Ze moeten hem vervangen met Jan Boskamp dan krijg je pas mooie tvquote:Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd...nooit meer doen. Wat een wanvertoning. Scheidsrechter moet z'n eigen wedstrijd fluiten en niet door partijdige media overdreven op eventuele fouten gewezen worden.
Jan-Joost is bij deze ook niet meer geloofwaardig te noemen.
Slechte jeugdopleiding is overdreven. Toekomst ook overdreven.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax faalt gewoon. En hard ook. Slechte jeugdopleiding, geen toekomst, egotrippertjes. Worden dit seizoen heerlijk op hun plek gezet.
Ah, ik snap het onbegrip en de frustratie wel als je zelf geen klassieker hebt.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Devv is geen ajaxsupporter. Het doet hem niets dat we sinds tijden van Feyenoord verliezen/.
Inderdaad, wat een koekwausquote:
Soms kan de waarheid hard zijn he.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een koekwaus. Ik vind die tweets echt tenenkrommend.
Dat mag dus NOOIT gebeuren. Al haal je 20 ballen van de lijn met een wereldredding eerder in die wedstrijd. Het kan niet, het mag niet, klaar. Hij mag Guidetti heel hard danken dat ie nog de zege veilig stelde, maar als de 3-3 gevallen was daarna, dan was dat echt onvergeefelijk geweest. Volgens mij was de 1-1 van Ajax in de Arena toen ook al een twijfelachtige bal van hem toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mulder stond wel goed te keepen op die 3-2 na.
Het hoort niet. Ik zie de meerwaarde er ook niet van. De visie van de scheidsrechter zal na de wedstrijd hetzelfde zijn, dus dan kun je die 45 min ook wel wachten.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
Haha, ik heb het net terug gezien. Vind het wel leuk eigenlijk
Alsof die daar ook maar een beetje door beïnvloed is, tuurlijk niet. Het was gewoon een snelle situatie, en dus ook maar een korte tijd om het daadwerkelijk te zien, en Guidetti speelde het gewoon erg netjes ,het leek net echt.
Maar goed, even over Mulder. Speelde gewoon goed hoor, op dat momentje na, gunde ik hem niet. Die jongen komt er wel, en wat mij betreft laten we hem gewoon staan.
Dan moet je Peter R de Vries eens volgen op Twitter.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een koekwaus. Ik vind die tweets echt tenenkrommend.
Peter denkt verstand te hebben en staat aan de kant van Steven ten Have. zegt genoeg.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je Peter R de Vries eens volgen op Twitter.
Hoeveel Guidetti's zie jij in het buitenland rondlopen? Die jongen is gewoon uniek en is niet op te leiden.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat mag dus NOOIT gebeuren. Al haal je 20 ballen van de lijn met een wereldredding eerder in die wedstrijd. Het kan niet, het mag niet, klaar. Hij mag Guidetti heel hard danken dat ie nog de zege veilig stelde, maar als de 3-3 gevallen was daarna, dan was dat echt onvergeefelijk geweest. Volgens mij was de 1-1 van Ajax in de Arena toen ook al een twijfelachtige bal van hem toch?
Maar bedoelde overigens meer qua persoonlijkheid en uitstraling. We leveren talentvolle spelers af, maar eigenlijk geen enkele echte jongens die voorop in de strijd gaan. Lopen er echt geen Guidetti's rond bij ons pp Varkenoord?
Boeie, 4-2.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat mag dus NOOIT gebeuren. Al haal je 20 ballen van de lijn met een wereldredding eerder in die wedstrijd. Het kan niet, het mag niet, klaar. Hij mag Guidetti heel hard danken dat ie nog de zege veilig stelde, maar als de 3-3 gevallen was daarna, dan was dat echt onvergeefelijk geweest. Volgens mij was de 1-1 van Ajax in de Arena toen ook al een twijfelachtige bal van hem toch?
Maar bedoelde overigens meer qua persoonlijkheid en uitstraling. We leveren talentvolle spelers af, maar eigenlijk geen enkele echte jongens die voorop in de strijd gaan. Lopen er echt geen Guidetti's rond bij ons pp Varkenoord?
Die 1-1 was goed ingekopt van hun aanvoerder, viel niets aan te doen. Hij liet zich in de eerste helft wel aftroeven toen hij een bal wilde laten lopen die hij gewoon kon klemmen. In de tweede helft liet hij zich nog als een meisje aftroeven door Lukoki.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens mij was de 1-1 van Ajax in de Arena toen ook al een twijfelachtige bal van hem toch?
Die straatvoetballertjes zijn leuk, maar die moet je niet alleen hebben. Functioneren pas met een paar echte leiders/gangmakers in het veld. En dat laatste is jarenlang ons probleem geweest: die waren er niet, en alles kwam aan op gasten als Wijnaldum.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Omdat die Cabralletjes meer op straat voetbalde dan op het veld. Daardoor heeft hij ook die speelstijl
Morgen kwart voor 10. S' ochtends jaquote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Grifte het volgende:
Misschien gekke vraag heeft iemand de wedstrijd opgenomen op z'n pc, of is die ergens terug te zien via Eredivisie Live site? (al zag ik dat zo snel niet staan), of andere sites?
visie live wil wel eens wedstrijden herhalen. Morgenochtend om 09:45, s'avonds 23:30quote:Op zondag 29 januari 2012 21:12 schreef Grifte het volgende:
Misschien gekke vraag heeft iemand de wedstrijd opgenomen op z'n pc, of is die ergens terug te zien via Eredivisie Live site? (al zag ik dat zo snel niet staan), of andere sites?
Boeie in zover dat er niet gedaan moet worden alsof Mulder geweldig stond te keepen, want:quote:
Kan goed begrijpen dat Kuipers dat niet kan zien vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vertonghen, Vertonghen... k... in je longen
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vertonghen, Vertonghen... k... in je longen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |