Hij weet volgens mij niet dat de huidige jeugd van Van gaal is en niet van Cruijff. Die van Cruijff was er eind 80', en je weet wat er gebeurde in de '90 bij Ajax.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man. Nu nog kampioen worden met jullie geweldige jeugdopleiding.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij weet volgens mij niet dat de huidige jeugd van Van gaal is en niet van Cruijff. Die van Cruijff was er eind 80', en je weet wat er gebeurde in de '90 bij Ajax.
Clasie, ik denk dat ze die nog wel verkopen voor een record bedrag van 6 miljoen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ClasieGoede speler hoor, maar dat Feyenoorders vervolgens Strootman zwaar overschat durven noemen.
nuquote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Die aflevering van een paar weken terug met die verhuizers
Haal deze dan ook weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Clasie, ik denk dat ze die nog wel verkopen voor een record bedrag van 6 miljoen.
Digitale tv ook dan of wat?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wohl.
[..]
Maar ben je het niet een beetje met mij eens?
Ik mocht het blijkbaar niet. Of hij is heel selectief aan het moddenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Over spelers praten mag nog wel denk ik.
Denk het wel, maar de bullshit discussie 'Laatste, meeste prijzen en NIET IN...' is voor toch al verziekte clubtopic reeksen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Over spelers praten mag nog wel denk ik.
Staat het niet op wikipedia? Ik zou toch even gaan kijken man.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel is de waarde van Jan vandaag gedaald trouwens? Heb de koers niet kunnen volgen
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het wel, maar de bullshit discussie 'Laatste, meeste prijzen en NIET IN...' is voor toch al verziekte clubtopic reeksen.
Ja speelt af in Windows Media Center. Voor de rest heeft mijn broer het geinstalleerd etc en snap ik er weinig vanquote:
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat het niet op wikipedia? Ik zou toch even gaan kijken man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |