Ja en dat heb ik niet meerquote:Op zondag 11 maart 2012 08:58 schreef Popples het volgende:
[..]
dat is toch voor bij elkaar te houden?
glanzen kun je met abrikozenjam doen.
Als ik nu gelatine oplos, en dit straks erover heen gooi, glimt het toch ookquote:Op zondag 11 maart 2012 08:58 schreef Popples het volgende:
[..]
dat is toch voor bij elkaar te houden?
glanzen kun je met abrikozenjam doen.
ja dan glimt het zeker weten.quote:Op zondag 11 maart 2012 09:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Als ik nu gelatine oplos, en dit straks erover heen gooi, glimt het toch ook
en het kan er niet meer af vallen....
die heb ik nog nooit gehoord. moet je er dan nog iets meedoen?quote:Op zondag 11 maart 2012 10:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In mijn taartboeken gebruiken ze ook wel appelmoes voor het glanzen
ik maak 25 cupcakes van 500 gram meel/250boter/250suiker/5 eieren/schepje bakpoeder/beetje citroenrasp. Dan zitten ze niet erg vol en zijn ze wel erg lekkerquote:Op maandag 12 maart 2012 17:36 schreef Probability het volgende:
Ik wil zelf muffins/cupcakes 'from scratch' maken. Ik heb 100 kleine vormpjes.. Hoeveel keer een 'gewoon' recept is dat?
Het zijn van die mini dingen, dus geen gewonequote:Op maandag 12 maart 2012 19:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik maak 25 cupcakes van 500 gram meel/250boter/250suiker/5 eieren/schepje bakpoeder/beetje citroenrasp. Dan zitten ze niet erg vol en zijn ze wel erg lekker.
Niet te lang bakken! na 13-15 minuten even prikken of ze gaar zijn.
Volgens mij kan je van dat beslag 100 mini cupcakes maken. En de baktijd is ook voor mini's, als ik het niet verkeerd begrijpquote:Op maandag 12 maart 2012 20:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Het zijn van die mini dingen, dus geen gewone
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:02 schreef Spuuglokje het volgende:
Voor mijn zoon die morgen 14 wordt heb ik een taart gemaakt met een 8-bit afbeelding van Mario. Ik heb tijdens verschillende stappen foto's gemaakt, misschien vinden jullie dat ook leuk om te zien.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |