Frank - de speler - kon totaal niet tegen zijn verlies. Frank - de trainer - is nog steeds geen goed verliezer. Hij oogt ook steeds hulpelozer. Zo van "Ik druk wel op het knopje maar er komt niks uit!"quote:Op zondag 29 januari 2012 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Interview was zwak van hem. Begin met het feliciteren van Feyenoord en stellen dat je slecht hebt gespeeld en terecht verloren, en kom dan pas met kritiek op de scheidsrechter. Het mag geen excuus zijn om zo te spelen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bananensplit is wel hilarisch.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Bazenuitzending. Hagenees in de maling nemen
Intelligente uitstraling heeft hij tochquote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Bazenuitzending. Hagenees in de maling nemen
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
oprotten joh kut tt joh wat is dit joh
Wtf .quote:
HaagsPietje.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Intelligente uitstraling heeft hij toch
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe even in het Feyenoord topic. Hiermee lok je alleen maar reacties uit.
Oprotten.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe even in het Feyenoord topic. Hiermee lok je alleen maar reacties uit.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haakneus kan niet door de beugel, Haviksneus is de officiele term
Dat was El Hamdaoui, Enoh maakt geen foutenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Kan iemand niet even een gif maken van Enoh die zo over de bal heen maait.
Dit maakt de 10-0 wel een beetje goed. Nog 3 keer van Ajax binnen 20 jaar, dan is het weer goed.quote:
Die van 60 jaar geleden?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]hoeveel prijzen meer hebben we ook alweer ?
vorige eeuw jaquote:Op zondag 29 januari 2012 20:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]hoeveel prijzen meer hebben we ook alweer ?
Dikke kale man, met een IQ van 20.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Dikke kale man, bananensplit is zowaar grappig
Jup. Sowieso nogal treurig dat je als Ajacied moet koketteren met een overwinning van PSV. Geeft des te meer aan hoever die club is afgezakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit maakt de 10-0 wel een beetje goed. Nog 3 keer van Ajax binnen 20 jaar, dan is het weer goed.
Ajax Feyenoord discussies op dit niveau ja ik en niveau word ik altijd een beetje moe vanquote:
Oke manquote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Sowieso nogal treurig dat je als Ajacied moet koketteren met een overwinning van PSV. Geeft des te meer aan hoever die club is afgezakt.
Bekerfinalequote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Sowieso nogal treurig dat je als Ajacied moet koketteren met een overwinning van PSV. Geeft des te meer aan hoever die club is afgezakt.
Doe effe aubquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar effe serieus. Dat Feyenoord - Ajax discussies niet hier aub.
Doei.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax Feyenoord discussies op dit niveau ja ik en niveau word ik altijd een beetje moe vanKunnen we niet allemaal gezellig Bananensplit kijken?
Nee. Wij hebben deze eeuw nog Europees succes gehad.quote:
okquote:Op zondag 29 januari 2012 20:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar effe serieus. Dat Feyenoord - Ajax discussies niet hier aub.
Doei.
Totaal niet toevoegend was datquote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De KNVB gaat evalueren of verslaggevers vaker scheidsrechter mogen interviewen in de rust van een wedstrijd. Tijdens Feyenoord – Ajax zocht Jan-Joost van Gangelen scheidsrechter Björn Kuipers op in zijn kleedkamer voor een kort interview over de eerste 45 minuten en de volgens hem ‘discutabele penalty’ voor Feyenoord.
Het voorval werd uitvoerig besproken op social media en werd niet altijd even positief ontvangen. Een woordvoerster van de KNVB denkt echter niet dat Kuipers beïnvloedt is door het korte gesprek. “Voor zover ik weet vroeg hij enkel hoe Björn het incident gezien had waarop hij zijn lezing van het incident gaf”, verklaarde ze tegenover NUsport.
Ze benadrukt dat vooraf al was afgesproken dat Eredivisie Live Kuipers mocht interviewen in de rust. “Wij hebben een afspraak met Eredivisie Live gemaakt dat zij een keer een dag in het leven van een scheidsrechter mochten volgen. Dat betekent dat ze vooraf, tijdens de rust en na afloop met hem mochten filmen. Ze mochten daarbij ook 'semi-live' uitzenden vanuit de kleedkamer. Of dit voor herhaling vatbaar is? Daar ga ik nu niet op in. Wij gaan dit maandag intern evalueren."
Dit was echt schandalig.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De KNVB gaat evalueren of verslaggevers vaker scheidsrechter mogen interviewen in de rust van een wedstrijd. Tijdens Feyenoord – Ajax zocht Jan-Joost van Gangelen scheidsrechter Björn Kuipers op in zijn kleedkamer voor een kort interview over de eerste 45 minuten en de volgens hem ‘discutabele penalty’ voor Feyenoord.
Het voorval werd uitvoerig besproken op social media en werd niet altijd even positief ontvangen. Een woordvoerster van de KNVB denkt echter niet dat Kuipers beïnvloedt is door het korte gesprek. “Voor zover ik weet vroeg hij enkel hoe Björn het incident gezien had waarop hij zijn lezing van het incident gaf”, verklaarde ze tegenover NUsport.
Ze benadrukt dat vooraf al was afgesproken dat Eredivisie Live Kuipers mocht interviewen in de rust. “Wij hebben een afspraak met Eredivisie Live gemaakt dat zij een keer een dag in het leven van een scheidsrechter mochten volgen. Dat betekent dat ze vooraf, tijdens de rust en na afloop met hem mochten filmen. Ze mochten daarbij ook 'semi-live' uitzenden vanuit de kleedkamer. Of dit voor herhaling vatbaar is? Daar ga ik nu niet op in. Wij gaan dit maandag intern evalueren."
Een van de vele prijzen deze eeuw.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:50 schreef eight het volgende:
[..]
Nee. Wij hebben deze eeuw nog Europees succes gehad.
Niet eens toegeven dat het geen terechte pingel was, wat een teringdebiel.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totaal niet toevoegend was dat
Scheidsrechters mogen de beelden niet terugzien in de rust. Dus dat kon toen zelfs nog niet. Sloeg echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet eens toegeven dat het geen terechte pingel was, wat een teringdebiel.
De enige zelfs.quote:
Wat heeft Curijff met de huidige jeugd te maken?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige zelfs.
Achja, vandaag maar weer eens bevestiging. Feyenoord jeugdopleiding > Ajax jeugdopleiding.
En maar blijven steggelen om die demente Cruijff.
Guidetti maakte het verschilquote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige zelfs.
Achja, vandaag maar weer eens bevestiging. Feyenoord jeugdopleiding > Ajax jeugdopleiding.
Gefeliciteerd man. Nu nog kampioen worden met jullie geweldige jeugdopleiding. Wanneer was de laatste keer? 18 jaar terug?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige zelfs.
Clasie > die drie kneuzen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Nog even wachten, dan komen Denswil, Fischer en Kishna eraan. [ afbeelding ]
Hij weet volgens mij niet dat de huidige jeugd van Van gaal is en niet van Cruijff. Die van Cruijff was er eind 80', en je weet wat er gebeurde in de '90 bij Ajax.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man. Nu nog kampioen worden met jullie geweldige jeugdopleiding.
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij weet volgens mij niet dat de huidige jeugd van Van gaal is en niet van Cruijff. Die van Cruijff was er eind 80', en je weet wat er gebeurde in de '90 bij Ajax.
Clasie, ik denk dat ze die nog wel verkopen voor een record bedrag van 6 miljoen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ClasieGoede speler hoor, maar dat Feyenoorders vervolgens Strootman zwaar overschat durven noemen.
nuquote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Die aflevering van een paar weken terug met die verhuizers
Haal deze dan ook weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Clasie, ik denk dat ze die nog wel verkopen voor een record bedrag van 6 miljoen.
Digitale tv ook dan of wat?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja wohl.
[..]
Maar ben je het niet een beetje met mij eens?
Ik mocht het blijkbaar niet. Of hij is heel selectief aan het moddenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Over spelers praten mag nog wel denk ik.
Denk het wel, maar de bullshit discussie 'Laatste, meeste prijzen en NIET IN...' is voor toch al verziekte clubtopic reeksen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Over spelers praten mag nog wel denk ik.
Staat het niet op wikipedia? Ik zou toch even gaan kijken man.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel is de waarde van Jan vandaag gedaald trouwens? Heb de koers niet kunnen volgen
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het wel, maar de bullshit discussie 'Laatste, meeste prijzen en NIET IN...' is voor toch al verziekte clubtopic reeksen.
Ja speelt af in Windows Media Center. Voor de rest heeft mijn broer het geinstalleerd etc en snap ik er weinig vanquote:
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat het niet op wikipedia? Ik zou toch even gaan kijken man.
Jij bent een eckte.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga Top Gear kijken man, en nogmaals gefeliciteerd zeg ik met pijn in mijn hart
Ik woon in Delft weet je nog wel... Tussen Den Haag en Rotterdam in. Ja dit is voor mij nog veel erger dit ga ik horen morgen, dinsdag, woensdag, donderdag en misschien nog vrijdagquote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik me afvraag he. Vinden jullie het nog steeds zo erg om van Feyenoord te verliezen?
Ik vond het vroeger veel erger toen het echt een concurrent was. Maar nu vind ik het net als een verliespartijtje tegen Heerenveen (wat natuurlijk ook wel klote voelt, maar veel minder dan vroeger).
Ik vind het erger om te verliezen van topclubs, zoals PSV of Twente.
Zelfs verlies tegen Utrecht vind ik erger
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat ik me afvraag he. Vinden jullie het nog steeds zo erg om van Feyenoord te verliezen?
Ik vond het vroeger veel erger toen het echt een concurrent was. Maar nu vind ik het net als een verliespartijtje tegen Heerenveen (wat natuurlijk ook wel klote voelt, maar veel minder dan vroeger).
Aartsrivaal. Daarvan verliezen is gewoon een terminaal drama.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Ach joh. Gun hun ook een pleziertje. Zag ze blij zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik woon in Delft weet je nog wel... Tussen Den Haag en Rotterdam in. Ja dit is voor mij nog veel erger dit ga ik horen morgen, dinsdag, woensdag, donderdag en misschien nog vrijdag
Komt ook wel omdat de Feyenoorders hier lief voor ons zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach joh. Gun hun ook een pleziertje. Zag ze blij zijn
Voor hun is de klassieker net als vroeger, voor ons (mij) niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |