Rest van de dag binnen blijven en onder de dekens verstoppen!quote:Op maandag 30 januari 2012 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft het gesneeuwd, ik durf niet buiten te kijken
Prettigquote:Op maandag 30 januari 2012 10:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sorry ik zag niet dat ik de een na laatste post had![]()
En ja Trix, inddmaarja nog ff doorbijten. Morgen verlossing
WTF??????quote:Op maandag 30 januari 2012 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://divaofgeneva.blogs(...)-van-het-moment.html
Die swatches, en die velletjess
Van mijn lipsticks en glosses zijn mijn chanels en ysl ook wel de favorieten hoor, die blijven gewoon het langste zittenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
en zo typisch weer dat haar duurste lipsticks de favorieten zijn.
O ja en dat!quote:Op maandag 30 januari 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
NOEM JE ONS NOU DIK!
/gaatnooitmeeretenenkrassen
Ik moest het van nick luisterenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Spees gaf mij gister ook een link naar een youtube liedje wat een emoslinger verdiend
en dan laat je mij ook lijdenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moest het van nick luisteren
Ik zit ook al te zoeken wat er mis isquote:Op maandag 30 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op de wenkbrauw na valt het toch best mee?
Die streep met blauwe shimmert van de ooghoek tot de wenkbrauw vind ik anders behoorlijk lachwekkendquote:Op maandag 30 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op de wenkbrauw na valt het toch best mee?
teveel foundations te licht? ik zoek nog steeds een goede foundation voor oily combination huid die niet te donker isquote:Op maandag 30 januari 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb helemaal niet zo veel dure make-up eigenlijk.
Mijn Max Factor foundation wint hands down van de NARS en MAC foundation die ik heb.
Ik heb twee UD palettes en die zijn wel echt favoriet, omdat ze zo geweldig blenden en veel pigment hebben, maar die van Sleek doen er nauwelijks voor onder.
Ik heb ook een chanel mascara, fijn spul, maar te duuren maybelinne heeft ook goeien mascara's.
Ik gebruik concealer van Catrice, heb nog geen fijnere kunnen vinden, helaas hebben ze mijn kleur vorig jaar uit het assortiment gejoept dus ik ben naarstig op zoek naar een goed alternatief (waarom is alles zo licht?? ik ben haske blank maar bijna alle foundations en concealers zijn te licht voor mijn huid)
ja, voor mij dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
teveel foundations te licht? ik zoek nog steeds een goede foundation voor oily combination huid die niet te donker isik geef licht in het donker zo wit, dus
Ik heb een tijdje geleden foundation van Clinique gehaald (toen ik nog geld hadquote:Op maandag 30 januari 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
teveel foundations te licht? ik zoek nog steeds een goede foundation voor oily combination huid die niet te donker isik geef licht in het donker zo wit, dus
agree, clinique is erg fijn, denk dat ik die maar weer ga halen. Die is ook goed voor mijn huidjequote:Op maandag 30 januari 2012 10:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden foundation van Clinique gehaald (toen ik nog geld had) en die hebben behoorlijk lichte tinten...ik vind het echt hele fijne foundation...
Oh het ging mij om lipsticks en glossesquote:Op maandag 30 januari 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb helemaal niet zo veel dure make-up eigenlijk.
Mijn Max Factor foundation wint hands down van de NARS en MAC foundation die ik heb.
Ik heb twee UD palettes en die zijn wel echt favoriet, omdat ze zo geweldig blenden en veel pigment hebben, maar die van Sleek doen er nauwelijks voor onder.
Ik heb ook een chanel mascara, fijn spul, maar te duuren maybelinne heeft ook goeien mascara's.
Ik gebruik concealer van Catrice, heb nog geen fijnere kunnen vinden, helaas hebben ze mijn kleur vorig jaar uit het assortiment gejoept dus ik ben naarstig op zoek naar een goed alternatief (waarom is alles zo licht?? ik ben haske blank maar bijna alle foundations en concealers zijn te licht voor mijn huid)
mja, lipgloss vind ik gruwelijk, en lipstick draag ik te weinig om er veel geld aan uit te kunnen gevenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh het ging mij om lipsticks en glosses
Mijn favoriete foundations zijn van ysl en mac, maar ik kan bijna geen andere kopen omdat die te donker zijn dan
Dat spul heb ik ook ooit gehad, was van LÓreal geloof ik. Met zo'n sponsje erbijquote:Op maandag 30 januari 2012 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik gebruik geen poeder want dan zie je mijn verouderde huid nog erger
Ik heb wel eens zo'n dikke creme achtige pasta gehad, was een mix tussen poeder en foundation. Dekte als een tiet en leek op de huid poederig. Maar ik vond 'm te grauw op me.
Max Factor was het volgens mij.
ligt er aan denk ik, als je de goede kleur pakt zou het er niet nep uit mogen zienquote:Op maandag 30 januari 2012 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik gebruik praktisch nooit foundadion of concealerHet lijkt algauw nep als ik het opdoe.. En meh.... Ik moet gewoon wat oogschaduw op mijn ogen kunnen pleuren waar ik binnen 10 min mee klaar ben ook
Ja maar mijn huid is idd behoorlijk egaal. Af en toe wat wallen waar ik dan wel mijn concealer er bij pak. Verder echt zelden oneffenhedenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ligt er aan denk ik, als je de goede kleur pakt zou het er niet nep uit mogen zien
Maareh, fijn juist als je het niet nodig hebtMijn smoel zit vol rode vlekken en adertjes enzo, daarom pak ik het wel elke dag
Ja, ik ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet echt wel foundation gebruiken, ben 1 groot vlekkenfeest met een scala aan kleuren van donkere kringen tot coupe rose
beagle worstjesquote:Op maandag 30 januari 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOLY FUCK WAT GEVEN ZE DEZE HONDEN TE ETEN?![]()
![]()
![]()
![]()
http://link.marktplaats.nl/525529326
![]()
![]()
O en ik heb onwijs oneffenheden en gebruik toch meestal geen foundation, want lui
frikandellenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOLY FUCK WAT GEVEN ZE DEZE HONDEN TE ETEN?![]()
![]()
![]()
![]()
http://link.marktplaats.nl/525529326
![]()
![]()
O en ik heb onwijs oneffenheden en gebruik toch meestal geen foundation, want lui
Mooie post voor op je blog.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat het eerst vier honden waren maar dat deze twee de andere twee hebben opgegeten
Volgens mij rollen ze zich ook vooruitquote:Op maandag 30 januari 2012 10:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat het eerst vier honden waren maar dat deze twee de andere twee hebben opgegeten
Ik zet hem op mijn inspiratielijstquote:Op maandag 30 januari 2012 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooie post voor op je blog.
Wat moet ik doen als mijn twee honden elk een andere hond hebben doorgeslikt?
Oplossing: zet ze op marktplaats!
Dat dusquote:Op maandag 30 januari 2012 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Volgens mij rollen ze zich ook vooruit![]()
ja, 't is een flinken hontquote:Op maandag 30 januari 2012 10:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar dat is een megahont toch SQ?
Honten die zelf niet weten dat ze geen schoothond zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
dat weet ie zelf alleen niet. Hij probeerd zaterdag ook op schoot te klimmen
Nee, ik wil een volwassen hond. Er zijn er genoeg die op een baas wachten en ik kan dan weer niet de tijd investeren die een pup nodig heeft.quote:
Dat is ook zoquote:Op maandag 30 januari 2012 11:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, ik wil een volwassen hond. Er zijn er genoeg die op een baas wachten en ik kan dan weer niet de tijd investeren die een pup nodig heeft.
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
dat weet ie zelf alleen niet. Hij probeerd zaterdag ook op schoot te klimmen
je hebt een zwemkad!quote:Op maandag 30 januari 2012 11:21 schreef Loqi het volgende:
Iets je meer nieuws over opa. Het is niet heel ernstig.. maar hij heeft van zaterdag op zondag de hele nacht de hik gehad, zo erg dat ie niet kon slapen en ernstig maagzuur had (ook braken daarna)..blijkt dat dat een bijwerking kan zijn van een pacemaker plaatsing. Dus moest hij een nacht in het ziekenhuis blijven ter observatie (met pillen tegen de hik) en kijken ze vandaag wat er aan de hand is.. waarschijnlijk is dat scheurtje in het longvlies nog niet helemaal dicht
[..]knuffelhont
Ik had een natte kat vanmorgen![]()
Ik ging douchen en dan laat ik de badkamer deur een stukje open zodat de katjens in en uit kunnen (anders gaan ze voor de deur zitten miepen, de stalkers) meestal komen ze dan op de badrand zitten, wat ik al heel dapper vind, want daar komen best wat spetters (wij hebben een bad met een halve cabine erop voor t douchen)
Nu zat Ayron (de rooie) al meteen in de badkuip naar t water te slaan en te likken toen ik de kraan open draaide.. en dan gewoon op zn reet he.. dus natte poten, natte kont, natte staart
Dus ik zet hem er tot 2 keer toe uit, zodat ik de douchekop aan kan zetten.. komt ie gewoon terug.. mja jammer dan.. douchekop aan..blijft ie zitten! Dus hij heeft mijn halve douchebeurt in het bad gezeten met water spelen!
Nat dat ie wasen Brody zat er op de badrand naar te kijken
+1quote:Op maandag 30 januari 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, ik zou toch via het asiel proberen en niet via MP... vind toch vaak dat ze daar wat beter kunnen adviseren enzo
Zou ik ook doen iddquote:Op maandag 30 januari 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, ik zou toch via het asiel proberen en niet via MP... vind toch vaak dat ze daar wat beter kunnen adviseren enzo
de fuck, ik weet evenveel als de hond!quote:Op maandag 30 januari 2012 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
Max was vorige week op de weegschaal geweest... 56 kilo
en hij is deze week 1 geworden
Ik weeg evenveel als Sjaanquote:Op maandag 30 januari 2012 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de fuck, ik weet evenveel als de hond!
wat fijn dat ze het nu wel inzienquote:Op maandag 30 januari 2012 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maak jullie geen zorgen, ik ken de marktplaatslui, ik doe daar liever geen zaken mee.
M'n vorige hond kwam uit het asiel en dat beviel prima.
Ik kijk op marktplaats omte kunnen doen en om te kijken of er misschien die ene treffer inzit (ik heb zelf ook jaren geleden mijnkonijn moeten wegdoen, heb dat ook via marktplaats gedaan en een hele goede nieuwe eigenaar gevonden, er zitten wel normale mensen). Maar asiel heeft zeker mijn voorkeur.
Ik werd net gebeld door moeders. Ze heeft het ook even met vaders besproken (die ik eerder heb gevraagd of hij wilde helpen met een hond opvangen als ik werk, omdat hij toch thuis werkt. Toen zei hij vrij hard nee) en hij is niet meer zo negatief als eerst, dus hij wil ook wel helpen.
Heerlijk dat eindelijk gezien wordt hoe belangrijk dit voor me is![]()
M'n moeder zei ook nog dat ik me niet hoef te beperken tot een asiel in de buurt, als ik op de site kijk, we kunnen er ook gewoon een stukje voor rijden. Dat heeft er ook wel mee te maken dat we een hond hebben gezien in een asiel in Zeist die er echtuitziet (qua uiterlijk heeft het wat weg van onze oude hond, maar niet te veel zeg maar
).
Ik heb die gezien en een hond die meer in de buurt zit die ik leuk vind, ik denk dat ik straks gewoon even ga bellen om wat meer informatie te vragen
ik heb geen evenwicht + ben een kluns en het lukt mij ookquote:Op maandag 30 januari 2012 12:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoezo ik val nogal snel om kan ik niks aan doen
En dan moet het mij ook lukkenquote:Op maandag 30 januari 2012 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb geen evenwicht + ben een kluns en het lukt mij ook![]()
sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |