Rest van de dag binnen blijven en onder de dekens verstoppen!quote:Op maandag 30 januari 2012 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft het gesneeuwd, ik durf niet buiten te kijken
Prettigquote:Op maandag 30 januari 2012 10:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sorry ik zag niet dat ik de een na laatste post had![]()
En ja Trix, inddmaarja nog ff doorbijten. Morgen verlossing
WTF??????quote:Op maandag 30 januari 2012 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://divaofgeneva.blogs(...)-van-het-moment.html
Die swatches, en die velletjess
Van mijn lipsticks en glosses zijn mijn chanels en ysl ook wel de favorieten hoor, die blijven gewoon het langste zittenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
en zo typisch weer dat haar duurste lipsticks de favorieten zijn.
O ja en dat!quote:Op maandag 30 januari 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
NOEM JE ONS NOU DIK!
/gaatnooitmeeretenenkrassen
Ik moest het van nick luisterenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Spees gaf mij gister ook een link naar een youtube liedje wat een emoslinger verdiend
en dan laat je mij ook lijdenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moest het van nick luisteren
Ik zit ook al te zoeken wat er mis isquote:Op maandag 30 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op de wenkbrauw na valt het toch best mee?
Die streep met blauwe shimmert van de ooghoek tot de wenkbrauw vind ik anders behoorlijk lachwekkendquote:Op maandag 30 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op de wenkbrauw na valt het toch best mee?
teveel foundations te licht? ik zoek nog steeds een goede foundation voor oily combination huid die niet te donker isquote:Op maandag 30 januari 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb helemaal niet zo veel dure make-up eigenlijk.
Mijn Max Factor foundation wint hands down van de NARS en MAC foundation die ik heb.
Ik heb twee UD palettes en die zijn wel echt favoriet, omdat ze zo geweldig blenden en veel pigment hebben, maar die van Sleek doen er nauwelijks voor onder.
Ik heb ook een chanel mascara, fijn spul, maar te duuren maybelinne heeft ook goeien mascara's.
Ik gebruik concealer van Catrice, heb nog geen fijnere kunnen vinden, helaas hebben ze mijn kleur vorig jaar uit het assortiment gejoept dus ik ben naarstig op zoek naar een goed alternatief (waarom is alles zo licht?? ik ben haske blank maar bijna alle foundations en concealers zijn te licht voor mijn huid)
ja, voor mij dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
teveel foundations te licht? ik zoek nog steeds een goede foundation voor oily combination huid die niet te donker isik geef licht in het donker zo wit, dus
Ik heb een tijdje geleden foundation van Clinique gehaald (toen ik nog geld hadquote:Op maandag 30 januari 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
teveel foundations te licht? ik zoek nog steeds een goede foundation voor oily combination huid die niet te donker isik geef licht in het donker zo wit, dus
agree, clinique is erg fijn, denk dat ik die maar weer ga halen. Die is ook goed voor mijn huidjequote:Op maandag 30 januari 2012 10:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden foundation van Clinique gehaald (toen ik nog geld had) en die hebben behoorlijk lichte tinten...ik vind het echt hele fijne foundation...
Oh het ging mij om lipsticks en glossesquote:Op maandag 30 januari 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb helemaal niet zo veel dure make-up eigenlijk.
Mijn Max Factor foundation wint hands down van de NARS en MAC foundation die ik heb.
Ik heb twee UD palettes en die zijn wel echt favoriet, omdat ze zo geweldig blenden en veel pigment hebben, maar die van Sleek doen er nauwelijks voor onder.
Ik heb ook een chanel mascara, fijn spul, maar te duuren maybelinne heeft ook goeien mascara's.
Ik gebruik concealer van Catrice, heb nog geen fijnere kunnen vinden, helaas hebben ze mijn kleur vorig jaar uit het assortiment gejoept dus ik ben naarstig op zoek naar een goed alternatief (waarom is alles zo licht?? ik ben haske blank maar bijna alle foundations en concealers zijn te licht voor mijn huid)
mja, lipgloss vind ik gruwelijk, en lipstick draag ik te weinig om er veel geld aan uit te kunnen gevenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh het ging mij om lipsticks en glosses
Mijn favoriete foundations zijn van ysl en mac, maar ik kan bijna geen andere kopen omdat die te donker zijn dan
Dat spul heb ik ook ooit gehad, was van LÓreal geloof ik. Met zo'n sponsje erbijquote:Op maandag 30 januari 2012 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik gebruik geen poeder want dan zie je mijn verouderde huid nog erger
Ik heb wel eens zo'n dikke creme achtige pasta gehad, was een mix tussen poeder en foundation. Dekte als een tiet en leek op de huid poederig. Maar ik vond 'm te grauw op me.
Max Factor was het volgens mij.
ligt er aan denk ik, als je de goede kleur pakt zou het er niet nep uit mogen zienquote:Op maandag 30 januari 2012 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik gebruik praktisch nooit foundadion of concealerHet lijkt algauw nep als ik het opdoe.. En meh.... Ik moet gewoon wat oogschaduw op mijn ogen kunnen pleuren waar ik binnen 10 min mee klaar ben ook
Ja maar mijn huid is idd behoorlijk egaal. Af en toe wat wallen waar ik dan wel mijn concealer er bij pak. Verder echt zelden oneffenhedenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan denk ik, als je de goede kleur pakt zou het er niet nep uit mogen zien
Maareh, fijn juist als je het niet nodig hebtMijn smoel zit vol rode vlekken en adertjes enzo, daarom pak ik het wel elke dag
Ja, ik ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet echt wel foundation gebruiken, ben 1 groot vlekkenfeest met een scala aan kleuren van donkere kringen tot coupe rose
beagle worstjesquote:Op maandag 30 januari 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOLY FUCK WAT GEVEN ZE DEZE HONDEN TE ETEN?![]()
![]()
![]()
![]()
http://link.marktplaats.nl/525529326
![]()
![]()
O en ik heb onwijs oneffenheden en gebruik toch meestal geen foundation, want lui
frikandellenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOLY FUCK WAT GEVEN ZE DEZE HONDEN TE ETEN?![]()
![]()
![]()
![]()
http://link.marktplaats.nl/525529326
![]()
![]()
O en ik heb onwijs oneffenheden en gebruik toch meestal geen foundation, want lui
Mooie post voor op je blog.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat het eerst vier honden waren maar dat deze twee de andere twee hebben opgegeten
Volgens mij rollen ze zich ook vooruitquote:Op maandag 30 januari 2012 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat het eerst vier honden waren maar dat deze twee de andere twee hebben opgegeten
Ik zet hem op mijn inspiratielijstquote:Op maandag 30 januari 2012 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooie post voor op je blog.
Wat moet ik doen als mijn twee honden elk een andere hond hebben doorgeslikt?
Oplossing: zet ze op marktplaats!
Dat dusquote:Op maandag 30 januari 2012 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Volgens mij rollen ze zich ook vooruit![]()
ja, 't is een flinken hontquote:Op maandag 30 januari 2012 10:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar dat is een megahont toch SQ?
Honten die zelf niet weten dat ze geen schoothond zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
dat weet ie zelf alleen niet. Hij probeerd zaterdag ook op schoot te klimmen
Nee, ik wil een volwassen hond. Er zijn er genoeg die op een baas wachten en ik kan dan weer niet de tijd investeren die een pup nodig heeft.quote:
Dat is ook zoquote:Op maandag 30 januari 2012 11:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik wil een volwassen hond. Er zijn er genoeg die op een baas wachten en ik kan dan weer niet de tijd investeren die een pup nodig heeft.
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
dat weet ie zelf alleen niet. Hij probeerd zaterdag ook op schoot te klimmen
je hebt een zwemkad!quote:Op maandag 30 januari 2012 11:21 schreef Loqi het volgende:
Iets je meer nieuws over opa. Het is niet heel ernstig.. maar hij heeft van zaterdag op zondag de hele nacht de hik gehad, zo erg dat ie niet kon slapen en ernstig maagzuur had (ook braken daarna)..blijkt dat dat een bijwerking kan zijn van een pacemaker plaatsing. Dus moest hij een nacht in het ziekenhuis blijven ter observatie (met pillen tegen de hik) en kijken ze vandaag wat er aan de hand is.. waarschijnlijk is dat scheurtje in het longvlies nog niet helemaal dicht
[..]knuffelhont
Ik had een natte kat vanmorgen![]()
Ik ging douchen en dan laat ik de badkamer deur een stukje open zodat de katjens in en uit kunnen (anders gaan ze voor de deur zitten miepen, de stalkers) meestal komen ze dan op de badrand zitten, wat ik al heel dapper vind, want daar komen best wat spetters (wij hebben een bad met een halve cabine erop voor t douchen)
Nu zat Ayron (de rooie) al meteen in de badkuip naar t water te slaan en te likken toen ik de kraan open draaide.. en dan gewoon op zn reet he.. dus natte poten, natte kont, natte staart
Dus ik zet hem er tot 2 keer toe uit, zodat ik de douchekop aan kan zetten.. komt ie gewoon terug.. mja jammer dan.. douchekop aan..blijft ie zitten! Dus hij heeft mijn halve douchebeurt in het bad gezeten met water spelen!
Nat dat ie wasen Brody zat er op de badrand naar te kijken
+1quote:Op maandag 30 januari 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, ik zou toch via het asiel proberen en niet via MP... vind toch vaak dat ze daar wat beter kunnen adviseren enzo
Zou ik ook doen iddquote:Op maandag 30 januari 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, ik zou toch via het asiel proberen en niet via MP... vind toch vaak dat ze daar wat beter kunnen adviseren enzo
de fuck, ik weet evenveel als de hond!quote:Op maandag 30 januari 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Max was vorige week op de weegschaal geweest... 56 kilo
en hij is deze week 1 geworden
Ik weeg evenveel als Sjaanquote:Op maandag 30 januari 2012 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de fuck, ik weet evenveel als de hond!
wat fijn dat ze het nu wel inzienquote:Op maandag 30 januari 2012 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maak jullie geen zorgen, ik ken de marktplaatslui, ik doe daar liever geen zaken mee.
M'n vorige hond kwam uit het asiel en dat beviel prima.
Ik kijk op marktplaats omte kunnen doen en om te kijken of er misschien die ene treffer inzit (ik heb zelf ook jaren geleden mijnkonijn moeten wegdoen, heb dat ook via marktplaats gedaan en een hele goede nieuwe eigenaar gevonden, er zitten wel normale mensen). Maar asiel heeft zeker mijn voorkeur.
Ik werd net gebeld door moeders. Ze heeft het ook even met vaders besproken (die ik eerder heb gevraagd of hij wilde helpen met een hond opvangen als ik werk, omdat hij toch thuis werkt. Toen zei hij vrij hard nee) en hij is niet meer zo negatief als eerst, dus hij wil ook wel helpen.
Heerlijk dat eindelijk gezien wordt hoe belangrijk dit voor me is![]()
M'n moeder zei ook nog dat ik me niet hoef te beperken tot een asiel in de buurt, als ik op de site kijk, we kunnen er ook gewoon een stukje voor rijden. Dat heeft er ook wel mee te maken dat we een hond hebben gezien in een asiel in Zeist die er echtuitziet (qua uiterlijk heeft het wat weg van onze oude hond, maar niet te veel zeg maar
).
Ik heb die gezien en een hond die meer in de buurt zit die ik leuk vind, ik denk dat ik straks gewoon even ga bellen om wat meer informatie te vragen
ik heb geen evenwicht + ben een kluns en het lukt mij ookquote:Op maandag 30 januari 2012 12:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoezo ik val nogal snel om kan ik niks aan doen
En dan moet het mij ook lukkenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb geen evenwicht + ben een kluns en het lukt mij ook![]()
sneeuw
Overgeven dan, wordt je ook slank van EINZ!quote:Op maandag 30 januari 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik had heel raar brood... net van dat Duitse brood ofzo? Volgens mij was het mislukt, want er stond donker volkoren op de zak en dat was het toch echt niet
Anyway, nu heb ik een misselijkmakende vette nasmaak in mijn muil en heb ik steeds nekneigingen
Het helpt trouwens om een handdoek op te rollen en daar op te gaan staan, als je dat elke dat doet gaat het steeds iets beterquote:Op maandag 30 januari 2012 12:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En dan moet het mij ook lukken![]()
Mijn evenwicht is ook kut en ik loop ook anders daar zal het verschil wel inzitten
Welkom in de wereld van alcohol-intolerantenquote:Op maandag 30 januari 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zaterdag de plee al volgekitst
typisch... Jaren niet gekitst van de drank, ik ga lijnen en minder vaak drinken, en ik kots weer. Twee keer alcohol gedronken in 2012, twee keer genekt
Holland-collectie, nog 9 dagen!quote:
Duurt langquote:Op maandag 30 januari 2012 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Holland-collectie, nog 9 dagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je een ziekelijke make up + louis vuitton stash wil zien:SodejuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag nu nooit meer zeggen dat sjaan veel LV heeftquote:
Als je een ziekelijke make up + louis vuitton stash wil zien:Godsamme, waar heeft die haar geldboom staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Als je een ziekelijke make up + louis vuitton stash wil zien:Damn! Maar makeup kun je toch niet eeuwig gebruiken? Das toch zondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehmz qua lv heb ik meerquote:Op maandag 30 januari 2012 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag nu nooit meer zeggen dat sjaan veel LV heeft![]()
Als je een ziekelijke make up + louis vuitton stash wil zien:zouden dit soort meisjes nu ook constant klaarkomen op hun stash?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien ze er zo trots mee pronken?
En die tassen
disclaimer
Op de reacties van anderen wel schat ikquote:Op maandag 30 januari 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zouden dit soort meisjes nu ook constant klaarkomen op hun stash?
Aangezien ze er zo trots mee pronken?
En die tassen
Als je een ziekelijke make up + louis vuitton stash wil zien:Ik zag het vanochtend ja, al die tassen. Als je dan toch met je geld smijt koop dan tassen van verschillende merkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet 200 tassen die allemaal op elkaar lijken
All good things are wild and free.
Dat is gvd gewoon een hele mooie autoquote:Op maandag 30 januari 2012 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
maar als je al twintig tassen hebt die elk meer dan vijfhonderd euro kosten... Waarom wil je er dan nog meer? Want het gros gebruik je dan toch nooit? Of wel? Tell me!
Verdomd!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:09 schreef Incantrix het volgende:
Sjaan, woehahaha, er valt ook echt nú ineens een kwartje bij mijik snap ook ineens waar de LV in je nick vandaan komt heur
![]()
Sloom van begrip, I iz it.
Dat dacht ik ook, maar toen wou ik een leren Cowboysbag en die zijn minstens 100euro... En ik wou ook heel graag een Longchamp, en die was ook 70quote:Op maandag 30 januari 2012 14:09 schreef PriemGirl het volgende:
De zin.... in working... is gone...![]()
Die chanel is idd erg gaafMaar een tas van 30 euro vind ik ook best tbh
Geen idee van hun, maar ik gebruik ze wel allemaal. Alleen ik heb niet alleen maar bruine, ook andere kleuren. Mijn rode en witte LV's gebruik ik alleen in de zomer, omdat het in de winter gewoon niet bij mijn kleding past. Ik heb een reistas, dus mja die gebruik ik alleen met reizen. Laptoptas gaat mee naar het werk als ik laptop mee moet nemen. Als handtassen wissel ik af tussen de maten, ik heb een wat kleinere, een medium, en een grote.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
maar als je al twintig tassen hebt die elk meer dan vijfhonderd euro kosten... Waarom wil je er dan nog meer? Want het gros gebruik je dan toch nooit? Of wel? Tell me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
en dat! Ze zijn allemaal hetzelfde!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zag het vanochtend ja, al die tassen. Als je dan toch met je geld smijt koop dan tassen van verschillende merkenNiet 200 tassen die allemaal op elkaar lijken
quote:
Mja ik wou het weg laten halen maar mag niet van fokquote:Op maandag 30 januari 2012 14:09 schreef Incantrix het volgende:
Sjaan, woehahaha, er valt ook echt nú ineens een kwartje bij mijik snap ook ineens waar de LV in je nick vandaan komt heur
![]()
Sloom van begrip, I iz it.
100 euro vind ik nog wel doenbaar; maar nope nog steeds geen tas duurder dan 30 euro in mijn bezitquote:Op maandag 30 januari 2012 14:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen wou ik een leren Cowboysbag en die zijn minstens 100euro... En ik wou ook heel graag een Longchamp, en die was ook 70![]()
Maar m'n Cowboysbag heeft mama de helft aan mee betaald
Ahzoquote:Op maandag 30 januari 2012 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ik wou het weg laten halen maar mag niet van fokWou Sharana eerst maar die was toen ooit al bezet
Wil je een Chanel ja?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Die chanel is trouwens wel mooiIk heb nog steeds geen idee welke ik ga nemen humpf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je een Chanel ja?Als ik er ooit voor wil gaan sparen wat waarschijnlijk toch niet gaat gebeuren wil ik deze.
Ik twijfel nog tussen die jij nu post of deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nadeel, deze is open en ik heb al zoveel tassen die open zijn![]()
mijn tassen gaan ook nog tig jaar meequote:Op maandag 30 januari 2012 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu een tas van 150 euro, echt ongekend veel geld
Maar ik heb zomaar het vermoeden dat deze wel eens een jaar of tien mee kan gaan, ik gebruik 'm nu 4 maanden elke dag en hij ziet er nog uit alsof ie net uit de winkel komt. Qualität, dat is het
Die is ook mooi ja! Maar vind die andere toch wat klassieker, en ik heb niets met open tassen, heb er op dit moment 1 maar zit toch elke keer te letten of alles niet voor het grijpen ligtquote:Op maandag 30 januari 2012 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen die jij nu post of deze:
[ afbeelding ]
nadeel, deze is open en ik heb al zoveel tassen die open zijn
Dat neemt nog niet alle bagger die ik per PM naar mij geslingerd krijg wegquote:Op maandag 30 januari 2012 14:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ahzonaja, hier men je toch al Sjaan
En ben ik ook weer blond als ik geen idee heb waar Sharana vandaan komt?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja ik wou het weg laten halen maar mag niet van fokWou Sharana eerst maar die was toen ooit al bezet
daarom, ik ben met veel tassen panisch dat er stuff gejat wordtquote:Op maandag 30 januari 2012 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is ook mooi ja! Maar vind die andere toch wat klassieker, en ik heb niets met open tassen, heb er op dit moment 1 maar zit toch elke keer te letten of alles niet voor het grijpen ligt
ah, daar ga ik alquote:Op maandag 30 januari 2012 14:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen die jij nu post of deze:
[ afbeelding ]
nadeel, deze is open en ik heb al zoveel tassen die open zijn
Hehe jij bent ook al aan het sparen? Ik ook, en waarom? Ik weet het niet, want uiteindelijk liggen ze allemaal achter in een laquote:Op maandag 30 januari 2012 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG bij elk broodje van de bakkerij bij de AH krijg je een muppetpunt
BUY ALL THE BROODJES
Haha nee dat kan je niet weten, das afrikaans, en niet iets bekends hier in NLquote:Op maandag 30 januari 2012 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ben ik ook weer blond als ik geen idee heb waar Sharana vandaan komt?
Owquote:Op maandag 30 januari 2012 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat neemt nog niet alle bagger die ik per PM naar mij geslingerd krijg weg
Welke? Misschien is het degene die ik weg wil doen?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhh... die lv tas die ik mooi vind; kan ik voor 230 dollar (als goedkoopst) vinden.. Neuh. laat maar
Pic die ik net postte:quote:Op maandag 30 januari 2012 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welke? Misschien is het degene die ik weg wil doen?
Voor 230 dollar heb je dan een neppert te pakkenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pic die ik net postte:
Damier Trevi PM heet ie (las ik.. I dunno![]()
)
Ja ik zag het iddquote:Op maandag 30 januari 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voor 230 dollar heb je dan een neppert te pakkenIk had die bijna gekocht, maar vond hem teveel op mijn speedy lijken en ben toen toch maar voor mijn rode tas gegaan
900 nog wat voor de kleine maat en 1600 nogwat voor de grote maatquote:Op maandag 30 januari 2012 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik zag het idd
En hoe duur is ie normaal? Ik wil het niet wetenJawel toch
Nee toch niet.. Kut
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
900 nog wat voor de kleine maat en 1600 nogwat voor de grote maat
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
O ja.. fijn... Maandsalaris voor een grote maatquote:Op maandag 30 januari 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
OMG ZE ZIJN DEN WC'S AAN HET POETSEN!!!!111!!!!11!!!!!!
En dat kopen mensen?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
grote is lelijk, kleine is leukerquote:Op maandag 30 januari 2012 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja.. fijn... Maandsalaris voor een grote maat![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wou net zeggen, twee van die grote is net zoveel als m'n auto.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat kopen mensen?
Daar kan je een auto voor kopen!
ZOMG WEET JE ZEKER DAT HET GEEN HALLUCINATIE IS????quote:Op maandag 30 januari 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
wij zijn daar denk ik te Hollandsch voorquote:Op maandag 30 januari 2012 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat kopen mensen?
Ja die kleine leek me wel tof ja... hehe...quote:Op maandag 30 januari 2012 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
grote is lelijk, kleine is leuker
hij wordt redelijk veel verkochtquote:Op maandag 30 januari 2012 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat kopen mensen?
ik ben ook hollandschquote:Op maandag 30 januari 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij zijn daar denk ik te Hollandsch voor
nee, het is echt!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZOMG WEET JE ZEKER DAT HET GEEN HALLUCINATIE IS????
Dat zal het zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij zijn daar denk ik te Hollandsch voor
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen, dat je de Nederlandse nationaliteit hebt maakt je nog niet Hollandsch
dat zijn 36 tassen van 25 euroquote:Op maandag 30 januari 2012 14:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
En het verschil zal ook zijn of je 10 tassen van 25 koopt of 1 van 250 euro. Ik ben meer van die tien tassen
Maar 900....![]()
Jij kan echt goed rekenen!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen, dat je de Nederlandse nationaliteit hebt maakt je nog niet Hollandsch
Even wachten, gaat vanzelf weer over?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:49 schreef Diconnected het volgende:
Stroomstoring hier in de gehele stad, zendmasten liggen er ook uit, zit nu mobiel maar je kan ook niet eens bellen meer HALP
Goed nieuwsquote:
O hell toch ook niet in DH he?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:54 schreef Diconnected het volgende:
Is maar goed dat ik niet 10 min geleden ben gaan douchen
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goed nieuwsHopen dat ie nu een tijd thuis mag blijven
goeden verkoop tactiekquote:Op maandag 30 januari 2012 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wtf, ik kreeg net ruzie met 1 of andere mongol die iets aan de deur kwam verkopen
Ik kon hem niet verstaan voor hij binnen was, dus heb hem het portiek ingelaten. (wij hebben met de buurtjes samen een beetje de deal dat we verkopers niet binnen latenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:59 schreef Loqi het volgende:
[..]laten we het hopen
[..]
goeden verkoop tactiekwat moest ie?
Had ie een pak aan?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kon hem niet verstaan voor hij binnen was, dus heb hem het portiek ingelaten. (wij hebben met de buurtjes samen een beetje de deal dat we verkopers niet binnen laten).
Dus ik zie hem aankomen, hij begint over Nuon, ik zeg "u bent een verkoper?". Nee hoor, hij was geen verkoper, want hij wilde me alleen maar 20% korting aanbieden en dan werd je over 1,5 maand pas klant. Dus ik, lichtelijk geïrriteerd over dat ik überhaupt zo'n vent voor de deur heb "dan ben je toch gewoon verkoper? Wees daar dan tenminste eerlijk over". Hij beetje doorlullen, maar erg agressieve stijl, vond hem erg irritant. Riep ook dingen als "ok, als je dat wilt horen, ben ik een verkoper, wil je een klacht indienen, ga maar naar nuon.nl". Dus ik zeg "meneer, ik ga niks kopen en ik wil graag dat u mijn portiek uit gaat, want ik weet dat mijn buren ook niks willen." Zegt hij ok en belt vervolgens bij de buren aan. Dus ik zeg "nee, je gaat het portiek uit. Als je er weer in wilt, bel je vanaf buiten maar bij de buren aan." En toen was ik chagrijnig volgens hem![]()
![]()
![]()
.
Nu nog aan het overwegen om serieus een klacht in te dienen, omdat het kan
quote:
Ik laat ze ook zeker niet mijn huis in, maar ik ga ook niet helemaal het portiek doorlopenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
Lol goeien verkoopstactiek
Trouwens ik laat nooit verkopers binnen. Ze doen hun uitleg maar buiten.. In de kou... Terwijl ik in mijn warme hal sta met mijn deur op een kier
Ex-collega van mequote:Op maandag 30 januari 2012 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
En zo'n naar net iets te glad sikje met snorretje.
Ik denk dat er meerdere van dit soort types zijn hoorquote:
Ja maar het bedrijf waar ik werkte is het enige wat voor Nuon looptquote:Op maandag 30 januari 2012 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat er meerdere van dit soort types zijn hoor.
Deze had een Turks uiterlijk.
En net nog een keer de bel, maar dat was de SQ-faal!(envelop paste weer niet door de brievenbus
)
skjoe faalquote:Op maandag 30 januari 2012 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En net nog een keer de bel, maar dat was de SQ-faal!(envelop paste weer niet door de brievenbus
)
'Ach, dat betekent niet meer dan dat je elke maand teveel hebt betaald'quote:Op maandag 30 januari 2012 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Daar begon hij ook mee
- Heeft u de jaarafrekening al gehad?
- U moest zeker weer terugbetalen?
- Nee
- Niet?
- Nee, ik kreeg flink geld terug
owwwwquote:Op maandag 30 januari 2012 15:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar het bedrijf waar ik werkte is het enige wat voor Nuon loopt
Ik heb ook geen idee wie het is heur
en dan vooral ook "Mag ik vragen waarom?"quote:Op maandag 30 januari 2012 15:14 schreef Loqi het volgende:
en dan als je zegt dat je geen interesse hebt (halverwege hun eerste zin, lijken wassen) met zo'n gevatte opmerking als 'vind u het leuk om teveel te betalen dan? heeft u geen lampen dan? geeft u niks om zielige kindjes dan?'
![]()
![]()
Nee, ik kreeg dit:quote:Op maandag 30 januari 2012 15:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
'Ach, dat betekent niet meer dan dat je elke maand teveel hebt betaald'
Of kreeg je die niet?
Ik zou het gewoon doenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
owwww.
Zal ik een klacht bij het bedrijf indienen, dat ze een qut-verkoper hebben? En dat ik me niet laat beledigen bij mijn eigen voordeur?
Want ik ben HEUL niet chagrijnig!
Hihi ik herken de technieken, maar hij faalt wel een beetjequote:Op maandag 30 januari 2012 15:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg dit:![]()
En daarna
- U heeft zeker een week of twee geleden nieuwe tarieven gekregen?
- Nee
-.....![]()
![]()
En toen heb ik hem afgebroken om te vragen of hij gewoon eerlijk wilde zeggen dat hij een verkoper is
allemaal heel?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
)
Maar dan bij zijn verkoopbedrijf (jouw ex-bedrijf dus), of bij Nuon?quote:
"bijna al uw buren doen wèl mee hoor!"quote:Op maandag 30 januari 2012 15:14 schreef Loqi het volgende:
en dan als je zegt dat je geen interesse hebt (halverwege hun eerste zin, lijken wassen) met zo'n gevatte opmerking als 'vind u het leuk om teveel te betalen dan? heeft u geen lampen dan? geeft u niks om zielige kindjes dan?'
![]()
![]()
35 euroquote:Op maandag 30 januari 2012 15:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar dan bij zijn verkoopbedrijf (jouw ex-bedrijf dus), of bij Nuon?
Nuon is wel grappiger
Heb nog bijna gevraagd hoeveel commissie hij hier zou krijgen en of hij dan nog steeds wilde volhouden dat hij geen verkoper is, maar hij was al aardig opgefokt, leek me niet zo'n goed plan
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"bijna al uw buren doen wèl mee hoor!"
Die werken niet voor niks tot 21uquote:Op maandag 30 januari 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
een van de grootste voordelen van fulltime werken tijdens kantooruren trouwens, je hebt geen last van die lui
Er is hier een periode geweest dat ze steevast rond etenstijd kwamenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
een van de grootste voordelen van fulltime werken tijdens kantooruren trouwens, je hebt geen last van die lui
Oudere mensenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me ook serieus af welke mensen er nog intrappen. Er moeten er zeker zijn, anders liepen die types allang niet meer de deuren af
Genoeg.. 2 tot 3 per dag per persoon.. 4 kantoren van ongeveer 20 mensen.. tel maar uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me ook serieus af welke mensen er nog intrappen. Er moeten er zeker zijn, anders liepen die types allang niet meer de deuren af
Dat is gewoon dik naaiwerk. En 'normale' mensen die je te spreken krijgt schelden je helemaal verrot dus vrolijk word je er sowieso niet van, grafwerkquote:Op maandag 30 januari 2012 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een blauwe maandag gewerfd op straat voor het goede doel (vreselijke baan). De enige mensen die daar intrapten waren mensen waar ik eigenlijk tegen wilde schreeuwen "DOE HET NIET". Sociaal zwakkeren, mensen die het eigenlijk niet kunnen veroorloven. Mijn geweten kon dat werk ook echt niet aan...
Whut.quote:
ik vind het altijd erg leuk als ze me vragen of ik beslissingen mag nemen over de energieleverancier. Ik zeg dan altijd dat ik dat niet mag van mijn manquote:Op maandag 30 januari 2012 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het altijd wel lollig als ik een verkoper krijg. Ik heb immers geen huis.
sukk0lquote:Op maandag 30 januari 2012 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ! Had ik al verteld hoe ik samsons nieuwe kussen heb gesloopt ? Afgelopen december nog maar voor hem gekocht
Had hem zaterdag in de wasmachine geduwd. Even kussenhoes en kussen zelf apart er in gestopt en goed laten wassen.. Daarna zou ik het even vlug in de droger stoppen; zodat ie em 's avonds terug had
Bleek dat ding niet in de droger te mogen
De buitenkant van het kussen (die alles bij elkaar houdt) was helemaal verpulverd/opgelostAlle mousse die er verder in zat; was verspreid over alle handdoeken die ik ook in de droger had gestopt
Blont moments I haz them
Vriendlief: Wtf !! Waarom deed je dat nou weer?? Er stond toch ook niet op dat je hem in de droger kon gooien!
Ik: Euh.. klopt.... Laat ons zeggen dat ik gehaast was?
Hij: Maar... whyyyy !
Ik: Ik... errr.... Sorry?Straks maar even een nieuw kussen kopen dus
Kut, dat vroeg hij ook. Had moeten zeggen dat hij dan even contact met mijn persoonlijk begeleider moest opnemenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het altijd erg leuk als ze me vragen of ik beslissingen mag nemen over de energieleverancier. Ik zeg dan altijd dat ik dat niet mag van mijn man
Geef aan dat de stemmen in je hoofd er niet over uit zijn wie dit soort beslissingen mag nemenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, dat vroeg hij ook. Had moeten zeggen dat hij dan even contact met mijn persoonlijk begeleider moest opnemen
je begeleider van de schuldsaneringquote:Op maandag 30 januari 2012 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, dat vroeg hij ook. Had moeten zeggen dat hij dan even contact met mijn persoonlijk begeleider moest opnemen
"Dat mag ik niet van mijn mammie.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het altijd erg leuk als ze me vragen of ik beslissingen mag nemen over de energieleverancier. Ik zeg dan altijd dat ik dat niet mag van mijn man
Da's eigenlijk pas echt leuk als je dan je LV-tas omhebt en je uggs aan en diamanten endezoquote:Op maandag 30 januari 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je begeleider van de schuldsanering
die heb ik allemaal nietquote:Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's eigenlijk pas echt leuk als je dan je LV-tas omhebt en je uggs aan en diamanten endezo
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Had de kat moeten pakken en dan zeggen "zij gaat over de nutsbedrijven" en dan een beetje met m'n hoofd schudden enzo
Whut?quote:Diamondo, castratie - YouTube
21 mei 2010 - 3 min - Geüpload door jjvangelderzuidlaren
Diamondo is op 21/05/2010 gecastreerd. Ik wilde er een leuk filmpje van maken maar dat is niet ...
Diamand?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
dus ik zo even een linkje zoeken van die diamand handel, komt dit in mijn google search results:
[..]
Whut?
Hont en kad zijn beesten, diamand niet.quote:
Er moeten op youtube toch wel filmpjes staan van castraties?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
dus ik zo even een linkje zoeken van die diamand handel, komt dit in mijn google search results:
[..]
Whut?
klopt, maar hoe denk je daar nou een LEUK filmpje van te maken?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er moeten op youtube toch wel filmpjes staan van castraties?
dat zeg jijquote:Op maandag 30 januari 2012 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hont en kad zijn beesten, diamand niet.
Uiteraard zeg ik dat.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou dat filmpje graag willen kijken in een ruimte vol met mannen![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
HOEZO IS OPI VAN TD AF
ik was nog beizg met mandje vullen huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!
http://www.transdesign.com/OPI.htmquote:Op maandag 30 januari 2012 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
HOEZO IS OPI VAN TD AF
WAT WAT WAT EN DE HOLLANDS DANquote:Op maandag 30 januari 2012 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
HOEZO IS OPI VAN TD AF
hoezo als ik bij de searchbar invoer krijg ik de optie opi niet meerquote:Op maandag 30 januari 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.transdesign.com/OPI.htm
ik zie 't nog?
ik had zoeen documentaire gezien over een redneck die geiten castreerde met zijn tanden, misschien een idee? Scheelt al snel 150 euroquote:Op maandag 30 januari 2012 16:13 schreef Loqi het volgende:
ssst niet zo hard, die 2 hier moeten ook over een tijdze zijn nu 5 maanden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had zoeen documentaire gezien over een redneck die geiten castreerde met zijn tanden, misschien een idee? Scheelt al snel 150 euro
zoek je wel op OPI polish? als ik alleen OPI intik zie ik ook niks namelijkquote:Op maandag 30 januari 2012 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo als ik bij de searchbar invoer krijg ik de optie opi niet meer
Ik heb een documentaire gezien over een Amerikaan die nep-balletjes maakte die na castratie geïmplanteerd konden worden zodat de honden nog wel stoer waren tegenover hun vriendjesquote:Op maandag 30 januari 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had zoeen documentaire gezien over een redneck die geiten castreerde met zijn tanden, misschien een idee? Scheelt al snel 150 euro
yepsquote:Op maandag 30 januari 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoek je wel op OPI polish? als ik alleen OPI intik zie ik ook niks namelijk
nee, je moet wel twee assistenten hebben die de pootjes ff vasthouden natuurlijk...quote:Op maandag 30 januari 2012 16:15 schreef Loqi het volgende:
[..]en die werd niet kei hard voor zn bek getrapt?
arme kadjes
ik zie het nou ookquote:Op maandag 30 januari 2012 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yepskrijg nog steeds andere opties maar niet meer de lakjes, terwijl ik dit vanmiddag nog wel had
link is ook opgeslagen, beter vergeten ze die weg te halenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zie het nou ook
Maar via die link die ik gaf werkt het toch nog wel?x
doen ze bij mensen ook. Een siliconen teelbal plaatsenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb een documentaire gezien over een Amerikaan die nep-balletjes maakte die na castratie geïmplanteerd konden worden zodat de honden nog wel stoer waren tegenover hun vriendjes![]()
![]()
bij mannetjesbeesten zeker!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Castratie duurt gewoon 10 minuten, da's makkelijk verdiend
nouja, bij mensen snap ik dat nog.. maar bij dierenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doen ze bij mensen ook. Een siliconen teelbal plaatsen
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij ezels is het nog makkelijker!
Stuk huid wegknippen, even graven naar de ballen, ballen eraf knippen, touwtje, klaar
Ik heb nu een filmpje waar ze er ook nog een relax westernmuziekje eronder hebben gezetquote:
Jamaar TD is zo fijnquote:Op maandag 30 januari 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan is er altijd nog Ebay. Komtwelgoedschatje!
Nou krijg ik vanavond nachtmerriesquote:Op maandag 30 januari 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe kom ik van een filmpje over castraties naar dit filmpje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |