel een mixedemotionsquote:
ik heb gewoon niet altijd wat te meldenquote:
Of een combinatie daarvan natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:33 schreef GimmeGore het volgende:
sommige mensen moeten naar school/werk...
Koningsalbumquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:09 schreef Gewas het volgende:
[..]
Muziekje er tegenaan gooien dan?![]()
Ben dit album nu aan het luisteren.
Bazen dragen kapotte shirts? Mijn baas niet gelukkig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
KoningsalbumShirtje van. Helemaal kapot gedragen als een baas.
Ik ook. Ik blaf er zelfs tegen.quote:
Volledige discografieën. Zo vol hoor.quote:Heb van mijn vriend een radio gehad met usb mogelijkheid en ik had zelf nog een 16gb usb stick. Dus ik dacht dat wel even vol te gooien, maar ik weet van gekkigheid niet wat ik er op moet zetten
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:38 schreef GimmeGore het volgende:
Geen borderline, alsjeblieft niet meer borderliners
Net nog even dat album geluisterd. Inderdaad een heel mooi album.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
KoningsalbumShirtje van. Helemaal kapot gedragen als een baas.
Volgens mij staat er een nummer van dat album op een compilatie die ik ergens halverwege jaren '90 heb gekocht. Blackend heette die verzamelaar. Even zoeken...quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
Net nog even dat album geluisterd. Inderdaad een heel mooi album.
Over bandshirts gesproken. Ik heb hier nog een halve kast vol met zulke shirts. Vooral van Burzum. Alleen al zeker 2 jaar niet meer gedragen. Ben nu heel saai kwa kleding en lang haar heb ik al jaren niet meer.
Vroeg me af wat jullie van het album Ceremony of Opposites vinden van Samael? Ik vind het echt een fantastisch album. Jammer dat ze na dit album wat mindere muziek gingen maken.
Heel fok heeft borderline volgens jou?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lachen en huilen tegelijk? Ook al borderline?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |