Geniaalquote:Op maandag 30 januari 2012 02:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met zo'n TT komt er geen mod kijken, natuurlijk.
Nog mensen gebanned? En steven moet maar snel weer terugkomen met zijn mooie nieuwe UIquote:Op maandag 30 januari 2012 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet, misschien is hij aan de alcohol gegaan daar waar ik wellicht onverstandig het met spam heb verdrongen (En Top Gear)
Oh... is het positief of negatief als je die namen kent? Of betekent het gewoon dat je geen leugenaar bent?quote:
Veruit de meeste Ajacieden hier namen het best goed op hoor. Hoeveel hebben er jullie gefeliciteerdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog mensen gebanned? En steven moet maar snel weer terugkomen met zijn mooie nieuwe UI
Elke 17-jarige gast trok zich toch af op Don en Ad?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... is het positief of negatief als je die namen kent? Of betekent het gewoon dat je geen leugenaar bent?
Nee man, de Feyenoorders waren erg ehm aardig, en het livetopic ben ik niet ingegaan. Ik ben hier pas gaan posten toen ik Ajax niet meer aankonquote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog mensen gebanned? En steven moet maar snel weer terugkomen met zijn mooie nieuwe UI
Ik vind het wel grappig dat hij altijd geheimpjes heeft. Hij weet altijd dingen die hij niet wil vertellen. Maar hij wil wél graag dat iedereen weet dat hij iets weet wat hij niet gaat vertellen.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook altijdAls supporter van een andere club kan je nog denken niemand neemt hem serieus dus laat maar lullen, maar als PSV'er zijnde praat hij bijna uit naam voor PSV als een soort woordvoerder
Ik ken ze ook alleen maar vanwege de Stacy-hype als ik eerlijk benquote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elke 17-jarige gast trok zich toch af op Don en Ad?
Ik ook hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 02:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ken ze ook alleen maar vanwege de Stacy-hype als ik eerlijk ben
Ah, mooi op te zien hoe dit topic verbroederd.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Veruit de meeste Ajacieden hier namen het best goed op hoor. Hoeveel hebben er jullie gefeliciteerd
Leuke is wel dat de oprechte felicitaties met hier en daar een opmerking erbij als trollen werden gezienquote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Veruit de meeste Ajacieden hier namen het best goed op hoor. Hoeveel hebben er jullie gefeliciteerd
Ik zag zelfs oppertroll Ritmo vandaag. Al hebben ze die wel verstandig na de wedstrijd unbannedquote:Op maandag 30 januari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah, mooi op te zien hoe dit topic verbroederd.
Dat was wel echt triest jaquote:Op maandag 30 januari 2012 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke is wel dat de oprechte felicitaties met hier en daar een opmerking erbij als trollen werden gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor Ajacied43352452:DUDE. WAAROM KLIK IK EROP. STAAT ZELFS EEN WAARSCHUWING BOVENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor Ajacied43352452:Hij heeft ons wel verslagen in het dagcijfer topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet me morgen maar was rustiger houden anders sta ik door dit topic morgen op zeker op 1
![]()
Zette 'm expres in 'n spoilerquote:Op maandag 30 januari 2012 02:25 schreef msnk het volgende:
[..]
DUDE. WAAROM KLIK IK EROP. STAAT ZELFS EEN WAARSCHUWING BOVEN
Die dagcijfers interesseren me dus echt geen fuckquote:Op maandag 30 januari 2012 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ons wel verslagen in het dagcijfer topicIk moet me morgen maar was rustiger houden anders sta ik door dit topic morgen op zeker op 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |