dan nog liever een magnetronmaaltijd.quote:
Ieuwquote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan nog liever een magnetronmaaltijd.
geen zin in uitgebreid maar wel spicy, de zingerburger van de kfc natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef vencodark het volgende:
Omdat ik vanavond aan het werk ben (en dus geen warm eten), moet ik nu warm nemen. Pizzeria is nog dicht, friet geen zin in en ook geen zin uitgebreid te doen.Ik wil spicy!
Liever een magnetronmaaltijd als een burger??quote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan nog liever een magnetronmaaltijd.
Ik snap jou!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef vencodark het volgende:
Omdat ik vanavond aan het werk ben (en dus geen warm eten), moet ik nu warm nemen. Pizzeria is nog dicht, friet geen zin in en ook geen zin uitgebreid te doen.Ik wil spicy!
De KFC is minstens 20 minuten met de auto en ik kom net van die richting vandaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
geen zin in uitgebreid maar wel spicy, de zingerburger van de kfc natuurlijk
Ehr... moet je daarvoor geen neger zijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
geen zin in uitgebreid maar wel spicy, de zingerburger van de kfc natuurlijk
hemelsbreed denk ik 50 meter van mijn huisquote:Op maandag 30 januari 2012 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
De KFC is minstens 20 minuten met de auto en ik kom net van die richting vandaan.![]()
En de chillisaus is vrijwel op.
Ik moet ineens denken aan die heerlijke biefstuk (en saus) in Amsterdam! Chimichucky something saus.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren de sate-special gegeten, kip, varken en lamssate, met pindasaus en een ketjap-ui variant, erg lekker.
Alle negers houden van kip, niet alle kipliefhebbers zijn negersquote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... moet je daarvoor geen neger zijn?
Gruwelijk ben je.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hemelsbreed denk ik 50 meter van mijn huis.
Chimichurri, en ik weet wel waar ik je mee naar toeneem padawanquote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die heerlijke biefstuk (en saus) in Amsterdam! Chimichucky something saus.
Dat soort dingen zijn vrij normaal in een stad hoorquote:
Het was zeker niet slecht, dat hebben we hier niet!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Chimichurri, en ik weet wel waar ik je mee naar toeneem padawan.
Ligt eraan wat voor stad.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn vrij normaal in een stad hoor.
Ik ook niet trouwens. Alleen voor schoonouders keer kip via dinges meegenomen. Drive-in.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ben nog nooit bij een KFC geweest. Vind het geen gemis, of wel?
Ach, zo bijzonder is KFC nou ook weer niet, net als met de Mc, soms heb ik er echt trek in en vind ik het ook erg lekker, maar kan prima zonder hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was zeker niet slecht, dat hebben we hier niet!
[..]
Ligt eraan wat voor stad.In Goes is het niet, wel in Middelburg (buiten het centrum
)
wat mij betreft mis je er niks aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ben er een keer geweest, we hadden toen een emmer vol met kippenvleugeltjes. Ik stoorde me aan de hoeveelheid bot die daar nog in zat. Dan is voor mij de lol er snel af. Voor mij is het dus geen gemis.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Aan de Mac ook nietquote:Op maandag 30 januari 2012 12:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat mij betreft mis je er niks aan.
Had je botloze kip verwacht dan? het zijn niets andere kippenvleugetjes dan ergens anders hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest, we hadden toen een emmer vol met kippenvleugeltjes. Ik stoorde me aan de hoeveelheid bot die daar nog in zat. Dan is voor mij de lol er snel af. Voor mij is het dus geen gemis.
Spareribs ik snap niet wat mensen daar lekker aan vindenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:36 schreef vencodark het volgende:
Nu heb ik ook zin in kluifjes.![]()
Hebben wel spareribs...
Hehehe. Ik geloof dat je nu wel genoeg inspiratie hebt om tot een goede middagmaaltijd te komenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:36 schreef vencodark het volgende:
Nu heb ik ook zin in kluifjes.![]()
Hebben wel spareribs...
Het is vanaf hier wel 5 minuten fietsen.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
De KFC is minstens 20 minuten met de auto en ik kom net van die richting vandaan.![]()
Neuh. Ik had gehoopt om meer grote botten ipv heel veel kleintjes. Ik ben ook eigenlijk geen liefhebber van kluiven.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had je botloze kip verwacht dan? het zijn niets andere kippenvleugetjes dan ergens anders hoor.
Niet echt want alles wat wordt benoemd heb ik niet in huis of is te ver weg en inmiddels teveel honger om speciaal naar de winkel te gaan, daar bedenken wat ik wil, betalen, naar huis, klaarmaken etc. Ben ik zo een uur verder.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe. Ik geloof dat je nu wel genoeg inspiratie hebt om tot een goede middagmaaltijd te komen
Wat stom zeg! Daarvoor kijk je toch gewoon in de Gouden Gids?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:39 schreef vencodark het volgende:
Zit ik hier achter mijn laptop, wil ik mijn telefoon pakken om online te kijken hoe laat de chinees open is.
Voor morgen danquote:Op maandag 30 januari 2012 12:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet echt want alles wat wordt benoemd heb ik niet in huis of is te ver weg en inmiddels teveel honger om speciaal naar de winkel te gaan, daar bedenken wat ik wil, betalen, naar huis, klaarmaken etc. Ben ik zo een uur verder.
Sja, dan is dan verkeerd verwachtquote:Op maandag 30 januari 2012 12:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuh. Ik had gehoopt om meer grote botten ipv heel veel kleintjes. Ik ben ook eigenlijk geen liefhebber van kluiven.
Vooral nu het zitgedeelte is weggehaald vanwege de Starbucksquote:Op maandag 30 januari 2012 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is vanaf hier wel 5 minuten fietsen.. De Mac is net zo ver. Alleen de BK is een stuk dichterbij, kan vanaf hier zien hoe druk het daar is.
Stiekem zwart van binnen?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan is dan verkeerd verwacht. Kip is kip
.
Geloof nooit dat dat in de GG staat.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat stom zeg! Daarvoor kijk je toch gewoon in de Gouden Gids?
Twee Starbucksen tegenover elkaar!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral nu het zitgedeelte is weggehaald vanwege de Starbucks
En bier is bier. Best Bier is net zo goed als Hertog Jan.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan is dan verkeerd verwacht. Kip is kip
.
Proef jij het verschil als je blind zou proeven?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
En bier is bier. Best Bier is net zo goed als Hertog Jan.
bijv. het verschil tussen Grolsch en Hertog Jan zou ik blind direct proevenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Proef jij het verschil als je blind zou proeven?
Ja Qquote:Op maandag 30 januari 2012 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
En bier is bier. Best Bier is net zo goed als Hertog Jan.
Ik denk ook wel dat ik dat zou proeven. Andere dingen zullen lastiger zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bijv. het verschil tussen Grolsch en Hertog Jan zou ik blind direct proeven
Oh hell yeah!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
Kan iemand dit bij zijn of haar kat proberen?![]()
[ afbeelding ]
Ik ken mensen die een verschil schijnen te proeven tussen pootjes en vleugeltjes...quote:Op maandag 30 januari 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja Q.
Maar ik bedoel dat een kip bij de KFC geen wezenlijk ander dier is dan een kip bij de poelier.
Ja, dus? Dat was mijn punt nietquote:Op maandag 30 januari 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een verschil schijnen te proeven tussen pootjes en vleugeltjes...
Ik ben het met je eens en doe een toevoegingquote:Op maandag 30 januari 2012 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat was mijn punt niet.
Dat is overal zo bij. Die leent van die en andersom.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Vrijdag naar Blackout geweest. Heb meerdere malen helemaal krom gelegen. Flink geleend bij Tarantino en Ritchie, maar boeie, er zijn slechtere waar je van kunt lenen.
Ja, ik heb Cube (zonder The), Cube2 en Cube Zero gezienquote:Op maandag 30 januari 2012 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is overal zo bij. Die leent van die en andersom.
Heb je bijvoorbeeld The cube gezien? Saw heeft daar heel veel van geleend.
Die bedoel ik die andere delen heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 30 januari 2012 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik heb Cube (zonder The), Cube2 en Cube Zero gezien
OK, I stand correctedquote:Op maandag 30 januari 2012 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens en doe een toevoeging
Je leert het wel al he?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
*zucht* het is mijn schuld. Het is altijd mijn schuld weet ik ondertussen.
OK ok, mij bestquote:Op maandag 30 januari 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Die houden we erin.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Al jaren geleden geleerd. Tijdens extreem zinloze discussies van soms wel 30 minuten over wiens fout het was, terwijl je door wil, is het soms makkelijker om te zeggen: het is mijn schuld. Dan kun je tenminste verder.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je leert het wel al he?
"Ja schat, tuurlijk schat.."
Sorry, geen zin om te bekvechten, ben al brabos aan het afzeikenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helemaal niet leukVeels te makkelijk
Doet m'n vader ook. Is ook niet goed hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al jaren geleden geleerd. Tijdens extreem zinloze discussies van soms wel 30 minuten over wiens fout het was, terwijl je door wil, is het soms makkelijker om te zeggen: het is mijn schuld. Dan kun je tenminste verder.
Dat is een beter doelquote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, geen zin om te bekvechten, ben al brabos aan het afzeiken.
Ligt een beetje aan het onderwerp / gevolgen /etcquote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet m'n vader ook. Is ook niet goed hoor.
Nou, als hij zegt 'is toch mijn schuld' dan krijgt ie pas met m'n moeder aan de stok, want die pikt dat ook weer niet. En dan werkt weglopen ook niet meer. Of niks zeggen ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het onderwerp / gevolgen /etc
Meestal werkt het bij mij vrij goed, dat mensen dan doorkrijgen hoe zinloos ze bezig zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, als hij zegt 'is toch mijn schuld' dan krijgt ie pas met m'n moeder aan de stok, want die pikt dat ook weer niet. En dan werkt weglopen ook niet meer. Of niks zeggen ook niet.
Gewoon geen ruzie makenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, als hij zegt 'is toch mijn schuld' dan krijgt ie pas met m'n moeder aan de stok, want die pikt dat ook weer niet. En dan werkt weglopen ook niet meer. Of niks zeggen ook niet.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al jaren geleden geleerd. Tijdens extreem zinloze discussies van soms wel 30 minuten over wiens fout het was, terwijl je door wil, is het soms makkelijker om te zeggen: het is mijn schuld. Dan kun je tenminste verder.
Ligt eraan wat je onder ruzie verstaat.. Ik vind het overigens ook wel gezond om af en toe ruzie te makenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon geen ruzie maken
De laatste keer dat ik ruzie had .. of eigenlijk iemand anders met mij.. was zo'n 6 jaar geleden
Bek dichtquote:Op maandag 30 januari 2012 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder ruzie verstaat.. Ik vind het overigens ook wel gezond om af en toe ruzie te maken
Schijnt het inderdaad te zijn. Maar al tig jaar geen relatie gehad en met vrienden heb ik eigenlijk nooit ruzie. Hoogstens eens een meningsverschil of ergernissen. Niets om te bestempelen als ruziequote:Op maandag 30 januari 2012 15:50 schreef Ripley het volgende:
Ligt eraan wat je onder ruzie verstaat.. Ik vind het overigens ook wel gezond om af en toe ruzie te maken
Wat kan je dan niet aan ruzie maken?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:52 schreef JoeBravo het volgende:
ruzie maken, ik kan het niet. En da's best lastig.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schijnt het inderdaad te zijn. Maar al tig jaar geen relatie gehad en met vrienden heb ik eigenlijk nooit ruzie. Hoogstens eens een meningsverschil of ergernissen. Niets om te bestempelen als ruzie
Waar moet je in godsnaam ruzie over maken?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:
Ik kan echt niet zo lang zonder ruzie.
Dat maakt niet zo uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar moet je in godsnaam ruzie over maken?
confrontatie, bij m'n stantpunt blijven, überhaupt kwaad blijvenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat kan je dan niet aan ruzie maken?
Dat klinkt meer als gewoon eens goed discussieren over niets met nonargemunenten. gewoon voor de leuk.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo uit.
Maar het is heerlijk om afentoe lekker moeilijk te kunnen doen over niets.
Ongefundeerde domme meningen als een idioot verdedigen, en zo min mogelijk na denken over wat je er allemaal uit gooit.
leeftijd?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo uit.
Ongefundeerde domme meningen als een idioot verdedigen, en zo min mogelijk na denken over wat je er allemaal uit gooit.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo uit.
Ik heb het echt haast nooit, en voel met toch best gezond. Ook relaties gaan prima.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?quote:
nou dat heeft ermee te maken dat als je 17 bent ik hier niet zo vreemd van op kijk maar als je 37 bent dan trek ik wel eenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Het is eigenlijk een beetje trollen van 2 kanten.
En ja, ik snap dat mensen dat vast best kansloos zullen vinden, maar het is een goede ontlading voor mij.
...je hebt gepraat dus. Jeetje.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:04 schreef stbabylon het volgende:
Van het weekend trouwens voor het eerst uitgevallen tegen mijn vriendin.
Ik was kunststof tegels aan het snijden voor in de badkamer, en eentje met 8 hoekjes had ik ondertussen te klein gesneden. Dat werkt best frustrerend al. Maar toen ik die als mal gebruikte, maar hem verkeerd om had gelegd en daar achter kwam, dat hij in spiegelbeeld was, begon ik intern te koken. Boos op mijzelf dus. Heel rustig zei ik: K... U... T... en mrs. vroeg wat er was. Ik kort uitleggen en zij zei: ja, maar je moet hem er wel goed opletten, en toen kon ik een: "NEE ECHT???" niet onderdrukken...Binnen 5 minuten alweer goed gelukkig
Dat dus dus geen ruziequote:Op maandag 30 januari 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Het is eigenlijk een beetje trollen van 2 kanten.
En ja, ik snap dat mensen dat vast best kansloos zullen vinden, maar het is een goede ontlading voor mij.
Ach ja, beter dan met borden smijten of een deuk in de muur/kastje slaanquote:Op maandag 30 januari 2012 16:07 schreef rival het volgende:
ik vind het wel knap dat je bij interne kook nog netjes K.U.T zegt
slaan op de muur leer je wel af als er eens een echte muur staatquote:Op maandag 30 januari 2012 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach ja, beter dan met borden smijten of een deuk in de muur/kastje slaan
De tijd van met deuren gooien en dingen slopen is een beetje voorbij voor mij.quote:
23, kan dus eigenlijk net niet meer he?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
nou dat heeft ermee te maken dat als je 17 bent ik hier niet zo vreemd van op kijk maar als je 37 bent dan trek ik wel eengezicht
Ik heb dat niet nodig, ik kan ook zo wel beredeneren dat dat zeer doet en het achterliggende probleem daarmee niet wordt opgelostquote:Op maandag 30 januari 2012 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
slaan op de muur leer je wel af als er eens een echte muur staat
Erg herkenbaar.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:18 schreef Ripley het volgende:
Ik had in het verleden problemen met ruziemaken, ik kon echt enorm uit mijn vel springen en dat kon best heftig overkomen.
De afgelopen 10 jaar of zo heb ik geleerd om gewoon adem te halen en te proberen om rustig te onderbouwen wat ik vind en voel. Dat kan nog steeds een discussie/ruzie opleveren, maar het is veel inhoudelijker en behapbaarder.
Dat is erg knap! Ik kan alles de laatste tijd wel beter loslaten dan vroeger, maar er niet eens op in gaan vind ik nog altijd bijzonder moeilijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:24 schreef MNR het volgende:
Ik ben niet zo snel kwaad. Als er manipulatie of slachtoffergedrag of nog leuker emotioneel chanteren optreedt, ben ik veel te nuchter om daar ook maar op in te willen gaan. Ik vind dat zo'n zonde van mijn tijd. Diskrediet, dat is het enige wat het oplevert.
Ik vind het heel gemakkelijk omdat het zo nep isquote:Op maandag 30 januari 2012 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is erg knap! Ik kan alles de laatste tijd wel beter loslaten dan vroeger, maar er niet eens op in gaan vind ik nog altijd bijzonder moeilijk.
Dan heb je toch iets niet goed gedaan de afgelopen uren..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef nietiemand het volgende:
ik ben geen single, ma heb wel echt zin in een hamburger, sinds gisteravond al
hij hoopt dat ze dit leest en voor hamburgers zorgt?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef HeatWave het volgende:
Waarom praat je tegen je moeder hier?
Rival en ik zijn al jaren vrienden. Soms lijkt dat alleen niet zo.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
uitvallen is niet de definitie van praten. Dat rival het met je eens is, zegt genoeg.
en toch klikken en lezen hè.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:41 schreef Godtje het volgende:
Kunnen jullie die jongen nou niet even helpen?![]()
Gezocht! Mensen die onhygiënische restaurants zat zijn!
Ik wil ook wel.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hij hoopt dat ze dit leest en voor hamburgers zorgt?
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en toch klikken en lezen hè.
je wordt bedankt godtje
Samen wat halen?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Verdorie ik mag niet onnodig geld uitgeven anders zou ik een vette hap bestellen.
Hai Peu.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Yeah, nieuw appartement gevondenmorgen bod uitbrengen en hopen dat alles rond komt.
Ik zie af en toe een brief van hem jaquote:Op maandag 30 januari 2012 17:16 schreef vencodark het volgende:
Babs, heb jij weer naar Metro zitten schrijven?
Hoi L-E!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Hai Peu.
Bod? Koop jij je tijdelijke huisjes in Ierland?
Hai!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi L-E!
Hoe gaat het met jou en peuter?
Op de juffrouw?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Hai!
Peuter is sinds 7 januari een heuse Kleuter, gaat naar school en is verliefd enzo, de hele shit.Goed dus!
En met jou?
Huw? Hoor je dan niet gewoon meisjes stom te vinden?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Hai!
Peuter is sinds 7 januari een heuse Kleuter, gaat naar school en is verliefd enzo, de hele shit.Goed dus!
Ja, leuk hoor, werk wordt steeds drukker maar ik krijg ook steeds meer leuke ideetjes vanuit mezelf om het leuk te maken, dus dat is goed.quote:En met jou?
Behalve mama en juffie, want die ga je later trouwen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Huw? Hoor je dan niet gewoon meisjes stom te vinden?
Nee hoor, op Gabriela, een exotische schoonheid met lang golvend donker haar. Ze kijkt me altijd aan alsof ze doodsbang voor me is.quote:
Geen idee. Ik denk dat dat later pas komt.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Huw? Hoor je dan niet gewoon meisjes stom te vinden?
Met juf niet, daar zijn we niet zo dol op.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Behalve mama en juffie, want die ga je later trouwen.
Ze ziet jou als bedreiging logischquote:Op maandag 30 januari 2012 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, op Gabriela, een exotische schoonheid met lang golvend donker haar. Ze kijkt me altijd aan alsof ze doodsbang voor me is.
Oh zo, aha. Ik als vrouw zou gewoon mijn borsten in de strijd werpen, veel goedkoper!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:16 schreef PeuRac het volgende:
Hey L-E en WT![]()
Nou, omdat een hypotheek krijgen bijna onmogelijk is voor de meeste Ieren, wordt het meeste hier gehuurd. Wat betekend dat er op elke goed appartement ongeveer 10 mensen komen. Dus je moet de eerste zijn die geld over tafel smijt, wat makkelijker is als je de makelaar omkoopt
Ook bij vrouwen?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh zo, aha. Ik als vrouw zou gewoon mijn borsten in de strijd werpen, veel goedkoper!
* hondquote:Op maandag 30 januari 2012 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Mannen, vrouwen, honden, reptielen, alles.
Tsja, die heb ik nietquote:Op maandag 30 januari 2012 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh zo, aha. Ik als vrouw zou gewoon mijn borsten in de strijd werpen, veel goedkoper!
Soms vergeet ik dat jij autistisch bent. En dan doe je zo, en weet ik het meteen weer.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* hondals LE haar borsten laat zien
Kan ik me voorstellen. Ben je wel van plan óóit weer naar NL te komen?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, die heb ik niethad wel een vriendinnetje mee kunnen nemen, had misschien wel gewerkt
Hoewel deze makelaar vrouwelijk is
![]()
Met mijn contract kan ik trouwens wel een hypotheek krijgen, maar dat boeit me niet, wil t risico niet lopen dat ik er niet van af kom.
Ik zelf zou uiteraard zo onder de indruk van jouw borsten zijn dat je gelijk dat huis zou krijgen als ik de makelaar zou zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat jij autistisch bent. En dan doe je zo, en weet ik het meteen weer.
Ja, over een paar jaar naar San Fran en als ik het daar zat ben kom ik weer terug naar NL denk ik. Afhankelijk van wat er tussendoor allemaal gebeurd.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ben je wel van plan óóit weer naar NL te komen?
Goed zo Tijn, je pikt het snel op.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zelf zou uiteraard zo onder de indruk van jouw borsten zijn dat je gelijk dat huis zou krijgen als ik de makelaar zou zijn
Gelukkigquote:Op maandag 30 januari 2012 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed zo Tijn, je pikt het snel op.
Ik betaal gewoon netjes een hypotheek als ik een huis koop trouwens hoor.
Ik vind je in communicatie echt verbeteren Tijn. Leuk.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Hey zo wereldvreemd ben ik nu ook weer niet hoor
Nog veel gedronken?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:43 schreef -Engel- het volgende:
Zo, alles is weer veilig.... ik heb de latjes voor 5 jaar weer opgeborgen.... geen mensen omvergegooid en alles is nog heel (op mijn beurse scheenbenen na dan)
In natura aan een suikeroompje zeker?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:38 schreef L-E het volgende:
Ik betaal gewoon netjes een hypotheek als ik een huis koop trouwens hoor.
Dat zag ik net bij de fysio staanquote:Op maandag 30 januari 2012 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In natura aan een suikeroompje zeker?
hehehequote:Op maandag 30 januari 2012 21:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat zag ik net bij de fysio staan
Betaling in natura
Waar zag je dat staan?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:47 schreef Tally het volgende:
Dat zag ik net bij de fysio staan
Betaling in natura
Dank jequote:Op maandag 30 januari 2012 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind je in communicatie echt verbeteren Tijn. Leuk.
Massage met happy end?quote:
In z'n softwareprogrammaquote:
Ik wilde hem best even "helpen" hoor. Het is een lekkere vent.quote:
Briljant!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef Tally het volgende:
In z'n softwareprogramma
Er waren maar 2 keuzes natura en........ Het was te snel weg geklikt voor ik die 2de optie kon lezen.
I wish.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In natura aan een suikeroompje zeker?
We hebben het wel een half uur over mn tieten gehadquote:
Ik heb het verkeerde beroep gekozen, hoor ik al weer.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:58 schreef Tally het volgende:
We hebben het wel een half uur over mn tieten gehad
Toen was de behandeling om
Er is een vacature?quote:
Wauw, wat fijn zeg! Ja, ik merk het ook, enig idee waar de verbetering door komt?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank jedat vind ik zelf ook. Ik merk dat het makkelijker gaat om met andere te praten of dat nu hier of IRL is dat maakt niet uit.
Als jij dat wil...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:02 schreef L-E het volgende:
Jij bent toevallig geen hypotheekmannetje zeker?
Ik denk altijd aan Jeff Buckley als ik Leonard hoor.quote:
Dit nummer heeft Jeff B. gelukkig niet gecoverd.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:10 schreef L-E het volgende:
Ik denk altijd aan Jeff Buckley als ik Leonard hoor.
En we weten zeker dat hij dat ook niet gaat doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit nummer heeft Jeff B. gelukkig niet gecoverd.
Sommige zekerheden zijn best oké.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:12 schreef L-E het volgende:
En we weten zeker dat hij dat ook niet gaat doen.
Hey mevrouwtje Pow hoe is het jou?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef cafpow het volgende:
goedenavond..eindelijk weer eens tijd hier aanwezig te zijn
en is het muisstil![]()
goed op de (school/tentamen)stress na...en met jou?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey mevrouwtje Pow hoe is het jou?
Succesquote:Op maandag 30 januari 2012 22:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
goed op de (school/tentamen)stress na...en met jou?
Dat effect heb ik op mensen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voel me gelijk al weer wat beter.
Zoals welk?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb ook een ander effect op mensen, merk ik...
quote:
Je verrast me wederom met je schoonheid...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je verrast me wederom met je schoonheid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou je onderhand toch moeten weten.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
iedereen weet dat toch inmiddelsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dat zou je onderhand toch moeten weten.
quote:
Dus wat zeurt tuk dan toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iedereen weet dat toch inmiddels.
Oh. Out with the sixpack, in with the moobs?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is m'n vrouwelijke kant...
Die kant die op zaterdagavond een rokje aan trekt en kijkt wat voor mannelijk aandacht "zij" krijgt in de kroeg?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is m'n vrouwelijke kant...
Damn that beer!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh. Out with the sixpack, in with the moobs?
Ik zag gisteren wel een slipje van Miss Tuk op de vloer van de badkamer liggen. Die was ze kennelijk vergeten. Bijna had ik hem aangetrokken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Die kant die op zaterdagavond een rokje aan trekt en kijkt wat voor mannelijk aandacht "zij" krijgt in de kroeg?
Op je hoofd?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag gisteren wel een slipje van Miss Tuk op de vloer van de badkamer liggen. Die was ze kennelijk vergeten. Bijna had ik hem aangetrokken.
Dat was tenminste nog een beetje... nee ook niet normaal..quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat was tenminste nog een beetje... nee ook niet normaal..
Maar ik krijg nu een MI van jou in een dames slipje. En die had ik liever niet gehad
Dattie zo voor de spiegel staat met zn kont, en kijken of zijn kont er beetje lekker uit ziet in zo'n slipje.quote:
Je vergeet de kusjes die hij naar zijn spiegelbeeld stuurt..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Dattie zo voor de spiegel staat met zn kont, en kijken of zijn kont er beetje lekker uit ziet in zo'n slipje.
En dan heupwiegen van de ene naar de andere kant van de kamer terwijl hij in de spiegel kijkt.
Zoiets?
Aah ja.. Die was ik vergetenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je vergeet de kusjes die hij naar zijn spiegelbeeld stuurt..
Ik nog wel van minder aan dan dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gewoon MI's van MissB in dr ondergoed hoor.
Houdt je wel bezig he?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik nog wel van minder aan dan dat.
Maar ja de pics staan dan ook gewoon op FOK!
Pics zijn voor losersquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik nog wel van minder aan dan dat.
Maar ja de pics staan dan ook gewoon op FOK!
En toch krijg je ze niet terugquote:
Je bent de enige die er regelmatig over begint, vandaar.quote:
Alsof ik de sd-card niet kon recoverenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En toch krijg je ze niet terug
Regelmatig? Eens per halfjaar als HW begint over je in weinig tot niks aan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent de enige die er regelmatig over begint, vandaar.
Het maakt ook niet uit verder, viel me gewoon op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Regelmatig? Eens per halfjaar als HW begint over je in weinig tot niks aan?
Lijkt me geen gek verband wat ik leg.
Volgens mij begint HW vaker over je bijna naakte lijf. Ik reageer slechts met mijn associatie.
Geeft niks. Mij vallen ook wel eens dingen op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit verder, viel me gewoon op.
Like! Awesomeness!quote:
Torrentsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Godt, bedankt voor de link naar de torrent.
Ken ik sinds vorige weekquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:00 schreef stbabylon het volgende:
w00000t Me First and the Gimme Gimmes op Lowlands![]()
Blaudzun
mensen die waarde hechten aan hoe mensen downloadenquote:
Mensen die uberhaupt waarde hechten aan wat men hier zegtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mensen die waarde hechten aan hoe mensen downloaden.
Soms zegt men hier best nuttige dingen anders.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen die uberhaupt waarde hechten aan wat men hier zegt
heb jij weer een punt, maar er is echt helemaal niets mis met torrents natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mensen die uberhaupt waarde hechten aan wat men hier zegt
Natuurlijk niet, ik gebruik t ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb jij weer een punt, maar er is echt helemaal niets mis met torrents natuurlijk.
Jij anders nooitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms zegt men hier best nuttige dingen anders.
Als ik ooit aandacht en tijd had gestopt in nieuwsgroepen, gebruikte ik dat ws. Maar goed, heb ik niet gedaan en maak nu al jaren gebruik van een hele goede private tracker. En dat werkt net zo goedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JA MAAR MET NIEUWSGROEPEN HEB JE EEN FILM IN 5 MINUTEN BINNEN EN MET EEN TORRENT KAN HET WEL EEN HALF UUR DUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat maakt mij het uit waar het vandaan komt? Ik vind altijd alles wat ik zoek, het is in no-time binnen, je kan van te voren lezen of het fake is of niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik ooit aandacht en tijd had gestopt in nieuwsgroepen, gebruikte ik dat ws. Maar goed, heb ik niet gedaan en maak nu al jaren gebruik van een hele goede private tracker. En dat werkt net zo goed
Ws. vanwege het mogelijk verplichte uploaden om je ratio goed te houden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat maakt mij het uit waar het vandaan komt? Ik vind altijd alles wat ik zoek, het is in no-time binnen, je kan van te voren lezen of het fake is of niet.
Wat is er dan zoaan vraag ik me af....
Nieuwe TopGear gisteren binnen een minuut binnen. Torrentquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
JA MAAR MET NIEUWSGROEPEN HEB JE EEN FILM IN 5 MINUTEN BINNEN EN MET EEN TORRENT KAN HET WEL EEN HALF UUR DUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat heb je idd bij private-trackers, maar bij TPB niet hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ws. vanwege het mogelijk verplichte uploaden om je ratio goed te houden.
I knowsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb je idd bij private-trackers, maar bij TPB niet hoor.
Ach ik loop soms de top100 HD-films langs 's avonds, klik er 15 aan en de dag erna staat het er. enige wat echt lang kan duren zijn PS3 spellen, die krengen zijn 40+ GB.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I knows
Isohunt ook niet, die gebruik ik zelf voor oudere en/of nederlandse dingen.
hoiquote:
ik gebruik altijd mijn volledige bandbreedte dus ik zou niet weten hoe een nieuwsgroep sneller zou zijn........quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
JA MAAR MET NIEUWSGROEPEN HEB JE EEN FILM IN 5 MINUTEN BINNEN EN MET EEN TORRENT KAN HET WEL EEN HALF UUR DUREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij liep ik daar net voorbij. Zag t bord. Viel me op omdat we in hervey bay in een woolshed hostel sliepen.quote:
Echt een ranzige tent, hoeren en sloerenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij liep ik daar net voorbij. Zag t bord. Viel me op omdat we in hervey bay in een woolshed hostel sliepen.
Ik heb er gisteren niet eens op gelet gisteren. Was waarschijnlijk een kwestie van minuten met 16 ziljard sources...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nieuwe TopGear gisteren binnen een minuut binnen. Torrent
Oquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt een ranzige tent, hoeren en sloeren.
Owquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onever mind.
In zoiets zijn we in airlie beach al geweest, Magnums.
Oh kom je dan al terug joh?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat gaat ongeveer 40 graden verschil zijn aan t eind van de week. Ik moet oppassen voor een hart aanval!!
Zo'n schattige kangoeroe kan je hier anders ook gewoon in Wolphaartsdijk eten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Er zit ook nog ergens een heel goed restaurant voor de exotischere dingen, kangaroe, slang etc.
Schande trouwens, zo'n spelfout. Dat is niets voor jou.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Er zit ook nog ergens een heel goed restaurant voor de exotischere dingen, kangaroe, slang etc.
Ik heb dat een keer meegemaakt, van +34 naar -12. Zo niet tofquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat gaat ongeveer 40 graden verschil zijn aan t eind van de week. Ik moet oppassen voor een hart aanval!!
Ja, is ook zo, maar ze hebben nog wel meer va dat soort meukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo'n schattige kangoeroe kan je hier anders ook gewoon in Wolphaartsdijk eten.
Ik heb het ook eens gehad. Keilekker, maar je moet wel oppassen dat hij niet van je bord springt...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo'n schattige kangoeroe kan je hier anders ook gewoon in Wolphaartsdijk eten.
Dit is wel eenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het ook eens gehad. Keilekker, maar je moet wel oppassen dat hij niet van je bord springt...
I know, kwestie van engels denken en nederlands tikken, werkt door elkaar heen somsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Schande trouwens, zo'n spelfout. Dat is niets voor jou.
Ik heb het op het menu zien staan maar ik weet niet...dat lijkt me toch minder prettig eten dan een mals stukje koe.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het ook eens gehad. Keilekker, maar je moet wel oppassen dat hij niet van je bord springt...
Waarom? volgens mij heb ik het wel eens gehadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het op het menu zien staan maar ik weet niet...dat lijkt me toch minder prettig eten dan een mals stukje koe.
Jij zit toch niet in Australië of wel soms?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, kwestie van engels denken en nederlands tikken, werkt door elkaar heen soms.
Nee, tis lekker hoor,maar nou ook weer niet zoveel anders dan koequote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb het op het menu zien staan maar ik weet niet...dat lijkt me toch minder prettig eten dan een mals stukje koe.
Omdat ik een kangoeroe toch iets exotischer vindt dan een koe waar ik elke dag voorbij kan fietsen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom? volgens mij heb ik het wel eens gehad
Tuurlijk wel,hoeren en sloeren met Angelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij zit toch niet in Australië of wel soms?
Dat laatste heb ik vaker gehoord ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, tis lekker hoor,maar nou ook weer niet zoveel anders dan koe.
Slang is net kip.
En omdat het exotisch is kan je het minder prettig eten?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:34 schreef vencodark het volgende:
Omdat ik een kangoeroe toch iets exotischer vindt dan een koe waar ik elke dag voorbij kan fietsen.
Ik eet ook geen kat of hond.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En omdat het exotisch is kan je het minder prettig eten?
Ach maakt ook niet uit, vond je toch al raar
Ik dacht met een verschil van 20 graden al dat ik doodging op Schipholquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef Ang3l het volgende:
Dat is ook nog wel iets wat ik wil proberenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik eet ook geen kat of hond.Ook omdat het raar is.
Nooooo! Not a kitty.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel iets wat ik wil proberen
Ik had mijn verschil in 2 dagen zonder te vliegenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht met een verschil van 20 graden al dat ik doodging op Schiphol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |