quote:Op maandag 30 januari 2012 01:55 schreef JK1982 het volgende:
Vrouwen..
Maargoed, laat me raden.. nu het oude topic vol is gaan jullie zeker ook naar bed?
Daar hou ik je aan!!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Doe dat maar.. Die Mona komt een andere keer wel
mwaaaaaaaaah klaar wakker wil ik het niet noemen :p ik denk dat ik t bestand even snel door kijk en dan even een mailtje typ.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:57 schreef JK1982 het volgende:
Dat meen je niet.. En dat wilde je nu nog gaan doen? Of ben je nog klaarwakker?
Nouja, dat is wel belangrijk natuurlijk.. Ik moet zo eigenlijk ook maar eens gaan pitten, moet ook om uiterlijk 7.00 weer op.. Morgen begin ik de dag gewoon met een dubbele espresso
Is goed, geen probleem!quote:
weltrusten!quote:Op maandag 30 januari 2012 02:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is goed, geen probleem!
Slaap lekker dan maar.. Yska: studeer ze! En dan ga ik denk ik ook maar eens de binnenkant van mijn oogleden bekijken.. als de film afgelopen is tenminste
Teruglezen!quote:Op maandag 30 januari 2012 09:39 schreef Ireth het volgende:
Stelletje ouwehoers!
Iemand een beknopte samenvatting of is het de moeite waard om terug te lezen
Neem je wel een thermosfles heet water en een dekentje mee, voor als je straks ingesneeuwd raakt?quote:
Sorry, maar er moet ook bij haar een alarmlamp gaan knipperen....quote:Op maandag 30 januari 2012 11:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo ik had net alweer een gestresste exgroepsgenoot aan de telefoon. Er was een project in 2010 dat we niet gehaald hebben. Ik ben het schooljaar 2010-2011 tijdelijk gestopt dus ik heb niet meegedaan met hun herkansing dat jaar. Zij zelf ook niet want ze zijn er niet echt mee bezig geweest. Dit studiejaar begon ik opnieuw en ik had er voor gekozen om het project gewoon met een nieuwe start te beginnen. Dus nieuw bedrijf, nieuw groepje. Dat is dan ook inmiddels ingeleverd (en ik krijg net een berichtje dat de presentatie door ons op het stadhuis gaat plaats vinden) en dat heb ik in ieder geval afgerond.
Nu hebben de dames van mijn oude groep nog steeds niet zoveel gedaan. Dat komt omdat 1 van de 2 heel laks is en steeds zegt het komt wel goed terwijl de anderen niet heel duidelijk op haar strepen gaat staan en als ze het wel doet dan gebeurt er niks. Heel sneu.
En nu gaan ze het dus hoogstwaarschijnlijk weer niet halen. Ben voor mezelf heel blij dat ik eieren voor mn geld heb gekozen zodat ik mijn punten wel binnen heb maar vind het wel sneu voor de 1. Die gaat dit jaar afstuderen en zometeen loopt dat in de soep door een lapzwans
Brings up old memories.. En dan moesten we zogezegd afspraken maken met de groep (als iemand zich niet aan bepaalde afspraken zou houden moesten we die eruit kicken) en als puntje bij paaltje komt moesten we het toch maar met die lapzwans zien te rooien. Ik had hem echt zo graag uit ons groepje willen gooien..quote:Op maandag 30 januari 2012 11:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo ik had net alweer een gestresste exgroepsgenoot aan de telefoon. Er was een project in 2010 dat we niet gehaald hebben. Ik ben het schooljaar 2010-2011 tijdelijk gestopt dus ik heb niet meegedaan met hun herkansing dat jaar. Zij zelf ook niet want ze zijn er niet echt mee bezig geweest. Dit studiejaar begon ik opnieuw en ik had er voor gekozen om het project gewoon met een nieuwe start te beginnen. Dus nieuw bedrijf, nieuw groepje. Dat is dan ook inmiddels ingeleverd (en ik krijg net een berichtje dat de presentatie door ons op het stadhuis gaat plaats vinden) en dat heb ik in ieder geval afgerond.
Nu hebben de dames van mijn oude groep nog steeds niet zoveel gedaan. Dat komt omdat 1 van de 2 heel laks is en steeds zegt het komt wel goed terwijl de anderen niet heel duidelijk op haar strepen gaat staan en als ze het wel doet dan gebeurt er niks. Heel sneu.
En nu gaan ze het dus hoogstwaarschijnlijk weer niet halen. Ben voor mezelf heel blij dat ik eieren voor mn geld heb gekozen zodat ik mijn punten wel binnen heb maar vind het wel sneu voor de 1. Die gaat dit jaar afstuderen en zometeen loopt dat in de soep door een lapzwans
Ik ga een Landrover huren denkquote:Op maandag 30 januari 2012 11:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Neem je wel een thermosfles heet water en een dekentje mee, voor als je straks ingesneeuwd raakt?
Voor ik hem aanklik durf ik te zeggen: Dies van Djeez!quote:Op maandag 30 januari 2012 11:08 schreef Merlijn het volgende:
In lijn met de TT: Te lang poepen wordt man fataal
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor ik hem aanklik durf ik te zeggen: Dies van Djeez!
Edit: nah, zie je wel!
De 1 heeft wel steeds heel veel pogingen gedaan hoor maar ze is wat te afwachtend. Maar ik heb er haar minstens een keer of 7 over gesproken het afgelopen half jaar met ook steeds het advies streng en duidelijk aan te pakken. Dat andere meisje moet het bijna altijd van de herkansing hebben. In jaar 1 had je elk blok van 8 weken een groepsproject. Elke keer had zij en haar groepje het niet gehaald. In jaar 2 3 grote projecten, alle 3 niet in 1 keer gehaald :pquote:Op maandag 30 januari 2012 11:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry, maar er moet ook bij haar een alarmlamp gaan knipperen....
he kind toch, moeten er maar van die spikes onder zn schoenenquote:Op maandag 30 januari 2012 11:12 schreef DJMO het volgende:
bweuh .. arme Janis vier keer gevallen vanmorgen onderweg naar school
hij wilde zo graag lopen maar kijkt gewoonweg niet uit waar hij loopt
'k ga 'm zometeen maar halen met de fiets, hoeft Geert ook de kou niet meer in \o/
Nogmaals, na het tweede of derde falen van het project moet er toch een lampje gaan branden dat het zo niet werkt? Zal wel aan mij liggen dan....quote:Op maandag 30 januari 2012 11:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
De 1 heeft wel steeds heel veel pogingen gedaan hoor maar ze is wat te afwachtend. Maar ik heb er haar minstens een keer of 7 over gesproken het afgelopen half jaar met ook steeds het advies streng en duidelijk aan te pakken. Dat andere meisje moet het bijna altijd van de herkansing hebben. In jaar 1 had je elk blok van 8 weken een groepsproject. Elke keer had zij en haar groepje het niet gehaald. In jaar 2 3 grote projecten, alle 3 niet in 1 keer gehaald :p
[..]
he kind toch, moeten er maar van die spikes onder zn schoenen
ik heb haar ook het advies gegeven om naar de docent te gaan en het verhaal voor te leggen. Dan maakt ze het alleen af en hoeft ze hoogstwaarschijnlijk niet nog 2 extra huisstijlhandboeken te analyseren. Maar vind het gewoon sneu voor haar.quote:Op maandag 30 januari 2012 11:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nogmaals, na het tweede of derde falen van het project moet er toch een lampje gaan branden dat het zo niet werkt? Zal wel aan mij liggen dan....
En gaan we dat doen?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:30 schreef Ireth het volgende:
Krijg net telefoon of ik vanmiddag even langs kan komen op een sollicitatiegesprek!![]()
Heel veel succes.quote:
Voor wat voor functie?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:30 schreef Ireth het volgende:
Krijg net telefoon of ik vanmiddag even langs kan komen op een sollicitatiegesprek!![]()
Nice! Kost wel centjes inderdaad..quote:Op maandag 30 januari 2012 11:26 schreef Merlijn het volgende:
Harddisks gaan er steeds anders uit zien :
[ afbeelding ]
Dit is dus een SSD van 480 GBen kost EUR 1149,-
Succes, altijd spannend!quote:Op maandag 30 januari 2012 11:30 schreef Ireth het volgende:
Go for it!quote:
Niet hatenquote:
Als je niets te doen hebt bij mij moet er nog parket gelegd werden.quote:
'Zegtie nu. Wil je best een avondje wel komen helpen hoor...quote:Op maandag 30 januari 2012 12:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je niets te doen hebt bij mij moet er nog parket gelegd werden.
Ik heb geen idee hoeveel werk het eigenlijk is. De ondervloer is van hout (ik kan je vanavond wel een foto sturen) en ik weet niet of het parket er zo opgelegd kan worden of dat er een ondervloer of folie moet worden gelegd. Als het zonder kan kan het zo gelegd worden.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
'Zegtie nu. Wil je best een avondje wel komen helpen hoor...
Geen ervaring met parket, gelukkig wel met laminaat. Volgens mij ben je verplicht om er een ondervloer onder te leggen ivm geluidsoverlast. Daarnaast legt het een stuk makkelijker met een "rechte" vloer.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel werk het eigenlijk is. De ondervloer is van hout (ik kan je vanavond wel een foto sturen) en ik weet niet of het parket er zo opgelegd kan worden of dat er een ondervloer of folie moet worden gelegd. Als het zonder kan kan het zo gelegd worden.
Iig bedankt.
Het is dan natuurlijk nog maar de vraag hoe die houten ondervloer is. Met een rolletje folie vang je ook geen kromme planken op waarschijnlijk. Misschien zou ik bij een oude vloer wel én van die groene platen, en een rol folie gebruiken. Maar dat ligt meer net aan hoe de ondergrond is..quote:Op maandag 30 januari 2012 12:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Geen ervaring met parket, gelukkig wel met laminaat. Volgens mij ben je verplicht om er een ondervloer onder te leggen ivm geluidsoverlast. Daarnaast legt het een stuk makkelijker met een "rechte" vloer.
quote:Egaliserend vermogen
De Nederlandse manier van bouwen, en daarmee de afwerking van de bouwvloer, eist bij een zwevende plaatsing van een harde bovenvloer een ondervloer met een goed egaliserend vermogen. Dit is te bereiken door een ondervloer te kiezen van zacht materiaal met een minimale dikte van 2,5 mm en een minimale densiteit van 20 kg/m³. Informeer daarom altijd naar een officieel rapport van de densiteit. De densiteit van het product dient ook op het etiket te zijn vermeld.
Vochtwerend vermogen
Alleen de term 'vochtwerend' op de verpakking is niet voldoende. Om vochtindringing van onderaf te voorkomen is een goede vochtwerende folie nodig. Dit is zeker noodzakelijk in een nieuwbouwwoning en op de begane grond. Deze folie is los verkrijgbaar, maar is bij modernere ondervloeren geïntegreerd. De folie dient van voldoende dikte te zijn; bij LDPE folie minimaal 150 micron (0,15 mm) en bij PP/PET folie minimaal 15 micron (0,015mm). De folie wordt óf overlappend gelegd óf de naden worden dichtgeplakt.
Contactgeluid
In Nederland geldt een speciale norm voor contactgeluidisolatie, die opgesteld is door de Nederlandse Stichting Geluidshinder (NSG). In appartementen en bovenwoningen is een contactgeluidverbetering van 10 dB verplicht. Eisen vanuit de vereniging van eigenaren of vermeld in splitsingsaktes, van meer dan 10dB, zijn dus te negeren. De verbetering wordt gemeten door een erkend testcentrum (TNO) volgens NEN-EN-ISO 140-8 en volgens NEN-EN-ISO 717:2 aangeduid met deltaLlin.
Deze metingen worden onder belasting uitgevoerd. Alle andere uitdrukkingswaarden zijn niet geldend. Let bij productverpakkingen en etiketten dus op de juiste vermelding (een geel TNO label) en vraag altijd een officieel rapport.
Let tevens op voor welke harde vloerbedekking deze waarde van toepassing is; een ondervloer gecertificeerd voor kliklaminaat geeft niet vanzelfsprekend hetzelfde resultaat bij een lamel- of massieve parketvloer.
Loopgeluid of reflectiegeluid
Het geluid in een ruimte, waarin een zwevende, harde vloerbedekking geplaatst wordt, kan het beste gedempt worden door óf een zware ondervloer óf een zelfklevende ondervloer. De massa van de ondervloer en/of het wegnemen van de luchtlaag heeft een dempende uitwerking. Officieel toepasbare normen en testen zijn nog niet uitgeschreven.
Bedankt voor deze nuttige commentquote:
En wat voor wilde plannen heb je nu?quote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben vandaag maar niet naar school gegaan
Lekker met mn zoontje thuisblijven en met playmobil spelenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En wat voor wilde plannen heb je nu?
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben vandaag maar niet naar school gegaan
Dat is dan wel weer een goede reden. Met playmobiel spelen.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Lekker met mn zoontje thuisblijven en met playmobil spelen
de warme chocomelk!quote:
Die hielp niet. De koffie ook niet.quote:
Kijk, dat moet ook gebeuren hè. Quality time!quote:Op maandag 30 januari 2012 15:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Lekker met mn zoontje thuisblijven en met playmobil spelen
Heb je er wel wat ingegooid?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die hielp niet. De koffie ook niet.
Suiker....quote:Op maandag 30 januari 2012 16:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kijk, dat moet ook gebeuren hè. Quality time!
[..]
Heb je er wel wat ingegooid?
je vergeet de drank! En anders fleecedekentjes, verwarming op standje sauna, kruik, pantoffels voor in de magnetron en van die breek dingen die ook warm worden..quote:
Gadverredamme.. dát vind ik toch wel zo'n gore uitvinding! De eerste keer is het wellicht nog te doen, maar wie gaat er nou voor een 2e keer zijn (gore, zure) sloffen in de magnetron gooienquote:Op maandag 30 januari 2012 16:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
je vergeet de drank! En anders fleecedekentjes, verwarming op standje sauna, kruik, pantoffels voor in de magnetron en van die breek dingen die ook warm worden..
Ik heb ze pas 1x gebruikt :p maar naar het schijnt kan je die losse pittenzakjes uit de pantoffels halenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gadverredamme.. dát vind ik toch wel zo'n gore uitvinding! De eerste keer is het wellicht nog te doen, maar wie gaat er nou voor een 2e keer zijn (gore, zure) sloffen in de magnetron gooien![]()
* JK1982 weet nu dat hij wellicht moet oppassen voor (warme) maaltijden bij Yska..
Hmmz.. dat zou dan misschien een oplossing zijn inderdaad. Ik heb dat altijd een rare uitvinding gevonden, iedere keer als ik het zag staan: magnetronpantoffels..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb ze pas 1x gebruikt :p maar naar het schijnt kan je die losse pittenzakjes uit de pantoffels halen
Ik had ze hoogstwaarschijnlijk ook niet gekocht als ze niet bij mij op het werk verkocht werden :p met een leuke personeelskorting ertegenaan. Whoppaa :pquote:Op maandag 30 januari 2012 16:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. dat zou dan misschien een oplossing zijn inderdaad. Ik heb dat altijd een rare uitvinding gevonden, iedere keer als ik het zag staan: magnetronpantoffels..
Anyway.. ik ga even op huis aan. Ik heb een navigatiesysteem geregeld voor a.s. woensdag, dus dat moet helemaal goedkomen. Wordt me wel een ritje zeg, naar allemaal onbekende adressen..
hij vond het ook niet ergquote:Op maandag 30 januari 2012 16:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Kijk, dat moet ook gebeuren hè. Quality time!![]()
[..]
Heb je er wel wat ingegooid?
goh wat gekquote:
Gelukt?quote:
quote:
ik geniet van de relatieve stile om me heen .. en ik zit idd ook direct in te akkenquote:
Dank je nu zit ik te gapen.quote:
huurbaas wil niet meewerken aan een oplossing?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nou, de beslissing is genomen, ik laat me weer inschrijven bij mn ouders..dat is de enige manier om mn toeslagen te houden en mn huur nog te kunnen betalen
Fijn voor je dat je iig bij je ouders terecht kan.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nou, de beslissing is genomen, ik laat me weer inschrijven bij mn ouders..dat is de enige manier om mn toeslagen te houden en mn huur nog te kunnen betalen
Ja, ben net al even met de camera naar buiten geweest.quote:
Trillian!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
wtf msn crasht! Verdarre!! Dat kleine beetje microsoft trekt het gewoon al niet!
Dat is het hier al sinds gisterennachtquote:
laat zien!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, ben net al even met de camera naar buiten geweest.
loopt hier regelmatig vastquote:[..]
Trillian!
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:01 schreef Ireth het volgende:
Enniewee, ik ga weer in de thuiszorg aan de slag! Heb ik voorheen ook gedaan tot mijn contract om een kulreden niet werd verlengd (ik was te flexibel in mijn uren?) dus heb ik nu bij de concurrent gesolliciteerd! Kreeg vanmiddag telefoon of ik langs wou komen voor gesprek en mag dus morgenochtend al naar mijn eerste client!
Tof voor je Ireth! Laat ze maar een poepie ruiken!quote:Op maandag 30 januari 2012 20:01 schreef Ireth het volgende:
Enniewee, ik ga weer in de thuiszorg aan de slag! Heb ik voorheen ook gedaan tot mijn contract om een kulreden niet werd verlengd (ik was te flexibel in mijn uren?) dus heb ik nu bij de concurrent gesolliciteerd! Kreeg vanmiddag telefoon of ik langs wou komen voor gesprek en mag dus morgenochtend al naar mijn eerste client!
Ik was 5 ochtenden beschikbaar, maar wilde er 4 werken. De ene week was ik de donderdag vrij, de andere week de dinsdag. Afhankelijk van hoe ik ingeroosterd werd. En dat werd opgegeven als reden voor het niet verlengen van mijn contract. Mijn dagen waren niet stabiel genoeg?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:02 schreef DJMO het volgende:
[..]en te flexibel .. moesten ze je teveel betalen omdat je te veel kon werken ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Had jij nou ervaring van ondervloeren en klik laminaat of verwar ik je met een andere fokker?quote:
Helaas bewogenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
laat zien!
[..]
loopt hier regelmatig vast
Ervaring is een groot woord, maar heb menige meter laminaat gelegd inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had jij nou ervaring van ondervloeren en klik laminaat of verwar ik je met een andere fokker?![]()
Ik kan het niet meer terug vinden.
Bij mij is de ondergrond van vlak spaanplaat is dan plastic alleen voldoende (ipv isolatie)?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:24 schreef Merlijn het volgende:
Ervaring is een groot woord, maar heb menige meter laminaat gelegd inderdaad.
Het is meer de muren erom heen als je rechte muren in je wc hebt ligt het zo.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:27 schreef Ireth het volgende:
Over laminaat gesproken, klopt het nou dat hoe kleiner de ruimte, hoe kloteriger het te leggen is? Ik wil van mijn koude pootjes af op de koude tegelvloer in de plee.. maar die kleine ruimte weerhoudt me er van om er laminaat te gaan leggen...
ligt eraan of de spaanplaat vloer vlak isquote:Op maandag 30 januari 2012 20:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Bij mij is de ondergrond van vlak spaanplaat is dan plastic alleen voldoende (ipv isolatie)?
Dat was even mijn vraag.
Ja! veel afval en krappe ruimte. maar wel te doen hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:27 schreef Ireth het volgende:
Over laminaat gesproken, klopt het nou dat hoe kleiner de ruimte, hoe kloteriger het te leggen is? Ik wil van mijn koude pootjes af op de koude tegelvloer in de plee.. maar die kleine ruimte weerhoudt me er van om er laminaat te gaan leggen...
Mijn antwoord was dus te voorbarig.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ligt eraan of de spaanplaat vloer vlak is
[..]
Ja! veel afval en krappe ruimte. maar wel te doen hoor.
En waag het niet om over diagonaal leggen te beginnenquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En waag het niet om over diagonaal leggen te beginnen
Met laminaat? euh.... Erg lastig op een toiletquote:
Kan. Maar reken maar een extra 50% aan afvalquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb zin in snoepjes! Maar het mag niet, het MAG niet!
quote:"Mag niet he? Dat mag op Texel ook niet heeeee? "
He wat? Die snap ik dan weer niet.quote:
Nou, vooral bij zo'n wcquote:Op maandag 30 januari 2012 20:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Met laminaat? euh.... Erg lastig op een toilet
[..]
Kan. Maar reken maar een extra 50% aan afval
Overigens gouden tip als je ook maar denkt aan laminaat of parket leggen: koop, leen of huur een afkortzaag! Scheelt ontzettend veel werk, ziet er een stuk netter uit en scheelt hele dagen tijd!
Wij hebben het de laatste keer (was overigens ook de eerste keerquote:Op maandag 30 januari 2012 20:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Met laminaat? euh.... Erg lastig op een toilet
[..]
Kan. Maar reken maar een extra 50% aan afval
Overigens gouden tip als je ook maar denkt aan laminaat of parket leggen: koop, leen of huur een afkortzaag! Scheelt ontzettend veel werk, ziet er een stuk netter uit en scheelt hele dagen tijd!
bv: http://www.afkortzaag.net/consument/ferm-fkz-210-afkortzaag
Vergis je niet, daar ben je ook wel een paar uurtjes mee bezig...quote:
Jawel, ik ook. De laatste klus was echter 2 verdiepingen compleet doortrekken qua laminaat en met een decoupeerzaag is dat geen doen meer. (en je krijgt van die lelijke hoekjes omdat de toplaag afbreekt.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hebben het de laatste keer (was overigens ook de eerste keer) met de decoupeerzaag gedaan
Daar gaat toch een plintje overheen? Ik heb van het weekend ook gewoon een decoupeerzaag gebruikt hoor.. Hoewel het voor grote hoeveelheden inderdaad makkelijker is om even een afkortzaag er doorheen te jengelen..quote:Op maandag 30 januari 2012 20:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vergis je niet, daar ben je ook wel een paar uurtjes mee bezig...
[..]
Jawel, ik ook. De laatste klus was echter 2 verdiepingen compleet doortrekken qua laminaat en met een decoupeerzaag is dat geen doen meer. (en je krijgt van die lelijke hoekjes omdat de toplaag afbreekt.
Je krijgt natuurlijk laminaatplank tegen laminaatplank bij grotere ruimte's (geloof niet dat ze bestaan van pak hem beet een paar meter lang, dus daar kan je lelijke hoekjes krijgen..)quote:Op maandag 30 januari 2012 20:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar gaat toch een plintje overheen? Ik heb van het weekend ook gewoon een decoupeerzaag gebruikt hoor.. Hoewel het voor grote hoeveelheden inderdaad makkelijker is om even een afkortzaag er doorheen te jengelen..
* JK1982 kijkt of hij verder nog iets heeft gemist.. Nee, niet echt zo te zien..
Juist...quote:Op maandag 30 januari 2012 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je krijgt natuurlijk laminaatplank tegen laminaatplank bij grotere ruimte's (geloof niet dat ze bestaan van pak hem beet een paar meter lang, dus daar kan je lelijke hoekjes krijgen..)
Ja, ken je die niet? Da's zo'n geel pak, met vouwplankenquote:
Kan hem even niet vinden, maar moest aan Jochem Meijer denken met De Rust Zelve. Een van de eerste liedjes.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
He wat? Die snap ik dan weer niet.
Ik mag geen snoepjes omdat ik volgens mij een dikke vette suikerverslaving heb :p
Volgens mij begrijp jij beter wat Ireth bedoelt dan ik..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, ken je die niet? Da's zo'n geel pak, met vouwplanken![]()
![]()
sorry Ireth
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij beter wat Ireth bedoelt dan ik..
Ik weet alleen dat ik Ireth geen laminaat laat leggen bij mij thuis, mocht het ooit nodig zijnquote:
Met dit weer?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik begon het warm te krijgen met de hele tijd dat ding op m'n kop
De hond die onder het bed ligtquote:Op maandag 30 januari 2012 21:18 schreef Ireth het volgende:
He!
(wij kwamen net 3 planken tekort en dat hebben we op moeten vullen met alle "afgezaagde stukjes" die we over hadden als we bij de muur uit kwamen!Maar geen hond die dat ziet, ligt onder het bed
)
dan houd ik geen laminaat meer overquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Beter een hond onder het bed dan de buurman za'k maar zeggen.
Ik heb hier nog steeds een half doosje smarties van Jan liggen zie ik net.quote:
oeh lekker smarties! Mag ik hebbe..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb hier nog steeds een half doosje smarties van Jan liggen zie ik net.
je MAG nietquote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oeh lekker smarties! Mag ik hebbe..
Blijf je dan wel bij je zus wonen? Want dan moet je echt oppassen dat je niet gepakt wordt, dan heb je een heel groot probleem.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja hallo, wie legt er dan ook zo laminaat!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:18 schreef Ireth het volgende:
He!
(wij kwamen net 3 planken tekort en dat hebben we op moeten vullen met alle "afgezaagde stukjes" die we over hadden als we bij de muur uit kwamen!Maar geen hond die dat ziet, ligt onder het bed
)
Ze zitten alleen wel allemaal aan elkaar geplakt, is dat erg?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nee mag niet idd is niet goed voor die dikke pokkel. Morgen maar weer eens naar de sportschoolquote:
Ik heb er niet in zitten kwijlen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:31 schreef JK1982 het volgende:
Ze zitten alleen wel allemaal aan elkaar geplakt, is dat erg?
met die snertkou ga ik echt NIET naar blijdorpquote:Op maandag 30 januari 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb hier nog steeds een half doosje smarties van Jan liggen zie ik net.
Accu eruit, klap erop, accu terug en gaan met die banaan appelquote:Op maandag 30 januari 2012 21:35 schreef Merlijn het volgende:
* acute paniek hier: MacBook start niet meer op :-/
Moet ik ze zolang bewaren? Er zit wel een blauwe bij.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
met die snertkou ga ik echt NIET naar blijdorpdat verhaal van ééns in de twee weken haal ik van 't lente en zomer wel in
neuh, tegen die tijd is er vast wel een nieuw doosje smarties voorradigquote:Op maandag 30 januari 2012 21:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet ik ze zolang bewaren? Er zit wel een blauwe bij.
Chocola + sinaasappel = ranzig!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:39 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, hou eens op over chocola.. Ik heb ook wel zin in wat lekkers bij de sinaasappelthee..
BROS! heeft nieuwe choco tablets! lijken me zo zalig die dingenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:39 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, hou eens op over chocola.. Ik heb ook wel zin in wat lekkers bij de sinaasappelthee..
Maak me gek..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
BROS! heeft nieuwe choco tablets! lijken me zo zalig die dingen*kwijl
Ja maar als ik ze op eet heb ik het gevoel dat ik een lolie van een kind afpak. Ik heb ook mijn grenzen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
neuh, tegen die tijd is er vast wel een nieuw doosje smarties voorradig
* JK1982 stapt ik de auto op weg naar Groningen..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:43 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik heb nog een zak M&M'sen een zak dropjes en zuurtjes en lollies en merci en restpootjes!
De dag loopt ten einde en jij denkt met groene thee en goed begin te maken?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik zet eerst wel een pot groene thee das dan iig een goed begin!
hmm dan heb ik dus nog 2u om de boel op te ruimen wordt krap! Tot zoquote:Op maandag 30 januari 2012 21:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 stapt ik de auto op weg naar Groningen..
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
hmm dan heb ik dus nog 2u om de boel op te ruimen wordt krap! Tot zo
En ik vond net een doosje M&M's maar die zaten dus samen met pepermuntrollen en mentos in een trommel en nu smaken ze daar ook naar. Bah
Nouja meer in de zin, beter groene thee dan heul veel suikersquote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
De dag loopt ten einde en jij denkt met groene thee en goed begin te maken?
Wat heb je liever een extra zak snoepjes of een trommel?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En ik vond net een doosje M&M's maar die zaten dus samen met pepermuntrollen en mentos in een trommel en nu smaken ze daar ook naar. Bah
Bustedquote:Op maandag 30 januari 2012 21:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb je adres niet..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als er iets verslavend is, zijn het die krengen wel
Bitterkoekjes doen het anders ook aardig..quote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als er iets verslavend is, zijn het die krengen wel
ik bedoelde smarties :p en je hebt mijn adres idd niet :p tjaaa wordt het toch nog lastig zoquote:Op maandag 30 januari 2012 21:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb je adres niet..
En mint en chocola smaakt niet.. Laat maar zitten dan
Trouwens.. sinds wanneer zitten M&M's in een doosje?
Jaja, duidelijk.. (hoewel ik het niet heel erg vind hoor, kom ik er mooi makkelijk onderuitquote:Op maandag 30 januari 2012 21:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
ik bedoelde smarties :p en je hebt mijn adres idd niet :p tjaaa wordt het toch nog lastig zoIk heb morgen tentamens
Hmmz.. maar dan kun je hem evt. vanaf de harde schijf nog gewoon opstarten, of helemaal niet meer?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:00 schreef Merlijn het volgende:
Pestbui. Mijn ssd is hoogstwaarschijnlijk overleden :-/
Een harde schijf zonder bewegende onderdelen. Een sd kaartje dus maar dan beter.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:02 schreef Ireth het volgende:
Oke, ik vraag het, dan maar het imago van domme blontje....
Wat is een SSD??
Succes.. ik heb verder de ballen verstand van computers, dus ik hoop dat mijn tweedehandsje het nog maar lang uit mag houden..quote:Op maandag 30 januari 2012 22:05 schreef Merlijn het volgende:
Jup. Getest met andere schijf, start opkijken of ik nog data kan redden
nah, dat wordt 't volgende topic wel duidelijk _o-quote:
Spannond!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
nah, dat wordt 't volgende topic wel duidelijk _o-
Ik heb nog een doosje smarties voor je.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:14 schreef DJMO het volgende:
*grom* m'n rol koekjes is bijna op .. 'k heb er nog maar één nu
áls 't moet quote ik msn he?quote:
nou vooruit .. goedzak da'k ben .. ik zwijg welquote:
Alsof je die had.quote:
Niks aan de hand, gewoon doorlopen mensenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
nou dat is nog 97 posts te gaan voordat het verhaal uit de doeken wordt gedaan!
je moet die peper even uit je reet halenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef JK1982 het volgende:
Zitten we toch alweer zo ver? Ik heb het idee dat het verrekte langzaam gaat eerlijk gezegd
Ik zie het morgen wel weer, als ik zin heb om terug te lezenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
nou dat is nog 97 posts te gaan voordat het verhaal uit de doeken wordt gedaan!
quote voor als je je bedenkt deze post te edittenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "Een heel kleintje"
Maar dat wist ik nog net op tijd te voorkomen
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
nou dat wordt em dan maar voor #20 :p
papabear gaf op msn zélf an een tt aan voor nr 20quote:Op maandag 30 januari 2012 22:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
nou dat wordt em dan maar voor #20 :p
quote:
als 't goed is heb ik 't vannacht lekker warmquote:
Ik wist niet dat je bij mij ging slapen.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
als 't goed is heb ik 't vannacht lekker warm
Je hebt de nieuwe TT geradenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je bij mij ging slapen.
niet bij jou ..quote:Op maandag 30 januari 2012 22:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je bij mij ging slapen.
Waar DJMO warm wordt in Rucky's bed.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar DJMO warm wordt in Rucky's bed.![]()
Ik heb wel verse crousantjes morgen.quote:
Ok, ok.. ik kom in deel 20 wel weer even koekeloerenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
je moet die peper even uit je reet halenmaar ja, 't gaat langzamer dan gisteren
crousantjes? Wat zijn dat?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb wel verse crousantjes morgen.
croissantjesquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:34 schreef Merlijn het volgende:
Zo, dan maar tijdelijk online op een oude disk. Thank god dat ik die bewaard heb.
[ afbeelding ]
R.I.P.
volgens msn lag ik bij iemand anders in bed ...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waar DJMO warm wordt in Rucky's bed.![]()
jij denkt je er makkelijk vanaf te kunnen maken nu he?quote:
Ah, van die zwartgeblakerde.. Duidelijk!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mislukte croissants, dat weet toch iedereen
Dat ik niet uit mijn hoofd weet hoe je het schrijft wil niet zeggen dat ik niet weet hoe je ze moet maken.quote:
je aankleden en naar de bakker op de hoek lopen bedoel je ?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat ik niet uit mijn hoofd weet hoe je het schrijft wil niet zeggen dat ik niet weet hoe je ze moet maken.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
je aankleden en naar de bakker op de hoek lopen bedoel je ?
beter zakloos dan een volle zak die op knappen staatquote:Op maandag 30 januari 2012 22:38 schreef Papabear het volgende:
Stofzuiger, iemand? http://www.ibood.com/nl/nl/
Zakloos![]()
"Did she really just say that?!"quote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
beter zakloos dan een volle zak die op knappen staat
Even mastruberen en je bent er van af.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
beter zakloos dan een volle zak die op knappen staat
Ik heb nog een half doosje smarties voor hem dan heeft hij wat om zich bezig te houden.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:47 schreef JK1982 het volgende:
Zeg, houden jullie het een beetje netjes? Lewis leest ook mee..
editquote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
"Did she really just say that?!"
[ afbeelding ]
Doe eens even normaal.quote:
kom op .. 50 posts tot 't nieuwe topic moet toch lukken in een uurtje!quote:
Ik ben een man van weinig woordenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
kom op .. 50 posts tot 't nieuwe topic moet toch lukken in een uurtje!
dan ben ik benieuwd naar je daden ....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben een man van weinig woorden
Je moest eens weten waar ik toe in staat ben als hij dat plaatje niet meteen weghaalt.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd naar je daden ....
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik toe in staat ben als hij dat plaatje niet meteen weghaalt.
Het komt mij ondertussen viekant mijn strot uit hoe hij bezig is in het fhf forum.
heerlijk spel , ik hoop dat Jan het net zo leuk gaat vinden als ik vroegerquote:
Sorrie Papabear, je bent een toffe vent en ik waardeer je inzet in het fhf forum erg goed maar de manier waarop vind ik af en toe vreemd.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Actie en reactie toch? Je weet zelf als geen ander hoe het er hier aan toe gaat joh. Kom op man, laat je niet zo kennen
No problemquote:Op maandag 30 januari 2012 23:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sorrie Papabear, je bent een toffe vent en ik waardeer je inzet in het fhf forum erg goed maar de manier waarop vind ik af en toe vreemd.
Ik postte dat plaatje hoor.. Omdat we het daar gisteren ook over haddenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
No problemJe weet toch zelf hoe het gaat? Er komt een reactie, jij post een plaatje van je kat met een grappige opmerking, gevolgd door een opmerking over masturberen...
En ja, daar kan ik dan wel wat meeNiks persoonlijks, gewoon grappig. Maar als je verder nog iets dwars zit, dan weet je me te vinden. Ik ben me verder van geen kwaad bewust.
Oeps?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik postte dat plaatje hoor.. Omdat we het daar gisteren ook over hadden
op deze manier wel jah!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:34 schreef JK1982 het volgende:
Dat gaat nog een taaie kluif worden, om dit topic vol te spammen
Welnee, ff doortikkenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:34 schreef JK1982 het volgende:
Dat gaat nog een taaie kluif worden, om dit topic vol te spammen
vast! Kan hij er morgen mooi direct mee beginnenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
heerlijk spel , ik hoop dat Jan het net zo leuk gaat vinden als ik vroeger![]()
![]()
breek de dag, tik een eitjequote:
Ik kan geen eieren meer zien. Laat staan klapperende eierstokkenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
breek de dag, tik een eitje![]()
en nou eens niet doordenken aub
of poepende mooie meisjes.. Waar is ons mooie meisje trouwens?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik kan geen eieren meer zien. Laat staan klapperende eierstokken
Je zou maar net dat ene mailtje kwijt zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 23:37 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is aan het neuzen voor een andere ssd. Een pluspuntje: mijn 40.000 mails heb ik weer gevonden--> export
ff poepen misschien?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
of poepende mooie meisjes.. Waar is ons mooie meisje trouwens?
yeah! Mijnes is dood dus alles is kwijt. Daarom als deze macbook crasht of er gaat weer iets stuk dan ga ik een ander fiksen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:37 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is aan het neuzen voor een andere ssd. Een pluspuntje: mijn 40.000 mails heb ik weer gevonden--> export
k ben hier!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
of poepende mooie meisjes.. Waar is ons mooie meisje trouwens?
Ik was inderdaad behoorlijk belangrijke mails van mbt belastingdienst, advocaten en rechtszaken kwijt. Dus ja, dat is heel belangrijkquote:Op maandag 30 januari 2012 23:38 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je zou maar net dat ene mailtje kwijt zijn
en dat gaat dan weer over jou mooie meisje!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik was inderdaad behoorlijk belangrijke mails van mbt belastingdienst, advocaten en rechtszaken kwijt. Dus ja, dat is heel belangrijk
Backups Merlijn, backups....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik was inderdaad behoorlijk belangrijke mails van mbt belastingdienst, advocaten en rechtszaken kwijt. Dus ja, dat is heel belangrijk
ja maar .. ja maar.. volgens PB ben ik een spetterquote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
en dat gaat dan weer over jou mooie meisje!
En DJMO je bent prachtig maar ik doelde op Jaleesa :p
quote:
Nou, dan is er toch niks aan de hand? Je had het over 40.000 mailsquote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]Backups zat. Doe eens niet praten als je niet weet waarover het gaat.
Je bent ook een spetter en dan niet zo'n vervelende verfspetter maar een lekkere spetter (pieter pater)quote:Op maandag 30 januari 2012 23:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja maar .. ja maar.. volgens PB ben ik een spetter![]()
hij zal wel zo'n vervelende verfspetter op 't laminaat bedoelen als het plafon net gewit is nadat er nieuw visgraat laminaat gelegd is ofzo![]()
beter gaat het topic wel vol, dan kunnen we de "ruzie's en woordenwisselingen| weer achter ons laten en met een schone lei beginnenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je bent ook een spetter en dan niet zo'n vervelende verfspetter maar een lekkere spetter (pieter pater)
enneee misschien moet dit topic maar niet vol vandaag maar moeten mensen hun bedjes gaan opzoeken.
Da's misschien niet eens zo'n gek idee..quote:Op maandag 30 januari 2012 23:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Je bent ook een spetter en dan niet zo'n vervelende verfspetter maar een lekkere spetter (pieter pater)
enneee misschien moet dit topic maar niet vol vandaag maar moeten mensen hun bedjes gaan opzoeken.
down the road .. not across the street toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's misschien niet eens zo'n gek idee..
de spanning is te [ afbeelding ]
O jaquote:Op maandag 30 januari 2012 23:56 schreef DJMO het volgende:
het topickill stokje gaat wel van hand tot hand vanavond henu ben ik het zelf
Ik? Nee joh..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |