quote:Op zondag 8 april 2012 14:09 schreef ChesterPerry het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1247859
Iemand die weet hoe dit nummer heet vanaf 0:20 en aan het einde van het filmpje ben er al een hele tijd naar opzoek.
heeft iets te maken van signalen/geluidsgolven die vanuit hun oor richting hun hersens richting hun ..... gaan...quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:30 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wat hebben vrouwen toch met kanye/jayz/eminem e.d.
Moest na je comment denken aan:quote:Op woensdag 11 april 2012 23:37 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
heeft iets te maken van signalen/geluidsgolven die vanuit hun oor richting hun hersens richting hun ..... gaan...
Ik snap em...hehe, tof album trouwensquote:Op woensdag 11 april 2012 23:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Moest na je comment denken aan:
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die Hopsin vind ik echt helemaal niets
Zeer goed album, ben blij dat ik een handtekening van Typhoon heb op de hoes.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:46 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ik snap em...hehe, tof album trouwens
Dit dus, hij heeft wel een track die ik wel dope vind check dezequote:Op woensdag 11 april 2012 23:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die Hopsin vind ik echt helemaal niets
Afschuwelijkquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 01:12 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Dit dus, hij heeft wel een track die ik wel dope vind check deze
die is wel hard
Volgens mij is het toch allemaal één grote grap inclusief de tracks?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:23 schreef rumiii het volgende:
Ja man, best wel grappig
Ben wel hyped voor Maskerade!
Yo, thanks!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch allemaal één grote grap inclusief de tracks?
Je kan hier in ieder geval wat tracks downloaden: http://www.puna.nl/shared.php?add=69c95adfca80b411304b
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris![]()
Die Fresku 2.0 shit![]()
![]()
Dat kan toch niet serieus zijn. Wel mooi hoe serieus hij hierin is, zal wel met dat nieuwe album van hem te maken hebben.
Rauw :
Je weet..![]()
![]()
blijft briljant, niet alleen de rap maar ook de samples![]()
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef rumiii het volgende:
[..]
Yo, thanks!
Ja man, denk van wel![]()
Check deze 'beef'' tussen Fresku en Kees, hoort er ook bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je dat echt niet door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan me voorstellen dat als je Fresku niet kent dat het geloofwaardig is. Ik had dat ook bij z'n Gino Pietermaai, ik dacht in het begin dat het een echt persoon was.![]()
![]()
Ik volg het werk van Fresku en Teemong denk ik nu al een paar jaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:33 schreef kilozout het volgende:
[..]
Had je dat echt niet door?![]()
Ik kan me voorstellen dat als je Fresku niet kent dat het geloofwaardig is. Ik had dat ook bij z'n Gino Pietermaai, ik dacht in het begin dat het een echt persoon was.Wilde gewoon de afbeelding hier even achterlaten
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
En de nieuwe van El-P verdient ook een repost:
"The problem with common sense is that most people are morons."![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef rumiii het volgende:
[..]
Yo, thanks!
Ja man, denk van wel![]()
Check deze 'beef'' tussen Fresku en Kees, hoort er ook bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crazy shit man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit allemaal echt? Fresku wordt nu uit Topnotch gezet?
Ik dacht dat Kees trouwens homo was.If not now, then when.![]()
Is fake, promotiestunt denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Crazy shit man.Is dit allemaal echt? Fresku wordt nu uit Topnotch gezet?
Ik dacht dat Kees trouwens homo was.![]()
Idd een dopenummer en de official video blijft leuk:quote:
Even spuiten...zo gepiept!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: