PSV - Feyenoord was ook 2-0 bij rustquote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Come on Twente, slacht die Grunners af!
Waarschijnlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Volgende weekend zijn alle Twente fans voor Heracles
Grunningers... maar nice try Herman Finkersquote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Come on Twente, slacht die Grunners af!
Steve bezorgd ons de titel.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Twente zal wel weer mee gaan doen om de titel
Had niet verwacht dat ze ineens weer zouden voetballen.. doet die Mc toch wel goed.
Bij Twente ziet men het als kwaliteit, bij PSV heet het ineens antivoetbalquote:
hehequote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij Twente ziet men het als kwaliteit, bij PSV heet het ineens antivoetbal
Ja maar ik ben nog een beetje bezorgt.quote:
Dan is het bezorgd.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog een beetje bezorgt.
Ja, dat getrap, getrek en gejank van psv is mooi voetbal...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij Twente ziet men het als kwaliteit, bij PSV heet het ineens antivoetbal
Welk gejank?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:09 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, dat getrap, getrek en gejank van psv is mooi voetbal...
quote:
PSV is een van de weinige clubs waarvan het ook niet irritant is om van te verliezenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:09 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, dat getrap, getrek en gejank van psv is mooi voetbal...
De laatste weken is dat gewoon niet meer van toepassing. Toch jammer dat veel mensen in het verleden blijven denken.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:11 schreef JeMoeder het volgende:
Vies trappen en janken: Toivonen, trappen: Manolev
Beiden hebben dat er zelf naar gemaakt. Je creëert een imago en daar zit je helaas aan vast.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De laatste weken is dat gewoon niet meer van toepassing. Toch jammer dat veel mensen in het verleden blijven denken.
Speel jij mw3 toevallig?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:11 schreef JeMoeder het volgende:
Daar zit wat inquote:Op zondag 29 januari 2012 15:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beiden hebben dat er zelf naar gemaakt. Je creëert een imago en daar zit je helaas aan vast.
Valt anders zat mee hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:11 schreef JeMoeder het volgende:
Net als Schwalbarez.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beiden hebben dat er zelf naar gemaakt. Je creëert een imago en daar zit je helaas aan vast.
Toivonen oke, maar Manolev heeft toch niet zo'n imago?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
welquote:
Maar het was geen buitenspel. Ook niet net.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:16 schreef starla het volgende:
Net aan buitenspel is gewoon buitenspel. Punt.
Bovenlichaam telt ookquote:
Is maar goed ook dat het niet allemaal de braafste jongetjes van de klas zijn. Maar irritant als Toivonen, v. Bommel of Suarez zou ik hem niet bestempelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, Manolev speelt niet zo netjes, moet ik ze nageven
En weer dat gejank...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee joh
Het was gewoon geen buitenspel
Nee oké, dat is ook weer zo. Alhoewel Toivonen de laatste weken zich keurig gedraagtquote:Op zondag 29 januari 2012 15:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is maar goed ook dat het niet allemaal de braafste jongetjes van de klas zijn. Maar irritant als Toivonen, v. Bommel of Suarez zou ik hem niet bestempelen.
kloptquote:Op zondag 29 januari 2012 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee joh
Het was gewoon geen buitenspel
Degelijk en net voetbal van Twente, niks op aan te merkenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:18 schreef Rickazio het volgende:
klote wedstrijd, twente maar 2 grote kansen en 2 goals
3 grote kansen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:18 schreef Rickazio het volgende:
klote wedstrijd, twente maar 2 grote kansen en 2 goalsen 2 keer goal afgekeurd voor FCG
't is wel een goede coach voor Twente denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zekers.
Toch ben ik benieuwd of MC gelijk weer weggaat als er een grote club komt ..
Hij is er net manquote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zekers.
Heeft mijn post iets te maken met resultaten? volgens mij nietquote:Op zondag 29 januari 2012 15:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij is er net manhij heeft nog amper/geen invloed resultaat
Jawel, hij vervangt Adriaanse.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij is er net manhij heeft nog amper/geen invloed op t resultaat
Lol. Dat ene doelpunt was er 5 seconden daarvoor al gefloten en liep iedereen al terug. Doen ging ie er wel in jaquote:Op zondag 29 januari 2012 15:18 schreef Rickazio het volgende:
klote wedstrijd, twente maar 2 grote kansen en 2 goalsen 2 keer goal afgekeurd voor FCG
Zegt hij rare dingen?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:23 schreef leolinedance het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)gen%20Kuipers%22.php
![]()
Retorische vraag moeke?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Lol. Dat ene doelpunt was er 5 seconden daarvoor al gefloten en liep iedereen al terug. Doen ging ie er wel in ja
En vind je het moeilijk te verteren dat Twente zo efficiënt is?
En jij denkt dat er nog een grote club voor McClaren komt omdat?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zekers.
Denk ik niet. Maar zou kunnen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En jij denkt dat er nog een grote club voor McClaren komt omdat?
Denk niet dat er nog grote clubs in hem geïnteresseerd zijn na al zijn mislukte avonturen.
Frankquote:Op zondag 29 januari 2012 15:23 schreef leolinedance het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)gen%20Kuipers%22.php
![]()
Precies, ik ben blij dat hij weer bij Twente is, want ze passen bij elkaar. McClaren kan in de UK alleen nog maar nPower 1 of 2 teams managen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En jij denkt dat er nog een grote club voor McClaren komt omdat?![]()
Denk niet dat er nog grote clubs in hem geïnteresseerd zijn na al zijn mislukte avonturen.
Iddquote:Op zondag 29 januari 2012 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende week overigens ajax zonder normale voorhoede en achterhoede
Voorspellinkje:quote:Op zondag 29 januari 2012 15:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
IddBen benieuwd wat het gaat worden
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorspellinkje:
Vermeer
Anita - Van Rijn - Blind - Koppers
Enoh - Eriksen - Janssen
Lodeiro - De Jong - Ebecillio
Ik kom niet in het ajax topic hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:38 schreef Rickazio het volgende:
Uithuilen over ajax, kan ook in het ajax forum AFC Ajax #1709: We gaan door..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |