ja, volgens mij ook. Overigens waren alle nummer in de finale in het Ijslands gezongenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:04 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk gaan ze het lied in Bakoe in het Engels zingen las ik.
quote:Op zondag 12 februari 2012 16:46 schreef Fred_B het volgende:
Prachtig lied, hopelijk gaat het goed scoren
quote:Op zondag 12 februari 2012 09:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het nummer vind ik best goed. De performance is goed en past bij dit lied. Ik ben er zelf niet heel enthousiast over, maar het kan dat dat bij Europa heel anders is, al denk ik ook niet dat dit zal winnen. "Hjarta brennur" had wat mij betreft ook gemogen.
Nee toch? Of wel?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Die Jonsi he... is dat de Jonsi van Sigur Ros?
Precies de reden waarom hier al jaren wordt geschreeuwd om deelname van Within Temptation. Als die namelijk een goed nummer maken, gaat het sowieso scoren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat een enorm goed lied
Het pakt je vanaf de eerste seconde... lekker bombastisch, beetje Within Temptation/Evanescense achtig
Ik raadde meteen die gaan naar de finale..ik vond het meteen een prachtige nummerquote:Op zondag 12 februari 2012 16:46 schreef Fred_B het volgende:
Prachtig lied, hopelijk gaat het goed scoren
En van de Nederlandse OGAE leden ook de meeste punten gekregen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:20 schreef Greys het volgende:
Het stond in de Nederlandse poll (van de TROS geloof ik) helemaal bovenaan.
Ik snap dat ook niet helemaal eerlijk gezegd.
De OGAE stelt ook weinig voor kwa voorspellen, vaak absoluut niet realistischquote:Op zondag 27 mei 2012 02:02 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
En van de Nederlandse OGAE leden ook de meeste punten gekregen.
Zelfs tweede in de OGAE poll dit jaar.
Nee. Echt ruim door de halve finale is het ook niet gekomen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:48 schreef Andromache het volgende:
dit op de plek van Servie was misschien wel tweede geworden
Dat zou nog kloppen als Cyprus heel hoog ge雐ndigd zou zijn. Maar echt last van de loting heb je meer als er twee opvallende nummers om je heen zitten die goed liggen bij het publiek. Want anders herinnerd het publiek altijd wel het nummer wat ze wel goed vinden.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:00 schreef takkfyrir het volgende:
Ik had ook verwacht dat het hoger zou eindigen. Ik denk dat het nummer behoorlijk is ondergesneeuwd door de Russische oma´s die als 6e zongen, en het gelalala van Cyprus dat na IJsland kwam.
Nou ja, die Russische oma´s waren in ieder geval wel populair en opvallend. En hoe tof ik het IJslandse nummer ook vond (alhoewel de IJslandstalige versie toffer was) en het nummer van Cyprus heel wat minder; aan het eind van de avond had ik nog steeds dat lalalalalalalalala in m´n hoofd, en was het nummer van IJsland al veel meer naar de achtergrond verdwenen. Maar je hebt gelijk dat Cyprus inderdaad niet veel hoger is ge雐ndigd dan IJsland, ja.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou nog kloppen als Cyprus heel hoog ge雐ndigd zou zijn. Maar echt last van de loting heb je meer als er twee opvallende nummers om je heen zitten die goed liggen bij het publiek. Want anders herinnerd het publiek altijd wel het nummer wat ze wel goed vinden.
Dat had ik ook een beetje... hun stemmen zaten er net onder ofzo... ik kreeg bij haar een soort Judith Osborne-vibe en dat hielp ook niet meequote:Op maandag 28 mei 2012 22:13 schreef ato het volgende:
Dit was continu mijn favoriet, maar tijdens halve finale en finale dacht ik "ik mis wat" en ik heb geen wow moment..
Mijn reactie was misschien wat te stellig, want je hebt natuurlijk ook wel gelijk. Maar het kan natuurlijk altijd erger qua loting. Zoals ik al eens eerder elders aanhaalde, zat Treble destijds tussen Lordi en We Are the Winners of Eurovision in. Nou dan ben je bij voorbaat kansloos natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2012 22:19 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Nou ja, die Russische oma´s waren in ieder geval wel populair en opvallend. En hoe tof ik het IJslandse nummer ook vond (alhoewel de IJslandstalige versie toffer was) en het nummer van Cyprus heel wat minder; aan het eind van de avond had ik nog steeds dat lalalalalalalalala in m´n hoofd, en was het nummer van IJsland al veel meer naar de achtergrond verdwenen. Maar je hebt gelijk dat Cyprus inderdaad niet veel hoger is ge雐ndigd dan IJsland, ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |