Nog dingen in de OP die veranderd moeten worden? Roep maar!quote:Op maandag 30 januari 2012 07:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Kyara, tips zijn alleen maar heel fijn hoor! Voor mij is alles nieuw, dus hoe meer info, hoe beter
Qua kilo's, ben morgen 19 weken en zit nu bijna op +4 vanaf startgewicht, is best netjes toch? Op +2 vanaf begingewicht. Stiekem vind ik het aankomen helemaal niet leukDie dikker wordende buik heb ik dan minder moeite mee.
Verder druk weekend gehad, nu weer op het werk dus tijd om bij te komenAl wordt dit ook een drukke week met een grote audit woensdag+vrijdag.
Maar het kamertje is nu echt bijna behangklaar, we krijgen behang cadeau van lief z'n zus, echt heel erg leuk. Daarvoor gaan we binnenkort een keer naar Gent om het daar in een heel leuk winkeltje uit te zoeken. En verder nog wat geshopt (kleding voor mezelf) en een weekendje Centerparcs geboekt. Onze laatste vakantie met z'n tweetjes, toch wel heel vreemd hoor!
SPOILER: De nieuwe pup is een kruising Beagle/LabradorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door flugeltje op 30-01-2012 09:16:37 ]Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Jawel, maar ik las 'dat is eigenlijk net iets te ver', en dan denk ik: doe het dan ook nietquote:Op maandag 30 januari 2012 09:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik mot blijven bewegen van de fysio MarrijeIk begon beweegontwijkend gedrag te vertonen, nu met de pup heb ik wat meer behoefte om er op uit te gaan. Zoals gezegd is het nog wel pijnlijk, maar lijk ik er soepeler van te worden en dat is eigenlijk ook wel heel fijn.... Ik ga zo denk ik even met de auto op en neer naar de dierenwinkel en ga dan een stukje wandelen met de hond en Willem... Die fysio is echt een gouden greep geweest hoor, het ontlast écht...
Waarschijnlijk komen ze niet eens in ons dorpquote:Op maandag 30 januari 2012 10:08 schreef Marrije het volgende:
Warme chocolademelk drink ik ook veel, heerlijk.
Asy, kan albert geen boodschappen komen brengen?
Dat was ikquote:Op maandag 30 januari 2012 15:25 schreef Lunta het volgende:
weet niet wie dit tip gaf over dat velours huispak voor 12 euro, maar thanks.
toevallig met mouse over deze vraag las, ik heb met voedingskussen geslapen, ding onder m'n buik en tussen m'n knieeen door. in 't begin lag 't onwennig, maar 't wende vrij snel. Ik heb zelfs na de bevalling nog met kussen onder m'n buik geslapen om 't lege gevoel te ondervangenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Ik had vanavond controle. Bloeddruk 100/65, kiddie helemaal goedgekeurd. We zijn alleen met de termijnecho 1x op 30 juni uitgekomen, alle andere keren en vanavond ook weer 27 juni. Dus die houden we voor de zekerheid ook maar in gedachten. Hartje luid en duidelijk en het klopt wat ik voel. Voetjes rechts die ik voelde, konden we heel grappig zien op scherm toen ZE net aant trappen was en ik op de bank lag haha.
Misschien toch voedingskussen proberen met slapen als tip meegekregen. Iemand ervaring mee?
Dus toch echt eenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Ik had vanavond controle. Bloeddruk 100/65, kiddie helemaal goedgekeurd. We zijn alleen met de termijnecho 1x op 30 juni uitgekomen, alle andere keren en vanavond ook weer 27 juni. Dus die houden we voor de zekerheid ook maar in gedachten. Hartje luid en duidelijk en het klopt wat ik voel. Voetjes rechts die ik voelde, konden we heel grappig zien op scherm toen ZE net aant trappen was en ik op de bank lag haha.
Misschien toch voedingskussen proberen met slapen als tip meegekregen. Iemand ervaring mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat komt dus neer op aanwezig zijn. En dan voel je je ook nutteloos en ga je tóch weer wat doen. . .is de valkuil denk ik? Op zich klinkt het wel alsof je baas nu mee wil werken maar eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:20 schreef Zoë23 het volgende:
Jullie hebben ook gelijk,
Mensen in mn omgeving denken altijd dat ik mezelf wel red, mnen ouders
ik ben het ook zo gewend om voor anderen te zorgen ook al is het zwaar. En dus niet om mezelf te denken. Alleen nu red ik mezelf niet zo goed meer, en zeggen mensen nog; kijk het even aan, missch is het beter als je wel werkt.
Alleen gaat t nu niet om mijmaar om de beeb
Als ik daaraan denk voel ik me echt klote.
en jullie woorden doen me echt veel.thanks,.. 't is idd beter om thuis te zijn
Daar heeft ze gelijk in. Ik ben echt zó lang doorgegaan bij Harry en nu zat ik al heel snel thuis. En zeker niet omdat ik graag thuis zit op kosten van de baas, maar er is nu meer om me druk om te maken, waaronder een klein jongetje van bijna 2. Daar moet ik nu ook rekening mee houden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:54 schreef Zoë23 het volgende:
voel me nogsteeds een mietje omdat ik hier nog zit haha
maar ik voel me ook zo nutteloos als ik thuis zit![]()
fysio zei gister; bij een 1e ga je zo ver, maar bij een 2e niet meer.
Same here. Ineens sta ik al 7e.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:05 schreef Marrije het volgende:
Ik vind de tijd ook zo razendsnel gaan, ben nummer 12 hier op t lijstje en over 2,5 maand is het al zover.
Nogalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja kan soms echt even schrikken zijn he, zo dichtbij 'opeens'.
Ja Webkim gaat niet voorglippen, hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef Asyniur het volgende:
Maar eerst gaat Feetje die van haar eruit persen
Hoop ik ook fee!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:36 schreef Fee-nix het volgende:
Hier net weer een vriendin langs geweest. Ik hoop dat ze me nu echt voor het laatst zonder baby heeft gezien.
Geen idee, ik denk dat het wel ter sprake gaat komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:39 schreef covie het volgende:
Fee krijg je dan morgen ook een eventuele inleidingsdatum keizersneedatum of is dat pas later?
Oh ja...Vergetenquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:44 schreef Kuukske het volgende:
voor de mijlpaalwoensdag trouwens!
en voor de 33+1 van PE
.
Hé joh,quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:56 schreef klavertje-4 het volgende:
Wow kuuks je gaat zeker snel! Over 4 weken mag je gewoon al thuis bevallen
En rond de 40 weken gaat het allemaal in slow motion.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé joh,zet er niet nog es meer vaart achter. Gekkie.
Weet je trouwens dat ik nu pas die uitspraken snap van "Ik heb toch pas net streepjes gepiest?". Enzo?
Ik laat dan nog even weten of ik dat dan ook vindquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:04 schreef Soempie het volgende:
En rond de 40 weken gaat het allemaal in slow motion.
Vorig weekend ben ik met mijn meneer naar Dublin geweest. Ik vond het heel goed te doen. We hadden van tevoren niet echt een plan gemaakt, maar ter plekke gekeken hoeveel energie ik had en wat we daarbij dan konden doen. Zo heb je ook geen teleurstelling achteraf. En regelmatig even rusten, onder het genot van een kopje thee/koffie met een taartjequote:Op woensdag 1 februari 2012 09:18 schreef clauwheee het volgende:
Als ik zo slecht slaap heb ik ook steeds veel buikpijn. Heeft er dus wel mee te maken. Komend weekend gaan we vier dagen naar Berlijn. Hartstikke leuk, maar zie er ook best tegenop. Is toch ook altijd wel vermoeiend. Veel rusten tussendoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voelde 't in het begin als steken, bijv bij het niesen of bepaalde bewegingen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:35 schreef Kwisted het volgende:
Zo weer even terug gelezen. Heb beetje moeite om dit topic bij te kunnen houden![]()
Ok wie kan me uitleggen wat bandenpijn is en hoe t voelt. Ik lees het overal maar kan me er totaaaal geen voorstelling van maken.
Net gehoord dat schoonvader connecties heeft bij de babydump en waarschijnlijk wel korting kan regelen, dat zou mooi meegenomen zijn!
Ja hoor, alle tijdquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Kuuk, ik heb wel een opzet... maar die staat thuis op externe schijfdus als je nog even tot vanavond kan wachten??
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Leuk Asy! Jammer dat ie zo eigenwijs was, maar wel fijn dat je nog terug mag komen.
Lijkt ie veel op z'n broer als je het zo in kon schatten?
Dat is heel leuk om te horen!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:10 schreef Fee-nix het volgende:
O en hij is echt gek op mijn buik. Meteen bij binnenkomst zei hij weer dat hij toch zo mooi is. Daarna zei de co assistente het ook nog twee keer en bij t weggaan verzuchtte hij weer 't is toch zo'n mooie buik om naar te kijken'.
. Dat is leuk om te horen!
Ja dat vond ik ook al een heel goed teken! Bij Jesper was ik zelfs nog amper verstreken toen ze gingen inleiden. (Had wel een krappe cm, maar de baarmoedermond was dus nog heel stug, nog echt een 'tuutje').quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:43 schreef Asyniur het volgende:
Ooh spannend Fee-nix! En het is echt al heel wat dat de boel verstreken is hoor!
Staat daar niet in: niet gebruiken of eerst met huisarts overleggen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:00 schreef Fee-nix het volgende:
Nog ff snel: Katy volgens mij mag je gewoon Otrivin voor volwassenen gebruiken hoor. Als ik de bijsluiter mag geloven in ieder geval...
Nu werd ik nieuwsgierig. Even gebruiksaanwijzing erbij gepakt... En oeps... ik had blijkbaar verkeerd gelezenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef KatyM het volgende:
[..]
Staat daar niet in: niet gebruiken of eerst met huisarts overleggen?
Die voor loopneus otrivin heb ik gecheckt, misschien had ik die normale moeten nemen...damn, t weekend halen als t dan nog zo erg is...
Thx!
uhm ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in!quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:48 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dat klinkt wel lichtelijk kannibalistisch, Asy, hehehe.
SPOILER: werkgerelateerd, jajaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Haha ik snap tquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:31 schreef Thistleweed het volgende:
Zoë! een jompel voor het officieel ziek zijn![]()
(, dat klikt wel heel erg gemeen, blij zijn dat iemand ziek is gemeld, maar het is goed bedoeld)
De oven is al aan het voorverwarmenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Je kunt altijd nog overstappen Katy, als ze niet blijft bevallen. (haha)
Maaruhm.. hou es op over cake.. Ik heb al weken zin om appeltaart te bakken. En ik denk dat er binnenkort nog taart staat ook
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |