Fee, niets geks aan toch dat je je even rot voelt

Clauwee en Bijtje, hier gaat het echt met ups en downs, ik heb ongeveer energie voor een halve dag bezig zijn en daarna begint het echt overal zeer te doen. Voor mij is het qua energie en hoe ik me voel wel echt iets beter sinds een paar weken, dus dat dit de hele toffe maanden genoemd worden snap ik wel. Relatief tof, ten opzichte van het eerste trimester, in mijn geval.
Gisteren had ik mezelf voorgenomen vandaag echt even te gaan winkelen. Maar dat werd toch al snel pas rond het middaguur de deur uit. Even naar de HEMA waar het naadloze zwangerschapsondergoed wat korting had. Daarna was ik moe zat, maar besloot toch nog even naar de Zeeman te gaan, weet niet wie dit tip gaf over dat velours huispak voor 12 euro, maar thanks. De broek een maat groter genomen dan normaal en ook het vestje iets groter. Past allebei nog prima over mijn buik.
Over de kilo's aankomen, ik weet wat ik woog voor ik zwanger werd en zou nu geen idee hebben. In het ziekenhuis wegen ze me niet, en ik hoef het ook niet zo nodig te weten, veel te bang dat ik nu al teveel aangekomen ben

Eindelijk kan ik weer een beetje eten, dus dat doe ik dan ook. Met name enorme drang naar melk, waar ik nooit melk dronk voorheen wil ik nu brinta als ontbijt, koffie grandioos verkeerd en melk bij het eten.
Mijn man vindt die drang naar melk en zuivel nog niet eens zo gek, hij vraagt zich meer af waar de obsessie voor muppet punten vandaan komt (ik vraag ze echt aan iedereen, ik moet en zal die 8 poppen bij elkaar sparen).
Mijn nieuwste kwaaltje, jeukende benen... iemand een idee waar dat vandaan kan komen?