quote:Op zondag 29 januari 2012 22:19 schreef Type-R het volgende:
[..]
Echt wel: http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1-nl
Precies. Zelfs in een saneringsperiode twee keer de neusjes overklassen zegt ook wel wat over het verschil tussen beide clubs, en voornamelijk jeugdopleidingen inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, ik snap wel dat alle Feyenoorders zo blij zijn, denk dat de overwinning op Ajax symbool staat voor de jaren frustatie en slechte resultaten, de sanering en de dramatische seizoenen en dat deze overwinning in het teken staat van de afsluiting van die periode.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als Clasie. Echte tegelzetters.
Jij snapt er echt werkelijk geen ene kut van he?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Eigenlijk is het best triest hoe blij die kakkerlakken zijnEn die Ron Vlaar
.!!!
Hele leuke prestatie, dat zeker, maar het leek wel alsof ze de Europa Cup weer hadden gewonnen.
Het kan ergers, als Jan Mulder aanschuiftquote:Op zondag 29 januari 2012 22:28 schreef msnk het volgende:
Ik zou niet kijken, en toch kijk ikat een hoerentafel, echt.
AZ geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Welke club staat er bovenaan trouwens? Iemand die dat weet?
Excelsior.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
FC Eindhoven.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende keer Pepsi drinken.quote:
Juventus.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je een klassement onderling gaat maken van de top 5 staat Feyenoord bovenaan ja. PSV onderaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord toch? Zij hebben immers van de "beste" club gewonnen
rkc waalwijkquote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zonder Sjon Guidettie heeft Feyenoord net z,on instelling als Ajax hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef muzas het volgende:
Die 'mannetjes' van ajax kunnen wel wat van de instelling van feyenoord leren ja.
Hmm... Volgens mij zijn we een bingo woord vergetenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef muzas het volgende:
Die 'mannetjes' van ajax kunnen wel wat van de instelling van feyenoord leren ja.
toch een normaal nederlands woordquote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oei Jojoortje is er, nu kan je geen haakneus meer zeggen man, oppassen.
Jawel, ik begrijp jullie blijdschap. Maar het is aandoenlijk. Ik kan er van genieten, maar dan wel met plaatsvervangende schaamte. Met hun zonnebrillen in het publiekquote:Op zondag 29 januari 2012 22:29 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij snapt er echt werkelijk geen ene kut van he?Boertje
Onder de duim/plak jonge?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee dat mag niet. ze moeten het letterlijk zeggenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
deze kwam ook al langs in andere woorden
Ja want in de ArenA werd feyenoord helemaal weggespeeld zonder guidetti.....quote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zonder Sjon Guidettie heeft Feyenoord net z,on instelling als Ajax hoor
Eens, anders valse bingo -> zingenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee dat mag niet. ze moeten het letterlijk zeggen
Jij snapt bingo niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
deze kwam ook al langs in andere woorden
Mag blijkbaar. Maar kutkakkerlak Ohohohoh! dat mag niet!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kwam af en toe een gemeen laaghangend zonnetje door man.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel, ik begrijp jullie blijdschap. Maar het is aandoenlijk. Ik kan er van genieten, maar dan wel met plaatsvervangende schaamte. Met hun zonnebrillen in het publiek.!!!!!!!!!
Het was fucking bewolkt.
Doe normaal zwakzaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Snuf. het volgende:
Ajax is een schande voor het Nederlands voetbal.
dat is duidelijk een scheldwoord.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag blijkbaar. Maar kutkakkerlak Ohohohoh! dat mag niet!
Nogmaals je snapt er geen ene kut van. Met je PSVquote:Op zondag 29 januari 2012 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel, ik begrijp jullie blijdschap. Maar het is aandoenlijk. Ik kan er van genieten, maar dan wel met plaatsvervangende schaamte. Met hun zonnebrillen in het publiek.!!!!!!!!!
Het was fucking bewolkt.
Hij is iig zo beneden.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Rickazio het volgende:
Lekker kleurtje heeft Sjak weer, lekker wezen skiën denk ik
hoezo? hij heeft gelijk. ajax had ontzettend veel en onnodig balverlies. zo ontzettend slechtquote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef msnk het volgende:
"80ste minuut hč" "Kijk, fout. Weer fout. Fout."
"Het was al beslist hč..." "Moet je kijken heb er nog ééntje. Fout. Hop fout."
Wat een fucking tering mongool die Van Halst
u mad bro?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals je snapt er geen ene kut van. Met je PSVGrootste kneuzenclub van Nederland en dan een grote mond op gaan zetten
Nee bij Feyenoord is het lawaaierigquote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwam af en toe een gemeen laaghangend zonnetje door man.
Ach, beter dan een publiek dat 90 minuten haar muil dichthoudt zoals bij de boertjes.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso niet de juiste term http://www.woorden-boek.nl/woord/haviksneus
Over 2 weken tegen ManU. Met de huidige verdediging wordt het dubbele cijfers.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:33 schreef Snuf. het volgende:
Ajax is een schande voor het Nederlands voetbal.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef msnk het volgende:
"80ste minuut hč" "Kijk, fout. Weer fout. Fout."
"Het was al beslist hč..." "Moet je kijken heb er nog ééntje. Fout. Hop fout."
Wat een fucking tering mongool die Van Halst
Uhuh, blijf die illusie houden.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee bij Feyenoord is het lawaaierig.!!
Ok, op vandaag na dan. Tegen de rest is het gewoon Thialf publiek.
grappig dat sneaky zinnetje van jack ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, Mac, geen paint & lui
Blessures kan ook eraf btw
idd.. En dan te bedenken dat ik hem wel aardig vond presenteren zo'n 10 jaar terugquote:Op zondag 29 januari 2012 22:35 schreef Cara het volgende:
[..]
grappig dat sneaky zinnetje van jack ook.
ajax heeft ook veel blessures. maar goed, de wonderboy, guidetti
Goede verdediging van je. Twee post van jou kant en ik kan er nu al uit afleiden dat je het IQ van een visstick hebt. Ge-wel-dig.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogmaals je snapt er geen ene kut van. Met je PSVGrootste kneuzenclub van Nederland en dan een grote mond op gaan zetten
Ik help Feyenoorders een beetje. Om ons Ajacieden op een correcte wijze beledigend te bejegenen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Wat heb jij vandaag met juiste en onjuiste termen.
heerlijk tochquote:
Ah oke, aardigquote:Op zondag 29 januari 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik help Feyenoorders een beetje. Om ons Ajacieden op een correcte wijze beledigend te bejegenen.
Gast. Houd gewoon je mond voor de rest, voor je eigen bestwil.. Je hebt jezelf nu wel genoeg voor lul gezet..quote:Op zondag 29 januari 2012 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee bij Feyenoord is het lawaaierig.!!
Ok, op vandaag na dan. Tegen de rest is het gewoon Thialf publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |