Kussiekuuus!quote:
Welterust.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
Nou schatjes, ik ga ook slapen, tot morgen maar weer.
Herkenbaar, jaquote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Monolith het volgende:
Het is weer een typische zondagavond. Hele dag duf en inmiddels klaarwakker.
Typisch inderdaad, daar komt alcohol een rol spelen. Roesje drinken en pitten.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Monolith het volgende:
Mja, dan is mijn maandag helemaal niets waard.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Typisch inderdaad, daar komt alcohol een rol spelen. Roesje drinken en pitten.
Dat is vaak ook de bedoeling, die dag wil iedereen niet bewust meemaken.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dan is mijn maandag helemaal niets waard.
He, dat heb ik nou net ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:54 schreef Monolith het volgende:
Die dag is helaas onvermijdelijk.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is vaak ook de bedoeling, die dag wil iedereen niet bewust meemaken.
Mja, ik moet nog een workshop voorbereiden, een paar suffe presentaties bijwonen, wat mensen 'motiveren', enz.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is vaak ook de bedoeling, die dag wil iedereen niet bewust meemaken.
Het bestaan van een westerse werknemer.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik moet nog een workshop voorbereiden, een paar suffe presentaties bijwonen, wat mensen 'motiveren', enz.
Maandag is zo'n dag dat ik het helemaal niet erg vind om zelf eens wat bij te springen en de hele dag dom programmeerwerk te doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het bestaan van een westerse werknemer.
En maar de schijn ophouden dat hier welvaart gecreeerd wordt.
Oh, ongelijkheid, what bliss art thou!
Ah, de drukke werkdag roept.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik moet nog een workshop voorbereiden, een paar suffe presentaties bijwonen, wat mensen 'motiveren', enz.
Ik vind maandag wel een vergaderdag. Meestal staat het daar ook vol mee, even rustig bijkomen, een praatje maken wat de plannen van de verschillende eenheden zijn die week en rustig evalueren wat er de voorgaande week gedaan is. Routinematig werk trek ik weer wat minder.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maandag is zo'n dag dat ik het helemaal niet erg vind om zelf eens wat bij te springen en de hele dag dom programmeerwerk te doen.
Ach, ik vind maandag een prima dag om routinematig werk te doen, hoewel het ook wel aan de zwaarte van het weekend ligt.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind maandag wel een vergaderdag. Meestal staat het daar ook vol mee, even rustig bijkomen, een praatje maken wat de plannen van de verschillende eenheden zijn die week en rustig evalueren wat er de voorgaande week gedaan is. Routinematig werk trek ik weer wat minder.
Jij bent dan ook onderdeel van de 1%.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:22 schreef remlof het volgende:
Maar ok, ik had mijn eerste werkdag van de week dan ook vandaag al
Nee, maar deze week wel 6 dagen werken gevolgd door een weekend van welgeteld 1 dagquote:Op maandag 30 januari 2012 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onderdeel van de 1%.
Zolang je op die laatste dag maar bier in de trein kan drinkenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar deze week wel 6 dagen werken gevolgd door een weekend van welgeteld 1 dag
Ik lever hier enkel kwaliteitsbijdragenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee vooral omdat ik de damage done by du_ke wou herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |