abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107391337
Zwangerschap en geboorte deel 901

2012

29 januari: Fee-nix (jongen)

11 februari: CrazyMoon
14 februari: klavertje-4
*** 17 februari: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart: Webkim
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra
26 juni: KatyM
26 juni: Marjolijntje
29 juni: bijtje84
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes
17 juli: Sonnetje85
21 juli: Gerberaatje
24 juli: Tante_Soesa
26 juli: Troeta

1 augustus: Nanadu
13 augustus: SupremeEvil

1 september: Sopho
13 September: Frups

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marjolijntje op 30-01-2012 16:22:44 ]
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107391341
Ik sloot hem met deze post:

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 07:20 schreef Marjolijntje het volgende:
Kyara, tips zijn alleen maar heel fijn hoor! Voor mij is alles nieuw, dus hoe meer info, hoe beter :)

Qua kilo's, ben morgen 19 weken en zit nu bijna op +4 vanaf startgewicht, is best netjes toch? Op +2 vanaf begingewicht. Stiekem vind ik het aankomen helemaal niet leuk :@ Die dikker wordende buik heb ik dan minder moeite mee.

Verder druk weekend gehad, nu weer op het werk dus tijd om bij te komen :') Al wordt dit ook een drukke week met een grote audit woensdag+vrijdag.
Maar het kamertje is nu echt bijna behangklaar, we krijgen behang cadeau van lief z'n zus, echt heel erg leuk. Daarvoor gaan we binnenkort een keer naar Gent om het daar in een heel leuk winkeltje uit te zoeken. En verder nog wat geshopt (kleding voor mezelf :+ ) en een weekendje Centerparcs geboekt. Onze laatste vakantie met z'n tweetjes, toch wel heel vreemd hoor!
Nog dingen in de OP die veranderd moeten worden? Roep maar!
pi_107391585
Lekker hoor nog even weg Marjolijntje! Wij gaan ook in maart nog een weekje naar sevilla, kijk er nu al naar uit :).

Sluit me aan vwb de tips, altijd handig juist! Hier +3 kilo, maar kan me weinig schelen hoor, als er maar een gezond manneke is straks!

Gerberaatje, je hebt pas in feb geslachtsecho he? Maar wel al vrij zeker he?

Fee, vast jouw topic dit! O+

Fluugs, hoe gaat t nu met jou?

Fijne dag iedereen!
  maandag 30 januari 2012 @ 08:26:05 #4
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107391816
Mogguh!

Straks weer naar de VK, ben benieuwd hoeveel dat ik nu weeg, en ofdat mn ijzergehalte nu goed is...(mag toch hopen van wel met al die ijzerpillen :X )

En ik heb spierpijn :{ al 3 dagen....
Oh ja, nog niet verteld....Ik heb in bad gezeten *O* Manlief heeft me er wel uit moeten takelen, maar het is gelukt :P

Verder heb ik niet echt bijgelezen, sorry :@
pi_107392215
Goeiemorgen allemaal :*.
Geen nieuws goed nieuws. Vandaag wat nuttige dingen op de planning staan en nog even werken.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 30 januari 2012 @ 09:08:56 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107392266
Mogge meisjes... Hier gaat het wel, gisteren gewandeld met de pup en ondanks dat ik wel pijn heb nu lijkt de boel wel soepeler te zijn. Twijfel dus of ik zo nog een wandeling ga doen richting dierenwinkel. Die is eigenlijk net iets te ver weg, maar wil het toch graag proberen....

En gewicht, tja.... zolang het niet uit de hand loopt leren we er maar mee leven. Hoort er allemaal bij...

SPOILER: De nieuwe pup is een kruising Beagle/Labrador
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 20% gewijzigd door flugeltje op 30-01-2012 09:16:37 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107392418
Katy, komende zaterdag heb ik de geslachtsbepalende echo ;) met precies 16 weken :P
  maandag 30 januari 2012 @ 09:18:58 #8
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_107392419
Meld... niks aan de hand. -O-
Geen puf om bij te lezen. Het huilen staat me vanochtend nader dan het lachen ;( .
Had weer heel veel pijn bij het omdraaien, Jesper was om 6 uur wakker (normaal 8 uur) en was doorgelekt. Dus verschoond en bij mij in bed genomen maar niet meer geslapen. En gisteren had ik er nog wel voor gezorgd dat ik vandaag niks hoefde te doen. Alle was weggewerkt. Nu ben ik dus weer aan t wassen... beddengoed, slaapzak.... ik heb echt even een vreselijke baalochtend. En er rommelt ook nog eens niks. Ik weet dat het belachelijk is, want ik ben 40wk1d, maar ik heb op dit moment bijna geen vertrouwen dat het bij mij ooit vanzelf kan/gaat beginnen. Maar dat kan zijn omdat ik alles op dit moment klote vind.... Zo, sorry voor alle negativiteit, maar ik moest t ff van me afschrijven. Hopelijk kom ik straks wat vrolijker terug.
pi_107392448
Fluug wat een schatje O+ ergens wil ik heel graag een hond, lijkt me fantastisch met de kindjes.. maar ik vind de vrijheid ook zo heerlijk! Gewoon op vrijdag kunnen besluiten een weekend weg te gaan.. Met de katten zet ik dan een mega bak water en een mega bak voer neer.. en dat is genoeg :)

Ben bang met een hond dat dat stukje vrijheid teveel ingeperkt wordt. Heel veel oplossingen qua oppas hebben we ook niet..
pi_107392552
Mnoh Fluug O+. Wat een scheet! O+.
Fee :*. Dikke kus.
pi_107392553
Aaaah Fluug wat een lieverd!! O+ Wel jammer dat hij (hij/zij?) je wakker houdt snachts. Maar kun je er alvast weer aan wennen inderdaad hihi.

Gerberaatje zo dat is snel zeg!! Ik heb wel een paar sites bekeken voor een geslachtsbepalende echo wat de kosten waren enzo. Maar de meeste deden het pas zo rond de 20 weken! Tenminste, die ik gezien heb dan.

Ach ik mag volgende week zaterdag voor de 20-weken echo. En als er geen tijd meer voor is of het is niet goed te zien bij 1 van de 2 dan scheur ik de week daarna wel naar een echobureau :P

Fee ach meis ik kan me je baalochtend helemaal indenken. Denk je klaar te zijn... Weer wassen en opruimen ;(
En dat je er bijna geen vertrouwen meer in hebt dat het niet vanzelf op gang gaat komen snap ik ook. -O- Probeer het van je af te zetten. Moeilijk absoluut! Maar dan houdt je het misschien wel nog even vol. Dikke knuffel!
  maandag 30 januari 2012 @ 09:27:06 #12
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107392563
Heb al m'n hele leven een hond Gerberaatje, dus ook gewend aan creatief oplossingen zoeken. De katten idd geen probleem als je weg wilt. Ik wil deze hond zo opvoeden dat ze in principe gewoon overal mee naartoe kan en als dat echt niet lukt mag ze over het algemeen bij m'n moeder zijn, was met de vorige hond ook zo... In de praktijk komt het trouwens niet vaak meer voor dat we er spontaan een weekend op uittrekken. Tenzij bungalowpark via vakantieveilingen ofzo, maar dan mag de hond meestal mee...

Och Feenix toch :* Ik herken het gevoel hoor, vooral de dagen rondom die 40 weken, daarna kwam de berusting en heb ik alle slaap en luiheid die ik in me had gewoon even naar buiten laten komen. Het duurt nu echt niet lang meer...
  maandag 30 januari 2012 @ 09:28:16 #13
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107392590
Ziet er schattig uit Fluug. Niet overmoedig worden met wandelen he }:|

Fee, je hebt er niks aan, maar niet gek dat je nu een dip hebt hoor. En om nog maar een dooddoener te gebruiken, het kan elk moment beginnen he :') :*

Gerbera, zaterdag krijg je een bevestiging van wat je al denkt. . .denk ik :P
pi_107392667
Bijtje, Dr Papa in Amsterdam doet het zelfs al met 14 weken :) gemiddeld doen de bureau's het met een week of 17..

Het echo bureau waar we nu heen gaan, dus bij 16. Bij mijn dochter ook daar geweest :D super leuk! Ik ben echt zoooo benieuwd of die gissingen van de expert en de gyn kloppen :P

Fluug, dat is natuurlijk ook wel zo! Bij mijn schoonouders is geen optie, ik heb geen ouders meer (dus dat wordt ook wat lastig :P) en verder weinig opties.. Nou ja, maakt ook niet uit! Wie weet, in de toekomst ;)
  maandag 30 januari 2012 @ 09:32:15 #15
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107392686
Ik mot blijven bewegen van de fysio Marrije ;) Ik begon beweegontwijkend gedrag te vertonen, nu met de pup heb ik wat meer behoefte om er op uit te gaan. Zoals gezegd is het nog wel pijnlijk, maar lijk ik er soepeler van te worden en dat is eigenlijk ook wel heel fijn.... Ik ga zo denk ik even met de auto op en neer naar de dierenwinkel en ga dan een stukje wandelen met de hond en Willem... Die fysio is echt een gouden greep geweest hoor, het ontlast écht...
pi_107392714
Fee :*!

Rest nog niet bijgelezen.. Brak op werk..
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 30 januari 2012 @ 09:53:31 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107393178
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 09:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik mot blijven bewegen van de fysio Marrije ;) Ik begon beweegontwijkend gedrag te vertonen, nu met de pup heb ik wat meer behoefte om er op uit te gaan. Zoals gezegd is het nog wel pijnlijk, maar lijk ik er soepeler van te worden en dat is eigenlijk ook wel heel fijn.... Ik ga zo denk ik even met de auto op en neer naar de dierenwinkel en ga dan een stukje wandelen met de hond en Willem... Die fysio is echt een gouden greep geweest hoor, het ontlast écht...
Jawel, maar ik las 'dat is eigenlijk net iets te ver', en dan denk ik: doe het dan ook niet }:| Maar je oplossing klinkt verstandig (hoor juf tut) :D
  maandag 30 januari 2012 @ 10:03:00 #18
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107393374
Ik ben ook een uiterst verstandig mens O-)
  maandag 30 januari 2012 @ 10:03:51 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107393392
Fee-nix :*

Isla, fijn dat jullie toch kunnen genieten!

En fluugs, als je zelf al zegt dat het eigenlijk te ver is, dan moet je het niet doen.
Bewegen mag/moet maar niet over je grenzen.
Ik heb mijn honden 14 en 13 jaar gehad en ik moet eerlijk zeggen dat ik het op dit moment heerlijk vind dat we dus niks hoeven te regelen als we de deur achter ons dichttrekken. Ik mis wel het wandelen, maar goed daar ben ik nu toch niet toe in staat. Als de kinderen wat groter zijn, dan komt er wel weer eentje

Bôh, ondanks dat ik op tijd naar bed ging, sliep ik pas laat en was ik vroeg weer wakker. Net als bij jou Fee-nix deed alles verdories pijn en ik wist eigenlijk niet hoe te gaan liggen :X
Harry is vandaag naar opa en oma en ik mag van manlief door de sneeuw met mijn verrotte bekken geen boodschappen doen dus ik ga lekker op de bank liggen met een boek O+
Maar eerst ga ik nog een beker chocomelk maken :Y)
  maandag 30 januari 2012 @ 10:08:23 #20
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107393490
Warme chocolademelk drink ik ook veel, heerlijk.
Asy, kan albert geen boodschappen komen brengen?
  maandag 30 januari 2012 @ 10:10:53 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107393542
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 10:08 schreef Marrije het volgende:
Warme chocolademelk drink ik ook veel, heerlijk.
Asy, kan albert geen boodschappen komen brengen?
Waarschijnlijk komen ze niet eens in ons dorp :D
Maar mijn man haalt straks boodschappen. Er is niks waar ik nu meteen om verlegen zit...
pi_107394042
Fee: Ah :*.. lijkt me ook erg zwaar die laatste loodjes :*

en nog even over gewicht; wilde nanadu, juist zeggen dat je lichaam opslaat wat ie nodig heeft
maar dat ik begrijp dat 't ook 'raar' kan zijn dat je aankomt.
(niet dat ik er mee zit dan ik kilo's aankom, 't is alleen anders dan je gewend bent dus kan raar zijn, natuurlijk is t voor een goed doel.)

marjolijntje;
fijn nog even met je lief weg O+

Fluug; wat n leukerd!

asy :* en mjam chocolademelk

slaap sinds zaterdag met n voedingskussen O+ heerlijk
heb wel veel buikpijn (groeispurt denk ik, mn buik groeit super hard)

en mn spier van schouder en dan naar onder (zo'n rechte spier in je rug)
doet nu al 2weken pijn. Volgens fysio komt t ook door groeispurt maar ik kan nu al 2weken niet goed bukken, alleen maar 'recht' zitten op de bank, en niet slapen op mn linkerkant :{
niet echt top dus..

gister was ik wat }), denk door de pijn.
niks aan..
  maandag 30 januari 2012 @ 10:47:54 #23
250838 Fee-nix
pi_107394353
Jullie zijn allemaal lief :* .

Heb net lekker een potje gejankt en nu gaat het wel weer. Ik kon gewoon even niet meer positief zijn. Denk ook dat het komt door de vorige zwangerschap. Het over tijd lopen hangt gewoon als een dikke wolk boven mijn hoofd. De vorige keer dacht ik ook de hele tijd 'het kan elk moment gebeuren' en toen gebeurde het toch niet... En dan denk ik wel weer 'loslaten', 'met de dag leven', 'het duurt echt echt echt niet lang meer', maar toch voelt het dan even niet zo. En dan ben ik ook weer bang dat ik zelf de bevalling tegen hou omdat ik er de hele tijd aan denk, maar er niet aan denken lukt ook niet. Pffff. Cirkeltje dus. Huilen lucht op ;).

Nu even reageren:
Marjolijntje wat fijn dat het kamertje behangklaar is. Dat rotklusje is in ieder geval alweer klaar!

PE lekker in bad gezeten. Maar balen van de spierpijn!

Fluug wat een schatje is jullie pup zeg!

Asy :* rot dat je ook zo'n pijn had!

En Zoë ook al allemaal pijntjes. We zijn een lekker krakkemikkig zootje bij elkaar ;).

Nou, ik heb de ochtendroutine weer zo'n beetje achter de rug. Ontbijten, tanden poetsen bij mij en kind, kind verschonen, boodschappen lijstje gemaakt voor m'n man. Nu alleen nog ff Jesper wat fruit geven en dan zak ik denk ik op de bank met een serietje.
  maandag 30 januari 2012 @ 10:56:21 #24
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107394551
Gelukkig valt het hier mee met de pijntjes. Eigenlijk nog steeds nergens last van. Afgelopen zaterdag wel voor de 2e keer deze zwangerschap een bloedneus gehad, maar ja dat is met een minuut ook alweer over. Ik mag echt niet klagen, dat doe ik wel bij de bevalling :')

Fee, relax ze.

En sterkte voor de mensen met pijntjes, kwalen en anders wat.
pi_107394731
Ja ik wil ook wel bij dat clubje.. Crisis zeg. Blij dat ik uurtje eerder naar huis ga vanaf deze week tot ik me weer fit voel. Niks aan, dat brak zijn als je voor je gevoel nog maar net bijna op de helft zit. Bij mij komt het volgens mij echt door slecht/niet slapen in combi met wat pijntjes. En het voelt vooralsnog stom en alsof het niet hoort, omdat iedereen roept dat dit de meest mooie en energieke weken zijn..
pi_107395205
Kan t me heel goed voorstellen fee!
Het is ook niet zomaar iets.. :*

Clauwheee
Das niet leuk nee :*
Vanaf week 7 of 8 werd ik raar aangekeken, door de ha, door de fysio
't was gewoon groeipijn, maar dat ik opeens niet meer dan 15min kon lopen.. (terwijl ik graag 1.5u liep met m'n mams) op t werk ook (want er was nog geen buik oid te zien) dus hoe kon ik t nou zo zwaar hebben? Pijn kun je toch ook even negeren? En na 12wkn zijn de kwaaltjes toch voorbij?

Dus dat gevoel herken ik wel, t is ook lastig om je er niets van aan te trekken, maar elke zw.schap is anders en als jij je zo voelt is het zo :*

Voor sommige mensen zijn dit missch de mooiste en energieke weken, voor n ander weer op n ander moment
pi_107395233
Clauwheee ik vraag me ook regelmatig af hoe het derde trimester dan gaat zijn inderdaad als dit de mooie/energieke weken zijn! Ik gok dat ik met 30 weken helemaal niet meer kan lopen als mijn bekken op deze manier doorgaat...
Maar ja, klaag maar zo min mogelijk he ;) :*

Ik voel me hier een verkoudheid opkomen..... dat wordt een feest. Kriebel oren, verstopte neus, koud/warm. Ja dit wordt leuk.... -O-
Dus: wat mag ik allemaal niet nemen en vooral... wat mag ik wel nemen??
pi_107395396
Fee :*
Fijn dat het weer iets beter gaat, ga vandaag verder maar lekker luieren.
Je mag er heus wel even doorheen zitten hoor, gewoon aan toegeven is toch het beste.

En ook een :* voor iedereen die last heeft van kwaaltjes.
Na de 12 weken wordt vooral de moeheid minder maar merk dat je inderdaad andere dingen minder lang kan volhouden. en het verschilt natuurlijk pp hoe het gaat.

Hier geen klachten vandaag, babykamer wordt behangen, vanavond zet (8> het bedje nog in elkaar en dan ga ik morgenavond lekker alles goed schoonmaken en dan kan ik lekker bezig met de aankleding en alles naar smaak inrichten O+
  maandag 30 januari 2012 @ 11:38:31 #29
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107395552
Bijtje, beterschap... Bij een verstopte neus, zoutoplossing spray? denk ik...of die baby LUUF ;)
En veel slapen :s) :+

Box staat hier in elkaar *O* (ivm kat)

Ik ben weer goedgekeurd bij de duitse VK, bloeddruk was netjes, ijzer ook, maar ik moet wel die pillen blijven slikken....Gewicht was 66,6. Dus in totaal ben ik nu 10,5 kilo aangekomen sinds het begin van de zwangerschap. Valt nog wel mee denk ik, en daarbij hou ik oo nog eens aardig wat vocht vast volgens mij, want ik heb best dikke benen...
Verder hebben ze nog bloedgeprikt (vraag me niet waarom....geen idee... :') ) 2x zelfs, want ze kon mn aders niet vinden ofzo. Dus de 2e poging was bovenop mn hand :{ Maar ze kunnen gewoon niet prikken daar, echt slecht ! }:|
Ook nog een half uur aan de CTG gelegen, is standaard (vanaf 30 weken ongeveer.) Ook dat was prima, hartslag van de baby zag er goed uit, en je kunt ook de weeen activiteit zien. die liep van 15 tot 50 :o Dus ik had af en toe best een harde buik...

Ook nog heel fijn een inwendig onderzoek gehad, leuk hoor zo'n vinger in je doos :(
ff voelen hoe dat de baby lag, en ofdat het al in de bekken lag ofzo. En hoe dat het met de baarmoedermond was. (ofzoiets...ik begreep het ook niet helemaal)
pi_107395593
Fee, sterkte, rustig aan. Zo'n dipje aan het einde is helemaal te begrijpen hoor :*

Verder: Gerberaatje, tis al snel zaterdag, ben benieuwd of er nu echt een piemel aan zit *O*

De babykamer wordt bezorgd begin april, dus voor die tijd moet de kamer af. Beter om een deadline te hebben, nog 2 maanden *).
pi_107396261
Rustig aan he meiden!

Vanochtend op m'n werk verteld dat ik zwanger ben :) Werd erg positief ontvangen, baas zei wel dat hij niet wist dat we daar mee bezig waren... Maar hij vond het leuk. Kwam zelfs met een autostoeltje aan, mocht ik hebben :) Mist wel een stuk piepschuim zijkant maar dat valt vast wel op te lossen.

Blij *O*
pi_107396414
Leuk SE!
pi_107396623
Halloe, hier ook weer eens een teken van leven van mij.
Het begint nu eindelijk wat minder erg met me te gaan. Ik durf nog niet te juichen, heb van vorige week maandag t/m woensdag bijv. niks binnen kunnen houden, maar op dit moment voel ik me naar omstandigheden niet slecht!
Ben nog echt een mager en bleek scharminkel (-9 kilo), maar heb al 2 avonden op rij gewoon avondeten gehad. De andere maaltijden gaan nog niet zo, die vervang ik door Nutridrink dat ijskoud best goed te drinken is eigenlijk. Nu begin er wel steeds meer omheen te eten en net heb ik voor het eerst sinds zeker 2 maanden chocola gegeten, had er ineens zo'n trek in :9

Vanmorgen bij de gyn geweest en helemaal goedgekeurd, mijn bloeddruk is weer keurig (was veel te hoog) De duizelingen die ik heb zijn een bijwerking van de medicijnen die ik gebruik (ik combineer Zofran met Haldol) en de buikpijn komt niet door blaasontsteking (is vorige week al gecheckt) maar zijn gewoon mijn darmen die te lijden hebben onder de meds en mijn "opmerkelijke" voedingspatroon.
Naar de baby gespiekt en hij groeit goed O+ Is wel erg rustig, zeker in vergelijking met de broers die meer leken op stuiterballen, maar komt ws. omdat de placenta zo vooraan ligt. Ik voel dus ook nog niks. Hij heeft nog tussen de beentjes gekeken, maar baby hield ze stijf tegen elkaar: "Als ik zo kijk dan lijkt het een meisje, maar van deze kant flubbert er te veel, ik durf dus nog niks te zeggen." Nog een paar weken geduld hebben dus!
.... met gevoel voor drama....
pi_107396817
PE goedgekeurd! *O*

Oh dat is fijn SE!!

En Kersjes, fijn dat het iets beter lijkt te gaan. Wat een weken heb jij gehad zeg!
pi_107396954
Kers, wat fijn om weer wat van je te horen. En fijn dat het weer wat beter met je gaat :*.
pi_107397011
Kersjes jeetje.. Heftig..Goed om te horen dat t wat beter gaat :*
pi_107397217
Thanks ladies :*
pi_107397954
ooh kersjes die trek in chocolade en dat je dat binnen hebt gehouden zijn denk ik helemaal een goed teken :+

Fijn dat het beter gaat, had je ook wel een keer verdient zeg!
  maandag 30 januari 2012 @ 13:16:56 #39
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107398244
Kersjes :* Fijn dat het weer wat beter gaat... Nu hopen dat die verbetering doorzet..
pi_107398576
Kersjes, fijn weer wat van je te lezen. Hoop dat het goed blijft gaan en alleen maar beter wordt :*
pi_107398789
Ik ben zo benieuwd naar zaterdag Gerberaatje!!

Clauwheee, balen dat je je zo brak voelt! :*

PureEvil, wat een uitgebreide controle zeg! Fijn dat alles goed was!

Kers wat goed om van je te horen!! Fijn dat je weer wat binnenhoudt! En wellicht een meisje? Nog even afwachten dus! Spannend!!

Vanmorgen maakte mijn peutertje zo'n lieve opmerking. Ik stond te douchen en ze liep rond in de badkamer. Ik was mezelf aan het wassen, dus ook mijn buik, zegt ze: mama baby wassen!! O+ O+
  maandag 30 januari 2012 @ 13:45:57 #42
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107399264
Labelloo O+

Kersjes, fijn dat het met jou íets beter gaat!
En fijn dat alles goed is met de baby.

PureEvil, wat vreemd dat je nu al een inwendig onderzoek krijgt :?
Maar fijn dat je goedgekeurd bent ;)

Fee-nix, ik ben vorige keer ook voor de uitgerekende datum bevallen dus ik heb geen ervaring met overtijd gaan, maar kan me het 'ongeduld' wel voorstellen hoor.
Je leeft naar een bepaald moment toe en dan is het toch een soort van anticlimax als er op dat punt nog niks gebeurd is. Ook al wéét je het, je gevoel is toch iets anders...
pi_107399493
Ahw kersjes. Fijn dat het iets beter gaat, maar wat jij niet moet doorstaan, pfffk. Gelukkig is met de beeb alles goed O+!
pi_107399862
Kersjes, goed om weer even van je te horen. Hoe ver ben je inmiddels? Ik hoop zo dat je je steeds beter gaat voelen!
Enne: trek hebben in chocola is een goed teken :Y
:*

Fee-nix, ook voor jou een :*
De onzekerheid aan het einde van een zwangerschap is echt killing. Wil je ook niet gestript worden? Ik vond dat echt een peuleschilletje en het levert geen extra risico's op. Misschien het proberen waard als je verloskundige wil meewerken.
pi_107401132
Octo, ik ben nu 16+3. Begin me nu ook echt te realiseren dat ik een baby in mijn buik heb en niet alleen maar zwanger ben. Klinkt gek, maar ik was dat besef een beetje kwijt :@
Afgelopen zaterdag ineens *TOINNNKKKKK* ow wacht, ik ga straks gewoon weer borstvoeding geven aan zo'n klein frummeltje enzo :o *O*

Labelloo, wat lief O+
En een meisje? Zou kunnen, mijn gevoel roept iig niet heel hard jongen en dat was de vorige keer wel zo. En terecht.

Fee-nix, sterkte met die vervelende laatste loodjes :*
  maandag 30 januari 2012 @ 14:47:22 #46
250838 Fee-nix
pi_107401523
Kersjes wat fijn dat het weer beter met je gaat!

Octo, thnx :). Ja strippen wil ik wel hoor. Woensdag heb ik weer een afspraak bij de gyn en vorige keer had hij het er zelf ook al even over. Ik denk dat ik er woensdag wel om ga vragen...
pi_107402808
Fee, niets geks aan toch dat je je even rot voelt :*

Clauwee en Bijtje, hier gaat het echt met ups en downs, ik heb ongeveer energie voor een halve dag bezig zijn en daarna begint het echt overal zeer te doen. Voor mij is het qua energie en hoe ik me voel wel echt iets beter sinds een paar weken, dus dat dit de hele toffe maanden genoemd worden snap ik wel. Relatief tof, ten opzichte van het eerste trimester, in mijn geval.

Gisteren had ik mezelf voorgenomen vandaag echt even te gaan winkelen. Maar dat werd toch al snel pas rond het middaguur de deur uit. Even naar de HEMA waar het naadloze zwangerschapsondergoed wat korting had. Daarna was ik moe zat, maar besloot toch nog even naar de Zeeman te gaan, weet niet wie dit tip gaf over dat velours huispak voor 12 euro, maar thanks. De broek een maat groter genomen dan normaal en ook het vestje iets groter. Past allebei nog prima over mijn buik.
Over de kilo's aankomen, ik weet wat ik woog voor ik zwanger werd en zou nu geen idee hebben. In het ziekenhuis wegen ze me niet, en ik hoef het ook niet zo nodig te weten, veel te bang dat ik nu al teveel aangekomen ben :@ Eindelijk kan ik weer een beetje eten, dus dat doe ik dan ook. Met name enorme drang naar melk, waar ik nooit melk dronk voorheen wil ik nu brinta als ontbijt, koffie grandioos verkeerd en melk bij het eten. ):O

Mijn man vindt die drang naar melk en zuivel nog niet eens zo gek, hij vraagt zich meer af waar de obsessie voor muppet punten vandaan komt (ik vraag ze echt aan iedereen, ik moet en zal die 8 poppen bij elkaar sparen).

Mijn nieuwste kwaaltje, jeukende benen... iemand een idee waar dat vandaan kan komen?
  maandag 30 januari 2012 @ 16:13:08 #48
250838 Fee-nix
pi_107404560
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:25 schreef Lunta het volgende:
weet niet wie dit tip gaf over dat velours huispak voor 12 euro, maar thanks.

Dat was ik :). Graag gedaan!
pi_107405012
Ik vind dit tweede trimester ook echt niet makkelijk hoor! Pijn heb ik dan niet heel erg, gelukkig, maar ik moet zeker wel oppassen met wat ik doe. Vermoeidheid is meer weg dan in het begin, maar het slecht slapen iedere nacht helpt ook niet om me goed fit te voelen.
Wat ik wel heel fijn vind is dat gekriebel in mn buik! O+
pi_107405739
Jeej, Kersjes voelt zich wat beter. Gelukkig maar. *O*
pi_107406709
Ik had de eerste drie maanden nergens last van. Niet één keer overgegeven, amper misselijk en verder net zo fit (of moe ;)) als normaal. Misschien draai ik de boel gewoon om :D

Labelloo wat lief van je meiske!
pi_107406725
Marjolijntje kriebeltjes zijn ook zeker leuk! :)

Net bij de fysio geweest, nieuwe oefeningen gedaan :)
We hebben t over t werk gehad, wel fijn, ze had n aantal ideeën omdat ik nog niet thuis wilde zitten niks doen, had ze bijv. T idee dat ik volledig de ziektewet
in kan, en als ik me goed voel, naar m'n werk kan en daar helpen/aanwezig zijn zonder dat ik me bezwaard voel om me ziek te melden bijv.

Kan t morgen voorstellen bij m'n baas :)
pi_107409124
Feenix :*

Kersjes wat fijn dat het weer wat beter gaat met je :)

Plopjes en trillinkjes zijn altijd O+

Offtopic/ Flugel wat een leuke pup

Voor iedereen die het kan gebruiken :*
  † In Memoriam † maandag 30 januari 2012 @ 20:02:00 #54
309370 Nanadu
pi_107413338
Clauwhee ik herken het wel wat je zegt over het tweede trimester.ik heb bij de eerste er heel lang op zitten wachten, omdat ik dacht dat het dan beter zou gaan met vermoeidheid.ik bleef echter enorm moe :( ik hoop dat het nu wel beter zal gaan wat betreft vermoeidheid, ik slaap in ieder geval wel beter sinds 2 nachten.

Morgen naar de verloskundige in de middag, ben benieuwd.
  maandag 30 januari 2012 @ 20:16:08 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107414024
Woensdag hebben wij de pretecho O+
Ow en ik realiseerde me daarstraks opeens dat ik over 7 weken al thuis mag bevallen! :o
  maandag 30 januari 2012 @ 20:56:57 #56
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107416003
Fee-Nix...Af en toe is het best lekker om een potje te janken, geeft helemaal niks hoor ! Lucht lekker op.

@Zoe, doe je rustig aan met je buikpijn?

En ik las iets over chocomelk....Hmmmm, ik heb daar ook zo'n zin in ! Maar helaas niet in huis :( En niet in de buurt te koop (Ik ben verslaafd aan die buijsman chocomel!)

@ Covie, staat het ledikantje inmiddels in elkaar?

@ Kersjes, fijn dat het nu weer wat beter met je gaat ! En als je chocola kan binnenhouden dan komt het vast wel goed ;) Sterkte en doe rustig aan he!

@ Asy, ja dit onderzoek kwam ook redelijk onverwacht voor mij...Maarja, schijnt hier normaal te zijn ofzo. Al vond ik het zelf nergens op slaan, maargoed...(nou deed hij wel voorzichtig, maar ik moest daarna wel aan het verhaal van kleurdoos denken ;) )

En voor jou schiet het ook al op ! Leuk joh, woensdag een pretecho !

@ Lunta, bij de hema hebben ze ook gewone onderbroeken, 3 voor 3 euro. van katoen. zitten prima ! 't is natuurlijk net wat je lekker vind zitten ;) I heb nog nooit zwangerschaps ondergoed gedragen iig

@ nanadu, is je ijzer misschien te laag? Dat je zo moe bent? Ik zelf heb dan sinds een paar weken die ijzerpillen en ik ben lang niet zo moe meer, maar kan ook toeval zijn natuurlijk ;)

Ik heb trouwens sinds die CTG vanochtend last van mn buik...veel harde buiken, net zo'n ongesteldheids gevoel....Net ff op bed gelegen, toen was het na een tijdje wat minder, maar t gaat niet helemaal weg....Kleine beweegt wel goed hoor trouwens, dus daar maak ik me niet druk om

[ Bericht 7% gewijzigd door PureEvil op 30-01-2012 21:11:32 ]
pi_107417777
Ik had vanavond controle. Bloeddruk 100/65, kiddie helemaal goedgekeurd. We zijn alleen met de termijnecho 1x op 30 juni uitgekomen, alle andere keren en vanavond ook weer 27 juni. Dus die houden we voor de zekerheid ook maar in gedachten :P. Hartje luid en duidelijk en het klopt wat ik voel. Voetjes rechts die ik voelde, konden we heel grappig zien op scherm toen ZE net aant trappen was en ik op de bank lag haha.

Misschien toch voedingskussen proberen met slapen als tip meegekregen. Iemand ervaring mee?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 30 januari 2012 @ 21:39:28 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107418390
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Ik had vanavond controle. Bloeddruk 100/65, kiddie helemaal goedgekeurd. We zijn alleen met de termijnecho 1x op 30 juni uitgekomen, alle andere keren en vanavond ook weer 27 juni. Dus die houden we voor de zekerheid ook maar in gedachten :P. Hartje luid en duidelijk en het klopt wat ik voel. Voetjes rechts die ik voelde, konden we heel grappig zien op scherm toen ZE net aant trappen was en ik op de bank lag haha.

Misschien toch voedingskussen proberen met slapen als tip meegekregen. Iemand ervaring mee?
toevallig met mouse over deze vraag las, ik heb met voedingskussen geslapen, ding onder m'n buik en tussen m'n knieeen door. in 't begin lag 't onwennig, maar 't wende vrij snel. Ik heb zelfs na de bevalling nog met kussen onder m'n buik geslapen om 't lege gevoel te ondervangen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107418423
Kersjes wat fijn dat je je eindelijk wat beter gaat voelen! En die chocolade-craving met open armen ontvangen en niet meer loslaten hoor!

Lunta nou ik moet zeggen dat ik bij mijn dochter het tweede trimester echt wel als fijn en energiek heb ervaren. Eerste trimester heel moe en licht wat misselijk. Maar keurig na de 12 weken ging ik me beter voelen en heb toen echt nog een hoop ondernomen. Het derde trimester kreeg ik last van mijn bekken en de laatste maand van heel veel vocht vasthouden dus dat was allemaal minder prettig. Maar ja nu met een tweeling in mijn buik heb ik het idee dat ik van het eerste trimester zo in het derde belandt ben ;)
In mijn hoofd ben ik ook energiek zat, ik wil van alles! Zou het ook zo allemaal doen, als mijn bekken wat beter mee zou werken.

Marjolijntje dat maakt inderdaad een hoop goed he, dat gekriebel en geplop in je buik O+
pi_107418550
Labelloo wat een ontzettend lieve opmerking van je kleine meid! O+
Mijn dochter had er vorige week ook zo 1. We gingen s'ochtends in de auto op weg naar school en werk, zegt ze in de auto ineens: 'Mama dat is makkelijk, de baby in jouw buik gaat gewoon overal mee naar toe!' O+
pi_107418915
oooh, hou nog maar even op over vocht vasthouden, wat was dat vreselijk zeg. Ik was een keer op een bbqfeestje en ik zat binnen met oma van 80 die ik niet kan verstaan met de voetjes omhoog,haha
Deze zomer blijf ik maar helemaal binnen:D

Ik heb mijn voedingskussen ook weer afgestoft en heb er vannacht heerlijk mee geslapen, ik kon vorige keer echt niet zonder. Alleen omdraaien was op het laatst heel onhandig er mee, maar dan maakte ik mijn vriend wakker om me te helpen,hihi

Kersjes,wat fijn dat je je eindelijk wat beter voelt, je bent een bikkel hoor!!

Clauwhee weer helemaal goedgekeurd ^O^

:* voor Fee-nix, over tijd lopen is ook gewoon kut, maar zoals iedereen heel irritant zegt, geniet nog maar even van de rust :P

Leuk Asy en gerbera pretecho! Ik ga donderdag de 9e kijken wat we gaan krijgen, heb er nog steeds geen gevoel bij en nog steeds geen voorkeur, vind ik wel prettig.

Pff PureEvol, zo'n inwendig onderzoek, is dat normaal in duitsland? Nja, eigenlijk wel goed. maar wel minder prettig.

Wat een schatje flugeltje!!!
  maandag 30 januari 2012 @ 21:50:37 #62
250838 Fee-nix
pi_107418944
Nou meiden, ik ga er vanavond lekker vroeg in duiken. Hoop dat de ochtend morgen wat relaxter verloopt dan vandaag.

:* voor iedereen die het zwaar heeft, of dat nou vermoeidheid is, of pijntjes of iets anders. Het is idd niet alleen maar leuk.

Gelukkig ben ik zelf nu weer een stuk positiever. Potje janken luchtte flink op! En nu maar weer verder afwachten wat deze week gaat brengen. Ik verwacht weer een rustig nachtje in ieder geval.

Truste!

Edit: oja, ik ben ook benieuwd naar de echo's van Gerberaatje en Asy!
pi_107419136
Slaap lekker Fee!

DJMO en Troeta, dan ga ik ook alvast maar eentje aanschaffen denk ik en het gewoon proberen!
pi_107419329
Slaap lekker Fee! Fijn dat je de wereld weer iets rooskleuriger ziet :*

Clauwheee doen! Ik heb vorige keer ook op het laatst alleen nog maar met het voedingskussen in bed gelegen. Heerlijk! Ik ga er binnenkort ook maar weer 1 halen, ga hem zeker nodig hebben.

Troeta ow erg he dat vocht. Ik ben nu weer in precies dezelfde periode uitgerekend als vorige keer, dus ik vrees met Grote Vrezen! Echt, ik was op een gegeven moment bang dat er ook nog striae in mijn voeten zou schieten!
Formaatje kamerolifant...
pi_107419696
Gewoon proberen Clauwhee, bij Hema zijn ze niet zo duur en als het niet lekker ligt kan je het nog voor je kindje gebruiken. En anders verkopen ze ook goed op marktplaats.

lol, striae op je voeten, maar idd vreselijk. Het doet geen pijn, maar het is zo'n onprettig gevoel dat je bijna wil dat het pijn doet,haha
pi_107423636
Even reactie vanuit bad, ik kon geen voedingskussen vinden bij de hema vandaag, dus ik ga hem online bestellen. Ik heb wel een heel lang gewoon kussen, wat niet lekker ligt, ik pas er niet mee onder de deken.

Clauwee, wist jij nou vóór deze echo al wat het ging worden? Ik lees het nu zo dat je het nog niet wist, in dat geval, van harte!

In ieder geval welterusten allemaal :*
pi_107429365
voedingskussen vond ik ook helemaal fantastisch.

Vocht in voeten en benen is hier sinds een weekje eindelijk weg. Pas nu mijn eigen laarzen weer....
pi_107429772
Voedingskussen krijg ik van een vriendinnetje, die gebruikt em niet, over 1,5 weken ophalen. Denk wel dat dat fijn slaapt ja!
Clauwheee een meisje! Dat wisten we nog niet toch :D Wat leuk!!

Fee, hoop dat je vandaag een betere dag hebt :*

Ik kan ook niet wachten op onze 20 weken echo hoor, dat we ook eindelijk weten wat het wordt. Maandagavond! Duurt lang! :P
En vandaag 19 weken *O*
pi_107429863
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef clauwheee het volgende:

Dus toch echt een O+ meisje O+ *O* meisjes zijn zó tof!! :Y leuk :D

Ik slaap helemaal niet lekker met een voedingskussen :P dus dat wordt straks, als ik écht echt dik word :P vast weer een drama. Nou ja zien we dan wel! Ik heb wel 2 voedingskussens, want ze zijn wel overal handig voor :D om je beeb op te leggen, als extra hoofdkussen in bed als je nog even tv wilt kijken, straks met voeden (borst of fles is dan om het even, fijn om je arm even te onlasten :P)

Heerlijk nachtje gehad!! Na zondag op maandag nagenoeg niet geslapen te hebben ivm zieke dreumes, heb ik nu zelfs een ruk van half 11 tot 5 (!!) gehad zónder te hoeven piesen. Unicum, echt heel fijn!
pi_107430187
Kersjes; ik las dat het iets beter met je gaat, wat fijn. Ik hoop dat het steeds beter gaat. Jij bikkelvrouw!

Gerberaatje; fijn dat je zo goed geslapen hebt.

Ik heb een spijkerbroek van mamalicious aan :o
Probeer een en ander nog te verbergen maar weet niet hoe lang dat gaat lukken...
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_107430189
Fee, hoe is de nacht gegaan? Hopelijk wordt vandaag beter dan gister :*.

Clauwhee, een meisje *O*. sneaky hoor!

Een voedingskussen heb ik ook gekocht, maar ermee slapen vond ik nog niet zo'n succes. Wellicht als ik wat verder ben nog eens proberen. Heb wel gehoord dat je bij aanschaf op moet letten dat het kussen goed vol en niet slap is. Anders helpt het niet zo goed.

Gister heb ik lang moeten staan op t werk, en nu heb ik behoorlijk last van m'n banden. Begint dat nu al?? :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107430373
Clauwheee goedgekeurd :)! en slapen met n voedingskussen zeker aan te raden!
Ik heb niet zo'n lang kussen maar 1 die wat compacter is, in 't midden wat dikker. Weet zo niet hoe 't kussen heet maar bevalt me erg goed!

& een meisje! *O* :D

marjolijntje 19wkn *O*

:( baas heeft mn mail van vrijdag niet gelezen, daar vanmorgen dus maar achteraan
ik trek 't niet meer ( :X ) tijd voor actie dus.

:W :* voor ieder die t nodig heeft
pi_107430536
Zoë :{ :*. Is het mogelijk om het nog hogerop te zoeken? Iemand moet die baas van jou eens op z'n vingers tikken :X

Op de bijeenkomst op het werk gister waren ook collega's die ik niet zo vaak tegenkom en een paar mensen vroegen zomaar uit het niets of ik zwanger was. Voor het eerst *O* oO<.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107430625
Phaidra; das een idee, onze locatiemanager is sinds vorige week weg ivm reorganisatie dus ik moet even kijken wie dat nu is :{
heb nu alweer onwijs veel bekkenpijn dus ik ben er wel klaar mee :)

:D wat leuk! *O* hihi
pi_107430634
Zoe, actie nemen... DIRECT! Je hebt hem nu genoeg kansen gegeven.. ga alsjeblieft aan jezelf denken vrouw! Thuiszitten lijkt misschien een hel, nu op dit moment, maar daar zijn ook wel weer oplossingen voor. Op deze manier komt dit als een schaduw op je zwangerschap te liggen!! :*
pi_107430791
Ook weer even een: meld!

En een ego bericht, voel me kl*te. Een vreselijke nacht gehad. Vanaf 21.00 uur bezig geweest met ons zoontje die oorpijn had. Pas om 5.30 uur viel hij in een diepe slaap maar ik natuurlijk niet. M'n vriend heeft hierdoor ook slecht geslapen.
Was ook de eerste keer dat wij een hele nacht een kindje tussen ons in hadden liggen.
Om 8.00 uur was Kevin weer klaarwakker, toen begon ik net weer in te dutten..
Nu lig ik op de bank en Kevin is aan het spelen :s geen oorpijn meer en weer lekker stout. Einde van de ochtend toch maar even naar de huisarts. Daarvoor nog naar de fysio en vanmiddag crematie van mijn oma.
Gaap. M'n ogen vallen zo weer dicht..
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_107430800
Ja Zoe, echt doen hoor. Misschien ontzettend onaardig om te zeggen, en hoort misschien niet, maar na je verlof kom je daar niet terug toch? Zij doen nu niks voor jou, dan zou ik nu toch echt echt echt aan jezelf en beeb gaan denken hoor! Jammer dan voor deze laatste periode, je hebt ze inderdaad kansen genoeg gegeven. En dan eerst bijkomen, misschien valt dat thuiszitten wel heel er mee zonder ballast en ga je lekker rustig genieten.

Ja, het is echt een meisje! We wisten het al bijna zeker, maar nu 100% volgens vlos. En werkelijk niemand heeft dit voorspeld, iedereen denkt een jongen. Zo grappig!
pi_107430873
Och CM.. Wat naar allemaal. En dan vanmiddag ook nog de crematie. Sterkte vandaag, dikke :*
  dinsdag 31 januari 2012 @ 09:10:17 #79
250838 Fee-nix
pi_107430944
Goedemorgen allemaal :). Meld.

Nou, veel fijnere ochtend dan gisteren gelukkig! Jesper werd wel weer om kwart over zes wakker, keihard huilen. En ik had zoiets van noooooo not again :|W . Maargoed, ik heb m een schone luier gegeven, getroost en weer lekker ingestopt in z'n eigen bed. En het werkte! *O* Tot half negen weer geslapen.

Verder is er niks aan t handje. Ik denk morgen een strippoging... we zullen zien.

Clauwhee echt een meisje! *O* Leuk joh!

CM :* voor jouw nacht. Dat klinkt echt klote!

Slapen met het voedingskussen is DE uitvinding inderdaad. Ik zou niet weten hoe ik anders in bed moest liggen op het moment.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 09:12:01 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107430971
Ik slaap ook al tijden met voedingskussen. Zonder is helemaal een ramp.
Phaidra, ik moet ook steeds weer wennen aan slapen mét voedingskussen, maar op een gegeven moment is het voordeel groter dan het nadeel...
Ik heb trouwens een dure, maar daar zitten korrels in waardoor hij heel makkelijk te manipuleren is.

Zoë, ik zou er allang klaar mee zijn!

Och CrazyMoon, kun je strakjes nog even bijslapen? Hopelijk gaat het met zoonlief in elk geval iets beter.
Sterkte bij de crematie :*

clauwheee, wat leuk! Een meisje!

LeNeHe is aan het ontploffen! *O*
Dit vraagt wel om een foto in het daarvoor bestemde topic ;)

Fee-nix, fijn dat Jesper nog zolang doorgeslapen heeft!
En ik hoop zo dat het strippen je lijf het laatste zetje gaat geven :*
  dinsdag 31 januari 2012 @ 09:14:01 #81
250838 Fee-nix
pi_107431007
Oja, vergeet ik op Zoë en LeNeHe te reageren. Wat Asy zegt dus ;).
pi_107431339
Even bijgelezen, hoop niet kunnen onthouden :@.
:* voor CM met de slechte nacht in ieder geval, zelf heb ik ook bagger geslapen. -O-.

Vervolgens vanmorgen m'n ochtendhumeur losgelaten op een medewerkster van de garage. En daarna op een fietser die dat niet heeft gemerkt. En een randdebiel in een Renault Velsatis (JA JIJ JA ALS JE DIT LEEST :( ) die me onnodig hard moest inhalen op een levensgevaarlijk punt, om vervolgens voor het stoplicht te staan wachten waar ik rustig met 50 km/h aan kwam getuft. Sukkel :').
pi_107431735
CM wat een vervelende nacht! Heel veel sterkte bij de crematie.. :*

Clauwhee: :D grappig is dat
bij mij zegt ook iedereen een jongen haha

Wat fijn fee :*

Kuuske; :X

baas heeft me opgezocht,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107431775
Je bent goed bezig Zoë :*. Knap van je.
pi_107431790
Zoë je contract wordt toch sowieso niet verlengd?
Waarom al die moeite en niet gewoon ziekmelden :@

Ik vind het wel goed hoor dat je baas nu meedenkt, maar wat niet gaat gaat niet.
En ik heb het idee dat het van beide kanten nu een beetje ophoud.
pi_107431805
:@ voel me nogsteeds een mietje omdat ik hier nog zit haha
maar ik voel me ook zo nutteloos als ik thuis zit :{
fysio zei gister; bij een 1e ga je zo ver, maar bij een 2e niet meer.

@covie; vanwege het nutteloos voelen dus..
het spreekt elkaar zo tegen, maar dit hou ik ook niet lang meer vol dus het zal er toch op neer komen dat ik deze week of volgende week thuis zit
pi_107431920
Maar je moet aan je lichaam en kind denken en steeds als je je nutteloos voelt moet je denken: ik ben nu al voor mijn kindje aan het zorgen, dat is het belangrijkste wat er is!

Maar dat is wss makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_107431937
CM :* voor je slechte nacht. En sterkte voor vanmiddag.

Zoe pff wat een gedoe telkens. Ik snap dat het nutteloos voelt om thuis te zitten. Maar dat is het niet. Het is goed voor jou en voor de baby, dus niet nutteloos. Kies alsjeblieft voor jezelf en voor de baby, later kun je daar alleen maar profijt van krijgen, spijt nooit!
pi_107432379
Jullie hebben ook gelijk,
Mensen in mn omgeving denken altijd dat ik mezelf wel red, mn (8> en ouders
ik ben het ook zo gewend om voor anderen te zorgen ook al is het zwaar. En dus niet om mezelf te denken. Alleen nu red ik mezelf niet zo goed meer, en zeggen mensen nog; kijk het even aan, missch is het beter als je wel werkt.
Alleen gaat t nu niet om mij :{ maar om de beeb

Als ik daaraan denk voel ik me echt klote.
en jullie woorden doen me echt veel.

:* thanks,.. 't is idd beter om thuis te zijn
pi_107433164
:* Zoe. Goed voor je baby zorgen betekent nu ook dat je jezelf in acht moet nemen. Goed hoor!

Ik ben net terug van m'n 34 weken check-up. Jochie doet het prima en over 5 weken kan ik -em eindelijk knuffelen. O+
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:48:49 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107433166
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:20 schreef Zoë23 het volgende:
Jullie hebben ook gelijk,
Mensen in mn omgeving denken altijd dat ik mezelf wel red, mn (8> en ouders
ik ben het ook zo gewend om voor anderen te zorgen ook al is het zwaar. En dus niet om mezelf te denken. Alleen nu red ik mezelf niet zo goed meer, en zeggen mensen nog; kijk het even aan, missch is het beter als je wel werkt.
Alleen gaat t nu niet om mij :{ maar om de beeb

Als ik daaraan denk voel ik me echt klote.
en jullie woorden doen me echt veel.

:* thanks,.. 't is idd beter om thuis te zijn
Maar dat komt dus neer op aanwezig zijn. En dan voel je je ook nutteloos en ga je tóch weer wat doen. . .is de valkuil denk ik? Op zich klinkt het wel alsof je baas nu mee wil werken maar eerst zien dan geloven.

Sterkte voor de dames met slechte nachten.
pi_107433207
:* Zelfstandig zijn is een hartstikke mooie eigenschap meis. Maar nu ben je met zn tweeen en kan dat dus even niet meer (volledig). Hele dikke knuffel!
pi_107433295
ja precies marrije dat denk ik ook, en ben ik ook benieuwd naar, de 'hoofdzuster' komt zo bij me dan vraag ik even hoe&wat mn baas met dr geregeld heeft. Ben ik wel benieuwd naar.
maar 't voelt niet goed, denk dat 't wel genoeg zegt..

dankjewel webkim&bijtje :*

webkim; wat fijn! en over 5weekjes O+
  dinsdag 31 januari 2012 @ 10:59:46 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107433499
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 09:54 schreef Zoë23 het volgende:
:@ voel me nogsteeds een mietje omdat ik hier nog zit haha
maar ik voel me ook zo nutteloos als ik thuis zit :{
fysio zei gister; bij een 1e ga je zo ver, maar bij een 2e niet meer.

Daar heeft ze gelijk in. Ik ben echt zó lang doorgegaan bij Harry en nu zat ik al heel snel thuis. En zeker niet omdat ik graag thuis zit op kosten van de baas, maar er is nu meer om me druk om te maken, waaronder een klein jongetje van bijna 2. Daar moet ik nu ook rekening mee houden.
En wat betreft je nutteloos voelen: ga lekker lezen, taarten bakken, breien/haken/naaien voor de baby etc.

Ow webkim, over 5 weken al! O+
Nou wil ik oohook. Weer zo'n mini aan de borst O+

Maar eerst gaat Feetje die van haar eruit persen :Y
pi_107433659
Marjolijntje 19 weken *O*

CM: Sterkte vandaag :*

Zoë: Niet schuldig voelen of nutteloos, je moet echt aan jezelf (en je beeb) blijven denken. Jij weet het beste wanneer het niet gaat, dus als anderen denken dat je het allemaal wel aan kan zitten zij fout hè! :* Thuiszitten is niet echt heel tof in het begin, maar wat Asyniur zegt, lekker breien/haken of lezen is een goede afleiding.

Webkim: Wat heerlijk dat alles goed gaat! :D

Hier een enorme paniekerige nacht gehad, rond een uur of vijf betrap ik mezelf erop dat ik vreemd in mijn bed lig, dus ik besluit even op een zij te draaien. Schiet er een enorm kramp in mijn rechterzij/onderrug. Ik hield het niet van de pijn, twijfelde of ik J. wakker zou maken, maar bedacht toch dat ik wel even kon gaan piesen dus zo gezegd zo gedaan. Maar die pijn trok niet weg en ik denk dus meteen, dit is niet goed. Dus weer gaan liggen, beetje wat oefeningen in bed gedaan, tenslotte maar diep naar mijn buik gaan ademen en toen trok het een beetje weg. Kussentje erbij gepakt, en nog even wakker gelegen of ik wel babygerommel in mijn buik voelde. Nu uitgeslapen en wel nergens last meer van, ik denk dat mijn darmen een beetje van slag waren want die maken nu een enorm kabaal :') Maar hoe kan je ervan schrikken zeg.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 11:05:27 #96
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107433666
Ik vind de tijd ook zo razendsnel gaan, ben nummer 12 hier op t lijstje en over 2,5 maand is het al zover.
pi_107433696
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 11:05 schreef Marrije het volgende:
Ik vind de tijd ook zo razendsnel gaan, ben nummer 12 hier op t lijstje en over 2,5 maand is het al zover.
Same here. Ineens sta ik al 7e. :o
  dinsdag 31 januari 2012 @ 11:07:27 #98
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107433738
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 11:06 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Same here. Ineens sta ik al 7e. :o
Ja kan soms echt even schrikken zijn he, zo dichtbij 'opeens'.
pi_107433780
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 11:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja kan soms echt even schrikken zijn he, zo dichtbij 'opeens'.
Nogal :D.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 11:09:07 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107433793
Hè bah Lunta, dan schrik je inderdaad zeg!
Maar fijn dat je je nu weer beter voelt.

En de tijd gaat inderdaad toch stiekem snel. Ik had dus ook opeens zoiets van: gloep, over 7 weken mag ik al thuis bevallen :o
pi_107433828
Webkim, fijn dat je weer goedgekeurd bent! Heb je een datum voor een keizersnede gekregen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107433887
Zoë, wat een rotsituatie! Kan me je gevoel wel voorstellen.. En dan al die meningen van anderen in acht willen nemen. Maar je weet zelf het beste wat je wil en hoe je je voelt. En de baby is inderdaad het belangrijkste. Stomme baas ook! Succes meid :*

Ik lees dat veel dames last hebben van kwaaltjes. Pff dat wordt nog wat dan! Ik fiets er nu nog lekker makkelijk doorheen. Ben nu 7wk1 en ben gelukkig nog niet misselijk of moe. Mijn borsten voelen wel alsof ze er elk moment af kunnen vallen!

Gisteren samen met mijn vriend de familie en vrienden afgegaan om het goede nieuws te vertellen. Wat ontzettend leuk was dat! Heb hele enthousiaste reacties gehad en de meeste waren echt verbaasd dat we uberhaupt al kinderen wilden. :9
Ook grappig dat iedereen meteen uitspreekt wat ze denken dat je gaat krijgen. De meeste verwachten bij mij een jongetje :)
pi_107434383
asy&lunta thanks

schrikken lunta! bah

kwisted; :*

hihi geniet ervan! :) en 't nieuws vertellen is zeker leuk! :s)
ben benieuwd wat het geslacht zal zijn :Y :)!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 11:36:31 #104
250838 Fee-nix
pi_107434720
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef Asyniur het volgende:

Maar eerst gaat Feetje die van haar eruit persen :Y
Ja Webkim gaat niet voorglippen, hoor :P hahaha.

Webkim fijn dat alles goed was en dat je een datum hebt!

Zoë dikke knuffel. Voor de rest is alles door de andere meiden al gezegd. Denk om jezelf en de baby :).

Lunta wat schrikken! Gelukkig zakte het weer af.

Kwisted leuk he, om het te mogen delen! En heb je zelf ook een gevoel wat het gaat worden?

Hier net weer een vriendin langs geweest. Ik hoop dat ze me nu echt voor het laatst zonder baby heeft gezien :P.
pi_107436436
Nee er gaat je nu niemand meer voorglippen hoor Fee! :+
Gewoon niet meer afspreken met je vriendin, en stug volhouden tot baby er is ;)

Lunta he wat vervelend! Soort spier verkramping maar dan in je zij, zo'n gevoel? Dat wil er bij mij ook nog wel eens inschieten. Gelukkig zakte het weer af.

Kwisted leuk dat jullie het verteld hebben! Bijzonder moment he :)
pi_107436440
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 11:36 schreef Fee-nix het volgende:

Hier net weer een vriendin langs geweest. Ik hoop dat ze me nu echt voor het laatst zonder baby heeft gezien :P.
Hoop ik ook fee!
pi_107438109
Clauwheee, wat leuk een meisje!!! *O*

Zoe, ik wil niet in herhaling vallen, maar zorg goed voor jezelf! :*

Kwisted, leuk he, het vertellen! Ik vind die reacties ook altijd zo leuk!

Vandaag heb ik voor het eerst mijn oude zwangerschapsbroek maar eens uit de kast gehaald. Mijn andere spijkerbroeken zaten echt niet lekker meer, mijn buik wordt al behoorlijk flink in de loop van de dag. Deze zit heerlijk! :)
pi_107438549
Vergeet ik helemaal te jompelen voor Clauwheee's meisje!! *O* wat leuk!! O+
pi_107439023
Ik vind het ook zo leuk. Een meisje. We krijgen een dochter. O+ en ik moesten even omschakelen, maar zeggen nu aldoor tegen elkaar 'we krijgen gewoon eem meisje :D'.

O+
pi_107439048
Feetje ik hoop met je mee!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:46:24 #111
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_107439174
clauwhee, hartstikke leuk! *O*
in de haak.
pi_107439828
Clauwheee en dan nu lekker shoppen in meiden kleuren? Ga je het kamertje en dergelijke er op aanpassen denk je?
pi_107440427
Even n vraagje tussendoor

Heb n beknellend gevoel bij m'n maag zegmaar, en dan straalt t wat uit naar de andere kant :{ had t gister ook maar t doet nu nog meer pijn
Kan t aan de ligging van de beeb liggen?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 14:24:57 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107440605
Kwisted, leuk hè, vertellen? O+
En pijnlijke borsten :X

Geen idee Zoë.

Hier heb ik wel eens even soort van lucht te kort, dat ik even een paar keer moet zuchten maar volgens mij draait de baby dan.
pi_107440717
Oh dat lijkt me ook wel n raar gevoel :{
pi_107440911
Zoe het kan ook lucht in je maag/darmen zijn. Heb ik vaak last van helaas. Is ook geen remedie voor, na een nacht slapen is het meestal wel weg. En boeren :@ lucht ook wel wat op.
pi_107440969
Dankjewel bijtje, zal wel even wat cola drinken, dan komt t boeren vanzelf :9
pi_107441036
Jup dat helpt inderdaad goed :)
pi_107441141
Cola is echt een wondermiddel :D.

Ik heb ook weer leuke casuïstiek dames. Ik heb een collega, die zich vandaag heeft ziekgemeld met wondroos. Moet ik bij d'r uit de buurt blijven als ze terug komt? En moet ik me überhaupt zorgen maken als ik haar donderdag voor het laatst gezien heb?

Google word ik niet heel veel wijzer van.

Lama, al gevonden! :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Kuukske op 31-01-2012 14:45:28 ]
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2012 @ 14:40:10 #120
309370 Nanadu
pi_107441205
Meisjes zijn leuk *; en lekker eigenwijs :P

Zoe wat balen weer van je werk :( Het meeste is wel gezegd denk ik, maar probeer echt alleen aan jezelf te denken en de schuldgevoelens opzij te zetten.

Asy wat naar dat lucht te kort.
Labello ik heb ook al zwangerschapsbroeken aan hoor, mijn gewone broeken zitten echt niet lekker meer. ik krijg ze nog dicht, maar daar is alles mee gezegd :@ :D

Ik ga zo op weg naar de verloskundige voor controle, eens kijken of alles goed is en de bloeduitslgen ook goed zijn.
pi_107441501
Succes bij de vk Nanadu :).
pi_107441667
Kuukske: zoals ik t lees op t inet is het niet gevaarlijk en eerder besmettelijk via wondjes enzo. Mocht de huisarts t besmettelijk enz zien dan zou hij haar (neem ik aan) adviseren thuis te blijven totdat het over is. Maar meer dan wat ik erover lees op internet weet ik ook niet :@

Nanadu
Bedankt,
Had vanm nog met m'n collega gesproken, en ik vind t heel lief dat ze graag wil dat ik werk maar ze zei iets over dat m'n baas me niet zomaar mocht ziekmelden :? En dat t via de arboarts moet, terwijl m'n baas zegt dat de arboarts alleen advies geeft en meer niet.. Gelukkig vind m'n arboarts dat de baby voor gaat
Dus dat heb ik iig al mee :) zal asap een afspraak maken

Hoop dat alles goed is bij de VK!
pi_107441695
Ja, die conclusie trek ik indd ook Zoë. Misschien dat d'r HA ook wel vraagt of ze zwangeren in d'r omgeving heeft. Misschien denkt ze dan aan me :').

Volgens mij is het wel dringend dat je baas het advies van je arboarts overneemt Zoë.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 14:57:06 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107441773
Oja vergeet ik Kuuks helemaal! Ik zou even bellen naar je eigen huisarts of vlos om te vragen hoe het zit en niet vertrouwen op je collega.
Ik vond nog dit.

Nanadu, succes!

[ Bericht 36% gewijzigd door Asyniur op 31-01-2012 15:23:46 ]
pi_107441987
:P
En anders kun je de ha altijd om advies vragen, dan weet je t iig zeker
(de plekken zien er erg onprettig uit :X brr)

Ja.. Dat denk ik ook, wat is anders het nut van de arboarts :? Een baas kan toch medisch gezien niet inschatten of iemand kan werken of niet.

M'n collega deed net of m'n baas me niet 'zomaar' ziek mocht melden, omdat er dan dus verantwoording afgelegd moet worden aan de arboarts?
(ze deed net of t voor m'n baas onmogelijk is om mij ziek te melden omdat m'n baas er alles aan moet doen om mij aan t werk te houden ofzo)
Terwijl m'n baas wel weet wat de mening van de arboarts is.

Irritant gedoe :{ morgen bellen dus, met n brief van de arboarts sta ik ook weer sterker :)
pi_107442764
Arboarts is de richtlijn waaraan gehouden moet worden.

Als hij zegt dat je thuis moet blijven kan je baas absoluut niet zeggen je moet 3 dagen werken.
wanneer je gaat opbouwen met werken geeft je bijv. arboarts een richtlijn van 3 halve dagen, dan kan je met je baas toch afspreken 2 halve en één hele dag.
Of ipv de ma, woe en vrijdag beslis je toch ma, di, donderdag

Dus iets afwijken kan wel, maar negeren niet.

Wat asyniur laat zien kuuks! Ik zou wel even nagaan of het wel echt 100% zeker wondroos is, en geen gordelroos dan.
pi_107443047
Bedankt covie,.. Lekker dus. Ik weet genoeg :)
pi_107443756
Ahw wat een gedoe Zoe! Ik hoop dat je snel een beslissing kan nemen en weg bent bij dat bedrijf.

Clauwhee een meisje O+.

Fee, alles rustig dus?

Verder weet ik het niet meer. :+.

*O*
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2012 @ 16:40:16 #129
309370 Nanadu
pi_107445353
even een egopost

net van verloskunidge vandaan en bloeddruk was te hoog 130/95 :( Eerst verder gesprek gehad en daarna heeft ze nog een keer gemeten en toen was de onderdruk 90. Ik moet volgende week terug komen en tot die tijd 2 keer per dag bloeddruk meten met een bloeddrukmeter die ik gelijk van de huisarts heb gekregen. ik krijg gelijk weer een deja vu met de vorige zwangerschap :'( Morgen kijk ik er vast een stuk positiever tegen aan, maar nu baal ik echt! Waarom kan mijn lichaam niet gewoon reageren bij een zwangerschap :( Een positief punt is dat ik het hartje heb gevoeld en die klonk erg mooi *;
pi_107445783
:*. Nanadu
Hoe is t tijdens je vorige zw.schap gegaan?
Wel fijn dat je t hartje hebt gehoord O+
pi_107445822
Nanadu wat vervelend ;( heb je normaal wel een lagere bloeddruk dan?
Gelukkig klonk het hartje goed, maar snap dat het een rotgevoel geeft. :{

Oh ik wil even doorgeven dat het me vandaag helemaal opvalt dat mijn fijnste (waarom zijn dat altijd ook de lelijkste :')) bh nu toch echt niet meer zo lekker zit!
Straks als ik thuis ben maar eens even de boel opmeten en kijken of ik niet een cupje omhoog ben gegaan, volgens mij begint eea daar ook te groeien :D :9
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2012 @ 17:05:41 #132
309370 Nanadu
pi_107446420
Covie normaal zit mijn onderdruk rond de 80. Voor mijn zwangerschap wel vaak laten controleren (vanwege hoge bloeddruk in de familie en vorige zwangerschap) en toen was het tijdens de 24uurs bloeddrukmeting altijd goed, maar in de praktijk wel hoog. ik hoop nu ook dat dit komt door het ' witte jassen' fenomeen.

Zoe tijdens mijn vorige zwangerschap had ik een hoge bloeddruk vanaf 31 weken en uiteindelijk met 36w4d opgenomen in ziekenhuis vanwege zwangerschapsvergiftiging en met 36w5d bevallen van mijn dochter.

Het gaat nu weer iets beter, ik heb even gesproken met mijn vader en ben weer wat rustiger en probeer positief te blijven :)
pi_107446795
Ach Nanadu wat balen dat je bloeddruk te hoog was! Hopelijk is het inderdaad het witten jassen syndroom.
Hoeveel weken ben je nu?
Goed zo, positief blijven, het kan incidenteel zijn geweest. Stress helpt zeker niet voor je bloeddruk ;)

Covie misschien worden die zo-fijn-zittende-bh's door het vele dragen juist wel lelijk? ;)
Ik hoopte toch eigenlijk niet te gaan groeien maar volgens mij is de rek er bij mij ook bijna uit nu... Heb normaal al E... dus t hoefde niet zo van mij :{
pi_107447290
Ff snel want zit in auto. Moest net niezen en dat deed me toch zeer aan mijn banden (denk ik??). Iemand ervaring?
pi_107447459
Nanadu
Pff logisch dat je baalt van je bloeddruk gezien je vorige zwangerschap.. :*

Fijn dat t alweer wat beter gaat :)

Labelloo: heb ik in t begin wel gehad;
'hatsjoe' 'auw' :( was t dan :9
  dinsdag 31 januari 2012 @ 17:49:55 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107447912
Nanadu, balen van je bloeddruk zeg!
Maar wel fijn dat het hartje goed klonk O+
En fijn dat je vader je een beetje heeft kunnen kalmeren :*

Labelloo, heel herkenbaar :Y Ik heb het nu nog regelmatig (en als ik het aan voel komen moet ik ook even flink mijn bekkenbodemspier aanspannen om te voorkomen dat ik in mijn broek pies }:| )
pi_107448578
Ff snel want zit mobiel: bedankt Asy :*. Ik ga morgen eerst de vk bellen. die collega zie ik hooguit vrijdag pas en anders niet meer voor m'n verlof geloof ik. Dat scheelt.
pi_107453229
Ik heb de afgelopen dagen ook veel bandenpijn :{
Maar dat kan geen kwaad lees ik overal ;)

Begonnen met foto's te maken van het buikje, zodra iets gegroeid is kan ik in het buikentopic meedoen *O*
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_107455142
:')
Ik snap denk ik niet zoveel van die maattabellen ineens.
Of tellen de reguliere tabellen niet tijdens een zwangerschap?

Ik heb nu zo'n rare bh maat :@

Ik ben van 80C/D naar 90A/B gegaan :')
Volgens mij ga ik mijn borsten echt niet in een A of B cup krijgen hoor. Maar ik ga het proberen ook!
In principe zou ik op basis hiervan denken dat ik zelf dikker ben geworden en mijn borsten kleiner. _O-
pi_107455231
Dat klopt wel een beetje hoor ;) je omvang is groter en de cup bij een grotere omvang is ook, jawel :P, groter! Dus de cup van een 90 A/B is ongeveer net zo groot als bij een 80 C

Zo kan ik in een 85/90 F én in een 80 G (en zit de 80 G fijner omdat die wat strakker zit...)
pi_107455865
Balen Nanadu :(

Labelloo, ik heb het ook vaak gehad en nog steeds wel soms.

Bijtje, met kleren ga ik vast nog los :P En de kamer gaan we in de basis neutraal houden (we hebben een whitewash kamer uitgezocht en op één muur komt denk ik donkergrijs) en dan met de accessoires in rood/roze/meisjes. Even kijken nog.
pi_107455937
Klinkt leuk clauwhee :)
Wij hebben de muur ook donkergrijs gemaakt en ben dr erg blij mee :) staat roze leuk bij
pi_107455972
Aha oke dus de conclusie is dan dat ik zelf vooral in omvang ben gegroeid maar de echte borst zelf is dan nog een beetje hetzelfde gebleven. (mijn borsten passen ook nog wel in hun cup maar de omtrek zit nu idd vooral strak)

Op zich niet raar want ik heb ook zo'n last van mijn ribben maar die zijn dus waarschijnlijk meer naar voren gekomen en "uitgezet".

Verdorie niet echt iets om in het café over op te scheppen dat je van 80C naar 90B gegaan bent :') :P
pi_107456184
:D

Je mag wel wat van mij hebben? :P
pi_107456597
Nou dan een mannelijke collega van mij vandaag. Ik loop langs de balie waar hij zit om naar m'n auto te gaan, zeg 'fijne avond, tot morgen' roept ie ineens: Hé Clau, heb jij nu ook dikkere t**ten gekregen? Dat hoor ik altijd over zwangere vrouwen! Ikke: :D, maar om antwoord te geven: ja, en ze zijn sinds een paar weken ook weer een stuk zachter en minder pijnlijk. Kun je nu slapen vannacht? Hij: :Y Pipootje :D
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:13:31 #146
250838 Fee-nix
pi_107459599
Zo daar ben ik ook nog even :).

Ff reageren op jullie schrijfsels ;).

Labelloo wat een opluchting he, zo'n zwangerschapsbroek! In het begin van je zwangerschap dan... nu ben ik hem behoorlijk zat, haha. Die banden willen niet echt goed meer omhoog blijven namelijk ;).

Kuukske, ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig wordt van die aandoening van je collega als daar niet echt duidelijkheid over is! Ik hoop dat je d'r gewoon niet meer ziet tot je verlof ;). Problem solved :P.

Nanadu wat balen van je hoge bloeddruk zeg. Positief blijven is soms lastig, i know. Maar dit is een andere zwangerschap he, 1 hoge meting hoeft niet te betekenen dat het weer hetzelfde zal gaan als vorige keer zegt degene die zelf de hele tijd bang is voor een herhaling van vorige keer..., ik hoop dat het allemaal losloopt! :* En wel fijn dat je het hartje hebt gehoord! O+

Ladylike leuk dat je al foto's aan t maken bent :). Before foto's zijn ook welkom in het buikentopic he ;).

Zoë: wat de anderen ook al gezegd hebben. De arbo arts is behoorlijk leidend (en die staat gelukkig aan jouw kant). Ik denk echt dat het tijd voor jou wordt om thuis te gaan zitten. Voor jezelf en je baby zorgen! :*

En verder... helaas niks aan t handje hier. Dat wordt morgen weer een bezoekje aan de gyn. Ik heb m'n mams gevraagd of ze me wil rijden, voor het geval er gestript gaat worden. (Ik verwacht niet meteen een effect dan, maar je weet maar nooit of ik me nog in staat voel om terug te rijden. Straks breken m'n vliezen en dan ben ik denk ik best wel een beetje afgeleid ;) ). Voor die tijd horen jullie ook nog wel van me, want ik heb de afspraak pas s middags om half 2. Nu maar lekker m'n bedje in. Truste!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:16:22 #147
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_107459755
Zoë voor je baas maakt het niet zo heel veel uit of jij je ziek meld of niet (natuurlijk moet iemand anders dan jouw werk doen ok, das waar) maar financieel gezien krijgt je werkgever voor elke ziekte dag (gerelateerd aan je zwangerschap!) 100% vergoed door het UWV.
Meeste werkgevers betalen dan ook 100% uit aan de werkneemster. Sommige houden stug 70% aan onder t motto 'ziektegeld is maar 70%. Dit houd in dat deze groep werkgevers 30% in eigen zak steekt.

En de Arboarts heeft gelijk, de baby gaat voor, of je collega/baas het nou leuk vind of niet, maar het is wel jouw gezondheid en dat van de kleine die je voor hen op het spel zet, zouden zij dat zelf ook zo doen? ;) kortom, als je de arbo achter je hebt staan zal het vast goedkomen voor de tijd dat rest.

Ik zie goede echo's en kloppende hartjes *O*
Ik zag hoge bloeddruk en bandenpijn, beide zijn vervelend :{w hoop dat alles weer gauw is zoals het hoort!

En iets over wondroos, wondroos is het werk van een bacterie en voornamelijk bij open slecht verzorgde wondjes (of kinderen met krentenbaard) bestaat het risico op infectie. De tijd die er voor staat is onbekend omdat het afhankelijk is van de veroorzakende bacterie. Wel gelden er speciale regels voor mensen die in de zorg/kinderopvang werken of met etenswaren, deze dienen zsm een afspraak te maken bij de bedrijfsarts/arboarts om een plan van aanpak te maken. Deze bacterie kan vooral voor mensen met lage weerstand erg vervelend zijn en voor veel ongemak zorgen. Daarom is het belangrijk om je handen goed te wassen en te desinfecteren, zn ook het toilet bij gezamenlijk gebruik. En natuurlijk de standaard dingen die je al doet zoals werkplek desinfecteren indien mogelijk.
Succes ermee! (Bij twijfel, altijd de VK bellen, zij hebben het adequate antwoord natuurlijk!)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_107460972
Nou Gerberaatje ik zal het bijna overwegen hoor :P
Ach nee, zolang ze na de bevalling/borstvoeding dan ook hun vorm behouden vind ik het prima zo ;)

Fee krijg je dan morgen ook een eventuele inleidingsdatum of is dat pas later?
pi_107461305
Beetje meegelezen, weinig onthouden :@
Labelloo dat van dat niezen heb ik ook, kan flink pijn doen he!

Gets, is schoonpa uit ziekenhuis, weer thuis.
Is m'n opa vandaag opgenomen in het ziekenhuis... Gaat lekker!
We wachten af, mannetje is 92 ofzo... Beetje zuur, hadden vrijdag na de echo naar m'n opa en oma willen gaan om het ze te vertellen. Hoop dat dat alsnog kan...
pi_107467895
SE wat vervelend :*.
Hopelijk valt het mee.

Hier klaarwakker. Dat wordt vast wat vandaag. Kuch :+.
pi_107467925
Hee kuuks! *zwaait naar medeslapeloze*

Boh SE, hopelijk krijgen jullie de kans nog om het te vertellen na de echo...

[ Bericht 53% gewijzigd door Phaidra op 01-02-2012 04:48:12 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 februari 2012 @ 04:48:48 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107467933
Hi meisjes :W
pi_107467935
:D Gezellig zo!

Ik heb een beker warme melk gedronken en nu maar weer een poging tot slapen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 februari 2012 @ 05:06:48 #154
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107467945
Ik blijf nu maar wakker, moet er over een uurtje toch uit. Lig in pyama op de bank de 10.000ste herhaling van het RTL nieuws van gister te kijken :')
pi_107468160
Ik was ook heus om 5 uur alweer wakker hoor, maar ik vond het veel te koud om mn bed uit te komen :') Kwam -9 tegen onderweg, hier ben ik niet op gebouwd hoor!

Vandaag drukke, lange, zware dag op mn werk. Hebben een grote belangrijke audit die ik (deels) moet begeleiden. En ik pas niet meer in mn nette pak :') Heb wel iets aan wat er ook wel okay uitziet, maar is toch niet hetzelfde. En pas rond/na 17:00 naar huis, terwijl ik normaal om 15:15 al klaar ben (begin ook om 7 uur.) Wordt bikkelen vandaag..
pi_107468235
Hè ik ben toch nog in slaap gevallen.
Succes Markolijntje. Probeer effe rust te pakken waar kan is mijn advies.
pi_107468262
Nadat mijn trek gestild was, heb ik ook nog wat kunnen slapen. Maar hoe verstandig dat was idd... Moe!

Marjolijntje, succes vandaag! Na 2 drukke dagen doen mijn banden (denk ik - onderkant buik, zo net boven het schaambot) behoorlijk zeer. Soort spierpijngevoel, niet lekker.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 februari 2012 @ 08:27:54 #158
250838 Fee-nix
pi_107468685
Mogguh allemaal! Weer goed geslapen, zoals ik al had gedacht (uiteraard met een aantal keer plassen en pijn bij het omdraaien, maar dat is normaal nu). Kijken wat de gyn gaat zeggen vanmiddag.

quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:39 schreef covie het volgende:

Fee krijg je dan morgen ook een eventuele inleidingsdatum keizersneedatum of is dat pas later?
Geen idee, ik denk dat het wel ter sprake gaat komen.

Is het trouwens heel stom als ik de 13e geen mooie datum vind? :')

He bah SE wat een naar nieuws allemaal. Ik hoop dat je het nieuws nog kan vertellen!
pi_107468734
Spannend Feenix, ben benieuwd.

Supreme Evil; wat naar, ik hoop dat je het goede nieuws toch nog kunt vertellen.
I found myself alone,
  woensdag 1 februari 2012 @ 08:34:25 #160
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107468742
Fee-Nix, succes vanmiddag !

Supreme Evil, hopenlijk valt het nog mee met je opa, en kun je het nog vertellen ! Sterkte iig !

Hier ook niet zo lekker geslapen trouwens, ik had het warm, kon niet omdraaien, manlief die nog ff zijn been op de mijne gooit...(en bedankt :( pijn :X )
En nu ben ik moe....Maar ik kan niet gaan slapen want zoontje is thuis....(anders moest ik op de fiets naar school vandaag, en daar had ik echt geen zin in, veel te koud, en ik ben bang dat ik val dan met de fiets)
pi_107468785
Wat een slechte slapers allemaal :*
Hier wel redelijk geslapen, idd met de nodige plasbreaks maar verder geen klagen :)

Succes vandaag marjolijntje, hopelijk kun je tussendoor een beetje rust pakken!

SE wat rot, sterkte!

Fee, ik hoop heeeeeel hard dat jouw jochie besluit om snel uit zichzelf te komen! Spannend om mss een ks datum te krijgen vandaag, ik vond het plannen daarvan echt heel bizar!
pi_107468842
Nou Fee, spannend!

Ik ben alweer 33 weken :o. Waarom gaat het zo snel ineens? :?
En raar gedroomd over allerlei soorten huidaandoeningen door die stomme wondroostoestand :'). Ik had ineens rode schubben en JD begon ze af te breken. Bloed overal enzo. Heel fijn. Ik word misselijk als ik er weer aan denk :')

Ik kreeg vannacht toen ik wakker was trouwens allerlei getrappel ter hoogte van m'n ribbenkast/einde borstbeenhoogte te verduren. Gezellig :D.

*O* voor de mijlpaalwoensdag trouwens! *O* en voor de 33+1 van PE :7.
  woensdag 1 februari 2012 @ 08:47:04 #163
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107468885
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 08:44 schreef Kuukske het volgende:
*O* voor de mijlpaalwoensdag trouwens! *O* en voor de 33+1 van PE :7.
Oh ja...Vergeten :') _O- *O* *O* *O*
pi_107469007
Wow kuuks je gaat zeker snel! Over 4 weken mag je gewoon al thuis bevallen :o
pi_107469041
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 08:56 schreef klavertje-4 het volgende:
Wow kuuks je gaat zeker snel! Over 4 weken mag je gewoon al thuis bevallen :o
Hé joh, :D zet er niet nog es meer vaart achter. Gekkie.
Weet je trouwens dat ik nu pas die uitspraken snap van "Ik heb toch pas net streepjes gepiest?". Enzo?
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2012 @ 09:02:04 #166
309370 Nanadu
pi_107469083
Spannend feenix, ik hoop dat het allemaal nog vanzelf komt.

Bedankt allemaal voor de lieve berichten.ik heb gelukkig goed geslapen vannacht.ik moet wel zo weer langs de huisarts, want bloeddrukmeter die ik heb gekregen doet het niet. O ja 14 weken vandaag!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Nanadu op 01-02-2012 11:06:49 ]
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:04:33 #167
30252 Soempie
Procreating
pi_107469129
quote:
11s.gif Op woensdag 1 februari 2012 08:59 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hé joh, :D zet er niet nog es meer vaart achter. Gekkie.
Weet je trouwens dat ik nu pas die uitspraken snap van "Ik heb toch pas net streepjes gepiest?". Enzo?
En rond de 40 weken gaat het allemaal in slow motion. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107469338
Goedemorgen dames. Hier ook weer slechte nacht.

SE hoop dat je de kans nog krijgt!

Fee wil je tegen beeb roepen dat ik vrijdag vier dagen weg ga? Misschien helpt t..

En een *O* voor de mijlpalen!

Als ik zo slecht slaap heb ik ook steeds veel buikpijn. Heeft er dus wel mee te maken. Komend weekend gaan we vier dagen naar Berlijn. Hartstikke leuk, maar zie er ook best tegenop. Is toch ook altijd wel vermoeiend. Veel rusten tussendoor!
pi_107469407
*O* voor mijlpalen-woensdag!

Fee succes bij de gyn vanmiddag. En ik denk zomaar dat je de 13e spontaan een hele mooie datum gaat vinden als de baby dan komt ;)
Maar eerst hopen op een strippoging.

Wat een nachtbrakers allemaal hier! :o
Ik heb ook niet heel geweldig geslapen, omdraaien wordt ik steeds wakker van. Heb een waterbed dus dat is al heel anders omdraaien, je kunt ook niet echt ergens op steunen of je ergens aan vast houden. Dus het is nogal een karwei om omgedraaid te raken. Ben heel benieuwd hoelang dat nog gaat.
pi_107469420
Bedankt voor je reactie maffemuts, ik loop nu al gedeeltelijk in de ziektewet en krijg gelukkig wel 100%
Ik begrijp t gedoe over ziekmelden ook niet zo goed. Zometeen arboarts bellen en aan mezelf denken dus..

Wat n slechte slapers allemaal vannacht :*

Fee-nix: succes bij de gyn vanmiddag, hoop dat jullie je beeb snel mogen ontmoeten :* !

*O* mijlpalendag! Kuukske *O*
PE gister :9 *O*

Vandaag 27weken :o *O*

SE wat vervelend.. :*
pi_107469430
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:04 schreef Soempie het volgende:

En rond de 40 weken gaat het allemaal in slow motion. :D
Ik laat dan nog even weten of ik dat dan ook vind :P.
pi_107469437
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 09:18 schreef clauwheee het volgende:
Als ik zo slecht slaap heb ik ook steeds veel buikpijn. Heeft er dus wel mee te maken. Komend weekend gaan we vier dagen naar Berlijn. Hartstikke leuk, maar zie er ook best tegenop. Is toch ook altijd wel vermoeiend. Veel rusten tussendoor!
Vorig weekend ben ik met mijn meneer naar Dublin geweest. Ik vond het heel goed te doen. We hadden van tevoren niet echt een plan gemaakt, maar ter plekke gekeken hoeveel energie ik had en wat we daarbij dan konden doen. Zo heb je ook geen teleurstelling achteraf. En regelmatig even rusten, onder het genot van een kopje thee/koffie met een taartje :+ en meestal waren we tussen 4 en 6 weer in het hotel om wat uit te rusten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107469527
Goedemorgen dames! Wat vervelend zeg, al die slechte nachten. :{
Ik lag vannacht ook lang wakker, maar ik bleef stug in bed, veel te koud vind ik het! Ik moet echt omschakelen naar dit nieuwe weer.

Maandag is onze kennis bevallen van een meisje, zo vroeg, om 7.00 dus ik denk dat de weeen toch begonnen zijn voor de inleiding. Precies 2 dagen na uitgerekende datum. We zagen haar 's middags nog in de speeltuin en ze was ervan overtuigd dat er niks zou gebeuren, het zat nog potdicht.
Fee, ik hoop dat het voor jou ook ineens in zo'n sneltreinvaartje gaat. :*

SE :*

Gister 32 weken! Het gaat zo snel, echt niet te geloven. En dan te bedenken dat we nog geen definitieve naam, nog geen geboortekaartje hebben etc. :o
Ik voel me wel wat schuldig tegenover Baby2 in vergelijking met Ko. Aan de andere kant, voor deze baby ben ik aan het breien, dat heb ik nooit eerder gedaan. ;)
Vrijdag hebben we pretecho, ik denk dat het dan weer een stuk tastbaarder wordt.
Of gehaaster. :P

Fijne dag iedereen! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:31:44 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107469604
SupremeEvil, wat naar! Hopelijk knapt hij snel weer op.

Fee-nix, ik hoop dat het strippen gaat lukken en dat het ook wat oplevert :*

Leuk oeke! O+

Wij hebben zo dadelijk de pretecho! Zin in! O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:38:51 #175
250838 Fee-nix
pi_107469730
Clauwheee ik wil het wel roepen, maar hij luistert nogal slecht naar mij :P.

*O* voor woensdag mijlpalendag!

oeke leuk, vrijdag een pretecho! En Asy vandaag! Ben benieuwd naar de plaatjes!

Ondertussen ben ik hier weer hevig aan t twijfelen geraakt over een evt. poging tot inleiden... Ik wil zo graag op de normale manier bevallen... Ik heb nu een hele lijst met vragen gemaakt voor de gyn om straks te bespreken. Onder spoiler.

SPOILER
pi_107469840
Succes bij de gyn Fee! Hopelijk kun je je vragen goed bespreken. :*
pi_107469964
Fee, goed dat je zon lijstje hebt gemaakt. Succes meis :*.
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:58:39 #178
250838 Fee-nix
pi_107470106
Dank :). Ik hoop ook dat ik het goed kan bespreken. Mijn gyn is altijd zo snel. Ik moet dan alle zeilen bijzetten om te zorgen dat hij niet alleen maar eenlettergrepige antwoorden geeft zeg maar.
pi_107470196
Das lastig fee,
maar voor nu is het zeker belangrijk dat hij de tijd neemt voor jou! :* hoop dat t gesprek goed verloopt.
pi_107471192
Fee, goede vragen, weet er op geen een het antwoord..

Verder sterkte voor de slechte slapers. En veel plezier met de pretecho's.

Zit met een kopje thee op de bank. Ben zo verkouden, het stroomt m'n neus uit. Ook nog hoofdpijn en keelpijn erbij. Echt zonde van m'n vrije dag dit. Tis nog wel zulk mooi weer om even naar buiten te gaan.

Leuk zo'n weekendje berlijn! Echt een leuke stad. Veel plezier alvast clauwhee :*

En een *O* vooral die in de 30 weken vind ik al echt hard gaan :o
pi_107472014
Bah Katy. Balen. * Kuukske geeft tissues.
Boh en Berlijn, dat moet heel tof zijn Clauw! O+. Ik ben lichtelijk jaloers :+.

Is er trouwens iemand die iets van een voorbeeld geboorteplan heeft? Mag per PM/mail hoor. JD en ik zijn er aan begonnen en ik vraag me af of ik nog dingen mis.
  woensdag 1 februari 2012 @ 11:20:49 #182
250838 Fee-nix
pi_107472240
Ah balen van je verkoudheid Katy! Beterschap!
pi_107472661
Zo weer even terug gelezen. Heb beetje moeite om dit topic bij te kunnen houden :P

Ok wie kan me uitleggen wat bandenpijn is en hoe t voelt. Ik lees het overal maar kan me er totaaaal geen voorstelling van maken.

Net gehoord dat schoonvader connecties heeft bij de babydump en waarschijnlijk wel korting kan regelen, dat zou mooi meegenomen zijn!
pi_107472681
KatyM beterschap!

Oeh pretecho *O* leuk! Veel plezier asy!

En clauwhee lekker naar Berlijn t weekend :)

Arboarts gebeld, volgende week donderdag kan ik er naar toe. :) blij mee
pi_107472769
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:35 schreef Kwisted het volgende:
Zo weer even terug gelezen. Heb beetje moeite om dit topic bij te kunnen houden :P

Ok wie kan me uitleggen wat bandenpijn is en hoe t voelt. Ik lees het overal maar kan me er totaaaal geen voorstelling van maken.

Net gehoord dat schoonvader connecties heeft bij de babydump en waarschijnlijk wel korting kan regelen, dat zou mooi meegenomen zijn!
Ik voelde 't in het begin als steken, bijv bij het niesen of bepaalde bewegingen.
In het begin had ik ook pijn in mijn lies :9

Korting = *O*. Zou fijn zijn kwisted!
pi_107473001
Kuuk, ik heb wel een opzet... maar die staat thuis op externe schijf :P dus als je nog even tot vanavond kan wachten?? ;)
pi_107473757
Ah kijk, meer nachtbrakers, ik dacht nog, zal ik even Z&G gaan checken op mijn mobiel. Toch gekozen voor verder proberen te slapen. Weer zo'n pijn rechts, heb maar weer met een kussen geslapen, zag dat de voedingskussens weer op voorraad waren bij de Hema, dus ik ga zo even mad klikken.

*O* *O* *O* Mijlpaalwoensdag! *O* *O* *O*

Fee, heel veel succes bij de gyn, en goede vragen! Ik vind het reuze spannend allemaal :D

Veel plezier Asyniur met de pretecho! :*

Net even naar de HA gelopen om weer wat dingetjes te laten checken, ben ik nou zo'n hypochonder dat ik wil weten dat het allemaal ok is? Wat is het lekker weer buiten, maar zo KOUD! Moest wel te voet want manlief vroeg me vanmorgen toen ik sliep of hij de auto mee mocht, toen ik eenmaal ja had gemompeld sprong hij echt enthousiast uit bed, normaal draait hij zich met dit weer nog 10 keer om voor hij eruit gaat. ;)

Vannacht zo onwijs raar gedroomd, eerst dat ik rookte. En daarna dat ik in een soort computer spel zat waar ik krokodillen met badminton rackets op hun kop moest meppen 8)7 . En toen natuurlijk nog een fijne nachtmerrie over bloedverlies (Sinds mijn MK komt die regelmatig terug). Een bizarre nacht dus.
pi_107474177
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 11:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Kuuk, ik heb wel een opzet... maar die staat thuis op externe schijf :P dus als je nog even tot vanavond kan wachten?? ;)
Ja hoor, alle tijd :Y.
pi_107474998
Oe pretecho's, leuk!

Ik hoor van iedereen dat het zo leuk is, Berlijn. Dus ben benieuwd.

Haha rare dromen horen erbij lunta!

Fee succes zo hè! Slim om alles op papier te zetten!
  woensdag 1 februari 2012 @ 12:57:38 #190
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107475289
Jeetje Lunta, avontuurlijk nachtje heb jij ervan gemaakt!

Fee-nix, heb je de vragen letterlijk op papier gezet? Nou, dan ga je rustig zitten, pak je brief erbij en ga vraag voor vraag stellen. Mijn ervaring is dat ze dan toch de tijd wel nemen want ze zien je lijstje echt wel liggen!

Nou dames (en enkele heer), wederom een eigenwijs kind dat geenszins van plan was om fatsoenlijk te gaan liggen O+
Het is wel nog steeds heel erg duidelijk een 'hij' (tot grote opluchting van mijn man ;) ). Hij draaide zich steeds weg, hield zijn handen én voeten voor zijn gezicht en later ook nog de navelstreng.
Dus we mogen volgende week nog eens terug komen.

2D:

3D:
pi_107475337
Leuk Asy! Jammer dat ie zo eigenwijs was, maar wel fijn dat je nog terug mag komen.
Lijkt ie veel op z'n broer als je het zo in kon schatten? :)
pi_107475509
Fee; goed vragenlijstje. Hopelijk krijg je duidelijkheid.

Asy; je eigenwijze meneertje is lief! ;-)
I found myself alone,
pi_107475540
Asy, ik vind het nu al een Harry :Y
pi_107475613
Asy! Wat een eigenwijsje, fijn dat je terug mag komen, toch vind ik het redelijke plaatjes (in vergelijking met de slechte foto's die ik de laatste keer meekreeg) :D
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:09:41 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107475649
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Leuk Asy! Jammer dat ie zo eigenwijs was, maar wel fijn dat je nog terug mag komen.
Lijkt ie veel op z'n broer als je het zo in kon schatten? :)
:Y
Sola zegt het ook al :D
Ik vind hem echt in alle opzichten op zijn broer lijken. Die kroop toen ook zo lekker weg in de baarmoeder en hoe meer wij porden, hoe meer de kleine wegkroop.
Ooh en hij heeft al lange en veel haren! Ze had even zijn nekhaar gemeten. Dat was nu 1,5 cm! :o
Ik krijg er weer eentje met haar O+
e nou moet ik even huilen hoor, stomme emo-muts

Lunta, dit zijn ook de enige foto's die ik heb :D
O nee, ik heb nog 2 hele duidelijke van zijn geslacht (niet te missen :X )
pi_107475799
Ohhh O+ mooi!
Zijn neusje! O+ wat n leukerd! :D
pi_107475811
Ah, ik heb net de huisarts aan de lijn over die pijn in de flanken (voelde me net een paard :P). Ik heb geen eiwitten/nitriet/rode bloedcellen of suiker in mijn urine, dus de pijn komt hoogstwaarschijnlijk doordat rond deze periode de baarmoeder zo erg groeit dat ie aan de urineleiders begint te trekken, en dat veroorzaakt dan pijn... Joepie! -O-

Asy, dat is al lang haar zeg!!!! O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:15:38 #198
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107475845
Even ter vergelijking: dit was Harry met 30w6d
pi_107476303
Asy wat een lief manneke!! O+ Hihi en al lekker eigenwijs dus. Wel fijn dat je terug mag komen!

Fee goeie vragenlijst heb je. En joh als je gyn op het punt staat om het bezoek af te gaan ronden dan zak jij gewoon nog even extra onderuit in je stoel, en pakt je lijstje. Dwing die tijd maar gewoon af hoor!
Mijn gyn vraagt altijd aan het eind 'en heb je zelf nog vragen' weet niet of die van jou dat ook doet, maar dat zou hét moment zijn! Succes!

Lunta hihi net een paard. Maar nee een leuk kwaaltje is het niet. Hopelijk houdt het je niet nog langer uit je slaap!
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:07:51 #200
250838 Fee-nix
pi_107479720
Nou net terug van de gyn. Ik moet alles nog even laten bezinken, want heel gesprek gehad. Hij luisterde erg goed dit keer! En ook uitgebreide antwoorden. Dus ik was heel blij. Ik weet niet of het er echt wat mee te maken had, maar er zat een heel leuk meisje bij (co assistente) en het leek af en toe wel of hij indruk op haar wilde maken, haha.

Verder was m'n bloeddruk weer goed, baby ligt nog steeds goed (beetje ingedaald). Vruchtwater was wel wat aan t afnemen, maar nog wel voldoende. Voor volgende week dinsdag een nieuwe afspraak en dan met een CTG vooraf. Daarna gaat hij het vruchtwater weer beoordelen en gaan we afspraken maken hoe verder. Hij heeft me vandaag wel getoucheerd op mijn verzoek. Ik was bijna helemaal verstreken, maar nog geen ontsluiting, dus strippen was niet mogelijk.

Qua inleiden zou ik evt. kunnen kiezen voor inleiding met een balloncatheter. Dus helemaal zonder hormonen. Maar ook de inleiding met een infuus is nog een optie, mits heel goed gecontroleerd. Deze keer zei hij dat een vorige ervaring geen indicatie is voor het verloop nu. Vorige keer zei hij het tegenovergestelde, maar toen had ik al het idee dat hij er met z'n hoofd niet bij was en heel slecht luisterde. En qua risico zijn een inleiding met infuus en een ks ongeveer hetzelfde. Hij zei dat als ik er niet uitkwam, dat ik op mijn gevoel af moet gaan. Sja... mijn gevoel gaat ook alle kanten op ;). Heel wat om over na te denken nog.

Sorry voor het lange, warrige verhaal ;).

Asy wat leuk die echo! Hij lijkt idd echt op Harry!
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:10:24 #201
250838 Fee-nix
pi_107479807
O en hij is echt gek op mijn buik :D. Meteen bij binnenkomst zei hij weer dat hij toch zo mooi is. Daarna zei de co assistente het ook nog twee keer en bij t weggaan verzuchtte hij weer 't is toch zo'n mooie buik om naar te kijken'. :D. Dat is leuk om te horen!
pi_107479964
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:10 schreef Fee-nix het volgende:
O en hij is echt gek op mijn buik :D. Meteen bij binnenkomst zei hij weer dat hij toch zo mooi is. Daarna zei de co assistente het ook nog twee keer en bij t weggaan verzuchtte hij weer 't is toch zo'n mooie buik om naar te kijken'. :D. Dat is leuk om te horen!
Dat is heel leuk om te horen!! :D.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:15:31 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107479992
Fee-nix, wat fijn dat je het gevoel hebt dat er echt naar je geluisterd werd! Nu kun je nog lekker alle kanten op. Geeft je in elk geval wat meer keuzevrijheid :*
Jammer dat strippen niet ging, maar wel tof dat de bmm al bijna helemaal verstreken is! Dat is al een hele start!
En je hébt toch een hele mooie buik? O+

Lunta, wat naar zeg!
Al moet ik erbij zeggen dat ik ook regelmatig heel erg moeilijk kan plassen. Dan komt het echt maar in beetjes eruit ipv dat ik mijn hele blaas ineens kan leegplassen. Heel irritant }:|
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:17:08 #204
250838 Fee-nix
pi_107480052
Ja ik vind zelf mijn buik ook mooi :). Maar hij heeft er echt 'verstand' van he :P hahaha. (Geintje)
pi_107480205
Fee wat fijn dat hij nu wel goed naar je luisterde en de tijd voor je heeft genomen. Co-assistentje mag dus blijven ;)
Wat leuk dat ze je buik zo mooi vinden. Haha nou inderdaad hun zien er toch wel heel wat voorbij komen, dus ze hebben er wel verstand van ;)
Maar goed, je hebt nog een hoop om over na te denken nu. Ben je nu zelf wat gerustgesteld door zijn antwoorden of vallen er nu bepaalde dingen direct voor je af die je echt niet wilt?
En volgende week dinsdag ben je 41 + 2 toch? Als baby er dan nog niet is zullen er toch zeker wel concrete afspraken gemaakt gaan worden voor inleiden/ks.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:31:20 #206
250838 Fee-nix
pi_107480529
Ja ik zie t nu weer een stukje rooskleuriger in :). Er zijn wat meer opties bijgekomen.

Ennnnnn ik heb net een afspraak gemaakt bij de acupuncturist! Morgen mag ik al langskomen. Heel grappig, want hij zei: 'de vorige bij wie ik deze behandeling heb gedaan is mijn eigen dochter en bij haar begon de bevalling aansluitend aan de behandeling!' Veelbelovend dus ;). En als het nog niet werkt deze keer, maken we voor maandag weer een afspraak. Ik ben heel benieuwd!
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:43:26 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107480948
Ooh spannend Fee-nix! En het is echt al heel wat dat de boel verstreken is hoor!
pi_107481086
Ow wat goed Fee dat je dat gaat proberen! Spannend zeg! Het schijnt sowieso ontzettend ontspannend te werken dus kwaad kan het überhaupt niet :)
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:51:28 #209
250838 Fee-nix
pi_107481246
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:43 schreef Asyniur het volgende:
Ooh spannend Fee-nix! En het is echt al heel wat dat de boel verstreken is hoor!
Ja dat vond ik ook al een heel goed teken! Bij Jesper was ik zelfs nog amper verstreken toen ze gingen inleiden. (Had wel een krappe cm, maar de baarmoedermond was dus nog heel stug, nog echt een 'tuutje').
pi_107481313
Asy, wat een mooie echo! Zelfs ik word emo van je verhaal erbij. O+

Fee-nix, dat je gaat doen, ik hoor graag hoe het was. En we merken hier wel of het gewerkt heeft. Zou wat zijn dat je daar naar buiten loopt en het begint gewoon.....
En je hebt ook gewoon een mooie buik. Ik moet nog de eerste zwangere buik tegenkomen die niet mooi is! :6

Beterschap KatyM!

Wat een heftige dromen Lunta! Heb je dat wel vaker zo bizar qua onderwerpen?
pi_107481850
Fee-nix, wat fijn zeg dat je eindelijk een goed gesprek hebt gehad met de gyn. Ben heel benieuwd welke optie je gaat kiezen (en ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is en je straks floep je eerste wee krijgt!!)

Asy, wel een mooie foto zeg!! Vervelend dat hij steeds zo weg kroop, dat is de reden waarom we deze keer niet een 3d echo laten maken. Bij minisproetje hebben we vooral haar handjes gezien.

En jeetje wat zijn er veel slechtslapers... ik ga 's avonds een coma in waar ik in de ochtend weer eens uitkom, en daar ben ik erg blij mee.

Ik mag volgende week eindelijk weer eens naar de vk, vind deze keer de 4 weken wel lang duren. Ben ook benieuwd of hij goed gegroeid is. Als ik lig zit de baby nog steeds onder mijn navel maar volgens mij komt dat ook vooral omdat hij zo lekker in elkaar ligt. Nouja, het zou in ieder geval wel fijn zijn om weer even bevestiging te hebben dat alles goed groeit.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_107481865
Wat fijn dat je gyn zo goed luisterde, Fee. Volgens mij ben je al een stuk rustiger. En fijn ook dat het al verstreken is. Ik hoop zo voor je dat het vanzelf op gang komt. :*

Asy, wat een mooie echo. En wat leuk dat hij al zo eigenwijs is. Hij lijkt inderdaad op Harry. :Y O+
Fijn dat je nog een keer mag.
Ik ben ook zo nieuwsgierig naar vrijdag. We hebben bij Ko geen 3D gedaan en we gaan dat nu wel doen. Ik vind het spannend!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 1 februari 2012 @ 16:09:26 #213
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107481887
Fee-Nix, fijn dat de verloskundige je vragen goed kon beantwoorden !

En weer spannend, zo'n bezoek voor acupunctuur.....Ben benieuwd ! Hoop dat het wat doet!
pi_107482115
Fee-nix, *O* voor het goede gesprek met de gynaecoloog! Fijn dat je niet meer helemaal dicht zit.

Asy, mooie echofoto's O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107487500
Wat fijn fee-nix :*
En complimenten over je buik zijn ook erg leuk! :)

Vanmiddag met vriendin boodschappen gedaan en net bij m'n ouders gegeten, niet zo lang gebleven als normaal..helaas.
Voel me min.. moe, zere rug&buik en verder gewoon n ellendig gevoel.

En m'n lief is vanavond/vannacht op z'n werk -O-
Hij heeft als ik rond de 38.5 en 39.5wk zwanger ben een oefening
Ik: jij gaat echt niet 2weken naar Duitsland (en dan vlakbij Polen) als ik bijna uitgerekend ben! :{
dus dat issie deze week aan t regelen.. :(
pi_107487684
Wat fijn fee-nix!
EN Asy een echo! Met toch wel mooie plaatjes. Fijn dat je volgende week toch nog terug mag komen!
Zoe: je lief zo lang weg als je bijna uitgerekend bent is niet tof nee, hoop dat hij wat kan regelen.

Verder wel gelezen, maar vergeten, sorry!

Zware dag op het werk was echt ZWAAR. Uiteindeijk pas om 10 voor 6 klaar. Dat was dus een werkdag van 07:00 tot 17:50. Beetje heel erg veel. Ondertussen ook pijn in mn buik en rug dus zit nu op de bank onder een dekentje. Straks nog even lekker douchen en mn bed in denk ik. En dan vrijdag nog zo'n dag.. (al zou die iets minder lang moeten worden..)

Wat trouwens wel heel leuk was, was dat de auditor zelf ook zwanger was :D Wel een stuk verder dan ik, maar dan nog, leuk!
pi_107488218
Zo, bedankt voor de lieve berichtjes :) Tis even afwachten...maar hoop het nieuws nog wel te kunnen vertellen aan mn opaatje. (Moet het wel 'gepast' zijn...qua moment...snappie)

Asy, mooie echo's, zo grappig om te zien zo'n 3D echo. Vind dat altijd net van die kleipoppetjes :@ Komt ook door de 'huidskleur' denk ik ;)
Fee, fijn dat er goed geluisterd is. En dat die acupunctuur maar mag helpen :D!
Zoe, hoop dat je man kan regelen dat hij niet weg hoeft. Dat lijkt me echt geen tof idee om tegen die tijd alleen te zijn!

Ugh, dalijk sporten... Echt geen zin in... Maar eens vragen tot wanneer ik ingepland sta. Denk dat ik het heel binnenkort ff afzeg tot na de baby. Dan ga ik in de tussentijd wel zwemmen ofzo. Doen jullie trouwens aan zwange-/babyzwemmen? Is da wa! Of is dt vooral roddelen en thee leuten, want das echt niks voor mij. Dat gevoel heb ik trouwens ook bij van die bevalcursussen :X Ik denk dat ik die gewoon skip, je gaat vanzelf wel puffen toch :').

Deze week 11 weken :) Vrijdag 12 weken echo... Misschien vraag ik wel naar de nubdinges O-) (hoe spreek je dat uit trouwens? En-uu-bee? Of gewoon, nub)
pi_107488479
Wij zitten op een cursus samen bevallen en das geen theeleuterij hoor. :) we vinden het allebei meganuttig. Maar ieder z'n ding natuurlijk ;)
pi_107488857
Fee wat fijn dat ie nu wel de tijd nam! En het klinkt ook alsof je nu rustiger bent. En verder heeft ie natuurlijk gewoon gelijk, van je buik :Y

Asy, prachtig! O+

Wij hebben net de kinderwagen besteld *O*. De Joolz. Van mn paps en mams gekregen, zo lief! En wat betreft de cursussen.. Dat weet ik ook nog niet. Maar moet ik wel snel weten denk ik? Wanneer begint zoiets?
pi_107488879
Asy wat een leuke foto van Harry's broertje. Fijn dat je nog een keer mag terugkomen. Wij hebben er vorige week ook een laten maken.

Nandu hopelijk blijft je bloeddruk deze keer wel binnen de grenzen...
Feenix, fijn dat je het gevoel hetbt dat er naar je geluisterd wordt en die acupuncturist klinkt goed.

Marjolijntje, Katy en Zoe passen jullie wel goed op jezelf!

Woensdag mijlpalendag *O* *O*
Vandaag alweer 28 weken...
pi_107489012
Even een kleine tip, die misschien allang bekend is bij iedereen, maar ik kom er nu net pas achter.
Voor de meiden met bandenpijn en nog niet een te grote buik, een corrigerende onderbroek! Ik had zo'n last dat ik het besloot te proberen, zit echt enorm lekker! Lijk alleen niet zwanger meer _O-
Misschien kom ik er vanavond laat op terug met enorme last van oprispingen hoor, hahaha, maar voor nu lijkt het wel iets te helpen bij de pijn.

Oh en die uk krijgt steeds meer kracht, vanmiddag twee flinke trappen gevoeld! *O* Dat zijn geen plopjes meer!

[edit] Sopho, ja hoor, ik ben van de bizarre dromen, maar sinds zwanger helemaal geweldig [/edit]
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:26:00 #222
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_107489647
Het is alweer even geleden dat ik iets heb gepost maar ik heb wel meegelezen.

Welkom, alle nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd! *O*!

Asy, wat een mooie echofoto :). Fijn dat je nog een keer terug mag komen!

Fee, dat klinkt als een fijne afspraak! Zo belangrijk dat iemand echt de tijd voor je neemt. Oh, en je hebt ook inderdaad een prachtige buik!

Clauwhee, wat leuk, de kinderwagen besteld! Ik wil ook zo graag :@ , we hebben nog alle tijd maar het wordt zo 'echt' als je zo'n wagen hebt staan :)!

Zoe, wat rot dat je niet lekker voelt. Ik heb meegelezen over jouw werkperikelen en ik moet zeggen dat ik echt met je meeleef, wat een gedoe zeg!

Ik las nog iets over zwangerschapscursussen, daar wil ik ook nog wel even naar kijken. Ik kan me toch best voorstellen dat je er iets aan hebt. Ook fijn om even bewust samen er mee bezig te zijn, lijkt mij!

Wij hebben net een pretecho gehad, met 15 w 2 dagen, met als stiekem doel het geslacht te bekijken. Het duurde even want ons kindje lag heerlijk met gekruiste beentjes (net zoals ik altijd haha!). Na wat gepor en gespring draaide het kindje helemaal om en zagen we 3 streepjes...volgens de echoscopiste 100% zeker een meisje! Ik (en met mij de rest van de wereld :')) had niet anders verwacht maar ik blijf toch nog een slag om de arm houden tot de 20 weken echo. Verder was het erg leuk om te zien zeg! We zagen goed het gezichtje, ruggengraatje, hartje, de (lange!)beentjes en een klein stukje 3d. Ze heeft mijn neus O+. En ze lag de hele tijd te duimen O+ . Ooohh, ik ben zo verliefd *; ! Een dochter! Wauw... O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 19:43:38 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107490552
Tante-Soesa, wat leuk! Een meisje! O+

Marjolijntje, dat klinkt als een vermoeiende dag :Y Nu lekker bijkomen...

Zoë, ik zou ook niet blij zijn als mijn man zo ver weg zou zijn op die termijn! :o

Dank je wel voor alle complimenten. O+
sproet-je, Harry lag ook steeds met zijn gezicht in de wand. Daar zijn we 3x voor terug geweest en uiteindelijk heeft ze ons alleen het tarief gerekend voor 2D echo. Maar voor ons was dat niet nodig geweest. Het gaat ons niet (alleen) om mooie plaatjes maar gewoon even gluren naar het spookje daar binnen. Even kijken hoe hij eruit ziet en wat hij doet. Alleen dat al vind ik de moeite waard.

oeke, zo'n 3D echo is heel erg leuk vind ik zelf. Zeker op deze termijn. Dan kun je ook echt al goed zien hoe hij/zij eruit ziet.

Ik zag trouwens bij de echomevrouw een echofoto van een tweeling die echt heel knus met hun hoofd bij elkaar lagen O+
pi_107492593
Marjolijntje pff wat een dag! :*

Tante soesa dankjewel :)
En een meisje! Wat leuk!

Asy: hoop dat ie t kan regelen.. Volgende week is hij ook 2weken weg maar komt hij t zaterdag/zondag wel even thuis, dan is hij vast kapot (ze moeten ook buiten slapen in alleen maar n slaapzak :o ) dus moet m'n moeder vragen om me te helpen in huis.
Nu red ik t redelijk ook al vind ik t niet leuk, maar met de laatste loodjes.. Pff moet er niet aan denken :(

2ling echofoto lijkt me zo O+
heb die van mij+broertje een tijdje geleden gezien, maar dan was het een foto van mij alleen zegmaar, lijkt me leuk om te zien 2babys op 1foto'tje

Lunta :D die tip had ik nog niet gehoord, wat fijn dat t helpt :)!

Roosje 28weken *O*
pi_107495914
Ik ga de cursus Zwanger volgens Mensendieck doen. Vooral praktisch over goede houding tijdens zwangerschap, hoe til je met buik enz. Er zijn ook bijeenkomsten na de zwangerschap om sporten weer verstandig op te kunnen pakken. Er zullen vast ook wat puftechnieken langskomen en er is een partneravond.

Tante_s wat leuk, een meisje!!

Marjolijntje, klinkt vermoeiend. Nu verdiende rust :).

Clauwhee, de kinderwagen besteld! Welke kleur?

Zoe, dat lijkt me niet fijn, dat hij weg is precies rond de uitgerekende datum.. Even duimen dat hij thuis kan blijven.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107497096
Phaidra, dat klinkt best ok, die cursus. Ik ben heel nuchter, en dat praktische gedeelte lijkt me nog wel handig. Maar ik hoef bijv. Geen zweverig gedoe over 'oh wat een wonder' en heel zen yoga achtig gedoe :X
Haha, vriendlief is zo mogelijk nog nuchterderder, tegen het lompe aan af en toe... Dus die ziet t eigenlijk helemaaaaal niet zitten om zoiets te moeten doen. Die heeft zoiets van, kzie t allemaal wel... Volgens mij heeftie stiekem ook wel zoiets van 'maar ík hoef toch niks te doen 8)7?' haha...we zullen zien...
Zal me toch eens meer gaan verdiepen in die cursussen dan...

Oh, trouwens! Vrijdag dus 12 wk echo bij SHL Breda... Zus zou eerst mee gaan, als extra naast vriend, kon toen niet. Dus lief mama meegevraagd... Maar nu kan zus tóch mee... Zouden ze er een groot probleem van maken als ik dus twee extra's meeneem :@? Vriendlief gaat sowieso mee :)

[ Bericht 11% gewijzigd door SupremeEvil op 01-02-2012 21:51:00 ]
  woensdag 1 februari 2012 @ 21:57:41 #227
250838 Fee-nix
pi_107497895
Zo, beetje bijgelezen, niet alles onthouden.

Ik zag dat Tante_Soesa een meiske krijgt! Wat leuk! *O*

Zoë groot gelijk dat je in opstand komt tegen je vriend ;). Rond die termijn zo lang weg lijkt me absoluut geen goed plan!

Sorry... de rest vergeten.

Hier alles nog/weer rustig. Na het toucheren vanmiddag weer last gehad van m'n onderrug en af en toe m 'n buik. Maar nu niet meer. Mijn hoop is gevestigd op morgen ;).

Slaap lekker allemaal!
pi_107497902
Lunta, bizar hoor die dromen, heb ook steeds zulke vreemde dromen, veel raarder dan voorheen :D.

Asy, mooie 3d echo hoor! Lijkt echt op z'n broertje! Knapperd O+ En zoveel haar, hoe leuk is dat straks O+

Fee, fijn dat de gyn zo de tijd nam deze keer, er mag vaker zo'n leuke co assistente bijzitten, mannen :+
Nu zelf maar rustig bedenken wat je voorkeur heeft, al hoop ik dat het straks allemaal niet nodig is. Zo'n hormoonloos balloncatheter is misschien ook wel wat. Nou rustig over nadenken maar.
Als die acupunturist straks gelijk krijgt hoef je daar niet meer druk over te maken, ben benieuwd!

Zoë, ik hoop toch wel dat je lief iets kan regelen, dan maar mee met een andere oefening lijkt me?

SE, hoop écht dat je het nog kan vertellen aan je opa. Konden wij net niet meer, dat was wel heel erg jammer.

Handig al die gekregen spullen clauwhee, wij hebben ook een rode quinny gehad, super handig *O*

Ik heb over 3 weken weer een afspraak met m'n vk, dan maar eens vragen naar cursussen en zo'n zwangerschapsverklaring voor op het werk, is nu wel nodig.

T_S, een meisje, hoe leuk O+ Een dochter! O+

Bedankt voor de beterschapswensen, m'n hoofd bonkt nu dus snel nog wat babyneusspray zo en dan slapen. Kwam er achter dat je bijna geen neusspray mag gebruiken als je zwanger bent. Nu dus de babyversie :).

Truste! :*
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:00:14 #229
250838 Fee-nix
pi_107498044
Nog ff snel: Katy volgens mij mag je gewoon Otrivin voor volwassenen gebruiken hoor. Als ik de bijsluiter mag geloven in ieder geval...
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:01:11 #230
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107498103
Ooh over cursussen: ik heb bij Harry wel meegedaan aan een cursus, maar dat was meer om mensen te leren kennen die strakjes een kindje zouden hebben dat net zo oud is als de mijne.
En daar ken ik dan Elmo (en vriend) van die net zo broodnuchter zijn als wij :D
pi_107499488
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:00 schreef Fee-nix het volgende:
Nog ff snel: Katy volgens mij mag je gewoon Otrivin voor volwassenen gebruiken hoor. Als ik de bijsluiter mag geloven in ieder geval...
Staat daar niet in: niet gebruiken of eerst met huisarts overleggen? :o
Die voor loopneus otrivin heb ik gecheckt, misschien had ik die normale moeten nemen...damn, t weekend halen als t dan nog zo erg is...

Thx!
pi_107499668
Phaidra we hebben de antraciet gekozen, met zilver/aluminium frame.

Welterusten dames, ik ga weer een poging doen! Helaas nog geen voedingskussen, winkels waren al dicht..
pi_107500092
SE geen idee, ben wel bij SHL geweest maar toen was enkel mijn vriend erbij.

Clauwhee nu was ik helemaal vergeten te jompelen voor je meisje *O*
pi_107506148
Whaaa, overheen gelezen: clauwhee! Een meisje *O* Jeej :)

Zal shl wel ff bellen vandaag. Opa is weer thuis, niet dat het nou zo fantastisch met hem gaat. Maar ze kunnen niet veel voor hem doen. Ze gaan nu z'n medicijnen weer aanpassen. Maar volgens m'n papa kunnen we het vrijdag gewoon vertellen :)

Zo, nu aankleden... -8 buiten... Wat heb ik toch zin in lenteweer!
pi_107506299
Eindelijk weer een nacht doorgeslapen *O*.
pi_107506311
Fee-nix ik hoop dat jou baby zich snel meld :*

Verder dank voor de lieve reacties :*. Hoop ook dat m'n lief blijft

Klote nacht gehad, veel pijn, nu nog
Gewoon liggen janken van de pijn en dat heb ik echt niet snel :{ misschien emo
van t niet slapen.. Voel me echt ***

Sorry v klaagpost :(
pi_107506390
Even een ego klaagpost hoor,

Ik denk dat het in de lucht hangt zoë, vannacht niet geslapen en kon vanochtend het nog niet eens opbrengen om min tanden te poetsen, kon alleen nog maar huilen, zo moe en mijn banden voelen pijnlijk aan, alsof ik de hele dag veel te druk ben geweest alleen dan in de ochtend al. Nu lekker een potje gehuild, ziek gemeld, aan de telefoon weer gehuild, nog meer gehuild en nu gaat het wel weer een beetje. Zo maar even een dutje doen en kijken of ik wat te eten voor mezelf kan maken.

Veel sterkte vandaag Zoë, je hebt het echt niet makkelijk deze zwangerschap. Doe jij ook rustig aan vandaag?
pi_107506582
Sterkte dames :*

Hier juist wel een fijne nacht gehad ook wel eens lekker!
pi_107506647
Ik heb net ook jankend m'n collega gebeld dat ik niet kom.. Het hangt dus in de lucht! En nu ga ik heel hard hopen dat ik linksom of rechtsom zo nog kan pitten.. Vertrouwde mezelf ook niet om de auto in te gaan, superduizelig.

Kuuks en klaver lekker meiden, dat helpt zo mee!

Zoe en thistle, :*.
pi_107506690
jeetje clauw, wat vervelend. Ik hoop dat de rest wel goed geslapen heeft.
pi_107506726
Ahw lieverds. Wat balen van jullie nachten en gevoelens.
Goed dat jullie je ziek hebben gemeld. :*
pi_107506918
Aww :( hangt echt in de lucht dus!

:* hele dikke!

thistleweed; zal ook rustig aan doen..
moet vandaag wel het e.e.a. regelen met werk mbt ziekmelden enzo..
(ik denk dat ik er tegenop zie omdat ik na mn verlof ook niet meer terug kom, ga de cliënten en mn werk best wel missen. Ben zo gewend om met de heftige dingen als op een opname/crisis afd. bezig te zijn ipv mezelf :P en nu moet ik wel denken om mezelf, dat is weer een vak apart :9 :@ )

mn moeder was gister trouwens verbaasd dat ik nu nog op een afd werk waar ik voor ongv 10 mensen moet 'zorgen' in mn 1tje :P "heb je geen collega dan!?" ik; nee..
nu begrijpt ze t denk ik wel (eerst zei ze; missch moet je blijven werken, is goed voor je enz) (bedoelt ze ook lief natuurlijk!)
  donderdag 2 februari 2012 @ 08:46:29 #243
250838 Fee-nix
pi_107506959
Jemig wat een hoop slechte nachten en veel pijn... bah! Dikke knuf voor Zoë, Thistleweed en Clauwhee!

quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef KatyM het volgende:

[..]

Staat daar niet in: niet gebruiken of eerst met huisarts overleggen? :o
Die voor loopneus otrivin heb ik gecheckt, misschien had ik die normale moeten nemen...damn, t weekend halen als t dan nog zo erg is...

Thx!
Nu werd ik nieuwsgierig. Even gebruiksaanwijzing erbij gepakt... En oeps... ik had blijkbaar verkeerd gelezen :@ . Er staat dat je het op voorschrift van de huisarts mag gebruiken, max een week (maar dat max een week is standaard). En dan is het voor zover bekend zonder gevaar. Je moet voorzichtig zijn als je een hoge bloeddruk hebt of een slecht doorbloedde placenta. Nouja.... er staat dus wel arts raadplegen. Toch ff bellen dus misschien.

Hier wel een goede nacht. Vanochtend weer veel pijn bij opstaan. Het begint te wennen...
pi_107506980
Fee :*. Ik hoop nog maar effekes voor je meis. Dat het beebje maar lekker snel naar jullie gezinnetje komt kijken O+.
pi_107507042
Wat lastig Zoë, ik denk dat een goede hulpverlener ook zeker iemand is die heel erg betrokken is bij zijn clienten en dan is het niet zo raar dat je ze gaat missen en dat je een dubbel gevoel hebt.
Echt wel jammer ook dat je baas niet meer heeft nagedacht over een goede oplossing, ik denk inderdaad dat het fijn is om binding te houden met je werk, maar dan moet het niet zo zijn dat als je komt het loodzwaar is.

Ik vind het ook wel lastig, voor de zwangerschap heb ik me voorgenomen om me gewoon ziek te melden als ik te moe ben of als het niet gaat omdat ik nu niet alleen om mezelf moet denken maar ook aan mij baby. En mijn baby is belangrijker dan mijn werk. Maar als ik dan nu aan mijn lieve kleutertjes denk dan voel ik me wel schuldig, ze hebben al zo veel wisselingen gehad (ik ben ook invaljuf) en nu dan weer een zieke juf.

Op www.apotheek.nl vond ik toen ik opzocht of ik neusspray mocht gebruiken dit:

Neussprays tegen verkoudheid bevatten een stof (meestal xylometazoline) die het neusslijmvlies doet slinken. Deze stof wordt in kleine hoeveelheden opgenomen in het bloed en kan dan de doorbloeding van de placenta verminderen. Het ongeboren kind zou daardoor minder voedingsstoffen kunnen krijgen. Kortdurend gebruik van zo'n neusspray is geen probleem. U moet deze sprays echter niet langer dan 5 dagen gebruiken (dat geldt overigens ook buiten de zwangerschap).

Heb het toen toch maar niet gebruikt, maar een babyspray die alleen maar een zoutoplossing bevat.
  donderdag 2 februari 2012 @ 08:53:33 #246
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107507053
Mogguh!

Hier ook slecht geslapen vannacht....Ging om half 12 naar bed, lag niet lekker, snurkende man....uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar om 1 uur weer wakker, 2 uur wakker, 3 uur wakker (toen had ik inmiddels al 2 kids naast me liggen....) Kids heb ik toen maar in hun eigen bed gebracht, werd er gek van. de ene lag strak tegen mn rug aan, en de andere was de hele tijd aan het kletsen en aan het krabben, want hij had jeuk, dus dat beukte elke keer tegen mn buik aan }:| En het is WARM 2 kids tegen je aan :{ Maargoed, ik ben weer in slaap gevallen tot een uur of 5, en daarna tot 7 uur....toen ging de wekker. En nu ben ik dus echt doodmoe :')

Fee-Nix, succes met de acupunctuur vandaag!
pi_107507065
Fee-nix, nog eventjes en dan heb je je kleine lekker in de wieg ipv in de buik :*

PE ook al zo'n slecht nacht. Wat vervelend!
pi_107507407
oh lijkt me echt niet makkelijk fee, die laatste loodjes :*

PE ook al slecht geslapen :@ :*

Thistleweed;
Ja precies.. wat mn baas "vergeet" is dat ik met mensen werk, je kunt heel veel werkzaamheden smiddags plannen, maar ik heb wel 'zorgverantwoordelijkheid' als iemand ziek,boos, psychotisch of wat dan ook wordt, ik moet er wel voor diegene zijn. En ik merk dat ik dat nu niet meer kan. Ik doe het wel op dat moment, maar ik ben daarna echt kapot.

goed dat je je wel ziekgemeld hebt vandaag! :*
kan me voorstellen dat je je dan schuldig voelt.. geeft ook aan dat je hart voor je werk hebt. Voor jezelf kiezen kan lastig zijn..

[ Bericht 12% gewijzigd door Zoë23 op 02-02-2012 09:25:45 ]
pi_107508010
Oooh supersnel doorgelezen:

Mooie echo van Asyniur :D en je mag zelfs nog een keer terugkomen? :D Dat is weer het voordeel van dat ie steeds wegdraait, mag je lekker nog eens kijken O+

Zoë's aanstaande weg rond tijd van bevallen :{w zou ik ook niet meer goedvinden vanaf week 37 hoor! Daar gaan ze over het algemeen toch wel in mee? Nou hoop dat hij wat kan regelen!

Fee-nix fijn dat je een goed gesprek hebt en dat er meer opties zijn, ik blijf voor je duimen dat de kleine snel komt. Succes bij de acupuncturist vandaag :D

:* voor alle slechte slapers

*O* voor alle goede slapers

:( voor de kou!
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:49:02 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107508059
Jeetje, balen zeg voor de slechtslapers! Vandaag maar even goed bijslapen dan!
Ik heb vannacht (dankzij pcm) eigenlijk best goed geslapen. Nu maar weer 2 pcm geslikt en dan maar hopen het gevoel van een gebroken bekken wat wegzakt. :X

Neusspray: ik gebruikte hem alleen voor 's nachts. Dan kon ik in elk geval slapen. Denk niet dat het zo'n kwaad kan als je een paar nachten die neusspray gebruikt...

Fee-nix, succes vandaag! Hopelijk gaat het echt wat doen.
Ik heb zin in een verse baby O+
  donderdag 2 februari 2012 @ 10:48:15 #251
250838 Fee-nix
pi_107509529
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:49 schreef Asyniur het volgende:

Ik heb zin in een verse baby O+
Dat klinkt wel lichtelijk kannibalistisch, Asy ;), hehehe.
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:04:16 #252
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107510003
Goedemorgen dames (en mee lezende heren) ben hier nog niet geweest. Ben wel al een klein tijdje op fok te vinden. Maar nu ben ik dus zwanger:) Had in oktober een miskraam dus hoop dat het nu wel goed gaat.
Mijn laatste m was 7 december dus dat zou betekenen dat ik nu ruim 8 weken zwanger ben. Dat is al 2 weken meer dan de vorige keer! Vandaag dus ook een afspraak gemaakt bij verloskundige, daar kan ik volgende week al voor echo en combinatie test, spannend dus:D
Vanaf nu zal ik wat meer hier meelezen cq reageren:)
Be dance |Be real| Be You
pi_107510060
Proficiat Loodje! En welkom hier.
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:07:32 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107510097
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:48 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Dat klinkt wel lichtelijk kannibalistisch, Asy ;), hehehe.
uhm ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in!
[/quote]I want a baby in my belly!![quote] ;)

Van harte gefeliciteerd Loodje! Spannende tijd dus nog voor jullie.
Wanneer heb je een echo? Of heb je die al gehad?
Of je leest eerst eens goed, schele zwangere |:(
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:14:24 #255
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107510294
Bedankt Kuukske en Asyniur:D

Het is zeker spannend haha, nog een paar daagjes dus even afwachten. Heb ik het begin last van erge krampen gehad, dus ging er weer een mk door mijn hoofd. Maar nu zijn deze na 8 weken rustig weggegaan en ben kotsmisselijk dus dat is een goed teken haha
pi_107510376
Mag ik trouwens even juichen :@

SPOILER: werkgerelateerd, jaja
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:24:33 #257
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107510596
Kuuks, wat fijn! *O*
Ik kreeg gisteren een brief van het UWV. Vanaf 26 feb gaat mijn zwangerschapsverlof in :+

Loodje, wat kun je dan opgelucht zijn hè, ondanks de misselijkheid ;)
pi_107510652
Kuuks :{w :( :6 dat is gemeen.
Ik wil ooooook! :+

Ah over 5 minuten sollicitatie met wss mijn vervanger, dus dat is een begin.
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:27:32 #259
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107510694
Ja inderdaad, alhoewel mijn vriend nu nog even minder blij is dan de vorige keer, maar dat is logisch;)
pi_107510717
Loodje gefeliciteerd! En dat je vriend een beetje afwachtend is, is wel logisch toch? :*

Wat fijn zeg, nog drie dagen! Dat is helemaal niet zo heel veel.

Asy, dat zal ook wel een fijn gevoel geven, dat je verlof er aan komt.
pi_107510736
Covie: ja dat hoop ik..

Loodje *O*. Gefeliciteerd!! :)

Kuukske: bijna verlof *O*

Asy: bijna officieel met verlof :9
Vanaf welke week zit jij in de ziektewet?

*O* officieel ziekgemeld nu
Baas reageerde begripvol, volgende week weer contact, dan naar de Arbo arts
En dan hopelijk alles geregeld. :)
pi_107510810
Zoë! een jompel voor het officieel ziek zijn *O*

(, dat klikt wel heel erg gemeen, blij zijn dat iemand ziek is gemeld, maar het is goed bedoeld :* )
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:36:03 #263
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107510967
Dit is wel het eerste fok forum waar ik vrolijk van wordt haha:D
Bedankt allemaal:D en wow bijna met verlof, spannend!

*O* *O* *O*
pi_107511019
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:31 schreef Thistleweed het volgende:
Zoë! een jompel voor het officieel ziek zijn *O*

(, dat klikt wel heel erg gemeen, blij zijn dat iemand ziek is gemeld, maar het is goed bedoeld :* )
Haha ik snap t :9

:*
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:50:18 #265
250838 Fee-nix
pi_107511395
Loodje gefeliciteerd! *O*

Kuuks bijnaaaaa verlof! Heerlijk meid!

Zoë officieel ziekgemeld! Goedzo!

Ik heb trouwens gisteravond in bed voor t eerst (naar mijn weten) een harde buik gehad! Misschien dat ik er al eens wat op de fiets heb gehad, maar dat weet ik niet zeker. Maar gisteren was t echt duidelijk hoor! Echt knoerthard. Maar is volgens mij wel bijzonder: tweede zwangerschap, 40,5 wk en dan pas een harde buik, haha.
pi_107511502
:* voor alle slechtslapers, ik heb zowaar een bijna volle nacht gehad, wat scheelt dat zeg in hoe je je overdag voelt.

Loodje, Allereerst gefeliciteerd! Maar ik snap het wel een beetje aangezien ik met week 6 een MK had in juli. Het blijft toch door je hoofd spoken. :* Ik hoop dat je op de echo een mooi knippertje ziet en je vriend zich dan ook iets geruster voelt.

Fee, succes met je acupunctuur, zou toch geweldig zijn als het daarna op gang komt :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:56:47 #267
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107511593
Lunta, bedankt! ja woendag weten we meer, dan gelijk al combinatie test, waarschijnlijk gaat hij mee, dat is wel fijn!

Fee, ik hoop dat het inderdaad daarna op gang komt! You go girl *O*
pi_107513088
Loodje, gefeliciteerd!! Ik hoop dat alles goed blijft gaan! :)

Hier ook weer een hele slechte nacht. En dat na die lange dag van gisteren, ik ben echt kapot. Maar toch gewoon weer aan het werk vandaag, ik kan me echt niet ziek melden :( Morgen nog een zware dag met weer audit en ik hoop dan toch echt wat eerder naar huis te kunnen.
En ik word ook gestoord van mijn neus die dicht zit. Zeker 's nachts is het een ramp. En ik slaap sowieso al slecht maar dit maakt het niks beter :(
pi_107513173
Sterkte Marjolijntje! En alle andere slechtslapers.

Ik ben zo verkouden (bedankt voor de neusspray tips, hou het maar bij de babyvariant met zoutoplssing voor 5 dagen), hoofdpijn en keelpijn. En ik moet wel minimaal 100 x heel hard niezen op een dag en dan doet m'n buik zeer. Ik heb me voor het eerst in 5 jaar ziekgemeld. M'n collega's vielen van hun stoel. Maar om 6 uur kon ik écht m'n bed niet uit. *hatsjoe

Succes bij de acupunturist Fee, was t nou vandaag al?

Loodje gefeliciteerd!
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:59:31 #270
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107513394
Dank je meiden, en beterschap natuurlijk!
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:49:39 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107515115
Thistleweed (en Zoë), ik werkte in week 7 nog maar de helft en in week 10 ben ik gestopt met werken omdat het niet meer ging. Maar week 6 had ik vakantie en week 8 en 9 had ik ook vakantie. :D

En nou ziek blijven hè Zoë? :*

Fee, hoe laat moet je bij de acupuncturist zijn?

Marjolijntje en Katy, succes vandaag :*
pi_107515496
Asy: ook al vroeg klachten dus.. Je hebt ook nog n mannetje om voor te zorgen.. Pff

Ja.. Ben er wel klaar mee om te 'proberen' heb nu vanaf t begin geprobeerd te werken, t gaat gewoon niet.

Fee spannend, hoop dat t iets doet :*

Marjolijntje en KatyM ook een dikke :*
pi_107515763
Iedereen een :* voor de slechte nachten.
Ik werd om half zes wakker met gigantische kuit-kramp. Mijn hemel wat kan dat pijn doen zeg! Tijdje rondgelopen, tegen kwart over zes weer in slaap gevallen.

Zoe fijn dat je nu officieel ziekgemeld bent.

Fee spannend vandaag, hopelijk doet de acupunctuur iets op gang brengen!

Tante Soesa een meisje *O* leuk!!
pi_107516009
Wat een hoop meisjes weer opeens! Allemaal leuk datemateriaal voor de jongens van maart 2012 8-).
pi_107516172
Maakt me zo mogelijk nóg nieuwsgieriger naar wat wij krijgen!! Misschien wel 1 van allebei! :o
Nog een week wachten...
pi_107516173
Even een dikke knuffel voor alle slecht slapende dames. Ik zeg maar niks met zeker negen uur slaap per dag, ik ben gewoon doodop elke dag.
Overigens mag mijn lief ook niet naar Lowlands dit jaar zeker gezien de eerste kleine. Die kwam twee weken te vroeg. Hij zou dan eigenlijk op wintersport zijn, gelukkig vond hij het te ver in de zwangerschap om nog te gaan. Dus, heren hebben een veto wat betreft weggaan zodra wij zwangere dat vinden. Puh!

Wat leuk al die meisjes! Gefeliciteerd alvast!
  donderdag 2 februari 2012 @ 14:27:29 #277
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107516189
Ik loop wat achter met reageren.

Maar ik las dat Clauwhee een meisje krijgt *O*
En tante soesa ook *O*

Asy, mooie echofoto. Jammer dat ie zo bewegelijk was dat je hem niet hele goed hebt kunnen bekijken.

Fee, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de gyn. En ben benieuwd wat de acupunctuur gaat doen :%

Zoe, officieel ziek las ik? Hopelijk geeft dat je de rust die je nodig hebt.

Loodje, welkom & gefeliciteerd!

Hier alles zn gangetje. Gisteren een gesprek gehad met de verpleegkundige en een folder meegekregen over het hoe en wat omtrent een keizersnede. Duidelijke folder, heb eigenlijk nog maar 1 vraag, hoe lang moet je op die uitslaapkamer blijven? Maar dat zal per zkh verschillen en hangt waarschijnlijk ook af of alles vlot is verlopen en of het druk is etc etc. Maar ik las iets over 'de eerste uren' maar dat lijkt me wat lang. Moet ik nog even navragen dus.
pi_107516205
Zoe goedzo! Je hebt het lang genoeg geprobeerd hoor!

Loodje welkom!

Marjolijntje...bluh. Dan lijkt het weekend ineens nog heel ver weg. Probeer zo goed en zo kwaad als het gaat tussendoor ergens je rust te pakken..

Ik ben net anderhalf uur uit bed. Heb een nestje van kussens gemaakt in ons 1.80 bed en heb echt nog geslapen..! Misschien kruip ik straks gewoon ook nog weer even terug..kan mij het schelen. Ik meld me ook bijna nooit ziek dus dan moet ik deze extra dag maar goed benutten om een beetje bij te komen. Voel me wel ontzettend schuldig tov collega's, nu ik wakker ben. Ben morgen en maandag natuurlijk ook al vrij...
pi_107516731
Beterschap voor alle zieken! Idd even goed uitzieken clau!

Marrije bij mij zeiden ze dat ze er alles aan doen om je zsm weer bij je kind te brengen, maar ze zeiden ook eerlijk dat het voor de moeder altijd te lang duurt. Ik hoop er dan ook zo min mogelijk tijd te gaan doorbrengen, maar dat kan ik je over een ruime week uit ervaring gaan vertellen :)
pi_107516772
En Zoe! Wat knap dat je je nu definitief hebt ziekgemeld, je hebt het lang genoeg geprobeerd! :*
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:16:57 #281
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107517855
Klavertje, dat is ook zo, voor de moeder duurt het altijd te lang.
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:26:43 #282
250838 Fee-nix
pi_107518228
Daar ben ik weer :).

Had om 13 uur de afspraak bij de acupuncturist. Hele aardige man en grappig om mee te maken zoiets! Best ontspannend ook! Ik had 4 naalden in m'n onderrug, op allebei m'n handen eentje, een op mijn enkel en twee op elke voet. En op sommige zat ook nog een elektrode aangesloten waar dan steeds een stroompje doorheen liep.

En nu is het dan afwachten. Heel grappig: toen ik daar aan t afrekenen was voelde ik wel al wat licht gekramp in buik en rug. Maarja, t moet ook doorzetten natuurlijk! Ben heel benieuwd. Als het nog niet aanslaat, mag ik morgen en evt. maandag nog terugkomen. Duimen jullie voor me dat ik morgen kan afzeggen? :)
pi_107518450
Oe! Fee-nix, zou het dan nu gaan beginnen? Ik ga in ieder geval voor je duimen dat je morgen geen accupuntuur naalden in je gestoken krijgt (ik denk dat helemaal geen naalden nog beter zijn, volgens mij betekent dat niet altijd veel goeds tijdens de bevalling, of ontkom je niet aan een paar prikken als je gaat bevallen?)
pi_107518849
Klinkt goed Fee! Ik duim!
pi_107518957
Ben druk aan het duimen voor je, Fee!!
Tralalalaaa
pi_107519008
ik ook!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107519238
spannend Fee! ik duim ook! :*
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:08:43 #288
250838 Fee-nix
pi_107519560
:) Dank jullie wel!

Thistleweed, als het geen acupunctuurnaalden zijn, dan hoef morgen idd geen naalden hoor!
pi_107519619
Ik ga ook voor je in duimstand Fee.
pi_107519722
Hopelijk komt het op gang nu!

Zit even te googlen naar mijn verloskundige die ik zo snel, bijdehand en niet echt lief vind..blijkt dat veel meer mensen die ervaring hebben! Dus ik ga het volgende keer gewoon zeggen, dat het leuk zou zijn als ze ook eens vraagt hoe het met me gaat :+ Ze heeft wel de baarkruk uitgevonden, goh :').

Verder heb ik zin om kruidcake te bakken, maar ik ben bang dat ik dan de hele cake opeet :o
pi_107519828
Je kunt altijd nog overstappen Katy, als ze niet blijft bevallen. (haha :') )
Maaruhm.. hou es op over cake. :P. Ik heb al weken zin om appeltaart te bakken. En ik denk dat er binnenkort nog taart staat ook :').
pi_107519869
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Je kunt altijd nog overstappen Katy, als ze niet blijft bevallen. (haha :') )
Maaruhm.. hou es op over cake. :P. Ik heb al weken zin om appeltaart te bakken. En ik denk dat er binnenkort nog taart staat ook :').
De oven is al aan het voorverwarmen :@.

Appeltaart is ook erg lekker zeg, doen :9!
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:17:49 #293
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107519954
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:14 schreef Kuukske het volgende:
Maaruhm.. hou es op over cake. :P.
Heb ik toevallig gisteren nog gebakken met de kids. Net 2 plakken opgegeten :9 :Y)
pi_107520004
Lief van jullie :*

Klavertje: over n ruime week al :o gaat snel!

Fee spannend!! :* ik duim mee

KatyM: grenzen aangeven/aangeven wat je prettig vind lijkt me een goed plan bij je vk :)

Oh kruidcake lekker! Ruikt ook zo lekker O+

Clauwhee: lekker uitrusten! :*
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:22:05 #295
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107520136
Spannend Fee, natuurlijk duim ik voor je.

Klavertje, een meevaller vind ik wel dat ik na 48 uur weer naar huis mag (als er geen complicaties zijn uiteraard).
pi_107520259
Zoe ja gaat zeker snel! En over een ruime week is t dus al achter de rug!
ach wat maakt t uit, ik gooi de datum er gewoon eenmalig in :+ 8 februari al! :o

O das fijn Marrije, bij mij houden ze 3 dagen aan bij geen complicaties. We gaan t zien, vind t best spannend!
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:29:11 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107520398
Kan me voorstellen dat je het spannend vindt en 3 dagen is ook te doen denk ik? En al zo snel he :o
pi_107520451
Ik denk dat ik 3 dagen ook wel prima vind idd. Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen, dus geen idee eigenlijk!
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:36:12 #299
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107520650
Bedankt dames:) Wat enorm leuk om ervaringen te lezen en zelf wat mee te schrijven.

Keizersnede is best een ingreep dus 3 dagen geeft je genoeg tijd om te helen en om van je kleine te genieten als alles goed gegaan is:)
pi_107520653
Wow spannend klavertje! Voor je t weet is t zo ver :o
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:09:09 #301
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_107521928
Hoe gaat het met jou zoe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: