Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Dat kan ik al niet meer zijn eigenlijk..ik ben gewoon al het hele seizoen teleurgesteld over alles mbt Ajax..daar kan dit ook nog wel bij.quote:
komt me bekend voorquote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan ik al niet meer zijn eigenlijk..ik ben gewoon al het hele seizoen teleurgesteld over alles mbt Ajax..daar kan dit ook nog wel bij.
gefeliciteerd voldemort
Idd, ga maar weer ontopicquote:
Dat hebben de feyenoord supporters de afgelopen twee jaar gehad. Op een bepaald moment was de verwachtig zo laag dat iedereen geweldig blij was als er maar een puntje gehaald werd.quote:
Het is maar een klein clubje die het echt doordraaft. Op facebook zie ik gewoon pesterige berichtjes over en weer gaan, gewoon op een leuke manier.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:49 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind het alleen zo jammer dat er zo veel rivaliteit hangt tussen supporters. Waarom kunnen ze niet gewoon respect voor elkaar en elkaars club
Maak ook zo'n silver Norway/France teampje die Tim hier eerst poste. Zag er leuk uit namelijk, lekker pacey voorin (= win met silver imo )quote:Op zondag 29 januari 2012 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wil weer eens een leuk team maken, ik heb alleen geen idee wat. Silver, bronze, gold maakt niet uit, budget 50k. Iemand een leuk idee?
die had ik al voordat het cool wasquote:Op zondag 29 januari 2012 14:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maak ook zo'n silver Norway/France teampje die Tim hier eerst poste. Zag er leuk uit namelijk, lekker pacey voorin (= win met silver imo )
Kan je geen zinnig woord over zeggen met EA dit jaar..iedere week is het beleid weer anders. Ik hoop op silverquote:Op zondag 29 januari 2012 14:15 schreef BDIL het volgende:
Ben benieuwd of ze SIF Guidetti Silver laten of Goud maken... 80 rating zou wel lekker zijn
ja 7 overall punten is wel wat overdreven hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 14:15 schreef BDIL het volgende:
Ben benieuwd of ze SIF Guidetti Silver laten of Goud maken... 80 rating zou wel lekker zijn
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:15 schreef Toefjes het volgende:
trieste tijdrek praktijken zijn dit ook..
Het is wel eerder gebeurdquote:Op zondag 29 januari 2012 14:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja 7 overall punten is wel wat overdreven hoor
Je gaat toch niet zeggen dat feyenoord thuis onverdiend heeft gewonnen...quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Conclusie van Reitsma is dat de al dan niet onterecht gegeven pingel nu niet meer belangrijk is omdat de wedstrijd daarna is omgedraaid...
Je zou bijna denken dat die 1-1 zelf daar iets mee te maken had he Theo
dat zegt ie toch helemaal niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat feyenoord thuis onverdiend heeft gewonnen...Uit moesten ze ook winnen maar met geluk werd het 1-1...
Ik dacht dat het 2-2 was gewordenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat feyenoord thuis onverdiend heeft gewonnen...Uit moesten ze ook winnen maar met geluk werd het 1-1...
Misschien tijd voor een cursus begrijpend lezenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je bent deze PI vergeten:quote:Op zondag 29 januari 2012 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
Feyenoord kamploenskandidaat nummer 1!!
Anger managment zou ook aan te raden zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een cursus begrijpend lezen
Ik ben bereid Ibra team te verkopen om Guidetti SIF te halen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk dat er weinig te lobbyen valt, hij zal wel SIF krijgen.
Nou niet te ver gaan....quote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben bereid Ibra team te verkopen om Guidetti SIF te halen.
Ik twijfel nu inderdaad welquote:
IF Vlaarquote:Op zondag 29 januari 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik twijfel nu inderdaad welmaar is mooie aanvulling op mijn Feyenoord team. Zo eerst IF Vlaar maar even halen.
Pacehoerquote:
95K binquote:Op zondag 29 januari 2012 14:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb nog 3 keer een IF Vlaar te koop staan
En toch heb ik er al genoeg verkocht. Had ze eerst voor 115K staan en zelfs daar heb ik er 2 van verkocht. Sinds deze week staan ze er ineens voor onder de 90K opquote:
Gebeurd met al die (te) dure IF's. Ik heb mn Pukki toen verkocht voor 450k ofzo, en nu issie 250k. Op een gegeven moment willen die mensen toch hun coins hebben ipv continu een gast van 400k op de TP te hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En toch heb ik er al genoeg verkocht. Had ze eerst voor 115K staan en zelfs daar heb ik er 2 van verkocht. Sinds deze week staan ze er ineens voor onder de 90K op
zijn shooting is ziek goed geloof ik!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:55 schreef paul1501 het volgende:
Hoezo is Pukki zo veel waard? Omdat hij overall zulke goede stats heeft?
Lekker voor die knurftquote:Op zondag 29 januari 2012 15:03 schreef BDIL het volgende:
Hahaha RaiDz blijkt gescammed te zijn IF Ronaldo; IF Ribery en Robben weg hahaWelke sukkel leent ze ook aan random peeps uit
Klopt. Ik heb totaal geen haast though en laat ze lekker staan. Als ik ze pas over een maand ofzo verkoop is het ook best.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gebeurd met al die (te) dure IF's. Ik heb mn Pukki toen verkocht voor 450k ofzo, en nu issie 250k. Op een gegeven moment willen die mensen toch hun coins hebben ipv continu een gast van 400k op de TP te hebben.
Zoek het op.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef DannyDeko het volgende:
Aangezien ik te lui ben om het op te zoeken / zelf uit te vinden: Hoe doe je een fake left go right / fake right go left?
Ik weet het wel, maar je kan het beter even opzoeken. Filmpjes zijn toch een stuk makkelijker te begrijpenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef DannyDeko het volgende:
Aangezien ik te lui ben om het op te zoeken / zelf uit te vinden: Hoe doe je een fake left go right / fake right go left?
http://www.youtube.com/us(...)s1#p/u/4/L7u87PPhmO4quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
SIF De Jong, SIF Guidetti. IF Manolev me gusta
Wedstirjden die ik van hem heb gezien vond ik hem best goed moet ik zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef Tim86 het volgende:
De Jong en Ola John zouden samen IF moeten zijn...3 assists en 3 goals..sick.
maar ja..John
Denk dat hij bedoelt dat John niet in FUT zitquote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wedstirjden die ik van hem heb gezien vond ik hem best goed moet ik zeggen.
Die zou echt belachelijk goed worden als zilver IF. De NIF is al een eindbaas.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef Tim86 het volgende:
Kudttttt als het nou een slechte week was hadden we Fer nog kunnen pushen..nu met die hattricks is dat zinloos
Ging er uiteraard over dat hij niet in FUT zit..John is een baasquote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wedstirjden die ik van hem heb gezien vond ik hem best goed moet ik zeggen.
Oh ja dat wist ik nietquote:Op zondag 29 januari 2012 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ging er uiteraard over dat hij niet in FUT zit..John is een baas
Kuipers floot sterke pot hoor. Alleen bij dat penalty moment zat hij er naast maar uit zijn positie kon je het ook niet goed zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een heerlijke pot![]()
Guidetti![]()
Clasie
![]()
![]()
Kuipers
Kuipers: "Ik had een prima positie in het veld en zag Vertonghen een sliding maken richting Guidetti."quote:Op zondag 29 januari 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kuipers floot sterke pot hoor. Alleen bij dat penalty moment zat hij er naast maar uit zijn positie kon je het ook niet goed zien.
Je kon duidelijk zien dat Kuipers er geen goed zicht op had.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kuipers: "Ik had een prima positie in het veld en zag Vertonghen een sliding maken richting Guidetti."
die hele webapp is broken sinds ze een nieuwe hebbenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:31 schreef Reemi het volgende:
Die zoekfunctie in de webapp werkt ook voor geen meterZoek ik een bepaalde speler in 4-1-2-1-2, is die er niet, zoek ik voor alle formaties staan er gewoon 4 tussen in 4-1-2-1-2
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Kreeg net kwart voor 1 een berichtje of ik nog even voetbal kwam kijken in de kroeg. Zag dat het net 0-1 was voor Ajax dus ik bleef maar lekker op m'n bed liggen. Toen ik hoorde dat het 2-1 was ben ik toch maar even snel naar de kroeg gefietst om de 2e helft te kijken.
Toen ik aan kwam zag ik Ajax achterin de bal rond spelen, ik dacht dat je dat alleen doet als je voor staat?!
ik stel voor dat je de links in de OP leest om je even in te lezen dat je niet in de fout gaatquote:
Nja, snap het principe wel opzich, en heb wel een leuk team nuquote:Op zondag 29 januari 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik stel voor dat je de links in de OP leest om je even in te lezen dat je niet in de fout gaat
o mooi, linkje naar je team?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja, snap het principe wel opzich, en heb wel een leuk team nuMaar doe het dan ook voor lol er naast
En na 11 min al 3-0 voorstaan. Doei !quote:Op zondag 29 januari 2012 16:43 schreef DannyDeko het volgende:
Eerste match met mn nieuwe silvers tegen een dude die op 3 plekken bronzes heeft staan er verder Aguero, VDV, Toure x2 . Durf te wedden dat er zometeen een pauze aan komt en hij de rest inbrengt... stakker
En jawel, daar is de pauze al. Wie o wie zouden er komen
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:47 schreef Doublepain het volgende:
Het is nu of nooit
Spelers die we moeten hosselen:
Schone
De jong
Manolev
Guidetti
Moet lukken
gast Mano=bazen RB, Schöne wordt ook eindbaas en de Jong hoeft niet per sequote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee.
Manolev, Schone en de Jong sowieso niet.
Ja, maar ze worden toch niet IF gemaakt door EA!quote:Op zondag 29 januari 2012 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gast Mano=bazen RB, Schöne wordt ook eindbaas en de Jong hoeft niet per se
Hoe kan je dat nou zeggen?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee.
Sowieso welquote:Op zondag 29 januari 2012 16:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee.
O jawel, rb die scoort id al 50%quote:Op zondag 29 januari 2012 16:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar ze worden toch niet IF gemaakt door EA!
Ja, jij weet dat, want jij werkt bij EA.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar ze worden toch niet IF gemaakt door EA!
Jij niet dan? Ik werk ook bij EA hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja, jij weet dat, want jij werkt bij EA.
Meer dan 2 IF's uit de Eredivisie is nog nooit gebeurd. Guidetti is een zekerheid. Manolev en de Jong zijn kansloos. En Schone kan natuurlijk IF worden als hij nog vaker scoort!quote:Op zondag 29 januari 2012 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O jawel, rb die scoort id al 50%
En elke week posten ze altijd wel 4cbs en geen rb.
nee ik werk bij Interpol.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij niet dan? Ik werk ook bij EA hoor.
Interpol is een fabeltjequote:
Moet via de webapp zeker?quote:
Tenzij ik echt besta. Even wachten dan laat ik iemand mij aanraken.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt.
[..]
je bent zelf een fabeltje
LOLquote:Op zondag 29 januari 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tenzij ik echt besta. Even wachten dan laat ik iemand mij aanraken.
Edit: Ik kan worden aangeraakt
Ah straks ff doen, zit nu nog in toernooi, nu in de finalequote:Op zondag 29 januari 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt.
[..]
je bent zelf een fabeltje
Dan maken ze hem 84quote:
hihi. ik heb NL teamquote:Op zondag 29 januari 2012 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick kom en keer tegen mijn belgen spelen
Ben je nu online? Speel namelijk even op een andere account dus dan add ik je welquote:Op zondag 29 januari 2012 17:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hihi. ik heb NL teamnja met 1 rus
Pingels boeien toch sowieso niet of je die wint of niet want het gaat om het doelsaldo van het tournooi als er na de verlenging in de finale geen beslissing is?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Net de finale van het Braziliaantjes toernooi. 1-1 dus strafschoppen, ik win de pingels, komt er zon scherm met een rood balkje waarin normaal staat: team of the tournament 4,000 coins. Alleen was het nu niet te lezen. De eindafrekeing was 741 coins. Geen idee hoeveel ik had, dus weet ook niet of ik die 4K gestort heb gekregen, maar heeft iemand dit wel eens eerder gehad?
Lolwat. Hoezo?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:22 schreef laucas het volgende:
[..]
Pingels boeien toch sowieso niet of je die wint of niet want het gaat om het doelsaldo van het tournooi als er na de verlenging in de finale geen beslissing is?
Dit is totaal nieuw voor mij. Dus in feite had hij dus een beter doelsaldo en daardoor ik de finale verloren?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:22 schreef laucas het volgende:
[..]
Pingels boeien toch sowieso niet of je die wint of niet want het gaat om het doelsaldo van het tournooi als er na de verlenging in de finale geen beslissing is?
quote:
Ja? Dat was toch altijd al zo? Hoe kan het anders dat Toefjes de pingels wint maar niet het tournooi?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lolwat. Hoezo?Pingels beslissen toch normaal gesproken
quote:
Heb je al gedaan denk ikquote:Op zondag 29 januari 2012 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je nu online? Speel namelijk even op een andere account dus dan add ik je wel
Wedstrijd!quote:
Doet de overgrote meerderheid. Ik ookquote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
wat een bagger, begint ie met 3 spelers van 60 en meteen wisselen heen lag als die ziekte :/
Zou wel vreselijk dom van EA zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 17:50 schreef Apekoek het volgende:
Guidetti wordt goud, je IF verkopen is nu dan ook niet handig lijkt mij.
nog iemand die bij EA werkt. Kan je even doorgeven dat de servers stront zijn?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:50 schreef Apekoek het volgende:
Guidetti wordt goud, je IF verkopen is nu dan ook niet handig lijkt mij.
Er zit een of andere rare factor in hoe EA het doet met team of the tournament..als je na pingels wint kan je alsnog de titel verliezen als je een stuk minder was in de finale. Uitslagen tot aan de finale schijnen ook op een bepaalde manier meegerekend te worden. Ik verloor laatst ook eens na pingels en toen kreeg ik hem niet ondanks een doelsaldo van +19 en 4 keer zoveel schoten in de finale (en 55% balbezit). Snap er weinig van.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Net de finale van het Braziliaantjes toernooi. 1-1 dus strafschoppen, ik win de pingels, komt er zon scherm met een rood balkje waarin normaal staat: team of the tournament 4,000 coins. Alleen was het nu niet te lezen. De eindafrekeing was 741 coins. Geen idee hoeveel ik had, dus weet ook niet of ik die 4K gestort heb gekregen, maar heeft iemand dit wel eens eerder gehad?
Dat is wel zo, vind dat toch wel jammer hoor. Pure competitie vervalsing wat mij betreft, in een silver toernooi heb je dan in feite een goede goude keeper.quote:
Ik denk inderdaad wel duurder dan Dost en ik denk ook 74 IF. Ik denk dat 80K het zal worden ongeveer en 80 pace zou ik prima vinden. Schot mag wel wat omhoog net als Penalty's.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:54 schreef StijnDa het volgende:
Guidetti is nu 73, daar kan best nog een 74 overheen![]()
Als ze die pace wat omhoog gooien zal hij wel een stuk duurder worden.
Nou, dan zit het niet echt mee, je wint praktisch alle wedstrijden maar een titel zit er niet inquote:Op zondag 29 januari 2012 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit een of andere rare factor in hoe EA het doet met team of the tournament..als je na pingels wint kan je alsnog de titel verliezen als je een stuk minder was in de finale. Uitslagen tot aan de finale schijnen ook op een bepaalde manier meegerekend te worden. Ik verloor laatst ook eens na pingels en toen kreeg ik hem niet ondanks een doelsaldo van +19 en 4 keer zoveel schoten in de finale (en 55% balbezit). Snap er weinig van.
Denk eerder dat het een flinke bug isquote:Op zondag 29 januari 2012 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit een of andere rare factor in hoe EA het doet met team of the tournament..als je na pingels wint kan je alsnog de titel verliezen als je een stuk minder was in de finale. Uitslagen tot aan de finale schijnen ook op een bepaalde manier meegerekend te worden. Ik verloor laatst ook eens na pingels en toen kreeg ik hem niet ondanks een doelsaldo van +19 en 4 keer zoveel schoten in de finale (en 55% balbezit). Snap er weinig van.
Ik speel met Bastos, maar kan totaal niet met die jongen overwegquote:Op zondag 29 januari 2012 18:02 schreef Reemi het volgende:
Bastos of Nene op LM? Bastos' stats zien er prima uit, maar 1* weak foot
Van m'n Brazilie team kan ik me ook herinneren dat ik Nene een stuk fijner vond. Maar nu ik soms ook wat skill, is 5 star skill wel leuk. Al heb ik daar niet veel aan vanwege 1* weak footquote:Op zondag 29 januari 2012 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel met Bastos, maar kan totaal niet met die jongen overweg
Bastos, verdedigend erg goed en 1* weak foot nou en, met links rost hij alles er inquote:Op zondag 29 januari 2012 18:02 schreef Reemi het volgende:
Bastos of Nene op LM? Bastos' stats zien er prima uit, maar 1* weak foot
Toefjes' kookkunstenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dan zit het niet echt mee, je wint praktisch alle wedstrijden maar een titel zit er niet in![]()
Als troost maar een overheerlijke zalm-garnalen-kaas-uitjes omelet maken
Pace op je middenveld!quote:Op zondag 29 januari 2012 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Zarate--ifpazzini--robinho
Iftotti--ifpirlo--ifseedorf
Balz--chiel-lucio--maicon
----------julio cesar
Die 1-0 was ziekkkkkquote:Op zondag 29 januari 2012 18:17 schreef DutchSL het volgende:
Rodrigo Palacio alweer 2x gescoord, die is echt in vorm over een langere periode en moet maar eens IF krijgen dan ga ik hem zeker halen.
Krijg je gratis 3 looprekjes bij voor je middenveld.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Zarate--ifpazzini--robinho
Iftotti--ifpirlo--ifseedorf
Balz--chiel-lucio--maicon
----------julio cesar
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg je gratis 3 looprekjes bij voor je middenveld.
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg je gratis 3 looprekjes bij voor je middenveld.
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:24 schreef Doublepain het volgende:
Passing op middrmveld is gewoon 90+
Dus fuck pace, gewoon pompen naar zarate jwz
Dan maar de bal knallen op pazzini met zijn luchtballonhoofd.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]Richards of walker op RB en Zarate verzuipt
Chiellini en Kompany draaien daar hun hand niet voor omquote:Op zondag 29 januari 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan maar de bal knallen op pazzini met zijn luchtballonhoofd.
Die man kan koppen
sinds wanneer is Zarate een LW danquote:Op zondag 29 januari 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan maar de bal knallen op pazzini met zijn luchtballonhoofd.
Die man kan koppen
Sinds altijdquote:Op zondag 29 januari 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer is Zarate een LW dan
Ja maar toch is het altijd 50-50quote:Op zondag 29 januari 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chiellini en Kompany draaien daar hun hand niet voor omen Hart haalt alles eruit
cfquote:
Lavezzi manquote:Op zondag 29 januari 2012 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O ik bedoel die andere tjap van napoli
Studio sport komt nuquote:Op zondag 29 januari 2012 18:56 schreef Toefjes het volgende:
Nog een kop koffie, en gaan we maar weer eens aan de avond sessie beginnen. Serie A laat ik even voor wat het is, het wordt afwisselen tussen de bronsjes en de brazilianen![]()
Iemand trouwens nog een ander team tegengekomen behalve brazilianen?
of internetquote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Studio sport komt nueven genieten
Vroeger was het altijd veel mooier, toen er geen EL was. Zat je 's avonds om 7 uur voor de buis om te wachten hoeveel ze hadden gespeeld. Overdag dus geen teletekst kijken.
Ja vroeger toen was de seks nog vies en de lucht nog schoon!quote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd veel mooier, toen er geen EL was. Zat je 's avonds om 7 uur voor de buis om te wachten hoeveel ze hadden gespeeld. Overdag dus geen teletekst kijken.
Nog clubbon vanavond?quote:Op zondag 29 januari 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je een xbox gehaald?quote:
Ja duidelijk in beeldquote:Op zondag 29 januari 2012 19:23 schreef detennismaster het volgende:
Ola John is geweldig in de assist?
Subliminal messaging.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:23 schreef detennismaster het volgende:
Ola John is geweldig in de assist?
En dat is gebaseert op?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar goed ook. Het niveau bij FC Pino ligt stukken hoger.
Ik zit te wachten op bronnenquote:Op zondag 29 januari 2012 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de waarheid.
en het is gebaseerd.
hoeveel points heeft jullie clubje?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op bronnen
Toen er nog kistjes bier gedronken moest worden om de houtkachel van hout te voorzien.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:00 schreef FUT123 het volgende:
[..]
Ja vroeger toen was de seks nog vies en de lucht nog schoon!
Helaaschquote:
Ik kan wel, hoop dat er meerdere zijnquote:
1100quote:Op zondag 29 januari 2012 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel points heeft jullie clubje?
Ik, Kamikazie en Stijn hadden nog een slechte proclubs avond van punten voorzienquote:
Ach, weet niet of jullie er ook last van hebben maar wij spelen 9/10 tegen 6k teamsquote:
gebeurt wel eens ja, gewoon van winnen want zo doen wij datquote:Op zondag 29 januari 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, weet niet of jullie er ook last van hebben maar wij spelen 9/10 tegen 6k teams
Dat ging heel lekker ja !quote:Op zondag 29 januari 2012 19:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik, Kamikazie en Stijn hadden nog een slechte proclubs avond van punten voorzien4/5 wedstrijden gewonnen
Haha 4-3-3 is the key to succesquote:
Ja duh, ik fap ook altijd even de mic wanneer ik scoorquote:Op zondag 29 januari 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het lachen om punten laat wel weer het kinderachtige van xbox zien, altijd britse kutkinderen die jizzen om hun doelpuntjes
Je bent zelf 13quote:Op zondag 29 januari 2012 19:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Het lachen om punten laat wel weer het kinderachtige van xbox zien, altijd britse kutkinderen die jizzen om hun doelpuntjes
Ook genoeg die geen mic hebben, terwijl je er die gewoon gratis bij krijgtquote:Op zondag 29 januari 2012 19:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja duh, ik fap ook altijd even de mic wanneer ik scoor. SOwieso Xbox
iedereen een mic
slapouwehoeren
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je bent zelf 13Bovendien behoor je ook tot de zelfde categorie kutkinderen
![]()
Mic's gaan niet echt lang mee tenzij je er goed mee omgaatquote:Op zondag 29 januari 2012 19:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook genoeg die geen mic hebben, terwijl je er die gewoon gratis bij krijgt
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook genoeg die geen mic hebben, terwijl je er die gewoon gratis bij krijgt
quote:
Hmm, geen moeite mee..quote:Op zondag 29 januari 2012 19:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mic's gaan niet echt lang mee tenzij je er goed mee omgaat
Beter van nietquote:
Betere pijs dan sony sowieso. Sony heeft veel te hoge prijs. Alleen blu ray is nice maar dat zal de nieuwe xbox ongetwijfeld krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als xbox 720 betere specs en prijs heeft koop ik um
alsof dat uitmaakt, als de PS4 slechtere specs heeft kan het toch niet grafisch mooier worden dan PS4 kwaliteit.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als xbox 720 betere specs en prijs heeft koop ik um
M.a.w heeft PS4 dus áltijd de beste graphics?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof dat uitmaakt, als de PS4 slechtere specs heeft kan het toch niet grafisch mooier worden dan PS4 kwaliteit.
http://tweakers.net/nieuw(...)ray-en-kinect-2.htmlquote:Op zondag 29 januari 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Betere pijs dan sony sowieso. Sony heeft veel te hoge prijs. Alleen blu ray is nice maar dat zal de nieuwe xbox ongetwijfeld krijgen.
Het is geen pc ofzo dat je de grafische kaart upgrade, ze hebben beide zelfde grafische kaarten en spellen worden alleen grafischer aangepastquote:Op zondag 29 januari 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
M.a.w heeft PS4 dus áltijd de beste graphics?
Dan moet je ook je games installeren.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maakt die xbox trouwens nog steeds zo een herrie? Was niet aan te horen bij die witte
Dat is een sterk punt, Unchartedquote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef DutchSL het volgende:
Weer dat console geneuzel, specs en blu ray geblaat.
Het enige wat mij iets kan schelen zijn de spellen, Fifa komt toch op beide consoles uit en ik heb veel liever God of War, Uncharted, Metal Gear Solid etc etc dan Halo of Gears of War of whatever.
Kan je dan discloos spelen of worden de games partial geinstalleerd?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je ook je games installeren.
CD moet er uiteraard in blijven anders zou het nogal dom van microsoft zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 20:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je dan discloos spelen of worden de games partial geinstalleerd?
Ik en Jacobdubbel komenquote:
en de vibratoren nog op steenkool werkte!quote:Op zondag 29 januari 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen er nog kistjes bier gedronken moest worden om de houtkachel van hout te voorzien.
[..]
Helaaschmorgen kan ik de hele dag wel denk ik maar weet niet hoe het met de anderen zit. Ik moet nog zaad dingen voor school maken
Alleen PS3 Fat is mooi, xbox slim is mooier dan PS3 Slimquote:Op zondag 29 januari 2012 20:15 schreef detennismaster het volgende:
FF nog over de consolewar:
Het enige wat mij boeit is dat ik Fifa zonder problemen kan spelen. En voor mij is dit nu geen probleem. Dus dan valt voor mij het spelaspect weg.
Destijds toen ik mijn PS3 kocht koos ik voor PS3 om het feit dat de verkoper zij dat de PS3 veel minder geluid maakte, de PS3 bluray had en ik ik zelf de PS3 mooier er vond uit zien. En voor mij misschien wel het belangrijkste dat PS3 online gratis was. Ik heb persoonlijk helemaal niets met het merk microsoft! Komt waarschijnlijk ook door mijn liefde voor apple.
Als ik straks voor een PS4 of Xbox 720 ga kiezen zal dit wel lastig worden. Als de xbox inderdaad stiller is geworden, Bluray heeft gekregen xbox live gratis wordt en het veel in prijs schilt zal het lastig worden om te kiezen. Al heeft PS3 wel al een streepje voor door de looks en het merk.
Nee, totaal niet belangrijk het spelaanbodquote:Op zondag 29 januari 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
Specials voor consolesde meesten voeren dat argument maar spelen ze niet eens. Ik speel alleen fifa en COD, de rest is kut. Xbox doet het prima, ik heb een playstation gehad maar vond het niet zo fijn en toen xbox gekocht.
Xbox live wordt sws niet gratis maar voor 42 eu per jaar een betere online network dan PSN hebben veel mensen wel voor over... BTW wij hebben party'squote:Op zondag 29 januari 2012 20:15 schreef detennismaster het volgende:
FF nog over de consolewar:
Het enige wat mij boeit is dat ik Fifa zonder problemen kan spelen. En voor mij is dit nu geen probleem. Dus dan valt voor mij het spelaspect weg.
Destijds toen ik mijn PS3 kocht koos ik voor PS3 om het feit dat de verkoper zij dat de PS3 veel minder geluid maakte, de PS3 bluray had en ik ik zelf de PS3 mooier er vond uit zien. En voor mij misschien wel het belangrijkste dat PS3 online gratis was. Ik heb persoonlijk helemaal niets met het merk microsoft! Komt waarschijnlijk ook door mijn liefde voor apple.
Als ik straks voor een PS4 of Xbox 720 ga kiezen zal dit wel lastig worden. Als de xbox inderdaad stiller is geworden, Bluray heeft gekregen xbox live gratis wordt en het veel in prijs schilt zal het lastig worden om te kiezen. Al heeft PS3 wel al een streepje voor door de looks en het merk.
Het is partiesquote:Op zondag 29 januari 2012 20:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Xbox live wordt sws niet gratis maar voor 42 eu per jaar een betere online network dan PSN hebben veel mensen wel voor over... BTW wij hebben party's
President Polskaquote:
quote:
ps4 komt voorlopig ook nietquote:Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alsof dat uitmaakt, als de PS4 slechtere specs heeft kan het toch niet grafisch mooier worden dan PS4 kwaliteit.
quote:
Fittie?quote:
Wilde ook even meegedaan hebben in deze nutteloze discussie. Met de Xbox had ik een veel vetter team gehad met de lagere prijzen.quote:
nee want dat vind jij toch allemaal kut.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Post eens wat muziek van jouw smaak
Geeft niet, noem eens nummers of artiesten?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee want dat vind jij toch allemaal kut.
En ik zit mobiel
Dat is waarquote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wilde ook even meegedaan hebben in deze nutteloze discussie. Met de Xbox had ik een veel vetter team gehad met de lagere prijzen.
Lagere prijzen betekend niet alleen dat je minder voor je spelers betaald, maar ook dat je je spelers voor minder verkoopt dus per saldo zou het nu ook weer niet zo'n enorm verschil maken.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wilde ook even meegedaan hebben in deze nutteloze discussie. Met de Xbox had ik een veel vetter team gehad met de lagere prijzen.
Niet verkeerd,quote:
STeenquote:
Ik heb het vooral gedaan met matchcoins en formatiekaartjes. De prijzen op de xbox lagen toen gelijk. Het had dus weldegelijk uitgemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lagere prijzen betekend niet alleen dat je minder voor je spelers betaald, maar ook dat je je spelers voor minder verkoopt dus per saldo zou het nu ook weer niet zo'n enorm verschil maken.
Zeker niet voor jou aangezien jij elke week al je spelers verkoopt en weer nieuwe haalt.. nou vooruit met lagere prijzen ben je ook minder kwijt aan taxes.
Hij heeft niet veel goeie nummers maar deze heeft een fijne beatquote:
Alter Bridge-Buried Alivequote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geeft niet, noem eens nummers of artiesten?
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:30 schreef Rijst het volgende:
Steen![]()
![]()
Eerst heette ik Stijn. Ik viel een keer van de scooter met mijn hoofd op de grond en toen was ik Steen.
Niet mijn cup of tea, maar ik ga niet hatenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alter Bridge-Buried Alive
Avenged Sevenfold-Welcome to the family
Een kleine greep uit mijn muziekbibliotheek
quote:Op zondag 29 januari 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
Tering, ik moet een reflectie verslag schrijven 12 pagina'smaar nu kan mijn zusje haar bek niet houden
en mijn vader ook niet. Tyfus irritant.
quote:
Ik bedoelde, succes met schrijvenquote:
in elkaar tikken tochquote:Op zondag 29 januari 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
Tering, ik moet een reflectie verslag schrijven 12 pagina'smaar nu kan mijn zusje haar bek niet houden
Ja jonge, mijn pa is een beer van een vent en nog steeds sterker dan mijquote:
misschien moet je dan even vragen of ie stil kan zijn ipv zeiken op een forumquote:Op zondag 29 januari 2012 20:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja jonge, mijn pa is een beer van een vent en nog steeds sterker dan mijIk ben dan ook een mietje maar toch
Deed ik maar dat helpt toch nietquote:Op zondag 29 januari 2012 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien moet je dan even vragen of ie stil kan zijn ipv zeiken op een forum
Toch is het gras altijd groener en blabla. Het zal heus niet zoveel verschil gemaakt hebben als je nu denkt.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het vooral gedaan met matchcoins en formatiekaartjes. De prijzen op de xbox lagen toen gelijk. Het had dus weldegelijk uitgemaakt.
Conclusie: ik ben verbitterd jegens een ieder met een Xbox.
Geen spijt van je aankoop?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:42 schreef laucas het volgende:
Wel veel spam van Engelse jongetjes op de 360
Alleen een computer in de woonkamer?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |