Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Dat kan ik al niet meer zijn eigenlijk..ik ben gewoon al het hele seizoen teleurgesteld over alles mbt Ajax..daar kan dit ook nog wel bij.quote:
komt me bekend voorquote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan ik al niet meer zijn eigenlijk..ik ben gewoon al het hele seizoen teleurgesteld over alles mbt Ajax..daar kan dit ook nog wel bij.
gefeliciteerd voldemort
Idd, ga maar weer ontopicquote:
Dat hebben de feyenoord supporters de afgelopen twee jaar gehad. Op een bepaald moment was de verwachtig zo laag dat iedereen geweldig blij was als er maar een puntje gehaald werd.quote:
Het is maar een klein clubje die het echt doordraaft. Op facebook zie ik gewoon pesterige berichtjes over en weer gaan, gewoon op een leuke manier.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:49 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind het alleen zo jammer dat er zo veel rivaliteit hangt tussen supporters. Waarom kunnen ze niet gewoon respect voor elkaar en elkaars club
Maak ook zo'n silver Norway/France teampje die Tim hier eerst poste. Zag er leuk uit namelijk, lekker pacey voorin (= win met silver imo )quote:Op zondag 29 januari 2012 13:52 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wil weer eens een leuk team maken, ik heb alleen geen idee wat. Silver, bronze, gold maakt niet uit, budget 50k. Iemand een leuk idee?
die had ik al voordat het cool wasquote:Op zondag 29 januari 2012 14:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maak ook zo'n silver Norway/France teampje die Tim hier eerst poste. Zag er leuk uit namelijk, lekker pacey voorin (= win met silver imo )
Kan je geen zinnig woord over zeggen met EA dit jaar..iedere week is het beleid weer anders. Ik hoop op silverquote:Op zondag 29 januari 2012 14:15 schreef BDIL het volgende:
Ben benieuwd of ze SIF Guidetti Silver laten of Goud maken... 80 rating zou wel lekker zijn
ja 7 overall punten is wel wat overdreven hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 14:15 schreef BDIL het volgende:
Ben benieuwd of ze SIF Guidetti Silver laten of Goud maken... 80 rating zou wel lekker zijn
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:15 schreef Toefjes het volgende:
trieste tijdrek praktijken zijn dit ook..
Het is wel eerder gebeurdquote:Op zondag 29 januari 2012 14:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja 7 overall punten is wel wat overdreven hoor
Je gaat toch niet zeggen dat feyenoord thuis onverdiend heeft gewonnen...quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Conclusie van Reitsma is dat de al dan niet onterecht gegeven pingel nu niet meer belangrijk is omdat de wedstrijd daarna is omgedraaid...
Je zou bijna denken dat die 1-1 zelf daar iets mee te maken had he Theo
dat zegt ie toch helemaal niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat feyenoord thuis onverdiend heeft gewonnen...Uit moesten ze ook winnen maar met geluk werd het 1-1...
Ik dacht dat het 2-2 was gewordenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat feyenoord thuis onverdiend heeft gewonnen...Uit moesten ze ook winnen maar met geluk werd het 1-1...
Misschien tijd voor een cursus begrijpend lezenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je bent deze PI vergeten:quote:Op zondag 29 januari 2012 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
Feyenoord kamploenskandidaat nummer 1!!
Anger managment zou ook aan te raden zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een cursus begrijpend lezen
Ik ben bereid Ibra team te verkopen om Guidetti SIF te halen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk dat er weinig te lobbyen valt, hij zal wel SIF krijgen.
Nou niet te ver gaan....quote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben bereid Ibra team te verkopen om Guidetti SIF te halen.
Ik twijfel nu inderdaad welquote:
IF Vlaarquote:Op zondag 29 januari 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik twijfel nu inderdaad welmaar is mooie aanvulling op mijn Feyenoord team. Zo eerst IF Vlaar maar even halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |