PSV - Feyenoord was ook 2-0 bij rustquote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Come on Twente, slacht die Grunners af!
Waarschijnlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgende weekend zijn alle Twente fans voor Heracles
Grunningers... maar nice try Herman Finkersquote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Come on Twente, slacht die Grunners af!
Steve bezorgd ons de titel.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Twente zal wel weer mee gaan doen om de titel
Had niet verwacht dat ze ineens weer zouden voetballen.. doet die Mc toch wel goed.
Bij Twente ziet men het als kwaliteit, bij PSV heet het ineens antivoetbalquote:
hehequote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij Twente ziet men het als kwaliteit, bij PSV heet het ineens antivoetbal
Ja maar ik ben nog een beetje bezorgt.quote:
Dan is het bezorgd.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog een beetje bezorgt.
Ja, dat getrap, getrek en gejank van psv is mooi voetbal...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij Twente ziet men het als kwaliteit, bij PSV heet het ineens antivoetbal
Welk gejank?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:09 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, dat getrap, getrek en gejank van psv is mooi voetbal...
quote:
PSV is een van de weinige clubs waarvan het ook niet irritant is om van te verliezenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:09 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, dat getrap, getrek en gejank van psv is mooi voetbal...
De laatste weken is dat gewoon niet meer van toepassing. Toch jammer dat veel mensen in het verleden blijven denken.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:11 schreef JeMoeder het volgende:
Vies trappen en janken: Toivonen, trappen: Manolev
Beiden hebben dat er zelf naar gemaakt. Je creëert een imago en daar zit je helaas aan vast.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De laatste weken is dat gewoon niet meer van toepassing. Toch jammer dat veel mensen in het verleden blijven denken.
Speel jij mw3 toevallig?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:11 schreef JeMoeder het volgende:
Daar zit wat inquote:Op zondag 29 januari 2012 15:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beiden hebben dat er zelf naar gemaakt. Je creëert een imago en daar zit je helaas aan vast.
Valt anders zat mee hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:11 schreef JeMoeder het volgende:
Net als Schwalbarez.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beiden hebben dat er zelf naar gemaakt. Je creëert een imago en daar zit je helaas aan vast.
Toivonen oke, maar Manolev heeft toch niet zo'n imago?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
welquote:
Maar het was geen buitenspel. Ook niet net.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:16 schreef starla het volgende:
Net aan buitenspel is gewoon buitenspel. Punt.
Bovenlichaam telt ookquote:
Is maar goed ook dat het niet allemaal de braafste jongetjes van de klas zijn. Maar irritant als Toivonen, v. Bommel of Suarez zou ik hem niet bestempelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, Manolev speelt niet zo netjes, moet ik ze nageven
En weer dat gejank...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee joh
Het was gewoon geen buitenspel
Nee oké, dat is ook weer zo. Alhoewel Toivonen de laatste weken zich keurig gedraagtquote:Op zondag 29 januari 2012 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is maar goed ook dat het niet allemaal de braafste jongetjes van de klas zijn. Maar irritant als Toivonen, v. Bommel of Suarez zou ik hem niet bestempelen.
kloptquote:Op zondag 29 januari 2012 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee joh
Het was gewoon geen buitenspel
Degelijk en net voetbal van Twente, niks op aan te merkenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:18 schreef Rickazio het volgende:
klote wedstrijd, twente maar 2 grote kansen en 2 goals
3 grote kansen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:18 schreef Rickazio het volgende:
klote wedstrijd, twente maar 2 grote kansen en 2 goalsen 2 keer goal afgekeurd voor FCG
't is wel een goede coach voor Twente denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zekers.
Toch ben ik benieuwd of MC gelijk weer weggaat als er een grote club komt ..
Hij is er net manquote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zekers.
Heeft mijn post iets te maken met resultaten? volgens mij nietquote:Op zondag 29 januari 2012 15:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij is er net manhij heeft nog amper/geen invloed resultaat
Jawel, hij vervangt Adriaanse.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij is er net manhij heeft nog amper/geen invloed op t resultaat
Lol. Dat ene doelpunt was er 5 seconden daarvoor al gefloten en liep iedereen al terug. Doen ging ie er wel in jaquote:Op zondag 29 januari 2012 15:18 schreef Rickazio het volgende:
klote wedstrijd, twente maar 2 grote kansen en 2 goalsen 2 keer goal afgekeurd voor FCG
Zegt hij rare dingen?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:23 schreef leolinedance het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)gen%20Kuipers%22.php
![]()
Retorische vraag moeke?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Lol. Dat ene doelpunt was er 5 seconden daarvoor al gefloten en liep iedereen al terug. Doen ging ie er wel in ja
En vind je het moeilijk te verteren dat Twente zo efficiënt is?
En jij denkt dat er nog een grote club voor McClaren komt omdat?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zekers.
Denk ik niet. Maar zou kunnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En jij denkt dat er nog een grote club voor McClaren komt omdat?
Denk niet dat er nog grote clubs in hem geďnteresseerd zijn na al zijn mislukte avonturen.
Frankquote:Op zondag 29 januari 2012 15:23 schreef leolinedance het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)gen%20Kuipers%22.php
![]()
Precies, ik ben blij dat hij weer bij Twente is, want ze passen bij elkaar. McClaren kan in de UK alleen nog maar nPower 1 of 2 teams managen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En jij denkt dat er nog een grote club voor McClaren komt omdat?![]()
Denk niet dat er nog grote clubs in hem geďnteresseerd zijn na al zijn mislukte avonturen.
Iddquote:Op zondag 29 januari 2012 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende week overigens ajax zonder normale voorhoede en achterhoede
Voorspellinkje:quote:Op zondag 29 januari 2012 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
IddBen benieuwd wat het gaat worden
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorspellinkje:
Vermeer
Anita - Van Rijn - Blind - Koppers
Enoh - Eriksen - Janssen
Lodeiro - De Jong - Ebecillio
Ik kom niet in het ajax topic hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:38 schreef Rickazio het volgende:
Uithuilen over ajax, kan ook in het ajax forum AFC Ajax #1709: We gaan door..
Nou en, er zijn al twee goals afgekeurdquote:
Hij kwam als eerste op de rug van die buitenspel gast.quote:
Oh, dan mag het welquote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nou en, er zijn al twee goals afgekeurd
Een daar van werd gemaakt 5sec na het fluiten. Dat kan je geen goal noemen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Precies, na 2 afgekeurde goals gaat alles gewoon tellen, ook al wandel je de bal naar binnen in je handen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Knap dat je dat zo snel zag danquote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij kwam als eerste op de rug van die buitenspel gast.
lol?!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef bianconeri het volgende:
Ik hoop dat Huistra eens ontslagen wordt!! Weg met die kerel.
Hij kan het elftal maar niet goed op de rails krijgen.
In de herhaling kon je t zien.quote:
Of ben jij wel tevreden met die kerel?quote:
Houd toch op man, hij doet het primaquote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of ben jij wel tevreden met die kerel?
Man die gast die bakt er nauwelijks wat van, leuk spel 1 helftje af en toe(laatste maanden is het alleen maar drama) en dan 2e helft 1 groot drama.
quote:
Snap niet hoe je hier op komt ?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef bianconeri het volgende:
Ik hoop dat Huistra eens ontslagen wordt!! Weg met die kerel.
Hij kan het elftal maar niet goed op de rails krijgen.
quote:
Hij doet het prima?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:44 schreef Rickazio het volgende:
Houd toch op man, hij doet het prima
Wie moet anders trainer worden? bijv zo'n malloot als Co past niet bij Groningen
Teleurstellende resultaten? Teleurstellend spel?quote:
Clown heeft korte mouwen en handschoenen aan, zo te zien niet goed ingeburgerdquote:Op zondag 29 januari 2012 15:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe Douglas wil netjes handjes schudden.
Ik blijf hoop houdenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Tsjah. Heb je wel eens een normale reactie van hem gezien dan?
Moisturizing crčmequote:Op zondag 29 januari 2012 15:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Clown heeft korte mouwen en handschoenen aan, zo te zien niet goed ingeburgerd
Krijg zo het idee dat jij niet veel wedstrijden ziet van Groningenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij doet het prima?
Nou de resultaten zijn anders niet erg goed, het spel is niet goed.
Wat is er nou zo goed dan?
[..]
Teleurstellende resultaten? Teleurstellend spel?
Huistra krijgt het team gewoon niet op de rails, spelen heel wisselend.
Vaak veel fouten of rare opstellingen.
7e staan met deze jonge ploeg, vlak achter Ajax e.d. is prima!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij doet het prima?
het spel is wisselend, maar dat is logisch met een jonge groep.quote:[..]
Hij doet het prima, vorig jaar net geen Europa gehaald door in de competitie 1 doelpuntje te missen op de laatste speeldag en in finale door strafschoppen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij doet het prima?
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPRING VOOR TWENTE, SPRING VOOR TWENTE, HEUJ HEUJ!
Verdedigend mag het wel iets anders,3x op dezelfde manier een goal tegen krijgen zou niet mogen op dit niveau.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:50 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij doet het prima, vorig jaar net geen Europa gehaald door in de competitie 1 doelpuntje te missen op de laatste speeldag en in finale door strafschoppen.
Daarnaast is de kracht van Huistra dat hij jonge spelers beter kan maken, daarom is hij ook gehaald van Jong Ajax.
Teleurstellende resultaten... noem er is een specifiek, enige puntje van kritiek is inderdaad dat hij soms de verkeerde spelers op stelt en uit matig speelt
Hiariej..quote:Op zondag 29 januari 2012 15:51 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Verdedigend mag het wel iets anders,3x op dezelfde manier een goal tegen krijgen zou niet mogen op dit niveau.
Die Hiariej moet simpelweg gewoon weg, altijd al zwak gevondenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:51 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Verdedigend mag het wel iets anders,3x op dezelfde manier een goal tegen krijgen zou niet mogen op dit niveau.
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Janko in de spits houden. Denk dat Ajax de broers toch maar moeten herenigen. 5 miljoen moet toch wel voldoen lijkt mij?
Theo heeft hem bang gemaakt met enge verhalen uit Amsterdam...quote:
5 miljoen, krijg je hooguit zijn shirt voor.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Janko in de spits houden. Denk dat Ajax de broers toch maar moeten herenigen. 5 miljoen moet toch wel voldoen lijkt mij?
Zes en twee gevulde koeken (niet uit de automaat).quote:Op zondag 29 januari 2012 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Prima werk in Engeland afgeleverd hoor iets wat alle Nederlandse analysten weigeren te erkennen lijkt wel. Wolfsburg is inderdaad 1 grote bende geworden.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:53 schreef Rickazio het volgende:
Steve is een faalhaas over de Duitse Nederlandse grens
laat siem de jong maar naar twente komen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ohja ligt aan de Nederlandse analysten dat geen één club op Twente na hem wildequote:Op zondag 29 januari 2012 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima werk in Engeland afgeleverd hoor iets wat alle Nederlandse analysten weigeren te erkennen lijkt wel. Wolfsburg is inderdaad 1 grote bende geworden.
Beterschap dan Jol of de Boerquote:Op zondag 29 januari 2012 15:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ohja ligt aan de Nederlandse analysten dat geen één club op Twente na hem wilde
Afgemaakt worden is niet goed voor je humeur he?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ohja ligt aan de Nederlandse analysten dat geen één club op Twente na hem wilde
Ze geloven er weer in. Mede mogelijk gemaakt door Feyenoordquote:
En roda.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze geloven er weer in. Mede mogelijk gemaakt door Feyenoord
Vark'nquote:
Ik zal 'm gaan vieren met je moeder danquote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]je wint de prijs van meest sneue reactie van deze zondag.
Vark'n?quote:
Tuurlijk is PSV favoriet, maar wij staan er zometeen weer keurig 2 puntjes onder, op de 2e plaatsquote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Rickazio het volgende:
Zielig dat sommige tukkers dat denken, PSV verreweg favo
Second thatquote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]je wint de prijs van meest sneue reactie van deze zondag.
Ja hij had m mogen geven. Maar deed dat gelukkig niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:01 schreef RvLaak het volgende:
Groningen een strafschop door de neus geboord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Ach, we gaan tenminste niet racistisch worden als ons iets niet aanstaat.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Rickazio het volgende:
Maar de beroepskeuzetest wees anders uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ola John had ook een Timothee Atouba kunnen worden.
Mieze kerl bin ie.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik zal 'm gaan vieren met je moeder dan
[..]
Vark'n?
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ach, we gaan tenminste niet racistisch worden als ons iets niet aanstaat.
Nu het je zint de moraalridder van de week uithangen, kneus,quote:
Ik denk niet iemand in Enschede en omstreken denkt aan de titel. Het is alleen na een pak matig voetbal érg fijn om Steve én het goede voetbal terug te zien. Wat daarna eventueel in beeld komt komt zien we wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Rickazio het volgende:
Speelt niet goed latelyquote:Op zondag 29 januari 2012 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom staat die Bacuna niet meer in de basis eigenlijk?
Omdat ik al sinds tijden niet meer in de regio woon. Waarom zit jij er niet, donkere mensen uit te schelden die je niet aanstaan?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nu het je zint de moraalridder van de week uithangen, kneus,
waarom zit je überhaupt niet in het stadion?
Ik zie Fct wel kampioen worden eigenlijk. Natuurlijk op z'n Duits door aan t eind van de wedstrijden te winnenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik denk niet iemand in Enschede en omstreken denkt aan de titel. Het is alleen na een pak matig voetbal érg fijn om Steve én het goede voetbal terug te zien. Wat daarna eventueel in beeld komt komt zien we wel.
En waar ben jij nu dan met je Huistra......quote:Op zondag 29 januari 2012 16:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nu het je zint de moraalridder van de week uithangen, kneus,
waarom zit je überhaupt niet in het stadion?
Mag van mijquote:Op zondag 29 januari 2012 16:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zie Fct wel kampioen worden eigenlijk. Natuurlijk op z'n Duits door aan t eind van de wedstrijden te winnen
Kap eens met trollen gast, want dat doe je alleen, ongenuanceerd trollen. Oprotten dus.quote:
Hopen dat jij dan mee kan vierenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag van mijFeest in Enschede
Paddy in Duitsland dacht ik en Collins ergens in zo'n olie landquote:Op zondag 29 januari 2012 16:08 schreef debeterebob het volgende:
Waar spelen Paddy en Collins John eigenlijk?
Die zien we nooit meer terug dusquote:Op zondag 29 januari 2012 16:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Paddy in Duitsland dacht ik en Collins ergens in zo'n olie land
Paddy bij Osnabrück en Collins zit in Iranquote:Op zondag 29 januari 2012 16:08 schreef debeterebob het volgende:
Waar spelen Paddy en Collins John eigenlijk?
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zie Fct wel kampioen worden eigenlijk. Natuurlijk op z'n Duits door aan t eind van de wedstrijden te winnen
Luck The John?quote:
DES was dat Nijverdal of Hellendoorn?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Paddy en Ola kwamen altijd bananen eten bij ons vroeger. Heeft ze goed gedaanCollins zat bij mij in de klas en in het te bij D.E.S. dat was toen insta-win
Des zit in Nijverdalquote:Op zondag 29 januari 2012 16:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Des was dat Nijverdal of Hellendoorn?
Ah vjennequote:
NEO uit Borne?quote:
quote:
quote:
Mijn oom en tante wonen daar tegenover de Reoboth school.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:17 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Jep, al jaren niet meer woonachtig, maar nog steeds in mijn heartje
Die al lang geen school meer is tochquote:Op zondag 29 januari 2012 16:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mijn oom en tante wonen daar tegenover de Reoboth school.
Ga eens ergens anders hatenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:18 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je dat was echt geen toeval en goed over nagedacht
Kloptquote:Op zondag 29 januari 2012 16:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die al lang geen school meer is toch?
[..]
Ga eens ergens anders haten![]()
Wel of niet over nagedacht, dat boeit niet, het was een mooie actie.
Hij haat toch niet? Volgens mij bedoelde hij dat het knap uitgedacht was.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die al lang geen school meer is toch?
[..]
Ga eens ergens anders haten![]()
Wel of niet over nagedacht, dat boeit niet, het was een mooie actie.
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:18 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je dat was echt geen toeval en goed over nagedacht
Ik dacht dat hij juist aan het haten was, zoals hij al dit hele topic doet. Maar kan het mis hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hij haat toch niet? Volgens mij bedoelde hij dat het knap uitgedacht was.
quote:
Klopt, lesje efficiënte en valt een hoop te sleutelen achterin.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:21 schreef TheFatLady het volgende:
Groningen nog niet eens zo slecht, alleen verdedigend moet er wel wat veranderen,
Daar staan ze aan het eind nog steeds..quote:Op zondag 29 januari 2012 16:24 schreef RvLaak het volgende:
Twente pakt ff als tussenstation voor het kampioenschap de tweede plek.
We zullen zien. De meeste mensen in Twente zijn al blij met hoe het nu gaat. Kampioenschap zou een leuke bijkomstigheid zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar staan ze aan het eind nog steeds..
Ik typ ook bewust Johngquote:
Dit. Het is veel belangrijker voor een club om consistent goede resultaten te behalen dan landskampioen te worden en het volgende seizoen 5de.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:25 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
We zullen zien. De meeste mensen in Twente zijn al blij met hoe het nu gaat. Kampioenschap zou een leuke bijkomstigheid zijn.
500ste wedstrijd was het niet? Naja tijd om toch maar weer aan het voetbal te gaan. Misschien wint Ajacied zijn tweede clubje nog wel, Adoquote:
Is dat zijn 2e clubje?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
500ste wedstrijd was het niet? Naja tijd om toch maar weer aan het voetbal te gaan. Misschien wint Ajacied zijn tweede clubje nog wel, Ado
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:32 schreef starla het volgende:
Pijnlijk weekend voor AZ trouwens. 2 plaatsen gedaald.
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heerlijk weekje voor Ajax, niet achterop geraakt op AZ.
ach, al beter dan in sommige andere wedstrijden dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ook de laatste bal die Zeefuik goed zal raken.
Dit pure verbazing hier. Maar ik ben de kwaadste niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ook de laatste bal die Zeefuik goed zal raken.
quote:
Wi lje nog een Barbera Barend Os?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hee, het is hier geen veemarkt!
Ook nog eens zorgen voor een penaltyquote:Op zondag 29 januari 2012 16:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ach, al beter dan in sommige andere wedstrijden dan.
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, daar hoeft vanavond bij studio voetbal niet over gediscussieerd te worden.
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hee, het is hier geen veemarkt!
Haha nou, topspeler die Zeefuik.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ook nog eens zorgen voor een penalty
Wereldwedstrijd.
Over weinig beslissingen eigenlijk. De arbitrage deed t goed dit weekend.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, daar hoeft vanavond bij studio voetbal niet over gediscussieerd te worden.
Nee, dat nog niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha nou, topspeler die Zeefuik.
Jep.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Over weinig beslissingen eigenlijk. De arbitrage deed t goed dit weekend.
penalty fey-ajax dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Over weinig beslissingen eigenlijk. De arbitrage deed t goed dit weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |