Nee, daar zat genoeg in.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Top dat je hebt genoten Bluezz en ik vind het een leuk truitje. Heeft niks extra's nodig.
Ik zie niks raars hoor, volgens mij vind je het zelf erger dan het isquote:Op maandag 30 januari 2012 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Het was bloedheet, dus het jasje was al bij de meesten uit
Next time bovenkleding zwart qua afkleden
Ik ga ze volgend weekend bakken. Lijken me zo ontzettend yummy!quote:
Das ook heel hip natuurlijkquote:Op maandag 30 januari 2012 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag overigens een èchte hipster in de trein vanavond!Zo één die je op een foto kan zetten bij het wikipedia hipsterartikel
Hij zat overigens met zijn (nagels gelakt?) vinger in zijn neus te pulken
Paradiso is leuk hequote:Op maandag 30 januari 2012 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
DAT was een tof concertje met een nog toffere meid als gezelschap
Ja, nachtdienstquote:Op maandag 30 januari 2012 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb je nachtdienst Isa?
Het valt me heel erg mee hoe ik me voel, ik val niet om van moeheid en dat had ik wel gedacht.
Ja idd, ach goed toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nachtdienstAnders lag ik al wel in bed. Ik slaap tegenwoordig best vroeg
Oh das wel jammer. Morgen maar kijken als je wakker wordtquote:
Hee Borisz, wat leuk dat je ook ff het podium opklom!quote:
Daar hadden ze in Paradiso ook last van. Klein zaaltje, 97 decibel. Een van de luidsprekers klonk regelmstig overstuurd. Zo zonde, want het was echt heel tof.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:41 schreef borisz het volgende:
Het is wel jammer dat die band zo hard staat/speelde. Maar goed dat is een klacht die algemeen ook wel van toepassing is. Alles moet altijd maar hard en niet op een normaal volume..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |