Hij keek inderdaad niet vrolijk tijdens zijn promo-momentje in studio sport.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:05 schreef Caland het volgende:
Ik verheug me nu al op die zure taffeskop van Sjek
Ook hier maar even!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeg het maar jongens, Ajax heeft verloren.
Omdat het op tv ook nog moet beginnen?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:15 schreef Bombvis het volgende:
Waarom is de livestream nog niet begonnen op de NOS site?
misschien is ie komen te vervallen ivm wk sprintquote:Op zondag 29 januari 2012 22:15 schreef Bombvis het volgende:
Waarom is de livestream nog niet begonnen op de NOS site?
Ah.. Omdat op de site 22.15 uur staat en je altijd halverwege De TV-show al kan beginnen met kijken zo ongeveerquote:Op zondag 29 januari 2012 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat het op tv ook nog moet beginnen?
Inderdaad .. dat die knakkers nog op 1 staan ook.. hoelang zal het duren voordat ze het weer verspelen?quote:
Een paar jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad .. dat die knakkers nog op 1 staan ook.. hoelang zal het duren voordat ze het weer verspelen?
Volgende week verliezen ze van Heracles en pakt Twente de kop.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad .. dat die knakkers nog op 1 staan ook.. hoelang zal het duren voordat ze het weer verspelen?
Kans zit er wel in jaquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week verliezen ze van Heracles en pakt Twente de kop.
nice dankquote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Type-R het volgende:
[..]
Echt wel: http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1-nl
Jij volgende week ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al de ajacieden zitten nu met tranen voor de TV
Baas!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ook alweer afgezetquote:Op zondag 29 januari 2012 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al de ajacieden zitten nu met tranen voor de TV
Reis ging ook 2x scoren ofniet?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles gaat met 3-0 winnen van PSV.
Ja want jij weet dat.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles gaat met 3-0 winnen van PSV.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk is het best triest hoe blij die kakkerlakken zijnEn die Ron Vlaar
.!!!
Hele leuke prestatie, dat zeker, maar het leek wel alsof ze de Europa Cup weer hadden gewonnen.
ach, de joden voelen zich onterecht de beste. het werd tijd dat ze weer eens op hun plaats werden gezetquote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
.!!!
Hele leuke prestatie, dat zeker, maar het leek wel alsof ze de Europa Cup weer hadden gewonnen.
die homo mag helemaal niks zeggen idd. wekelijks 1 van de zwakke schakels daarquote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
.!!!
Ik schaam me wel voor Frank en Gregory:quote:Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ach, de joden voelen zich onterecht de beste. het werd tijd dat ze weer eens op hun plaats werden gezet
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef Scorpie het volgende:
Koeman heeft wel gelijk, de backs van Ajax zijn dramatisch.
Dan zal het wel een schok zijn als je al weet wat ik vanavond met je mama ga doenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet alles. Ook of jij morgen 10 euro pint.
Zag je die downie Vlaar niet dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach gossie. Een boertje die zich probeert te mengen. Schattig.
Waar woon ik dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan zal het wel een schok zijn als je al weet wat ik vanavond met je mama ga doen
Ach, PSV, Twente, Ajax. Allemaal geen partij dit seizoen voor Vlaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag je die downie Vlaar niet dan?Alsof zijn moeder net is overleden.
Het is gewoon triest. Punt uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
spoiler al jouw comments ook even dan, besteed ik er per ongeluk geen tijd aanquote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spoiler die shit ffhoef niet elke keer die kut bingo plaat van je te zien.
ga maar gewoon door hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spoiler die shit ffhoef niet elke keer die kut bingo plaat van je te zien.
Ach, kijken of Vlaar naar het EK gaat.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, PSV, Twente, Ajax. Allemaal geen partij dit seizoen voor Vlaar.
NEE. Doe een gokjequote:Op zondag 29 januari 2012 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Privegegevens posten is ban. Ik heb je wel door
Ach, ik snap wel dat alle Feyenoorders zo blij zijn, denk dat de overwinning op Ajax symbool staat voor de jaren frustatie en slechte resultaten, de sanering en de dramatische seizoenen en dat deze overwinning in het teken staat van de afsluiting van die periode.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Type-R het volgende:
[..]
Precies. Zelfs in een saneringsperiode twee keer de neusjes overklassen zegt ook wel wat over het verschil tussen beide clubs, en voornamelijk jeugdopleidingen inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik snap wel dat alle Feyenoorders zo blij zijn, denk dat de overwinning op Ajax symbool staat voor de jaren frustatie en slechte resultaten, de sanering en de dramatische seizoenen en dat deze overwinning in het teken staat van de afsluiting van die periode.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als Clasie. Echte tegelzetters.
Jij snapt er echt werkelijk geen ene kut van he?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
.!!!
Het kan ergers, als Jan Mulder aanschuiftquote:Op zondag 29 januari 2012 22:28 schreef msnk het volgende:
Ik zou niet kijken, en toch kijk ikat een hoerentafel, echt.
AZ geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke club staat er bovenaan trouwens? Iemand die dat weet?
Excelsior.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
FC Eindhoven.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende keer Pepsi drinken.quote:
Juventus.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je een klassement onderling gaat maken van de top 5 staat Feyenoord bovenaan ja. PSV onderaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord toch? Zij hebben immers van de "beste" club gewonnen
rkc waalwijkquote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zonder Sjon Guidettie heeft Feyenoord net z,on instelling als Ajax hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef muzas het volgende:
Die 'mannetjes' van ajax kunnen wel wat van de instelling van feyenoord leren ja.
Hmm... Volgens mij zijn we een bingo woord vergetenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef muzas het volgende:
Die 'mannetjes' van ajax kunnen wel wat van de instelling van feyenoord leren ja.
toch een normaal nederlands woordquote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oei Jojoortje is er, nu kan je geen haakneus meer zeggen man, oppassen.
Jawel, ik begrijp jullie blijdschap. Maar het is aandoenlijk. Ik kan er van genieten, maar dan wel met plaatsvervangende schaamte. Met hun zonnebrillen in het publiekquote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij snapt er echt werkelijk geen ene kut van he?Boertje
Onder de duim/plak jonge?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee dat mag niet. ze moeten het letterlijk zeggenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
deze kwam ook al langs in andere woorden
Ja want in de ArenA werd feyenoord helemaal weggespeeld zonder guidetti.....quote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zonder Sjon Guidettie heeft Feyenoord net z,on instelling als Ajax hoor
Eens, anders valse bingo -> zingenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee dat mag niet. ze moeten het letterlijk zeggen
Jij snapt bingo niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
deze kwam ook al langs in andere woorden
Mag blijkbaar. Maar kutkakkerlak Ohohohoh! dat mag niet!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kwam af en toe een gemeen laaghangend zonnetje door man.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel, ik begrijp jullie blijdschap. Maar het is aandoenlijk. Ik kan er van genieten, maar dan wel met plaatsvervangende schaamte. Met hun zonnebrillen in het publiek.!!!!!!!!!
Het was fucking bewolkt.
Doe normaal zwakzaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Snuf. het volgende:
Ajax is een schande voor het Nederlands voetbal.
dat is duidelijk een scheldwoord.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag blijkbaar. Maar kutkakkerlak Ohohohoh! dat mag niet!
Nogmaals je snapt er geen ene kut van. Met je PSVquote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel, ik begrijp jullie blijdschap. Maar het is aandoenlijk. Ik kan er van genieten, maar dan wel met plaatsvervangende schaamte. Met hun zonnebrillen in het publiek.!!!!!!!!!
Het was fucking bewolkt.
Hij is iig zo beneden.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Rickazio het volgende:
Lekker kleurtje heeft Sjak weer, lekker wezen skiën denk ik
hoezo? hij heeft gelijk. ajax had ontzettend veel en onnodig balverlies. zo ontzettend slechtquote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef msnk het volgende:
"80ste minuut hè" "Kijk, fout. Weer fout. Fout."
"Het was al beslist hè..." "Moet je kijken heb er nog ééntje. Fout. Hop fout."
Wat een fucking tering mongool die Van Halst
u mad bro?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals je snapt er geen ene kut van. Met je PSVGrootste kneuzenclub van Nederland en dan een grote mond op gaan zetten
Nee bij Feyenoord is het lawaaierigquote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwam af en toe een gemeen laaghangend zonnetje door man.
Ach, beter dan een publiek dat 90 minuten haar muil dichthoudt zoals bij de boertjes.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso niet de juiste term http://www.woorden-boek.nl/woord/haviksneus
Over 2 weken tegen ManU. Met de huidige verdediging wordt het dubbele cijfers.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Snuf. het volgende:
Ajax is een schande voor het Nederlands voetbal.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef msnk het volgende:
"80ste minuut hè" "Kijk, fout. Weer fout. Fout."
"Het was al beslist hè..." "Moet je kijken heb er nog ééntje. Fout. Hop fout."
Wat een fucking tering mongool die Van Halst
Uhuh, blijf die illusie houden.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee bij Feyenoord is het lawaaierig.!!
Ok, op vandaag na dan. Tegen de rest is het gewoon Thialf publiek.
grappig dat sneaky zinnetje van jack ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, Mac, geen paint & lui
Blessures kan ook eraf btw
idd.. En dan te bedenken dat ik hem wel aardig vond presenteren zo'n 10 jaar terugquote:Op zondag 29 januari 2012 22:35 schreef Cara het volgende:
[..]
grappig dat sneaky zinnetje van jack ook.
ajax heeft ook veel blessures. maar goed, de wonderboy, guidetti
Goede verdediging van je. Twee post van jou kant en ik kan er nu al uit afleiden dat je het IQ van een visstick hebt. Ge-wel-dig.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals je snapt er geen ene kut van. Met je PSVGrootste kneuzenclub van Nederland en dan een grote mond op gaan zetten
Ik help Feyenoorders een beetje. Om ons Ajacieden op een correcte wijze beledigend te bejegenen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Wat heb jij vandaag met juiste en onjuiste termen.
heerlijk tochquote:
Ah oke, aardigquote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik help Feyenoorders een beetje. Om ons Ajacieden op een correcte wijze beledigend te bejegenen.
Gast. Houd gewoon je mond voor de rest, voor je eigen bestwil.. Je hebt jezelf nu wel genoeg voor lul gezet..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee bij Feyenoord is het lawaaierig.!!
Ok, op vandaag na dan. Tegen de rest is het gewoon Thialf publiek.
Alleen als het Caland is en bemoei met je eigen zaken.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dus als een mod iets vraagt moet je antwoorden!?
Wel als de vragensteller blauw is...quote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dus als een mod iets vraagt moet je antwoorden!?
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alleen als het Caland is en bemoei met je eigen zaken.
doe eens normaal manquote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje gefrustreerd vanwege de 2-0 nederlaag in de Kuip, kutboertje?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goede verdediging van je. Twee post van jou kant en ik kan er nu al uit afleiden dat je het IQ van een visstick hebt. Ge-wel-dig.
Kakkerlakje.
Love is in the air?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
beetje sjaggie nog?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
lekker hequote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef Cara het volgende:
ik ga helemaal stuk om die frustratie van jack ! HIJ ZEI DAT HIJ OP DE VOET VAN GUIDETTI STOND MAAR DAT KAN HULLUMAAL NIET
Leuke sfeer hierquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Gast. Houd gewoon je mond voor de rest, voor je eigen bestwil.. Je hebt jezelf nu wel genoeg voor lul gezet..
Doe lekker zelf normaal! (Overslaande stem). Dat Ajacieden uberhaupt kijken trouwens. Moet er niet aan denken die beelden nog een keer terug te zienquote:
Zit hier nog kei diep man.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje gefrustreerd vanwege de 2-0 nederlaag in de Kuip, kutboertje?
Doet me toch een beetje goed op deze trieste dagquote:
non-ajax-clubsquote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef Eenskijken het volgende:
alle ajacieden kunnen misschien beter weggaan idd, voor hun eigen bestwil. vandaag is de overwinning aan alle non-ajax clubs
Ja daaromquote:
Neuh waarom? Ben niet zo'n frusti alhoewel ik wel fristi lust.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef Eenskijken het volgende:
alle ajacieden kunnen misschien beter weggaan idd, voor hun eigen bestwil. vandaag is de overwinning aan alle non-ajax clubs
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
Kan Vertonghen niet gewoon preventief geruimd worden?
Jawel hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef Eenskijken het volgende:
wel triest dat ajacieden nu zo reageren... dat doen feijenoorders toch ook niet als ze van ajax verliezen?joden
Jij kijkt niet eens?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe lekker zelf normaal! (Overslaande stem). Dat Ajacieden uberhaupt kijken trouwens. Moet er niet aan denken die beelden nog een keer terug te zien
Tegen fucking nummer 18quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja daarom. Normaal gaat het gelijk weer over Barcelona en dat ze buitenaards voetballen, nu het niet gebeurd is laten ze het niet zien
.
Waarom maakt hij zich belachelijk?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Week in week uit maakt die gozer zich belachelijk, waarom grijpt er niemand in bij Ajax?
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Tegen fucking nummer 18Degradatiekandidaat
Hij kraamt altijd onzin uit na de wedstrijd. En voor de wedstrijd. En we kunnen het niet horen, maar ik denk ook tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom maakt hij zich belachelijk?
Degradatiekandidaat ?quote:
Er staat dadie.quote:
niet meerquote:
Is het ook voor Feyenoord... Sinds 2006 niet meer gewonnen van Ajaxquote:Op zondag 29 januari 2012 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ze doen alsof Feyenoord een wereldprestatie geleverd heeft.!! En volgende week gaan ze er weer keihard vanaf tegen NEC.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:43 schreef Snuf. het volgende:
Guidetti is de beste aanvaller uit de Eredivisie.
Neen dat is Malki.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:43 schreef Snuf. het volgende:
Guidetti is de beste aanvaller uit de Eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |