Je bent gegarandeerd gelijk heel wakker als je het optreden ziet.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh das wel jammer. Morgen maar kijken als je wakker wordt
Yup. Vooral als ze nog een betere geluidsmeneer neerzettenquote:
Nou ik zou eerst ff wat etenquote:Op maandag 30 januari 2012 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh das wel jammer. Morgen maar kijken als je wakker wordt
Gezelschap was overigens nog leukerquote:
Je werkt ook veel, en onregelmatig bovendien.. word je moe van hoor!quote:Op maandag 30 januari 2012 00:24 schreef Isabeau het volgende:
Ja, nachtdienstAnders lag ik al wel in bed. Ik slaap tegenwoordig best vroeg
Met wie was je, en is ze vrijgezel?quote:
of was misschien welquote:Op maandag 30 januari 2012 00:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met wie was je, en is ze vrijgezel?
Ging de lange vlucht een beetje voor Babi M. ?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn zus, Peter en Miya zijn veilig aangekomen in LA. Een maand vakantie, heerlijk! Jaloersmakend zelfs. Mn zus was vandaag jarig dus die heeft een heeeel lange verjaardag
. Begon afgelopen nacht om 0u hier en toen zij om 21u NL-tijd aankwam in LA was het daar 12u dus ze kan heel lang van haar verjaardag genieten
.
Weet niet, heb t op fb zojuist gevraagd. Waarschijnlijk niet echt want M. is een best moeilijke slaper als ze ergens anders is. Was n vlucht van 11 uur dus hoop dat ze wel ff rust hebben gehad.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ging de lange vlucht een beetje voor Babi M. ?
Ja hoor, al vrij snel eigenlijk.. alles went hequote:Op maandag 30 januari 2012 02:07 schreef FutureFairytale het volgende:
De adrenaline al een beetje gezakt bij je?
Nee.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:07 schreef FutureFairytale het volgende:
De adrenaline al een beetje gezakt bij je?
Een soon-to-be ex-collega en jaquote:Op maandag 30 januari 2012 00:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met wie was je, en is ze vrijgezel?
Zo snel gaat het allemaal nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |