Dat is dus niet mogelojk omdat je geen vuursteun door de arti noch door luchttroepen hebt. Er maar van afgezien dat het waarschijnlijk tegen de ROE stoot, en het Danger Close is. Als die ELT al zo zijn kop verliest dat hij door de SMJR doormiddel van positiefe handsignalen op man gebracht moet worden, zou ik hem dus niet vertrouwen indien al mogelijk om vuursteun in te laten zetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:49 schreef Thaboel het volgende:
Of zoals AJ het gister zou mooi zei: Terug het stenentijdperk in bombarderen.
Niet mogelijk past in de categorie: "Don't fuck the case".quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat is dus niet mogelojk omdat je geen vuursteun door de arti noch door luchttroepen hebt. Er maar van afgezien dat het waarschijnlijk tegen de ROE stoot, en het Danger Close is. Als die ELT al zo zijn kop verliest dat hij door de SMJR doormiddel van positiefe handsignalen op man gebracht moet worden, zou ik hem dus niet vertrouwen indien al mogelijk om vuursteun in te laten zetten.
Daar lijkt het verdomt veel op ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef Rave_NL het volgende:
Is er nu eindelijk een open discussie op gang gebracht over een scenario?
Ja wat zou dan volgens jou de oplossing zijn? Want wat bereik je door wel te proberen je objective te bereiken, precies niets.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daar lijkt het verdomt veel op ja.
Maar behalve de plannen van moi und mk blijft iedereen steken op: Opbokken met die meuk en terug trekken?
Tijd voor een nieuw scenario
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:50 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja wat zou dan volgens jou de oplossing zijn? Want wat bereik je door wel te proberen je objective te bereiken, precies niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |