dan nog liever een magnetronmaaltijd.quote:
Ieuwquote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan nog liever een magnetronmaaltijd.
geen zin in uitgebreid maar wel spicy, de zingerburger van de kfc natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef vencodark het volgende:
Omdat ik vanavond aan het werk ben (en dus geen warm eten), moet ik nu warm nemen. Pizzeria is nog dicht, friet geen zin in en ook geen zin uitgebreid te doen.Ik wil spicy!
Liever een magnetronmaaltijd als een burger??quote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan nog liever een magnetronmaaltijd.
Ik snap jou!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:29 schreef vencodark het volgende:
Omdat ik vanavond aan het werk ben (en dus geen warm eten), moet ik nu warm nemen. Pizzeria is nog dicht, friet geen zin in en ook geen zin uitgebreid te doen.Ik wil spicy!
De KFC is minstens 20 minuten met de auto en ik kom net van die richting vandaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
geen zin in uitgebreid maar wel spicy, de zingerburger van de kfc natuurlijk
Ehr... moet je daarvoor geen neger zijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
geen zin in uitgebreid maar wel spicy, de zingerburger van de kfc natuurlijk
hemelsbreed denk ik 50 meter van mijn huisquote:Op maandag 30 januari 2012 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
De KFC is minstens 20 minuten met de auto en ik kom net van die richting vandaan.![]()
En de chillisaus is vrijwel op.
Ik moet ineens denken aan die heerlijke biefstuk (en saus) in Amsterdam! Chimichucky something saus.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren de sate-special gegeten, kip, varken en lamssate, met pindasaus en een ketjap-ui variant, erg lekker.
Alle negers houden van kip, niet alle kipliefhebbers zijn negersquote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... moet je daarvoor geen neger zijn?
Gruwelijk ben je.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hemelsbreed denk ik 50 meter van mijn huis.
Chimichurri, en ik weet wel waar ik je mee naar toeneem padawanquote:Op maandag 30 januari 2012 12:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die heerlijke biefstuk (en saus) in Amsterdam! Chimichucky something saus.
Dat soort dingen zijn vrij normaal in een stad hoorquote:
Het was zeker niet slecht, dat hebben we hier niet!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Chimichurri, en ik weet wel waar ik je mee naar toeneem padawan.
Ligt eraan wat voor stad.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn vrij normaal in een stad hoor.
Ik ook niet trouwens. Alleen voor schoonouders keer kip via dinges meegenomen. Drive-in.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ben nog nooit bij een KFC geweest. Vind het geen gemis, of wel?
Ach, zo bijzonder is KFC nou ook weer niet, net als met de Mc, soms heb ik er echt trek in en vind ik het ook erg lekker, maar kan prima zonder hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was zeker niet slecht, dat hebben we hier niet!
[..]
Ligt eraan wat voor stad.In Goes is het niet, wel in Middelburg (buiten het centrum
)
wat mij betreft mis je er niks aan.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ben er een keer geweest, we hadden toen een emmer vol met kippenvleugeltjes. Ik stoorde me aan de hoeveelheid bot die daar nog in zat. Dan is voor mij de lol er snel af. Voor mij is het dus geen gemis.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |