quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Achja. Als je zo lang niet hebt gewonnen van Ajax, en je maakt ineens zo'n jaar mee (na afgelopen jaar) dan snap ik het.quote:
NANANANANAAAAAAA WIJ HEBBEN GEWONNEN, JULLIE LEKKER NIEHIET HAHAHAHAHAAAAA!!!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja. Als je zo lang niet hebt gewonnen van Ajax, en je maakt ineens zo'n jaar mee (na afgelopen jaar) dan snap ik het.
Niks mis mee.
Gefeliciteerd. Nu nog de stad in om te feestenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
NANANANANAAAAAAA WIJ HEBBEN GEWONNEN, JULLIE LEKKER NIEHIET HAHAHAHAHAAAAA!!!!!
Loop niet zo opzichtig te stoken aap.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nu nog de stad in om te feesten
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop niet zo opzichtig te stoken aap.
Helaas, ik woon 240km verderop in een dorpquote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nu nog de stad in om te feesten
Ja joh wat jij wil blijf jij maar onredelijk posten maakt mij niet uit. Mijn dag is toch al tamelijk verziektquote:Op zondag 29 januari 2012 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Loop niet zo opzichtig te stoken aap.
Fullscreen, op PrintScreen drukken, Ctrl-V in Paint?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:58 schreef Merkie het volgende:
Ik wil een foto van 2:21 in dit filmpje.
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas, ik woon 240km verderop in een dorpHelaas deze week ook geen college's om mensen te trollen
Slechte kwaliteitquote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Fullscreen, op PrintScreen drukken, Ctrl-V in Paint?
Nee, 240km verderop geborenquote:
Gelukkig niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, 240km verderop geborenmaar ja, je herkent al snel wat de mooiste club ter wereld is en daar wordt je ook voor. Helaas begrijpen heel veel mensen dat niet en die zijn dan ook niet voor Feyenoord
Hij is d'r één zoals onze duitsers.quote:
Nee, dat zou niet leuk zijn want dan zou ik niemand kunnen plagenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Iedereen voor Feyenoord, zou dat leuk zijn?
Zouavenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij is d'r één zoals onze duitsers.
Als je uit Lutjebroek komt ben je voor!!!... Ja wie eigenlijk?
Schaken was wel echt slecht. Dat had nog opgevallen in het Ajax team.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef elCholo het volgende:
Afegzien van Clasie en Guidetti speelde Mokotjo ook een bazen partij
Drink je er ook een Amstel of Heineken bij dan? Telegraaf erbij... Anders is 't niet compleet natuurlijk.quote:
Ik woon vlakbij een profclub alleen heb ik een schurft aan die clubquote:Op zondag 29 januari 2012 16:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij is d'r één zoals onze duitsers.
Als je uit Lutjebroek komt ben je voor!!!... Ja wie eigenlijk?
Cambuur is een mooie club man!!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een profclub alleen heb ik een schurft aan die clubMongolische supporters daar (Cambuur)
Fernandez en Vlaar waren ook dramatisch. En Nelom en Bakkal vielen me ook (weer) zwaar tegen.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaken was wel echt slecht. Dat had nog opgevallen in het Ajax team.
Mooie club?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Cambuur is een mooie club man!!!!Ik begrijp mensen zoals jou niet
Bakkal speelde goed 3x gezien en drie kansen waarvan 1 goal.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Fernandez en Vlaar waren ook dramatisch. En Nelom en Bakkal vielen me ook (weer) zwaar tegen.
Fernandez stond geen buitenspel maar werd wel afgevlagd.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:07 schreef TheFastOne het volgende:
Net terug, wat een sfeerVolwassen mannen die elkaar in de armen vallen en dat feestje na afloop
Clasie is een ongelooflijke held, Guidetti ook en Mulder was afgezien van de blunder waanzinnig aan het keepen.
Lees ook dat de penalty onterecht was, maar stond Fernandez buitenspel?
Nee. En wat nou precies de overtreding van Guidetti was (na de 4-2) begreep ik ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:07 schreef TheFastOne het volgende:
Fernandez stond niet buitenspel. Penalty was dubieus om niet te zeggen onterecht. Ben gewoon eerlijk, als het tegen Feyenoord was dan was het gewoon onterecht geweest.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:07 schreef TheFastOne het volgende:
Net terug, wat een sfeerVolwassen mannen die elkaar in de armen vallen en dat feestje na afloop
Clasie is een ongelooflijke held, Guidetti ook en Mulder was afgezien van de blunder waanzinnig aan het keepen.
Fernandez stond niet buitenspel.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:07 schreef TheFastOne het volgende:
Ik tuin er dan ook niet inquote:Op zondag 29 januari 2012 16:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja?
Degene waarmee ik aan het 'praten' was vatte het niet zo op. En terecht, want zo bedoelde ik het niet.
Sorry meneer.
En ook aan de andere kant werd even naar de penalty gevraagd.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Guidetti het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)geen-penalty-is.html
Heerlijk
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En ook aan de andere kant werd even naar de penalty gevraagd.
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Heerlijk
[..]
Heerlijk
"This one guy is gonna come dressed as a girl next game, because I scored three goals and I hope he remembers it." Wat?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |