Rest van de dag binnen blijven en onder de dekens verstoppen!quote:Op maandag 30 januari 2012 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft het gesneeuwd, ik durf niet buiten te kijken
Prettigquote:Op maandag 30 januari 2012 10:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sorry ik zag niet dat ik de een na laatste post had![]()
En ja Trix, inddmaarja nog ff doorbijten. Morgen verlossing
WTF??????quote:Op maandag 30 januari 2012 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://divaofgeneva.blogs(...)-van-het-moment.html
Die swatches, en die velletjess
Van mijn lipsticks en glosses zijn mijn chanels en ysl ook wel de favorieten hoor, die blijven gewoon het langste zittenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
en zo typisch weer dat haar duurste lipsticks de favorieten zijn.
O ja en dat!quote:Op maandag 30 januari 2012 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
NOEM JE ONS NOU DIK!
/gaatnooitmeeretenenkrassen
Ik moest het van nick luisterenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Spees gaf mij gister ook een link naar een youtube liedje wat een emoslinger verdiend
en dan laat je mij ook lijdenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moest het van nick luisteren
Ik zit ook al te zoeken wat er mis isquote:Op maandag 30 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op de wenkbrauw na valt het toch best mee?
Die streep met blauwe shimmert van de ooghoek tot de wenkbrauw vind ik anders behoorlijk lachwekkendquote:Op maandag 30 januari 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op de wenkbrauw na valt het toch best mee?
teveel foundations te licht? ik zoek nog steeds een goede foundation voor oily combination huid die niet te donker isquote:Op maandag 30 januari 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb helemaal niet zo veel dure make-up eigenlijk.
Mijn Max Factor foundation wint hands down van de NARS en MAC foundation die ik heb.
Ik heb twee UD palettes en die zijn wel echt favoriet, omdat ze zo geweldig blenden en veel pigment hebben, maar die van Sleek doen er nauwelijks voor onder.
Ik heb ook een chanel mascara, fijn spul, maar te duuren maybelinne heeft ook goeien mascara's.
Ik gebruik concealer van Catrice, heb nog geen fijnere kunnen vinden, helaas hebben ze mijn kleur vorig jaar uit het assortiment gejoept dus ik ben naarstig op zoek naar een goed alternatief (waarom is alles zo licht?? ik ben haske blank maar bijna alle foundations en concealers zijn te licht voor mijn huid)
ja, voor mij dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
teveel foundations te licht? ik zoek nog steeds een goede foundation voor oily combination huid die niet te donker isik geef licht in het donker zo wit, dus
Ik heb een tijdje geleden foundation van Clinique gehaald (toen ik nog geld hadquote:Op maandag 30 januari 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
teveel foundations te licht? ik zoek nog steeds een goede foundation voor oily combination huid die niet te donker isik geef licht in het donker zo wit, dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |