dan nog liever een magnetronmaaltijd.quote:
Ieuwquote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan nog liever een magnetronmaaltijd.
geen zin in uitgebreid maar wel spicy, de zingerburger van de kfc natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef vencodark het volgende:
Omdat ik vanavond aan het werk ben (en dus geen warm eten), moet ik nu warm nemen. Pizzeria is nog dicht, friet geen zin in en ook geen zin uitgebreid te doen.Ik wil spicy!
Liever een magnetronmaaltijd als een burger??quote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan nog liever een magnetronmaaltijd.
Ik snap jou!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef vencodark het volgende:
Omdat ik vanavond aan het werk ben (en dus geen warm eten), moet ik nu warm nemen. Pizzeria is nog dicht, friet geen zin in en ook geen zin uitgebreid te doen.Ik wil spicy!
De KFC is minstens 20 minuten met de auto en ik kom net van die richting vandaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
geen zin in uitgebreid maar wel spicy, de zingerburger van de kfc natuurlijk
Ehr... moet je daarvoor geen neger zijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
geen zin in uitgebreid maar wel spicy, de zingerburger van de kfc natuurlijk
hemelsbreed denk ik 50 meter van mijn huisquote:Op maandag 30 januari 2012 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
De KFC is minstens 20 minuten met de auto en ik kom net van die richting vandaan.![]()
En de chillisaus is vrijwel op.
Ik moet ineens denken aan die heerlijke biefstuk (en saus) in Amsterdam! Chimichucky something saus.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren de sate-special gegeten, kip, varken en lamssate, met pindasaus en een ketjap-ui variant, erg lekker.
Alle negers houden van kip, niet alle kipliefhebbers zijn negersquote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... moet je daarvoor geen neger zijn?
Gruwelijk ben je.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hemelsbreed denk ik 50 meter van mijn huis.
Chimichurri, en ik weet wel waar ik je mee naar toeneem padawanquote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die heerlijke biefstuk (en saus) in Amsterdam! Chimichucky something saus.
Dat soort dingen zijn vrij normaal in een stad hoorquote:
Het was zeker niet slecht, dat hebben we hier niet!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Chimichurri, en ik weet wel waar ik je mee naar toeneem padawan.
Ligt eraan wat voor stad.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn vrij normaal in een stad hoor.
Ik ook niet trouwens. Alleen voor schoonouders keer kip via dinges meegenomen. Drive-in.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ben nog nooit bij een KFC geweest. Vind het geen gemis, of wel?
Ach, zo bijzonder is KFC nou ook weer niet, net als met de Mc, soms heb ik er echt trek in en vind ik het ook erg lekker, maar kan prima zonder hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was zeker niet slecht, dat hebben we hier niet!
[..]
Ligt eraan wat voor stad.In Goes is het niet, wel in Middelburg (buiten het centrum
)
wat mij betreft mis je er niks aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ben er een keer geweest, we hadden toen een emmer vol met kippenvleugeltjes. Ik stoorde me aan de hoeveelheid bot die daar nog in zat. Dan is voor mij de lol er snel af. Voor mij is het dus geen gemis.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Aan de Mac ook nietquote:Op maandag 30 januari 2012 12:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat mij betreft mis je er niks aan.
Had je botloze kip verwacht dan? het zijn niets andere kippenvleugetjes dan ergens anders hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben er een keer geweest, we hadden toen een emmer vol met kippenvleugeltjes. Ik stoorde me aan de hoeveelheid bot die daar nog in zat. Dan is voor mij de lol er snel af. Voor mij is het dus geen gemis.
Spareribs ik snap niet wat mensen daar lekker aan vindenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:36 schreef vencodark het volgende:
Nu heb ik ook zin in kluifjes.![]()
Hebben wel spareribs...
Hehehe. Ik geloof dat je nu wel genoeg inspiratie hebt om tot een goede middagmaaltijd te komenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:36 schreef vencodark het volgende:
Nu heb ik ook zin in kluifjes.![]()
Hebben wel spareribs...
Het is vanaf hier wel 5 minuten fietsen.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
De KFC is minstens 20 minuten met de auto en ik kom net van die richting vandaan.![]()
Neuh. Ik had gehoopt om meer grote botten ipv heel veel kleintjes. Ik ben ook eigenlijk geen liefhebber van kluiven.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had je botloze kip verwacht dan? het zijn niets andere kippenvleugetjes dan ergens anders hoor.
Niet echt want alles wat wordt benoemd heb ik niet in huis of is te ver weg en inmiddels teveel honger om speciaal naar de winkel te gaan, daar bedenken wat ik wil, betalen, naar huis, klaarmaken etc. Ben ik zo een uur verder.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe. Ik geloof dat je nu wel genoeg inspiratie hebt om tot een goede middagmaaltijd te komen
Wat stom zeg! Daarvoor kijk je toch gewoon in de Gouden Gids?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:39 schreef vencodark het volgende:
Zit ik hier achter mijn laptop, wil ik mijn telefoon pakken om online te kijken hoe laat de chinees open is.
Voor morgen danquote:Op maandag 30 januari 2012 12:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet echt want alles wat wordt benoemd heb ik niet in huis of is te ver weg en inmiddels teveel honger om speciaal naar de winkel te gaan, daar bedenken wat ik wil, betalen, naar huis, klaarmaken etc. Ben ik zo een uur verder.
Sja, dan is dan verkeerd verwachtquote:Op maandag 30 januari 2012 12:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuh. Ik had gehoopt om meer grote botten ipv heel veel kleintjes. Ik ben ook eigenlijk geen liefhebber van kluiven.
Vooral nu het zitgedeelte is weggehaald vanwege de Starbucksquote:Op maandag 30 januari 2012 12:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is vanaf hier wel 5 minuten fietsen.. De Mac is net zo ver. Alleen de BK is een stuk dichterbij, kan vanaf hier zien hoe druk het daar is.
Stiekem zwart van binnen?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan is dan verkeerd verwacht. Kip is kip
.
Geloof nooit dat dat in de GG staat.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat stom zeg! Daarvoor kijk je toch gewoon in de Gouden Gids?
Twee Starbucksen tegenover elkaar!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral nu het zitgedeelte is weggehaald vanwege de Starbucks
En bier is bier. Best Bier is net zo goed als Hertog Jan.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan is dan verkeerd verwacht. Kip is kip
.
Proef jij het verschil als je blind zou proeven?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
En bier is bier. Best Bier is net zo goed als Hertog Jan.
bijv. het verschil tussen Grolsch en Hertog Jan zou ik blind direct proevenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Proef jij het verschil als je blind zou proeven?
Ja Qquote:Op maandag 30 januari 2012 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
En bier is bier. Best Bier is net zo goed als Hertog Jan.
Ik denk ook wel dat ik dat zou proeven. Andere dingen zullen lastiger zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bijv. het verschil tussen Grolsch en Hertog Jan zou ik blind direct proeven
Oh hell yeah!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
Kan iemand dit bij zijn of haar kat proberen?![]()
[ afbeelding ]
Ik ken mensen die een verschil schijnen te proeven tussen pootjes en vleugeltjes...quote:Op maandag 30 januari 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja Q.
Maar ik bedoel dat een kip bij de KFC geen wezenlijk ander dier is dan een kip bij de poelier.
Ja, dus? Dat was mijn punt nietquote:Op maandag 30 januari 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een verschil schijnen te proeven tussen pootjes en vleugeltjes...
Ik ben het met je eens en doe een toevoegingquote:Op maandag 30 januari 2012 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat was mijn punt niet.
Dat is overal zo bij. Die leent van die en andersom.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Vrijdag naar Blackout geweest. Heb meerdere malen helemaal krom gelegen. Flink geleend bij Tarantino en Ritchie, maar boeie, er zijn slechtere waar je van kunt lenen.
Ja, ik heb Cube (zonder The), Cube2 en Cube Zero gezienquote:Op maandag 30 januari 2012 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is overal zo bij. Die leent van die en andersom.
Heb je bijvoorbeeld The cube gezien? Saw heeft daar heel veel van geleend.
Die bedoel ik die andere delen heb ik nog niet gezienquote:Op maandag 30 januari 2012 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik heb Cube (zonder The), Cube2 en Cube Zero gezien
OK, I stand correctedquote:Op maandag 30 januari 2012 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens en doe een toevoeging
Je leert het wel al he?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
*zucht* het is mijn schuld. Het is altijd mijn schuld weet ik ondertussen.
OK ok, mij bestquote:Op maandag 30 januari 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Die houden we erin.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
Al jaren geleden geleerd. Tijdens extreem zinloze discussies van soms wel 30 minuten over wiens fout het was, terwijl je door wil, is het soms makkelijker om te zeggen: het is mijn schuld. Dan kun je tenminste verder.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je leert het wel al he?
"Ja schat, tuurlijk schat.."
Sorry, geen zin om te bekvechten, ben al brabos aan het afzeikenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helemaal niet leukVeels te makkelijk
Doet m'n vader ook. Is ook niet goed hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al jaren geleden geleerd. Tijdens extreem zinloze discussies van soms wel 30 minuten over wiens fout het was, terwijl je door wil, is het soms makkelijker om te zeggen: het is mijn schuld. Dan kun je tenminste verder.
Dat is een beter doelquote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, geen zin om te bekvechten, ben al brabos aan het afzeiken.
Ligt een beetje aan het onderwerp / gevolgen /etcquote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet m'n vader ook. Is ook niet goed hoor.
Nou, als hij zegt 'is toch mijn schuld' dan krijgt ie pas met m'n moeder aan de stok, want die pikt dat ook weer niet. En dan werkt weglopen ook niet meer. Of niks zeggen ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het onderwerp / gevolgen /etc
Meestal werkt het bij mij vrij goed, dat mensen dan doorkrijgen hoe zinloos ze bezig zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, als hij zegt 'is toch mijn schuld' dan krijgt ie pas met m'n moeder aan de stok, want die pikt dat ook weer niet. En dan werkt weglopen ook niet meer. Of niks zeggen ook niet.
Gewoon geen ruzie makenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, als hij zegt 'is toch mijn schuld' dan krijgt ie pas met m'n moeder aan de stok, want die pikt dat ook weer niet. En dan werkt weglopen ook niet meer. Of niks zeggen ook niet.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al jaren geleden geleerd. Tijdens extreem zinloze discussies van soms wel 30 minuten over wiens fout het was, terwijl je door wil, is het soms makkelijker om te zeggen: het is mijn schuld. Dan kun je tenminste verder.
Ligt eraan wat je onder ruzie verstaat.. Ik vind het overigens ook wel gezond om af en toe ruzie te makenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon geen ruzie maken
De laatste keer dat ik ruzie had .. of eigenlijk iemand anders met mij.. was zo'n 6 jaar geleden
Bek dichtquote:Op maandag 30 januari 2012 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder ruzie verstaat.. Ik vind het overigens ook wel gezond om af en toe ruzie te maken
Schijnt het inderdaad te zijn. Maar al tig jaar geen relatie gehad en met vrienden heb ik eigenlijk nooit ruzie. Hoogstens eens een meningsverschil of ergernissen. Niets om te bestempelen als ruziequote:Op maandag 30 januari 2012 15:50 schreef Ripley het volgende:
Ligt eraan wat je onder ruzie verstaat.. Ik vind het overigens ook wel gezond om af en toe ruzie te maken
Wat kan je dan niet aan ruzie maken?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:52 schreef JoeBravo het volgende:
ruzie maken, ik kan het niet. En da's best lastig.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schijnt het inderdaad te zijn. Maar al tig jaar geen relatie gehad en met vrienden heb ik eigenlijk nooit ruzie. Hoogstens eens een meningsverschil of ergernissen. Niets om te bestempelen als ruzie
Waar moet je in godsnaam ruzie over maken?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:57 schreef Murdera het volgende:
Ik kan echt niet zo lang zonder ruzie.
Dat maakt niet zo uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar moet je in godsnaam ruzie over maken?
confrontatie, bij m'n stantpunt blijven, überhaupt kwaad blijvenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat kan je dan niet aan ruzie maken?
Dat klinkt meer als gewoon eens goed discussieren over niets met nonargemunenten. gewoon voor de leuk.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo uit.
Maar het is heerlijk om afentoe lekker moeilijk te kunnen doen over niets.
Ongefundeerde domme meningen als een idioot verdedigen, en zo min mogelijk na denken over wat je er allemaal uit gooit.
leeftijd?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo uit.
Ongefundeerde domme meningen als een idioot verdedigen, en zo min mogelijk na denken over wat je er allemaal uit gooit.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo uit.
Ik heb het echt haast nooit, en voel met toch best gezond. Ook relaties gaan prima.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |