Ja hoor, ik maak regelmatig taarten in opdracht. Maar Enschede is inderdaad te ver!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 06:44 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Oh jammer, ik woon in Enschede. Had graag een taart bij je besteld! (Als je dat uberhaupt al doet!)
Supermooi zeg!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zoals beloofd een foto van de kikkertaart,
Het is het grootste project wat ik tot nu toe heb gemaakt, maar ik ben erg tevreden, De taart is gevuld met gele room en koffieboter creme!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je laat ze dan smelten en kneedt het met poedersuiker tot een soort fondantquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:38 schreef Sorella het volgende:
de marshmellows laten smelten en dan 1 plak van maken bedoel je ?
De Zoete Taart in Usselo schijnt ook heerlijk mooie taarten op bestelling te maken hoorde ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 06:44 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Oh jammer, ik woon in Enschede. Had graag een taart bij je besteld! (Als je dat uberhaupt al doet!)
Oh hihi dat is handig om te weten, ik heb kennissen in Winschoten en die komen geregeld richting de Utrechtse Randstadquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:14 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Dat ligt eraan waar jij woont! Ik woon in Veendam.
Bij de Hema, voor een tientje... Werkt prima!quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:48 schreef limbolandjgirl het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Mijn mixer is kapot!Nu snel op zoek naar een goede mixer.
Zien er prachtig uit zeg!quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vanmorgen voor het eerst cakepops gemaakt, met zo'n bakapparaat (van een vriendin). Leuk werkje!De cakepops zijn gemaakt met chocoladecakemix.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |