quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
12 Berghuis, Steven (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
21 Janko, Marc (OOS) Aanvaller
19 Douglas (NED) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
27 Vujicevic, Dario (BOS) Middenvelder
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
quote:Twente meldt zich voor Verhoek
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - FC Twente heeft zich bij ADO Den Haag gemeld voor aanvaller Wesley Verhoek. Dat heeft ADO-commissaris Paul Beijersbergen bevestigd tegenover Telesport. De tukkers zoeken versterking voor het geval dat Marc Janko zijn transfer naar FC Porto afrondt.
Voor het duel van ADO tegen NEC (zondag) waren de clubs het voor 95% eens over de overstap van Verhoek. Het doorgaan van transfer hangt nu echter nog af van de ernst van de blessure die Verhoek zondag opliep in het duel met NEC. "Of het door kan gaan hangt af van de ernst. Op dit moment lijkt die mee te vallen", aldus Beijersbergen.
Mocht Verhoek de overstap naar Enschede maken, dan gaat hij alsnog samenwerken met trainer Steve McClaren. Verhoek was eerder al dicht bij een transfer naar Nottingham Forrest, waar McClaren toen de scepter zwaaide. De speler van ADO had echter geen goed gevoel bij een overstap en zegde de Engelse club af.
Laat een koe los op het veld en hij raakt nog meer ballen fatsoenlijk dan Faalrami.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:23 schreef Breekfast het volgende:
Verhoek is in ieder geval beter dan Bajrami.
Ze hebben het over 5 miljoen naar verwachting.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:30 schreef Silv het volgende:
Enig idee voor hoeveel Janko verkocht wordt?
5 miljoen heb ik gehoord. Miljoen verlies er op dus. Hoeveel is dat per doelpunt?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:30 schreef Silv het volgende:
Enig idee voor hoeveel Janko verkocht wordt?
Dacht dat die voor 5,5 miljoen gehaald was, maar 6 kan ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
5 miljoen heb ik gehoord. Miljoen verlies er op dus. Hoeveel is dat per doelpunt?
WBA zou zich bij Twente hebben gemeld voor Bajramiquote:Op maandag 30 januari 2012 12:23 schreef Breekfast het volgende:
Verhoek is in ieder geval beter dan Bajrami.
Twente wil Plet ook nog halen... en anders hebben we Boschker nogquote:Op maandag 30 januari 2012 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je verkoopt een spits en koopt een flank speler voor terug ?.
En als de Jong volgende week zijn been breekt ?
De Jong krijgt 2 wedstrijden blind vertrouwen en scoort ineens 5 keer? Of had je hem liever als backup gehouden?quote:
Goede reden wel. Ik ben overtuigdquote:Op maandag 30 januari 2012 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, maar nu kunnen we niet meer om Janko roepen, klinkt altijd zo lekker in een volle Veste
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede reden wel. Ik ben overtuigd
Tja, als Narsingh bij een kampioensploeg wil spelen moet 'ie naar Enschede komenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:53 schreef Frutsel het volgende:
Ajax loert ook op Narsingh... alleen daarom is het al leuk om hem te kapen
volgens Twitter zou Plet vandaag rond komen, ben benieuwd
Die goaltjes die De Jong maakte afgelopen weekend, die zou Janko ook gemaakt hebben, dus in principe is dat geen argument natuurlijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Jong krijgt 2 wedstrijden blind vertrouwen en scoort ineens 5 keer? Of had je hem liever als backup gehouden?
Dat zou je kunnen stellen, maar of het echt zo is zullen we nooit weten.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die goaltjes die De Jong maakte afgelopen weekend, die zou Janko ook gemaakt hebben, dus in principe is dat geen argument natuurlijk.
Janko heeft mij persoonlijk meer kunnen overtuigen dan De Jong, voornamelijk omdat ik Janko erg goed vind in de positionering en kaats/bal vasthouden, en ik De Jong vooral nog erg een wisselvallige momentenvoetballer vind, WAT OOK LOGISCH IS OP DIE LEEFTIJD. De Jong groeit ook nog wel door, maar momenteel zou ik altijd Janko erbij gehouden hebben en zou hij bij mij altijd spelen, en dan De Jong of Chadli erachter of vanaf rechts.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Janko heeft toch nooit echt kunnen overtuigen, of wel dan...?
De Jong is beter en heeft veel meer talent.
Als ze nog 5 miljoen voor Janko krijgen, heeft Twente een uitstekende deal gemaakt.
In feite is dit waar natuurlijk.. binnen de 16 is Janko een killer en dat weet bijna iedereen.. denk alleen niet dat met Janko in de spits de wedstrijd hetzelfde was verlopen...quote:Op maandag 30 januari 2012 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die goaltjes die De Jong maakte afgelopen weekend, die zou Janko ook gemaakt hebben, dus in principe is dat geen argument natuurlijk.
Die inschatting kun je wel redelijk maken kijkend naar de kwaliteiten van Janko, de goals die hij normaal gesproken maakt, en de panklare voorzetjes van de geweldige Ola John...quote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou je kunnen stellen, maar of het echt zo is zullen we nooit weten.
Doet het leuk bij Heracles en kan het nog leuker doen bij Twentequote:
Vind het een ongelofelijk beperkte speler, handelinssnelheid veel te laag. Maar we zullen zien ja, als vervanger voor Janko dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet het leuk bij Heracles en kan het nog leuker doen bij Twente
Precies, bankzitter die erin mag als Luuk niet lekker draaitquote:Op maandag 30 januari 2012 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het een ongelofelijk beperkte speler, handelinssnelheid veel te laag. Maar we zullen zien ja, als vervanger voor Janko dan?
Als Ola John en Verhoek iedere wedstrijd 5-6 fatsoenlijke voorzetten geven, dan is een speler als Plet redelijk snel topscorer van NL.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het een ongelofelijk beperkte speler, handelinssnelheid veel te laag. Maar we zullen zien ja, als vervanger voor Janko dan?
zolang hi-j zich moar nich zo steve gedroagt (hahaquote:
Woilde ik ook vragen hij is toch een beetje last years hit.quote:
Vergeleken met Bajrami!? Ja.quote:
quote:Fardau Wagenaar @FardauW
Schotse media melden dat Celtic de 'giant austrian striker' graag voor neus van Porto willen wegkapen (via @GarryJackPGA). Zie onze site.
Edit:
TRANSFERNIEUWS - Celtic wil dolgraag Marc Janko aan de selectie toevoegen, schrijven Engelse media. En doen een laatste wanhopige poging de spits voor de neus van Porto weg te slepen. Hij zou 4,2 miljoen Pond moeten kosten.
Volgens de Engelse media is de 'giant Austrain striker' zeer gewild door Celtic en hebben de Schotten afgelopen weekend een gesprek met FC Twente gehad. De Schotse club is alleen bang dat de vraagprijs steeds hoger wordt omdat ook Porto in de strijd is. Celtic kan de spits wel iets extra's bieden, zo redeneren de Schotten: een basisplaats. Porto lijkt de beste papieren te hebben, volgens Portugese media is de deal al beklonken.
Heeft er ook een tijdje geblesseerd uitgelegen en staat ook niet echt op z'n plek op '10', dusja...quote:Op maandag 30 januari 2012 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Chadli heb ik dit seizoen ook nog weinig spectaculair zien doen.
Zondag speelde hij best goed. Aanvallend liet ie nog wel een paar steekjes vallen soms, maar die komt er wel weer.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat lijkt me geen goed planquote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef PunkAap het volgende:
Maar jongens Bajrami is best goed (vind ik).
Maar John kan toch ook gewoon spits?
En dan Rosales rechts voor en Chadli linksvoor?
Gastquote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef PunkAap het volgende:
Maar jongens Bajrami is best goed (vind ik).
Maar John kan toch ook gewoon spits?
En dan Rosales rechts voor en Chadli linksvoor?
Ach ja, Elia zat bij ADO ook op de bankquote:Op maandag 30 januari 2012 18:27 schreef gniffie het volgende:
Verhoek en Plet, die zou je als Twente fan toch niet willen man. Plet speelt al ver boven zijn niveau en Verhoek presteert matig bij een middenmotor
Elia ging op zijn 20ste weg, Verhoek is al 25quote:Op maandag 30 januari 2012 18:29 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ach ja, Elia zat bij ADO ook op de bank
Ik zat ook niet op die dikke Theo te wachten, of die uitgekauwde Perezquote:Op maandag 30 januari 2012 18:27 schreef gniffie het volgende:
Verhoek en Plet, die zou je als Twente fan toch niet willen man. Plet speelt al ver boven zijn niveau en Verhoek presteert matig bij een middenmotor
Zie ze ook nog wel een redelijke linksback halen voor morgen.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
John - de Jong - Verhoek
--------- Chadli -------------
Brama ------- Fer
Fer hoort in de basis. Speelde zondag ook weer super.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
John - de Jong - Verhoek
--------- Chadli -------------
Brama ------- Janssen
3x liever Armenteros dan Plet, die jongen heeft zat techniek en flair. Deed het ook super goed voordat die geblesseerd raakte. Snap sowieso niet dat ze daarvoor kiezen als ze bij Heracles gaan shoppenquote:Op maandag 30 januari 2012 18:38 schreef Breekfast het volgende:
Tja, als spelers als Narsingh en Tadic niet te halen zijn dan kom je al snel uit op Verhoek. Niet de beste vleugel aanvaller in de eredivisie, maar wel een hele verbetering met wat we er nu hebben staan (Bajrami).
Voor een reserve spits die in het geval dat de Jong wegvalt kan spelen moet je ook niet al te veel geld willen neerleggen. Dan is die Plet een prima keuze.
Mwoah.. dat weet ik nog niet zo zeker.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Porto of Celtic. Hij mag niet klagenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:13 schreef DaDude1987 het volgende:
Jammer, Janko heeft niet gekregen wat hij verdiend. Prima aanvaller in mijn ogen.
Heb het meer over alle kritiek op hem.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Porto of Celtic. Hij mag niet klagen
Twente had 'm nooit moeten kopen. Ze hadden geen afmaker nodig en op dat moment ontwikkelde Luuk zich al goed als meespelende voetballer.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:39 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Heb het meer over alle kritiek op hem.
Wellicht komende zomer dus wel.quote:Special One' Tadic niet naar Twente ondanks 'uitstekend bod'
Maandag, 30 januari 2012 om 20:09
Dusan Tadic verkast niet met onmiddellijke ingang naar FC Twente. Hans Nijland, algemeen directeur van FC Groningen, sprak maandagmiddag met de Enschedese club over een eventuele overgang van de Servische aanvaller. Tadic wordt door Twente-trainer Steve McClaren gezien als 'The Special One'.
Nijland erkent dat FC Twente 'een uitstekende bieding' heeft gedaan. "Maar we willen hem nu nog niet laten gaan", vertelt de sportbestuurder aan TC Tubantia. "Op redelijk korte termijn wil FC Twente een deal maken met ons om Tadic komende zomer alsnog over te nemen.''
"Wij willen hem deze winter niet laten gaan, dat kunnen we niet maken naar onze supporters toe", vindt Nijland. "Bovendien heeft Groningen ook ambities." Tadic laat weten zich puur te richten op FC Groningen. "Anders word ik afgeleid door alle verhalen en dat kan ik nu niet gebruiken.'' Borussia Mönchengladbach zal zodoende ook geen kans maken op de winterse komst van Tadic.
categorie; KWWquote:Op maandag 30 januari 2012 20:34 schreef Frutsel het volgende:
Transfer Janko onzeker - Porto kan geen betalingsgarantie geven
Aldus FC Twente Onlinequote:FC Twente meldt dat de clubs er een minuut geleden zijn uitgekomen over Verhoek. Maar er is nog geen akkoord met de speler.
benieuwd wat hij gisteren heeft opgelopen...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:34 schreef Frutsel het volgende:
Verhoek dinsdag medisch gekeurd bij Twente
Haha toen ik mijn reactie teruglas wist ik het!quote:
Verhoek zou een miljoen hebben gekost?twitter:twentefans twitterde op maandag 30-01-2012 om 22:32:57Volgens TwenteSport heeft FC Twente zeven miljoen voor Tadic geboden. Bij acht miljoen wil FC Groningen praten #fctwente #twentepraat reageer retweet
750.000quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Frutsel het volgende:
Verhoek zou een miljoen hebben gekost?twitter:twentefans twitterde op maandag 30-01-2012 om 22:32:57Volgens TwenteSport heeft FC Twente zeven miljoen voor Tadic geboden. Bij acht miljoen wil FC Groningen praten #fctwente #twentepraat reageer retweet
Antwoord: nee. Voor zijn lengte is Janko een matige kopper. Luuk de Jong is in potentie de allerbeste kopper ter wereld. Als zoon van twee volleybalinternationals is zijn balbaanherkenning ijzersterk. Buiten zijn kopvaardigheid is hij een typisch voorbeeld van een complete spits. Als hij de skills rond zijn kopvaardig heid nog verder weet aan te scherpen, is hij binnen net al te lange tijd dé spits van het Nederlands elftal. Ik denk dat hij deze zomer sowieso mee gaat naar het EK.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vraagtekens hierover. Als Janko gaat snap ik dat je een targetman als backup wilt.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:17 schreef -AnneX- het volgende:
Volgens DH is Twente er met Heracles en Plet uit
De Jong is verkeerd gebruikt door Co. Zakken naar het middenveld, van positie wisselen, de hoeken in duiken en meer energie verspillen met zaken die nauwelijks renderen.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Janko heeft mij persoonlijk meer kunnen overtuigen dan De Jong, voornamelijk omdat ik Janko erg goed vind in de positionering en kaats/bal vasthouden, en ik De Jong vooral nog erg een wisselvallige momentenvoetballer vind, WAT OOK LOGISCH IS OP DIE LEEFTIJD. De Jong groeit ook nog wel door, maar momenteel zou ik altijd Janko erbij gehouden hebben en zou hij bij mij altijd spelen, en dan De Jong of Chadli erachter of vanaf rechts.
Zolang hij er zéf blij van wordt. Misschien stalt hij zijn familie in de buurt in een leuk boerderijtje. Maar dan moet John natuurlijk ook mee...quote:
Bedankt voor het jatten van mijn (legendarische) woordgrap. Die houden we erin.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
zolang hi-j zich moar nich zo steve gedroagt (haha)
Zal Verhoek nou zo duur zijn dan? Snap überhaupt niet wat Twente met hem wil hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 23:15 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zolang hij er zéf blij van wordt. Misschien stalt hij zijn familie in de buurt in een leuk boerderijtje. Maar dan moet John natuurlijk ook mee...
Misschien John i.p.v. Plet?![]()
Trouwens, even tussen twee haakjes, vanwaar al deze transfer(verhalen)? Joop zei toch dat het geld op was?
Die zou best een leuke dingen kunnen laten zien in de tweede seizoenshelft. Heeft weinig en zwak gespeeld, dus heeft nog wat "goed te maken". Ik geloof ook dat hij niet lekker met Co kon. Chadli voelde zich op een gegeven moment fit en kon weer spelen (vond hij zelf), maar van Co moest hij eerst nóg een wedstrijdje in het tweede doen, en dan op de bank.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat 10 zijn plek is, was een (waan)idee van Co. Leuk om te horen als speler, maar niet automatisch waar. Op links waren zijn prestaties tien keer beter. Wie weet dat de manier zoals McClaren de "10" ziet beter bij hem past.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft er ook een tijdje geblesseerd uitgelegen en staat ook niet echt op z'n plek op '10', dusja...
We waren te druk bezig met andere topspelers scoutenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Waarom heeft Ajax hem eigenlijk nooit gepakt?
Als je kijkt naar het slagingspercentage van wie zijn halen, prijs/kwaliteitsverhouding, en de winst die ze maken op hun transfers, dan is de scouting van Heracles is de beste van de eredivisie. Ik snap niet dat de topclubs daar geen scouts proberen weg te kapen.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sowieso heeft Heracles erg leuke spelers in de selectie.
Een middenmoter die zijn grote leider en motivator kwijt is, plus hun goalgetter. Wat doet Tadic zonder Matavz? Vrij weinig...quote:Op maandag 30 januari 2012 18:27 schreef gniffie het volgende:
Ik heb een zwak voor hem. Verdedigend schiet hij nog al eens tekort, maar niet zo ernstig als bijvoorbeeld iemand als Daley Blind. Hij is niet beter of slechter dat Tiendalli en beter dan Cornelisse (dat vond ik eigenlijk de enige matige "aankoop".)quote:Op maandag 30 januari 2012 16:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Rosales ben ik niet echt over te spreken, zijn voorzetten zijn niet echt geweldig en zelf schiet hij ze er ook niet in.
Nee. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen: "Dat is geen echte Twente speler," haha..quote:Op maandag 30 januari 2012 18:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zat ook niet op die dikke Theo te wachten, of die uitgekauwde Perez
Toch allemaal goed gekomen
kiek'n wat't wordt
Alles op gevoel. Als hij lekker gaat vliegen ze in de kruising, als hij matig gaat valt hij meestal vanzelf om. Van mij mag hij het nog rustig even proberen, maar zijn spel zal wel constanter moeten worden. Ik ben bang dat het nét te hoog gegrepen is voor hem.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:26 schreef -AnneX- het volgende:
Wat een Bajrami haat allemaal... 't is best een verdienstelijk voetballer hoor, alleen niet bij Twente.. Hij moet gewoon lekker terug gaan naar de Zweedse competitie
Driekwart miljoen is een koopje. Alleen heb je nu Rosales, John 2 en Verhoek voor de rechtsbuitenpositie. Maar een beetje concurrentie kan ook geen kwaad. Wel een jongen met beleving, inzet en dat soort dingen - kan een favoriet van de fans worden.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zal Verhoek nou zo duur zijn dan? Snap überhaupt niet wat Twente met hem wil hoor
Ah, zoals al die briljante verdedigers die de boel op het moment zo lekker dichthouden.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We waren te druk bezig met andere topspelers scouten
Zie het als een nabeschouwing van de eerste seizoenshelft en een voorbeschouwing op de tweede.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:24 schreef bambino het volgende:
Gast, serieus?
16 van de laatste 18 posts zijn van jou.
Je kunt meerdere quotes in 1 post doen. En dan nog, je hoeft niet op ALLES te reageren, tis geen pers conferentie ofzo
quote:Nijland erkent dat FC Twente 'een uitstekende bieding' heeft gedaan. "Maar we willen hem nu nog niet laten gaan", vertelt de sportbestuurder aan TC Tubantia. "Op redelijk korte termijn wil FC Twente een deal maken met ons om Tadic komende zomer alsnog over te nemen.''
Lijkt mij heel sterk dat ze Luuk nu laten gaan net wanneer we Janko verkocht hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:47 schreef -AnneX- het volgende:
Luuk naar Liverpool?
http://www.footybunker.co(...)de-jong-twente/15942
Zou ontzettend stom zijn, want dan fungeert hij alleen maar als back-up voor Suarez. Hij kan beter groeien bij Twente en dan direct een goede transfer krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:47 schreef -AnneX- het volgende:
Luuk naar Liverpool?
http://www.footybunker.co(...)de-jong-twente/15942
Janko is nóg niet verkochtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Lijkt mij heel sterk dat ze Luuk nu laten gaan net wanneer we Janko verkocht hebben.
Die gaat enorm groeien bij Twente.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:47 schreef dikkedaniel het volgende:
Verhoek vind ik niet zo heel goed eigenlyk
De Janko-deal schijnt inmiddels rond te zijn, wel voor aardig wat minder dan 7 mln. Benieuwd hoeveel het is geworden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:35 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Janko is nóg niet verkocht
Net als dat Verhoek nog niet gékocht is..
ach, hij kostte 5. Gaat voor 5 à 5.5 de deur uit en heeft gewoon goed gepresteerd. Snap ook niet zo goed waarom iedereen zo over hem zeikt. Heb het gevoel dat er nogal wat Johan-napraters zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
De Janko-deal schijnt inmiddels rond te zijn, wel voor aardig wat minder dan 7 mln. Benieuwd hoeveel het is geworden.
N Kufo dan maar terug halenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
De Janko-deal schijnt inmiddels rond te zijn, wel voor aardig wat minder dan 7 mln. Benieuwd hoeveel het is geworden.
Nog geen 3 miljoen volgens Twitter.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
ach, hij kostte 5. Gaat voor 5 à 5.5 de deur uit en heeft gewoon goed gepresteerd. Snap ook niet zo goed waarom iedereen zo over hem zeikt. Heb het gevoel dat er nogal wat Johan-napraters zijn.
Blijft fijn al die speculaties, geruchten, roddels en scorebordjournalistiektwitter:antonieberkel twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 14:04:17Ook gespot in het #Hampshire hotel in Enschede, Spaans Real Madrid talent, Sergio Canales #transferdeadline #FCTwente http://t.co/AyvADds3 reageer retweet
Dat zou heel treurig zijn.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:26 schreef Skv het volgende:
Geen beste beurt imho. Veel te hoog bieden voor Tadic (en niet krijgen), niet doorgaan op Narssingh. Bajrami niet kwijtraken, Janko voor veel te weinig geld wegdoen.. Verhoek is opzich wel een goede zet, maar echt goed is het totaalplaatje niet.
Zeker op zo'n laatste transferdag.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Blijft fijn al die speculaties, geruchten, roddels en scorebordjournalistiektwitter:antonieberkel twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 14:04:17Ook gespot in het #Hampshire hotel in Enschede, Spaans Real Madrid talent, Sergio Canales #transferdeadline #FCTwente http://t.co/AyvADds3 reageer retweet
Als supporter: JA!quote:
Die is al verhuurd aan Valencia en is nog geblesseerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Ja, huilen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:46 schreef gniffie het volgende:
Hopelijk komt Schilder ook nog, dan lag ik me echt kapot. 3 middenmoters van ieder 25 jaar oud, die het niveau van hun eigen club maar net aan kunnen
Wat? 2,5 miljoen minder dan wij er voor betaalden? Dat kan toch niet.quote:
Je hebt net een Jumbojet met geld gehad van Porto en je bent een van je meest bepalende spelers kwijt, je moet toch investeren nu.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef Skv het volgende:
Godverdomme zeg
Ook 7 miljoen bieden voor Tadic: http://www.twentefans.nl/(...)-zeven-miljoen-.html
Waarom wordt er zo stom met geld gesmeten? Laatst ook al met Fer. En ondertussen Janko met verlies verkopen. Ben ik de enige die dit raar vindt?
2,5 miljoen toch maar? Daar is 1,5 alweer van weg naar Verhoek. Hou je een miljoen over, daar haal je ook niet veel bijzonders voor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je hebt net een Jumbojet met geld gehad van Porto en je bent een van je meest bepalende spelers kwijt, je moet toch investeren nu.
Ik dacht echt veel meer.. Hoe kwam ik daarbij?!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef Skv het volgende:
[..]
2,5 miljoen toch maar? Daar is 1,5 alweer van weg naar Verhoek. Hou je een miljoen over, daar haal je ook niet veel bijzonders voor.
Hij zou voor 5 gaan, maar verschillende bronnen melden nu 2.5.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik dacht echt veel meer.. Hoe kwam ik daarbij?!
Dat is verdomme nog meer verlies dan Ajax heeft geleden over El Hamdaoui, dat kan toch niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij zou voor 5 gaan, maar verschillende bronnen melden nu 2.5.
Hij kwam voor 7 miljoen
ADO had gewoon voor 1 miljoen moeten ruilen, wij Janko, jullie Verhoek..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:30 schreef Doevelaer het volgende:
2,5 miljoen lijkt me erg weinig. Ik wacht wel op de officiële berichten van Twente dan wel Porto, hoop dat ik daar wijzer van wordt.
Je moet je wel bedenken dat Janko geen basisspeler is. Dus dat Porto niet meer wil betalen begrijp ik best. Wat me wel verbaasd is dat Twente daarmee akkoord gaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:30 schreef Doevelaer het volgende:
2,5 miljoen lijkt me erg weinig. Ik wacht wel op de officiële berichten van Twente dan wel Porto, hoop dat ik daar wijzer van wordt.
Waarschijnlijk omdat Janko daar niet heen wil.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:37 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik snap niet waarom Twente Janko aan Porto over zou doen voor 2.5 miljoen euro als Celtic 4.2 miljoen pond biedt
Het weer in Porto is een stuk beter dan in één van de meest deprimerende steden van Europa, Glasgow.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Janko daar niet heen wil.
Lijkt me ook logisch gezien het bod op Tadic.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:40 schreef Stienn het volgende:
Oostenrijkse media meldt 7 miljoen, wat het nu wel precies is zul je nooit weten. Geld is er sowieso bij Twente anders bieden ze geen 7 miljoen op Tadic
Geen idee, ben ik ook nog niet tegen gekomen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:12 schreef Silv het volgende:
Waar haalden jullie die 2.5 mil vandaan eigenlijk?
quote:Wat een gezeur hier weer. Janko wilde weg, was 2e spits en had een salaris van meer dan een miljoen netto!! Twente heeft een goede deal met Porto gemaakt. Uiteindelijke bedrag kan oplopen tot 7 miljoen! Plet, Verhoek en Schilder kunnen haast 1 jaar hier voetballen voor het salaris dat Janko ving.
Wens hem wel succes in Porto trouwens.
Ga je grappen maken? Weet je wat ze bij Ajax verdienen? Zestien miljoen, vierentwintig...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:32 schreef gniffie het volgende:
Meer dan 1 miljoen netto, hoogste salaris van de eredivisie?
Mounir, Suarez en Hamlap jah. Maar die zijn er nu niet meerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ga je grappen maken? Weet je wat ze bij Ajax verdienen? Zestien miljoen, vierentwintig...
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mounir, Suarez en Hamlap jah. Maar die zijn er nu niet meer
Kut, Sulejdikzak vergeten![]()
![]()
Valt dat ergens live te bekijken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 18:15 wordt Wesley Verhoek gepresenteerd als nieuwe aankoop van de Tukkers.
Denk het niet. Twitter in de gaten houden en anders het sportjournaal om 18:45 kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Valt dat ergens live te bekijken?
* checkt site FC Twente *
tv oost?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk het niet. Twitter in de gaten houden en anders het sportjournaal om 18:45 kijken
Dat is dan wat wij doen. Ik geloof dat nummer 10 nog vrij is..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk het niet. Twitter in de gaten houden en anders het sportjournaal om 18:45 kijken
Inzet, beleving, goed seizoen gedraaid. Een trainer die hem graag wil hebben en kan raken. Wesley zal voor Steve door het vuur gaan. Komt goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Zijn we blij met Verhoek? Ik ben wel benieuwd
© NUsportquote:ADO Den Haag heeft zich per direct versterkt met Ebi Smolarek. De Poolse aanvaller moet het vertrek van Wesley Verhoek naar FC Twente opvangen.
Smolarek tekent een contract dat hem tot de zomer aan de club uit de hofstad bindt. ADO heeft de optie om hem daarna nog twee jaar langer vast te leggen.
De aanvaller was acht jaar geleden voor het laatst actief in de eredivisie. Kort na de start van het seizoen 2004/2005 verruilde hij Feyenoord voor Borussia Dortmund.
De 31-jarige Poolse international kwam vervolgens nog uit voor Racing Santander, Bolton Wanderers, AO Kavala, Polonia Warschau en het Qatarese Al-Khor.
Ja, ik weet het ook niet. Een vrij dubieus figuur die, na een avondje stappen en een gezellige nacht, nooit meer terugbelde..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef PunkAap het volgende:
Alleen wie was die Jaja Coelho ofzo eigenlijk?
fctwente.netquote:Nieuwe commissarissen voor Twente
Niet alleen de selectie onderging de nodige mutaties, ook de raad van commissarissen krijgt een aantal nieuwe gezichten. FC Twente heeft Hein Trebbe, Henk Keizer en Joop de Winther bereid gevonden plaats te nemen in de raad. Daarnaast zullen Henk Kesler (foto) en Arjan Hoop als adviseurs mee vergaderen. Kesler als specialist in internationale ontwikkelingen en Hoop voor de commerciële zaken, zo valt te lezen op Twentesport.
Kesler is een oude bekende voor FC Twente. De oud-directeur betaald voetbal van de KNVB begon in 1995 als directielid bij de club. Hij was er secretaris, penningmeester en vicevoorzitter. Ook Hoop was in verleden korte tijd penningmeester bij Twente. De commissarissen Trebbe en De Winter komen uit de Club van 10. Keizer is Voorzitter van de Raad van Bestuur van GGN, FC Twente was al een tijdje op zoek naar versterking voor de raad na het vertrek van Gerard Oude Vrielink en Wilma van Ingen. Ook Hennie ten Hag zal binnenkort een punt zetten achter zijn werkzaamheden als lid van de raad van commissarissen.
ik las Babangidaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:31 schreef PunkAap het volgende:
Aangezien Narsingh niet beschikbaar was, kon je toch ook gewoon bijv. Van la Parra kopen?
Of een half jaartje wachten en dan Badibanga kopen, vind ik wel sterk doen bij De Superboeren.
Haha blijf het grappig vinden dat iedereen bij je "Yooo" wat anders zingt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:20 schreef Kreator het volgende:
.....ik heb al de hele week dat deuntje in mijn kop zitten van tijdens de wedstrijd...
yoooooooooo.
yoooooooooo.
In Enschede zingen we zoooooooooo.
Ajax moet dood en AZ moet kapot en groningen rollen we zo even op....
Henkie Kesler. De man die altijd beticht werd van voorliefde voor FC Twente, vooral door mensen die niet tegen hun verlies konden... Heeft hij tegenwoordig nog een beetje invloed op de samenstelling van het wedstrijdprogramma?quote:
quote:Douglas loopt EK mis
ENSCHEDE - Een tegenvaller voor Bert van Marwijk op weg naar het EK in Oekraïne en Polen. De bondscoach van Oranje zal dan niet kunnen beschikken over FC Twente-verdediger Douglas.
De geboren Braziliaan, die sinds november vorig jaar de beschikking heeft over een Nederlands paspoort, en zijn zakelijk begeleider Gert Peerik, hebben besloten geen verzoek tot dispensatie in te dienen bij de FIFA. Douglas is daardoor niet speelgerechtigd tijdens het toernooi.
Dispensatie heeft geen zin
Dispensatie was vereist, omdat de reglementen van de FIFA voorschrijven, dat een genaturaliseerde speler niet alleen een paspoort van zijn nieuwe vaderland nodig heeft om voor het nationale elftal van dat land uit te komen, maar daar ook vijf jaar moet verblijven. Pas in augustus van dit jaar haalt Douglas de termijn van vijf jaar, terwijl de EK-eindronde in juni wordt afgewerkt.
In de afgelopen maanden is er uitgebreid gecorrespondeerd met de FIFA over de mogelijkheid tot een procedure. "Uiteindelijk zijn wij tot de conclusie gekomen, dat zo’n dispensatieverzoek geen zin heeft. Er zijn geen vergelijkbare situaties bekend waarin dispensatie is verleend. Bovendien kan de FIFA niet aangeven welke criteria worden gehanteerd”, aldus Peerik. "Onlangs heeft de FIFA nogmaals de periode van vijf jaar benadrukt. Er waren voorstellen om die termijn terug te brengen naar drie jaar, maar die hebben het niet gehaald."
Sja, 't is hier geen Rusland waar je met -20 moet ballenquote:
Gaat niet zo zeer om de sneeuw, maar dat ze in Doetinchem een kut veld hebben met een kut veldverwarming.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:58 schreef -AnneX- het volgende:
Beetje jammer weer...
1 buitje sneeuw en Nederland staat vast wisten we al.. maar dat nu gelijk ook het voetbal al stil word gelegd..
Daarom. Kan iedereen nog een beetje feesten en zuipen in HC dit weekend. Beker is er toch niet meer, dus die match valt wel ergens op een woensdag in te plannen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:46 schreef NightDream het volgende:
Als deze wedstrijd ingelast wordt wanneer Verhoek kan spelen, mag hij gewoon meedoen, toch?
Misschien toch zo gek nog niet dat het is afgelast.
Working on a second dreamquote:Op zondag 5 februari 2012 16:52 schreef Silv het volgende:
Steve die terugkomt om gelijk z'n 2e titel te pakken zou wel mooi zijn.
deze week al? dacht dat de KNVB het pas in maart mogelijk achtte?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:29 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
mogelijk inhaalwedstrijd deze week al:)
Ze gaan morgen velden kijken.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze week al? dacht dat de KNVB het pas in maart mogelijk achtte?
idd.quote:
Pot gespeeld, afgelopen, winst binnen?quote:
Het zou mooi zijn al dat snel geregeld kan worden. We moeten ook nog Europa in.quote:
Bohquote:Op zondag 5 februari 2012 23:15 schreef ReMcOrE het volgende:
dan staan we misschien na vrijdag helemaal dik bovenaan
quote:McClaren: "Chadli speelt geweldig op tien"
Steve McClaren denkt dat zijn pupil Nacer Chadli de kwaliteiten heeft om op de nummertienpositie te spelen. De Belg speelt normaal gesproken op de flanken, maar zou volgens de Engelse coach ook het spel kunnen verdelen achter de spits.
"Het is moeilijk om op tien te spelen, maar ik denk zeker dat hij het kan", aldus de coach van FC Twente tegenover De Telegraaf. In de voorbereiding op dit seizoen speelde Chadli al op die positie en dit beviel de technische staf van de Tukkers. "Ik heb gehoord, dat Nacer het toen geweldig heeft gedaan op die positie", zo besluit McClaren.
Chadli maakte in de afgelopen jaren een stormachtige ontwikkeling door. De rechtspoot speelde twee jaar geleden nog in de Jupiler League bij AGOVV Apeldoorn. Nu speelt hij bij een topper in de Eredivisie en maakte vorig seizoen een goede indruk met zeven doelpunten en vele assists.
Kesler régelt dat...quote:Op maandag 6 februari 2012 12:34 schreef Stienn het volgende:
KNVB wil woensdag of donderdag de duels inhalen, wedstrijd van vrijdag zal dan naar zaterdag of zondag gaan...
Wat gaat er gebeuren? Worden je amandelen geknipt?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:37 schreef Spatzmann het volgende:
gelukkig heb ik twee EL TOKENS Gekocht voor online kijken . Heb ik nig wat te doen hier in het MST. ben benieuwd of mijn fanatiek kijken hier gewaardeerd wordt.
Ze hebben ooit een ontplofte blinde bij mij eruit gesloopt. 2+ weken daar en een bak morfine... Morfine is lekker trouwens...quote:Op maandag 6 februari 2012 18:26 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
hehe was dat maar waar. Ik kom de helft van mijn dikke darm achterlaten.
Elk nadeel heeft zijn voordeel. De eerste twee dagen na de operatie wist ik nauwelijk waar ik was. Floating, floating... En dan nog een beetje zweven.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:32 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ja de morfine kijk ik al naar uit
alsof ze dat veld nu ineens wel bespeelbaar kunnen krijgenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
dat zou vervelend zijn. Keek er al naar uit
hoeveel hebben ze er te huur?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Boels verhuurt wel van die straalkachels op gas
De juiste vraag ik: hoeveel mensen passen er op een straalkachel?quote:
Dan pasquote:Update 6 februari 20:30 uur - De Graafschap en Twente krijgen duidelijkheid over inhaalduel
De Graafschap en FC Twente spelen het afgelaste duel van zondag pas in maart. De data zijn 7 of 21 maart om 18:30 uur op De Vijverberg. Eerder liet de KNVB weten dat het duel zo snel mogelijk moet worden ingehaald, maar het veld in Doetinchem is door de strenge vorst op dit moment onbespeelbaar. Als FC Twente in de Europa League wordt uitgeschakeld door Steau Boekarest, staat het duel op 7 maart op het programma. Anders wordt de wedstrijd op 21 maart gespeeld.
had je het deze week dan verwacht, met dezelfde temperaturen als afgelopen week?quote:
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had je het deze week dan verwacht, met dezelfde temperaturen als afgelopen week?
Ja ik dacht, Kesler regelt dat ffquote:Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijkbaar de KNVB ook, zaten jullie er beide naast
precies, nieuwe adviseur van de FCT, maar gelijk een zeperdquote:Op maandag 6 februari 2012 21:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik dacht, Kesler regelt dat ff
Uhu, desnoods waren we uitgeweken naar het Gelredomequote:Op maandag 6 februari 2012 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had je het deze week dan verwacht, met dezelfde temperaturen als afgelopen week?
quote:FC Twente mogelijk ook in zee met FC Emmen
FC Twente breidt zijn voetbalacademie mogelijk uit. Dat schrijft TC/Tubantia woensdag. De club praat met FC Emmen over een samenwerking.
Binnen de voetbalacademie van FC Twente werken de Tukkers reeds samen met mede-eredivisionist Heracles Almelo en Jupiler League-club Go Ahead Eagles. Met de club uit de eerste divisie werd onlangs een akkoord bereikt over een verbond voor onbepaalde tijd.
Momenteel voert FC Twente gesprekken met FC Emmen. De twee partijen bekijken de mogelijkheden om de jeugdafdeling van de club uit Drenthe te koppelen aan de voetbalopleiding van de eenmalig kampioen van Nederland, weet de krant.
http://www.voetbalprimeur(...)ee_met_FC_Emmen.html
quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
scheelt dat het lekker gaat met Emmen
http://www.nu.nl/sport/27(...)lf-miljoen-euro.html
Strak plan van die ventquote:Lubbers heeft een plan om de club te redden. Hij wil tien partijen vinden die elk 50.000 euro neerleggen.
Whehehequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef dikkedaniel het volgende:
Moest om dit filmpje toch wel even lachen
Mooi filmpje. Bedankt voor het posten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef dikkedaniel het volgende:
Moest om dit filmpje toch wel even lachen
2-3 hoor.quote:
Twente speelde eerst niet eens zo heel erg slecht in het begin. Teveel kansen gingen er niet in maar op het laatst sloeg het helemaal nergens meer op. Dat was pas anti voetbal.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:24 schreef ShevaJB het volgende:
Dat zag ik niet aankomenWat een off day.
Tja, elke keer recht op Pasveer af koppen, en vervolgens op de kruising schietnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Twente speelde eerst niet eens zo heel erg slecht in het begin. Teveel kansen gingen er niet in maar op het laatst sloeg het helemaal nergens meer op. Dat was pas anti voetbal.
Eensquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Cornelisse heeft in de hele pot misschien 1 goeie voorzet gegeven, verder speelde hij weer als vanouds kut
Janssen vond ik de beste aan Twentekant.
En Pasveer motmquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, elke keer recht op Pasveer af koppen, en vervolgens op de kruising schietn
Veel te zwart-wit, Twente had gewoon pech bij die vele kopkansen, schoten en weetikhetwat... en de verdediging had een totale offday. Plus Heracles was veel fanatieker aan het ballen, dan heb je ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
De chemie van McClaren is alweer over, of zie ik dat te zwart wit?
Dit, Heracles was gewoon stukken beter aan het spelen laten we dat voorop stellen.. Daarnaast misten Chadli (kopkans) en de Jong (ook met het hoofd) allebei een open kans door hem recht op de keeper te koppen.. ja dat kan gebeuren.. Ik zou ze zelf ook niet raak hebben gekopt waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:39 schreef Breekfast het volgende:
Heracles voetbalde gewoon een zeer goede wedstrijd. Tel daarbij op dat de Jong er nog 1/2 bij had mogen maken en dat onze verdediging keihard aan het falen was en je verliest met 2-3 in eigen huis.
eredivisielive.nl staat er vanaf maandag opquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heeft iemand ook een linkje voor een samenvatting van de wedstrijd?
Nee staat er nu al op kulekequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:09 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
eredivisielive.nl staat er vanaf maandag op
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel te zwart-wit, Twente had gewoon pech bij die vele kopkansen, schoten en weetikhetwat... en de verdediging had een totale offday. Plus Heracles was veel fanatieker aan het ballen, dan heb je dit
edit: woordgarpjen van je he, dat zwart-wit?
edit2: ik zag niet dat het cursief was
Je krijgt het woord er echt niet in hoor.. hoe vaak je het ook gebruikt, hoeveel post je ook maakt, hoeveel topics je er mee vol spammed.. Niemand begrijpt wat je er mee bedoelt, dus begin nu nog maar eens maar dan in normaal Nederlands..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:25 schreef fightgorilla het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)heracles-almelo.html
Voor de kuleke's die het niet kunnen vinden en denken dat het er maandag pas op staat.
Misschien dat er al iets op YouTube staat.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Heeft iemand ook een linkje voor een samenvatting van de wedstrijd?
En als je de nul niet houdt, dan verandert een 2-0 in een 2-3.quote:
Heb alleen eerste helft gezien en Ola verdedigde paar keer goed mee en hij heeft mooie assists.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En als je de nul niet houdt, dan verandert een 2-0 in een 2-3.![]()
Er hadden makkelijk 3 punten ingezeten, met iets meer geluk en iets beter verdedigen. Rosales op links snapte ik weinig van en Cornelisse: dat moet je niet meer willen.
Ola was onzichtbaar trouwens. Helemaal niets van gezien. Hij speelt al langer minder goed, eigenlijk sinds het "beetje koud" is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |